Palstan vakkareile galluppia muutkin saa vastata.
- Oletko koskaan käynyt kokeissa tai kisoissa koiran kanssa?
- Huom. näyttelyt eivät ole kokeita.
Galluppia pukkaa
14
890
Vastaukset
En ole käynyt kokeissa enkä kisoissa koiran kanssa itse kisaamassa, pelkästään katsojana. :)
- .......
- Onko koirasi koskaan ollut työ tehtävissäkään.hirvi koirana lintu koirana vartio tehtävissä ymm.
Omien koirien kanssa koirien kanssa kokeissa käynyt. käyty minkään maailman kokeissa,joskus olen iteksee näyttelyissä käynyt ilman koiraa=))
Olen
katsojana kyllä. TOKO-kisoissa olen ollut töissä kehässä.
- täh?????
Mittee teit????? TOKO-kisoissa olen ollut töissä kehässä.
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin. täh????? kirjoitti:
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin.ja kutsuu myös töihin. Viimeksi olin toimitsijana TOKO SM- 2007 joka järjestettiin 7.-8.7.2007 Piikkiössä.
- ......
täh????? kirjoitti:
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin.kehätoimitsijat toimivat näyttelyssä? pelkästään.koetoimitsijat kokeissa kisoissa?.
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/kurssit/koetoimitsija1/koietoimk1.htm ...... kirjoitti:
kehätoimitsijat toimivat näyttelyssä? pelkästään.koetoimitsijat kokeissa kisoissa?.
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/kurssit/koetoimitsija1/koietoimk1.htmSilloin aikoinaan kun suoritin kehäsihteerikortin kauan kauan kauan sitten, kuului siihen osana TOKO kehässä työskentely. 5 harjoittelukertaa näyttelyissä ja 1-2 piti olla TOKO kehässä.
kyllä olen käynyt...
- n.sorsa
Olen käynnyt.
- kokeilemassa koirani kanssa,
sillä ei ole näyttelyturkkia ja liikkuu vähän huonosti, mutta voisihan sitä viivin kanssa yrittää.
- blackmagictiger
1.ei oo koiraa < mutta jos ois nii menis
2.jos mulla ois 4 0-4 4-8 Koiraa nii menis Kokeileen
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515