opettajani tulee huomenna

gek-ko

kylään, ja täällä on hieman sekaista. Sohvapöydällä kuuluisi olla kahviastiasto ja nätisti töserrettyjä lautasliinoja, mutta siinä on vaan koirankarvoja.

Lattialla on koirien tavaroita. Luita ja leluja kuten muun muassa ankka, jolla on naru perseessä. Sängyllä ja nojatuolissa ja koirien punkassa on lakanoita, peittoja, rättejä ja riepuja. Villatakitkin olen ripustanut verhotangolle tuulettumaan. Lipasto näyttää siltä kuin se olisi räjähtänyt, ja laatikot ovat siksi auki ja tursuavat roinaa sisuksistaan.

Eteisen lattialle putosi multaa. Siis niinku oho. Totean vielä että opettajani tulee huomenna kylään ja minä roikun nyt netissä.

33

851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukiopetusta?

Vai tuleeko se ihan muuten vaan kaffille?

• gek-ko

vaan :I

• mitään väliä ole.
        gek-ko kirjoitti:

vaan :I

Vai voiko se vaikuttaa sun huolellisuusnumeroon? Ei sais tuoda töitä vapaa-ajalle.

• gek-ko
        mitään väliä ole. kirjoitti:

Vai voiko se vaikuttaa sun huolellisuusnumeroon? Ei sais tuoda töitä vapaa-ajalle.

huolellisuudesta numeroita :D

Työt ja vapaa-aika ei ole sama asia kuin ihmiset.

• huolellisuudesta
        gek-ko kirjoitti:

huolellisuudesta numeroita :D

Työt ja vapaa-aika ei ole sama asia kuin ihmiset.

numeroa. Tärkeintä oli, että sua rupes vähä naurattamaan. :)

• gek-ko
        huolellisuudesta kirjoitti:

numeroa. Tärkeintä oli, että sua rupes vähä naurattamaan. :)

joo se on oikee sana. Emmä mitään siivoomista jaksa.

:)

• Huolestunut äiti

Nyt voin nukkua yöni rauhassa.

• gek-ko

kertoa että kaikki varmasti tietävät missä mennään.

- Miten saadaan aikaan sellainen perisuomalainen kiusallisen organisoitu ja suunniteltu ja joustamaton ja kiusallinen kahvipöytä rakennettua? Siinä kuuluu tyrkyttää kaikkea ja läikyttää jotain ja olla kauhean hermostunut ja kytätä.

• ...
        gek-ko kirjoitti:

- Miten saadaan aikaan sellainen perisuomalainen kiusallisen organisoitu ja suunniteltu ja joustamaton ja kiusallinen kahvipöytä rakennettua? Siinä kuuluu tyrkyttää kaikkea ja läikyttää jotain ja olla kauhean hermostunut ja kytätä.

Miksi pitäisi tuollainen saada aikaan?

• gek-ko
        ... kirjoitti:

Miksi pitäisi tuollainen saada aikaan?

asiaan. Ymmärtäisiköhän se parodian päälle? Jos viritän tänne ylikiusaantuneen suomalaisen kahvipöytätunnelman.

Ei ole aaltomaljakkoakaan.

Yksi outo asia suomalaisten kyläilykulttuurissa on talon esittely. Avataan jokainen ovi ja selitetään että tässä on meidän Mikon huone ja tuossa on mankeli ja tämä kaapisto oli tässä jo valmiina. Tosi kätevä, mahtuu lakanat ja pyyhkeet. Ja Mikko karjuu naama punasena että paa kiinni se ovi.

• ...
        gek-ko kirjoitti:

asiaan. Ymmärtäisiköhän se parodian päälle? Jos viritän tänne ylikiusaantuneen suomalaisen kahvipöytätunnelman.

Ei ole aaltomaljakkoakaan.

Yksi outo asia suomalaisten kyläilykulttuurissa on talon esittely. Avataan jokainen ovi ja selitetään että tässä on meidän Mikon huone ja tuossa on mankeli ja tämä kaapisto oli tässä jo valmiina. Tosi kätevä, mahtuu lakanat ja pyyhkeet. Ja Mikko karjuu naama punasena että paa kiinni se ovi.

