Ihan täysjärkisillä on ollut varsinkin ouja-lautaleikkien (pirun houkuttelemisen) jälkeen kammottavia näkyjä ja kuuloaistimuksia. Ei ole vitsi ja selvinpäin sattunut. No stressi vielä pahentaa ja tulee hyperventilaatiotkin sitten ym.
Henkimaailma on olemassa
8
918
Vastaukset
- voi saada
monella tavalla. Se ei kuitenkaan todista, että ns. henkiä olisi olemassa.
Ei pidä mennä alitajuntaa sorkkimaan! Se kaivaa aivoissamme piilevät pelot ja kauhut esille. - Kyllä
Esitä nyt se ensimmäinen sensaatiomainen todiste. Palkkiokin on luvassa, joten ei kannata nyt pantata tietoa. Ihminen voi muuten alkaa panikoida naurettavan pienestä syystä. Pelastusalalla työskentelevät tämän tietävät.
Jopa todennäköisesti kaikki henkinen ja psyykkinen elämä koetaan keskushermostomme
välityksellä.
Luulen että henkimaailma on piilotajuntamme heijastuksia alusta loppuun.
Olemme tietämättämme yhteydessä piilotajuisesti toisten ihmisten kanssa.
Tämä perustuisi jungilaisen kollektiivisen tietoisuus-ilmiön kautta.
Pahat ja hyvät henget ja henkimaailmat ovat hallussamme jos niin halutaan.
Herkkyyttä omaavana vältän kaikkea ns. spiritismiä sivuavaa toimintaa.
Pirut ja hyvikset voi summata ja - merkkisillä heikoilla sähkövarauksilla.
Ne vallitsevat kai koko Universumin alueella. Olisivat ikäänkuin fysikaalisia ilmiöitä.- oletettavammin
"Olemme tietämättämme yhteydessä piilotajuisesti toisten ihmisten kanssa."
Minä ainakin olen ihan tietoisesti yhteydessä toisten ihmisten kanssa.
"Tämä perustuisi jungilaisen kollektiivisen tietoisuus-ilmiön kautta."
Tämä perustuu naamakkain keskusteluun, lukemiseen,
internettiin, telkkariin, radioon ja joskus jopa
intiimimpäänkin kanssakäymiseen.
Ei siinä ketään Jungia tarvita. - capt.cöpenick <
oletettavammin kirjoitti:
"Olemme tietämättämme yhteydessä piilotajuisesti toisten ihmisten kanssa."
Minä ainakin olen ihan tietoisesti yhteydessä toisten ihmisten kanssa.
"Tämä perustuisi jungilaisen kollektiivisen tietoisuus-ilmiön kautta."
Tämä perustuu naamakkain keskusteluun, lukemiseen,
internettiin, telkkariin, radioon ja joskus jopa
Ei siinä ketään Jungia tarvita.Ihmisen kaltaisilla kehittyneillä nisäkkäillä on piilotajuinen psyyken alueensa.
Se on monissa maailman yliopistoissa tutkittava tieteenala.
"Tämä perustuu naamakkain keskusteluun, lukemiseen, telkkariin, radioon ja joskus jopa
Ei siinä Jungia tarvita".
Kun nukumme, tiedostamaton mielen alue prosessoi edellisen päivän tapahtumia liittäen niitä
koko elämänikäiseen kokemuspiiriin.
Itse asiassa nukumme lähes 1/3 elämästämme.
- olemme..
..yksi, joka kokee "meissä" moneuden. Tietoisuus on ainut prinsiippi ja substanssi.
- ¨pp¨¨pp¨p<<<<
Ei se noin mene. Tiede(tosiasiatieto), filosofia(tiedon järkeistäminen), ja usko(varmuus todellisuudesta) ovat kosmisen mielen omaavilla ykseydessä.
- kuten sanoit
"No stressi vielä pahentaa ja tulee hyperventilaatiotkin sitten ym."
Eli mielentilakin vaikuttaa. Ja ylipäänsä jos sekoittaa päänsä huuhaalla niin en kutsuisi sitä täysijärkiseksi touhuksi. Saahan sitä satuihin uskoa ja nähdä piruja ja keijuja. Mutta turha sitä on todellisuudeksi väittää ja pitää itseään ja muita samaa kokevia täysijärkisinä.. Tällä keinoin ei ainakaan onnistu parantumaan harhoistaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972