Palstan vakkareile galluppia muutkin saa vastata.
- Oletko koskaan käynyt kokeissa tai kisoissa koiran kanssa?
- Huom. näyttelyt eivät ole kokeita.
Galluppia pukkaa
14
879
Vastaukset
En ole käynyt kokeissa enkä kisoissa koiran kanssa itse kisaamassa, pelkästään katsojana. :)
- .......
- Onko koirasi koskaan ollut työ tehtävissäkään.hirvi koirana lintu koirana vartio tehtävissä ymm.
Omien koirien kanssa koirien kanssa kokeissa käynyt. käyty minkään maailman kokeissa,joskus olen iteksee näyttelyissä käynyt ilman koiraa=))
Olen
katsojana kyllä. TOKO-kisoissa olen ollut töissä kehässä.
- täh?????
Mittee teit????? TOKO-kisoissa olen ollut töissä kehässä.
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin. täh????? kirjoitti:
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin.ja kutsuu myös töihin. Viimeksi olin toimitsijana TOKO SM- 2007 joka järjestettiin 7.-8.7.2007 Piikkiössä.
- ......
täh????? kirjoitti:
Kennelliitto yhdessä paikallisten kennelpiirien kanssa vastaa myös tuomareiden sekä koe- ja kehätoimitsijoiden koulutuksesta eri koemuotoihin.kehätoimitsijat toimivat näyttelyssä? pelkästään.koetoimitsijat kokeissa kisoissa?.
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/kurssit/koetoimitsija1/koietoimk1.htm ...... kirjoitti:
kehätoimitsijat toimivat näyttelyssä? pelkästään.koetoimitsijat kokeissa kisoissa?.
http://www.kennelliitto.fi/FI/toiminta/kurssit/koetoimitsija1/koietoimk1.htmSilloin aikoinaan kun suoritin kehäsihteerikortin kauan kauan kauan sitten, kuului siihen osana TOKO kehässä työskentely. 5 harjoittelukertaa näyttelyissä ja 1-2 piti olla TOKO kehässä.
kyllä olen käynyt...
- n.sorsa
Olen käynnyt.
- kokeilemassa koirani kanssa,
sillä ei ole näyttelyturkkia ja liikkuu vähän huonosti, mutta voisihan sitä viivin kanssa yrittää.
- blackmagictiger
1.ei oo koiraa < mutta jos ois nii menis
2.jos mulla ois 4 0-4 4-8 Koiraa nii menis Kokeileen
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890