Miksi pitää parodioida? Miksi edes päästät kotiisi ihmisen josta et pidä?

• gek-ko
        ... kirjoitti:

Miksi pitää parodioida? Miksi edes päästät kotiisi ihmisen josta et pidä?

kiinnittyisi johonkin muuhun kuin tähän sikamaiseen sotkuun.

- kyllä minä siitä pidän, en kai muuten välittäisi pätkääkään viihtyykö se vai ei.

• ...
        gek-ko kirjoitti:

kiinnittyisi johonkin muuhun kuin tähän sikamaiseen sotkuun.

- kyllä minä siitä pidän, en kai muuten välittäisi pätkääkään viihtyykö se vai ei.

Kyllä se varmaan sustakin tykkää. Vaikkei kaikki olisikaan vimpan päälle.

Oli miten oli, jokainen saa kotinsa pitää sellaisena kuin haluaa ja jos vieras ei viihdy niin se on sen ongelma.

• gek-ko
        ... kirjoitti:

Kyllä se varmaan sustakin tykkää. Vaikkei kaikki olisikaan vimpan päälle.

Oli miten oli, jokainen saa kotinsa pitää sellaisena kuin haluaa ja jos vieras ei viihdy niin se on sen ongelma.

jos mä ton pöydän katan.

Keskittyis niinku siihen :P

• gek-ko kirjoitti:

Tarjolla pitää olla vähintään kolmea sorttia. Kaiken tulee olla kuivaa ettei suupalasten väliin saa vahingossakaan sanottua mitään. Kahvia tulee kaataa kuppiin niin paljon, ettei maitoa / kermaa saa vahingossakaan lisättyä ilman että läikkyy pöydälle.

• disadora

veikkaisin että ope on steinerkoulusta aikanaan valmistunut? Vai olisko joku puutarhahemuli? Oli miten oli nii taitaa olla herttainen tyyppi tai typy:)

• gek-ko

no itse asiassa se oli minun mukana joulukuusivarkaissa. Täti se on.

• disadora
        gek-ko kirjoitti:

no itse asiassa se oli minun mukana joulukuusivarkaissa. Täti se on.

paranee hih. Meilläki kävi ennen yks steiner-ope ja oli kerran yötäkin. Se oli typyn ja tädin väliltä ja sillä oli pappansa vanhat villahousut jalassa kun ulkoiltiin (siis päällimmäisenä)ja niissä oli iso reikä takamuksessa.

• gek-ko
        disadora kirjoitti:

paranee hih. Meilläki kävi ennen yks steiner-ope ja oli kerran yötäkin. Se oli typyn ja tädin väliltä ja sillä oli pappansa vanhat villahousut jalassa kun ulkoiltiin (siis päällimmäisenä)ja niissä oli iso reikä takamuksessa.

joita on lastensänkyjen alla? Perhana, nehän olis täydellisiä. Laittais kaiken vaan sinne.

• disadora
        gek-ko kirjoitti:

joita on lastensänkyjen alla? Perhana, nehän olis täydellisiä. Laittais kaiken vaan sinne.

hyvä idea se ylivirittynyt kahvipöytä..laita sit vielä läninki.Puhu siitä miten jotkut luulevat osaavansa tehdä voileipäkakkua vaikkeivat osaa.Ota kamera esiin ja kuvaa vaikka naapurilta lainatun Aaltomaljakon vieressä hänet.Lopuksi kinastelkaa sivistyneesti kumpi nyt tiskaa ja kumpi ei. Siis tässähän alkaa ihan kahvihammasta kolottaa;)

• gek-ko
        disadora kirjoitti:

hyvä idea se ylivirittynyt kahvipöytä..laita sit vielä läninki.Puhu siitä miten jotkut luulevat osaavansa tehdä voileipäkakkua vaikkeivat osaa.Ota kamera esiin ja kuvaa vaikka naapurilta lainatun Aaltomaljakon vieressä hänet.Lopuksi kinastelkaa sivistyneesti kumpi nyt tiskaa ja kumpi ei. Siis tässähän alkaa ihan kahvihammasta kolottaa;)

ooooh, tämähän on ehtaa Hyacinth Buckeeta :D

nyt alkaa jo jäynäsuonta nykimään

• disadora
        gek-ko kirjoitti:

ooooh, tämähän on ehtaa Hyacinth Buckeeta :D

nyt alkaa jo jäynäsuonta nykimään

viel siitä meidänki opesta:) Kun se sai ensimmäisen lapsen nii se halus että koko luokka tulee sitä yhtäaikaa katsomaan ja vanhemmat myös jos haluaa.Siinä oli kans sellainen ihminen että ei voinu kuin ihailla vaikka hiukan hitaamman puoleinen lompsija olikin.Olis varmaan viihtyny sulla kahvilla vaik kupista olis koirankarvat kurkkinutkin.

