Mä olen joskus pelännyt mökillä kummituksia vielä "isona tyttönäkin"
Pelottaako muita joku yliluonnollinen juttu?
Uskotteko kummituksiin?
7
239
Vastaukset
Musta olis ihan mielenkiintoista tavata kummitus, jos niitä olisi olemassa. Mua pelottaa ihmiset. Pimeässä siis jos pelottaa, suurin pelko on, että siellä vaanii ihminen, ei kummitus tai edes mikään eläin.
- heräsin yhden
sellaisen vierestä, oli kuitenkin aika ystävällinen kummitus kun teki aamupalan
- MichikoXX
Jos näen omituisia otuksia, kuittaan ne hallusinaatioina. Skeptikko tietää, että omat aistit voivat harhauttaa. Unihalvauksen aikaiset hallusinaatiot ovat mielenkiintoisia: joskus ne puhuvat, joskus viestivät telepaattisesti (unessa sekin on mahdollista) tai näyttämällä kirjoitettuja viestejä. Joskus ne ovat uhkaavia, joskus jopa avuliaita. Eräskin käski minun herätä, koska näen painajaista ;-)
- on aina
yhtä kamalia. Ensin napsuttelen valoja jotka ei toimi ja sitten joku voima vääntää mut lattialle jota pitkin laahaudun. Kerran lähdin leijailemaan kohti ikuunaa. Karmea olo, mutta ei pysty huutamaan eikä hallitsemaan ruumistaan. Unihalvaukset on ihan kamalia!!!!!!!!
- MichikoXX
on aina kirjoitti:
yhtä kamalia. Ensin napsuttelen valoja jotka ei toimi ja sitten joku voima vääntää mut lattialle jota pitkin laahaudun. Kerran lähdin leijailemaan kohti ikuunaa. Karmea olo, mutta ei pysty huutamaan eikä hallitsemaan ruumistaan. Unihalvaukset on ihan kamalia!!!!!!!!
Jostain syystä itselläni on ajoittain kyky kontrolloida hallusinaatioita unihalvauksen aikana. Pystyn luomaan esimerkiksi ääniä ja maisemia ja käskemään näkemiäni olentoja telepaattisesti. Samantapainen tilanne kuin selkounissa (lucid dreaming). En ole löytänyt tieteellistä kuvausta kyseisestä tajunnantilasta, ilmeisesti se on melko harvinainen.
- ...
Jos omalle kohdalle sattuisi joku "yliluonnollinen" juttu niin taatusti pelottaisi.
Oma mieli ruokkii pelkoa. Aika naurettavaa, mutta jopa sängyn alla majailevat mörötkin joskus pelottavat, vaikka järki sanoo ettei niitä ole. - almasty
On ihan omakohtaisia havaintoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237