En tiedä miksi. Mies vaan saa mun sydämeni lämpenemään ja hänen kanssaan on niin hyvä olla.
Mutta se, mikä rassaa on se, että tulee ikävä. Mä haluaisin hänen seuraansa, mutta hän on niin kiireinen. Siis ihan oikeasti. Ainakin haluan uskoa niin, että se ei ole mikään tekosyy... Ei hän ehdi juttelemaan rauhassa moneen päivään. Vain jotain pientä, tekstaria, nopea puhelu... Mulla on oikeasti ikävä ja mitä teen: alan kiukutella. Perhana. Ärsytän miestä. Hemmetti. Sen tietää, mitä siitä seuraa...
Miksi mä en osaa käyttäytyä? Miksi mies ei ymmärrä mua?
Mä oon ihastunu
yhteen mieheen.
2
250
Vastaukset
kun on ikävä ja toinen vihdoin tulee, alkaakin oma kiukuttelu. Varsinkin jos toinen ei kunnolla noteeraa tai on etäinen.
Yritä vähän ottaa etäisyyttä, ettet olisi niin tulisilla hiilillä, silloin olet mukavampi kahden kesken. Mieti/tee välillä muita juttuja. Anna sille miehellekin tilaisuus ikävöidä.Suo se hänelle. Ikävöinti on kuitenkin niin ihanaa, kunhan se ei meni liiallisuuksiin.- kiitos tästä.
Pitää yrittää. Ja kohtuudella vain ikävöintiä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237