Lild.istä saa kyllä jotain virolaista(?) voita melkein eurolla, mutta se on hyvin pieni paketti.
Cheddar-juusto on muuten tosi edullista LIDDISSÄ.
Mutta nuohan ei mua kosketa, kun leivän päälle laitan yleensä nykyään vaan seenappia ja (me)tukkaa.
Voi ja juusto ovat todella hintavia.
4
719
Vastaukset
on aina kalliimpaa kuin keinotekoiset teollisuusrasvat, margariinit. Lidlissä halvin margariini on Vita Dor 400g rasia 0,79€ eli 1,98€/kilo ja voi Milbona 250g paketti 0,89€ eli 3,56€/kilo. K-Supermarketissa Ingmanin meijerivoi maksoi eilen tarjouksessa 1,49 paketti eli 2,98€/kilo.
Ei minuakakaan kosketa tuo margariini kun en syö lainkaan leipää. Voita ostan sen terveysvaikutusten vuoksi ja käytän sitä vain paistamiseen.- työtön-työtön-työtön
Vesiletut on ihan hyviä, kun voilla paistaa valuraudalla. Sokeri päälle niin jo taas jaksaa.
Päiväannos:
3 dl vehnäjauhoja
5 dl vettä
30 g voisulaa
2 tl sokeria
1½ tl merisuolaa
Viikonlopulla juhlitaan kauraletuilla. Yksi desi vehnäjauhoista korvataan kaurahiutaleilla.
Kerran viikossa nappaan vielä yhden monivitamiinin ja kalaöljykapselin.
Näin on menty jo muutama vuosi. Vielä ei ole tukka lähtenyt. - -------------
työtön-työtön-työtön kirjoitti:
Vesiletut on ihan hyviä, kun voilla paistaa valuraudalla. Sokeri päälle niin jo taas jaksaa.
Päiväannos:
3 dl vehnäjauhoja
5 dl vettä
30 g voisulaa
2 tl sokeria
1½ tl merisuolaa
Viikonlopulla juhlitaan kauraletuilla. Yksi desi vehnäjauhoista korvataan kaurahiutaleilla.
Kerran viikossa nappaan vielä yhden monivitamiinin ja kalaöljykapselin.
Näin on menty jo muutama vuosi. Vielä ei ole tukka lähtenyt.Siinä on proteiinia ja kuitua ja kivennäisaineita, jotka pitää nälän poissa pidempään, auttaa pysymään terveenä, eikä sulata lihaksia. Halvimmat pelkästään jyvän ydinosaa sisältävät ranskanleipäjauhot jätän hyllyyn suosiolla.
- hengissä säilymisen
------------- kirjoitti:
Siinä on proteiinia ja kuitua ja kivennäisaineita, jotka pitää nälän poissa pidempään, auttaa pysymään terveenä, eikä sulata lihaksia. Halvimmat pelkästään jyvän ydinosaa sisältävät ranskanleipäjauhot jätän hyllyyn suosiolla.
Voita
Valkosta vehnää
Sokeria
=
Energiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231