• kannattaa--

soittaa sille opettajalle ja sanoa, että: älä toki vaivaudu tulemaan tänne, mä kyllä ehdin tulemaan sinne.

• gek-ko

se ei vie paljoa tilaa. Isolle tarjoilukulholle sopii hyvin esmes b-vitamiinipilleri. Kahvin laitan ruiskulla kuppeihin.

• en täällä

vastaile mut nyt teen poikkeuksen.. Jotenkin vain rupes naurattamaan koko viestiketju. On se hyvä et täällä on joillakin huumorintajua. :D

• ja laitat sen pöydän kulmalle. Ojennat vasta, kun opettaja lähtee. Itse pukeudut vekkihameeseen ja kukalliseen paitapuseroon. Hiuksiin hiuspanta. Kyllä se siitä:) Ei se opettaja silloin huomaa pientä epäsiisteyttä, kun kokonaisvaikutelma on hyvä:)

• jeah...

Mä lupaan poksauttaa skumppapullon (jos sattuu hollilla olemaan) sitten, kun sä teet aloituksen, joka ei millään muotoa käsittele sun omaa persoonaasi. Ei mitään tää systeemi ei toimi-kaksinaismoralismipaskaa sulta, vaan oikeasti jotakin missä on sun AJATUKSIA!

• gek-ko

ollut rasistinen eikä siinä ollut solvauksia. Sikäli en sanoisi tätä kaksinaismoralistiseksi. Tietenkään tämä palsta ei toimi.

Se taas on toinen asia, mikä sinua kiinnostaa. Minua ei kiinnostaa kertoa ajatuksiani. Ei kannata lukea tekstejäni, koska tuskin tulen jatkamaan länsimaisen filosofian perinnettä. Kehotan lukemaan Saarisen filosofian tai tilaamaan Suomen kuvalehden, jos kaipaat "ajatuksia".

• jeah....
        gek-ko kirjoitti:

ollut rasistinen eikä siinä ollut solvauksia. Sikäli en sanoisi tätä kaksinaismoralistiseksi. Tietenkään tämä palsta ei toimi.

Se taas on toinen asia, mikä sinua kiinnostaa. Minua ei kiinnostaa kertoa ajatuksiani. Ei kannata lukea tekstejäni, koska tuskin tulen jatkamaan länsimaisen filosofian perinnettä. Kehotan lukemaan Saarisen filosofian tai tilaamaan Suomen kuvalehden, jos kaipaat "ajatuksia".

Kiitos vain, mutta tentin Saarisen 2000-luvun alussa hyvällä arvosanalla (;D!!) ja Suomen Kuvalehti tuli mulle viitisen vuotta, joskin viime jouluna lakkautin tilaukseni.

Olet sitä mieltä, että ajatuksiasi ei kannata lukea. Sinänsä erittäin raikas perinne moneen muuhun palstalaisen näkökulmaan verrattuna, joskin ainoa ongelma kuitenkin on siinä, että sinä haluat kertoa itsestäsi. Et ole niin mielenkiintoinen, kuin kuvittelet. Moni haluaisi lukea ajatuksia. Ei siitä, että kuinka monta koirankarvaa sulla on solmussa sängynpäädyssäsi tai että miten epäoikeaoppisesti mielestäsi katat kahvipöydän. En samaistu suhun.:)

• sinulla
        jeah.... kirjoitti:

Kiitos vain, mutta tentin Saarisen 2000-luvun alussa hyvällä arvosanalla (;D!!) ja Suomen Kuvalehti tuli mulle viitisen vuotta, joskin viime jouluna lakkautin tilaukseni.

