Hanoi Rocks

hajoaa...

9

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StippaS

Hihihihi järkytys sentään minkä näköistä sankaria ovat niin yleisö kuin esiintyjätkin :D Vaikka ei paljon pitäisi tässä naureskella, itsellä ollut aikoinaan justaan ne 80-luvun kauhistuskiharat ynnä ylikireät ja tietenkin mustat farkut ja neonvärejä ja kauheita killuttimia niin korvissa kuin ranteissa ja kaulassakin.. Huh-huh :D

Vaan mun mielestä hyvä sinänsä, että tajuavat kuinka aikansa kutakin.. Mikään ei voi ikuisesti kestää :)

• vika keikka jo uutena vuotena. Sinne lopettivat mistäa aloittivatkin. Tavastialta. Pientä nostalgiaa se minussakin aiheuttaa.

• riehuvat :

menis parturiin ja hankkis oikeita ruumiillisiä töitä :)

• Tuli ihan nuoruus mieleen noista Ruisrock-kuvista. Vastahan mä siellä viime kesänä olin, mutta se on paisunut liian suureksi tänä päivänä:(

Mä luulin, että ne on jo hajonnut. Macke tulee aina välillä kaupassa vastaan:) Mulla oli 80-luvun lopulla tuollaiset samanlaiset korvikset kun sillä ja kyllähän ne oli ihanii... Huvittavan kännisen pikkupojan näkösiä tuossa:D

• nainen-

kun ne lopetti. Mut onhan se tosi kurjaa,Hannarit oli loistavia

• keikkaa :

ja ensi vuonna taas lisää lopettamiskeikkoja...?

• Elkotekki

Sä muistelet vielä sitä edellistä lopetusta. Nyt on tulossa jo uusi. Ne on lopettanu melko monta kertaa ja uskon että monta monta monta jäähyväiskeikkaa on vielä luvassa :)

mies-

• vänksy

ikuista - Paitsi rakkaus

• loppua :

ketään ei enää jaksa naurattaa se "mulla oli kolkyt donaa taskussa ja ostin sillä kaikkii kivoi tavaroi"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1187
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      99
      646
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      636
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      548
    Aihe