http://www.uusisuomi.fi/viihde/54727-tutkimuskin-todistaa-”miehuuden-jatke”-saa-naiset-hyrraamaan
Mistäköhän ne naiset oikeasti kiinnostuu miehessä?
Miesten
6
257
Vastaukset
- kiinnostuu
miehessä asioista joista ne ei kehtaa ääneen mainita eikä välttämättä itselleenkään myöntää.
nyt ei ainakaan natsaa. Ei kiinnosta autot tai niiden arvot, enkä niistä mitään edes tiedä. En tunnista automerkkejä. Jotkut oikein vanhat autot voivat olla hienoja, muuta en osaa sanoa. Miehellä ei tarvi olla autoa tai edes korttia.
- joskus sanoa
jotakin sellaista, joka ei pistäisi miettimään että haluan tuollaisen naisen?
joskus sanoa kirjoitti:
Olet hauska:D
joskus sanoa kirjoitti:
olen hieman tottumaton ottamaan vastaan kehuja. Kiitos niistä:) Lisäksi olen turkulainen. Täällä suurin kehu mitä voi sanoa, on: ei se nyt ihan karmea ole.
;)
- gek-ko
minäkin olen ihmetellyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53527
- 39518