Olet sitä mieltä, että ajatuksiasi ei kannata lukea. Sinänsä erittäin raikas perinne moneen muuhun palstalaisen näkökulmaan verrattuna, joskin ainoa ongelma kuitenkin on siinä, että sinä haluat kertoa itsestäsi. Et ole niin mielenkiintoinen, kuin kuvittelet. Moni haluaisi lukea ajatuksia. Ei siitä, että kuinka monta koirankarvaa sulla on solmussa sängynpäädyssäsi tai että miten epäoikeaoppisesti mielestäsi katat kahvipöydän. En samaistu suhun.:)

on koskaan ollut? Ei mitään muuta kuin minäminäminä, en ole sanonut sitä, minäminäminä sanoin tätä, minä en ole se ja se nimimerkki, sinä se olet sellainen ja tällainen. Urputtamista urputtamisen perään. Analysointia muista palstalaisista ja itsestäsi. Jauhamista, jauhamista, minäminäminä, minuakiusataan, byääh! Laittaisit nyt jonkun nikin, niin voisi hypätä sun vuodatusten yli, eikä olisi sitä vaaraa, että taas lukee vahingossa jonkun sun itkemisen, kun luulee joksikin tavalliseksi viattomaksi puskaksi.

• gek-ko
        jeah.... kirjoitti:

En sano missään, että pitäisin itseäni mielenkiintoisena.

Saat itse arvioida viitsitkö lukea tylsän ihmisen kirjoituksia. Olet aika erikoinen, jos toistuvasti paneudut kahvipöytäasetelmiini, vaikka aiheeni on sinusta turha.

Minulla ei ole velvollisuutta ei tarvetta kirjoittaa tänne "ajatuksia". Kysy joltain muulta.

Nomutta tämähän on taas Wanhan ystäväni, ookei, seuraavia linkkejä en enää awaa. En ole orientoitunut sellaiseen.

• jeah....
        sinulla kirjoitti:

on koskaan ollut? Ei mitään muuta kuin minäminäminä, en ole sanonut sitä, minäminäminä sanoin tätä, minä en ole se ja se nimimerkki, sinä se olet sellainen ja tällainen. Urputtamista urputtamisen perään. Analysointia muista palstalaisista ja itsestäsi. Jauhamista, jauhamista, minäminäminä, minuakiusataan, byääh! Laittaisit nyt jonkun nikin, niin voisi hypätä sun vuodatusten yli, eikä olisi sitä vaaraa, että taas lukee vahingossa jonkun sun itkemisen, kun luulee joksikin tavalliseksi viattomaksi puskaksi.

Olisit ollut hiljaa.

Kamua puolustat, mutta kun sen lisäksi vielä muukin viestis sisältö on skeidaa, pidä pääsi kiinni. Ärsyttävä tapaus. Naurettava. Pue joku Pelle Hermannin puku päällesi, niin voin edes kerran hihittää.

Onneksi sä et ole mulle noin emotionaalisessa mielessä tärkeä, kuin mä sulle.

• jeah....
        gek-ko kirjoitti:

En sano missään, että pitäisin itseäni mielenkiintoisena.

Saat itse arvioida viitsitkö lukea tylsän ihmisen kirjoituksia. Olet aika erikoinen, jos toistuvasti paneudut kahvipöytäasetelmiini, vaikka aiheeni on sinusta turha.

Minulla ei ole velvollisuutta ei tarvetta kirjoittaa tänne "ajatuksia". Kysy joltain muulta.

Nomutta tämähän on taas Wanhan ystäväni, ookei, seuraavia linkkejä en enää awaa. En ole orientoitunut sellaiseen.

Tyyppi dramatisoi yhtä viestiä. Hei mieti nyt vähän.

En ole vanha ystäväsi, enkä mitään muutakaan emotionaalista sinulle.

Lisäksi se, että joku lukee jonkun sun keskustelupalsta-avauksesi ja kommentoi siihen, ei tarkoita sitä, että henkilö olisi juuri sinun persoonastasi erityisen kiinnostunut. Noloa, että tällaista joutuu ääneen sanomaan. En olisi halunnut.

Lue määritelmiä kritiikistä.

Ps. Mä ainakaan en koskaan ole laittanut sulle mitään linkkejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      203
      7016
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4632
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4278
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3249
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe