Miten tehdä vaikutus naiseen?

Kertokaas

Päätin laittaa tälle palstalle kun saa täällä huomiota.

Eli kun sanotaan että miehen pitää näyttää itsevarmalta ja olla huumorintajuinen jne. niin miten tehdä vaikutus naiseen jonka tapaa jossakin muualla kuin baarissa?

Miten se lähestyminen pitäisi tehdä ja miten mies voisi parantaa itseään että kelpaa?

Nyt en etsi mitään pelimieselkeitä vaan ihan perusjuttuja jolla normaali nuori nainen saadaan treffeille ja treffeillä lämpenemään että kiinnostus jatkuu?

Tätä kyselee moni mies varsinkin jos ei ole ihan noin alunperin fyysisesti "miehekkäimmästä" päästä.

Monella miehellä itsevarmuus on kohdillaan mutta naisten kanssa huonojen kokemusten myötä itseluottamus on aika huono. Älkääkä vastatko että pitää rakastaa itseään tai hyväksyä itsensä vaan miten sen saa näkymään ulospäin ja mikä sen naisen sitten sytyttää?

Vaikuttaa ainakin omalla kohdalla että sitä seksuaalista jännitettä en vain saa syntymään naiseen vaikka kuinka yritän, muuten minua pidetään mielenkiintoisena ihmisenä.

Ihan normikroppainen vajaa 30-vuotias mies olen joka ei liiku baareissa mutta osaa sosialisoida ja samankaltaista naista etsin joka osaa ajatella jonka kanssa juttu alkaisi luistamaan. Nuoruuden juttujen jälkeen on ollut hiljaista eikä homma tahdo nyt onnistua millään.

Tuntuu myös että vaikea on tuollaisia naisia löytääkään ja netissä/baarissa homma vaikuttaa niin pinnalliselta että ei sytytä jos ulkonäkö ei ole se komein.

Miten siis tehdä naiseen vaikutus että "se jokin" miehessä vaikuttaisi löytyvän. Älkääkö höpiskö niistä "oikeista" koska jokainenhan tietää että on vaikea löytää oikeaa jos kenenkään mielestä ei ole vetävän oloinen?

Neuvoja kaivataan nyt ei pelkästään itselle vaan monelle muullekin. Kiitos jo etukäteen.

102

11501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös se

      kinastelu ja provoilu tästä ketjusta pois.

      Olen aika rujon näköinen mies ja ei tämä helppoa ja kivaa ole. Varmasti löytyy fiksuja naisia jotka eivät tuon perusteella valitse mutta olisi kiva kuulla miten heidän kiinnostuksensa herättää "siinä mielessä".

      Mitään seksisuhteita en siis etsi vaan tosimielellä suhdetta.

    • ikävää (?) totuutta

      Ikävä kyllä jokaisella on oma tyyppinsä. Kun on kauemmin jonkun kanssa tekemisissä ja on altis ihastumaan, voi tietenkin ihastua muunkinlaiseen mieheen, jonka ulkonäkö ei alun alkaen miellyttänyt.

      Siitähän ei ole kysymys, että joku ei rujoista pitäisi, mutta kun pitäisi olla juuri sillä oikealla tavalla sitä. On pakko sanoa, että minua ei joka mies sytytä, vaikka toimisi miten. Kerran tapasin yhden oikein komean nuoren miehen, jonka ulkonäkö miellytti - tai olisi miellyttänyt, jos hän olisi ollut vaikka patsas. Mitään varsinaista vikaa tyypissä ei ollut, mutta hän nyt ei sytyttänyt, ei vain.

      Itse kiinnostun siististi pukeutuvista miehistä, joilla on "tylsät" vaatteet ja siististi leikatut hiukset sekä rauhallinen, analyyttinen mutta ystävällinen puhetapa. Ikävä kyllä tuo vetoaa juuri minuun, ei kaikkiin. Ystävällisyydestä pitävät tietenkin kaikki ja vaikutus tehdään ainakin asioilla, joista nainen on kiinnostunut. Pitäisi vain ensin selvittää, mitkä ne ovat.

      • Yksi Nainen Vastaa

        Omasta puolestani sanon myös, että jos en kiinnostu miehestä niin se on aivan samantekevää mitä mies sanoo tai tekee tai miltä hän näyttää.

        Eli sinun tulee saada nainen kiinnstumaan itsestäsi, siitä se lähtee.
        Minua viehättää se, jos mies on kiinnostunut minun mielipiteistäni, mutta ennen kaikkea osaa keskustella asioista yleisellä tasolla. Sillä hän osoittaa pitävänsä minua vertaisenaan, arvostavansa kun hän puhuu kanssani älyllisistä asioista. Jos olet älykäs, käytä sitä.

        On nimittäin paljon älykkäitä miehiä, jotka puhuvat naiselle epä-älyllisesti ja se ärsyttää.
        Se on jotenkin vähättelevää.

        Lähtökohtaisesti asia on kuitenkin niin, että sinun tulee olla oma itsesi ja saada nainen kiinnostumaan rehellisellä pelillä, koska muuten teeskentely voi käydä raskaaksi. Lisäksi se on aivan turhaa.


      • selitä yhtään
        Yksi Nainen Vastaa kirjoitti:

        Omasta puolestani sanon myös, että jos en kiinnostu miehestä niin se on aivan samantekevää mitä mies sanoo tai tekee tai miltä hän näyttää.

        Eli sinun tulee saada nainen kiinnstumaan itsestäsi, siitä se lähtee.
        Minua viehättää se, jos mies on kiinnostunut minun mielipiteistäni, mutta ennen kaikkea osaa keskustella asioista yleisellä tasolla. Sillä hän osoittaa pitävänsä minua vertaisenaan, arvostavansa kun hän puhuu kanssani älyllisistä asioista. Jos olet älykäs, käytä sitä.

        On nimittäin paljon älykkäitä miehiä, jotka puhuvat naiselle epä-älyllisesti ja se ärsyttää.
        Se on jotenkin vähättelevää.

        Lähtökohtaisesti asia on kuitenkin niin, että sinun tulee olla oma itsesi ja saada nainen kiinnostumaan rehellisellä pelillä, koska muuten teeskentely voi käydä raskaaksi. Lisäksi se on aivan turhaa.

        mitään.

        Jotta nainen kiinnostuisi niin pitäisi saada kiinnostumaan sinusta mutta mitään sille ei voi tehdä? Häh?

        Ei tässä mitään teeskentelyä etsitä vaan nimenomaan sitä että miten voisi kehittää että sinusta kiinnostuttaisiin sinuna itsenäsi?

        Nimenomaan minusta kiinnostutaan älykkyyden kautta mutta siihen se jääkin. Ei sytytä naisten taholta. Ehkä sitten olen vain niin roskan näköinen.


      • jo huomannut

        että olen väärällä tavalla rujon näköinen. En millään mahdottoman huonolla tavalla mutta riittävästi.

        "Itse kiinnostun siististi pukeutuvista miehistä, joilla on "tylsät" vaatteet ja siististi leikatut hiukset sekä rauhallinen, analyyttinen mutta ystävällinen puhetapa. Ikävä kyllä tuo vetoaa juuri minuun, ei kaikkiin."

        Tuollainen olen mutta kaltaisiasi naisia on mahdoton muuten löytää.

        "Ystävällisyydestä pitävät tietenkin kaikki ja vaikutus tehdään ainakin asioilla, joista nainen on kiinnostunut. Pitäisi vain ensin selvittää, mitkä ne ovat."

        On yritetty. Ei riitä.


      • Yksi Nainen Vastaa
        selitä yhtään kirjoitti:

        mitään.

        Jotta nainen kiinnostuisi niin pitäisi saada kiinnostumaan sinusta mutta mitään sille ei voi tehdä? Häh?

        Ei tässä mitään teeskentelyä etsitä vaan nimenomaan sitä että miten voisi kehittää että sinusta kiinnostuttaisiin sinuna itsenäsi?

        Nimenomaan minusta kiinnostutaan älykkyyden kautta mutta siihen se jääkin. Ei sytytä naisten taholta. Ehkä sitten olen vain niin roskan näköinen.

        Älykkyys on siis se "sun juttusi". Sinun täytyy sitten hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka arvostavat miehessä älykkyyttä.

        Suosittelen luonnontieteitä, tekniikkaa, matematiikkaa tai lääketiedettä opiskelevia/opiskelleita naisia, mielellään tohtoritasoisia. Muut miehet luonnostaan pelkäävät älykkönaisia, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet, jos hallitset heidän tasonsa.

        Eivät ne itsekään mitään missejä ole, joten kyllä sinä heille varmasti kelpaat.

        Moni mies nimittäin oikeasti pelkää matemaattisesti lahjakkaita naisia. Nainen,joka ei pelkää tekniikkaa on miesten kauhistus.

        Tuossa olisi kohderyhmä. Minä en tiedä kun en kuulu ko. ryhmään muuta kuin että ihan kivoja naisia he ovat. Puhut älykkäitä ja he tykkäävät sinusta (kun on niin vähän vaihtoehtoja). Tuo naisryhmä on heikoiten parisuhdemarkkinoilla sijoittuva ryhmä, tiesikös.

        Becker (nobel taloustieteistä) on soveltanut rationaalisen valinnan teoriaa parinmuodostukseen eli sieltä se tulee. Miehet preferoivat itseään tyhmempiä naisia, joten tee sinä toisin.
        Kelpuuta älykkönainen niin olette molemmat onnellisia.

        Eli sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin osata keskustella älykkäästi. Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Tai muilla avuilla.

        Minä olen oikeassa tässä asiassa.


      • mikään kyllä
        Yksi Nainen Vastaa kirjoitti:

        Älykkyys on siis se "sun juttusi". Sinun täytyy sitten hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka arvostavat miehessä älykkyyttä.

        Suosittelen luonnontieteitä, tekniikkaa, matematiikkaa tai lääketiedettä opiskelevia/opiskelleita naisia, mielellään tohtoritasoisia. Muut miehet luonnostaan pelkäävät älykkönaisia, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet, jos hallitset heidän tasonsa.

        Eivät ne itsekään mitään missejä ole, joten kyllä sinä heille varmasti kelpaat.

        Moni mies nimittäin oikeasti pelkää matemaattisesti lahjakkaita naisia. Nainen,joka ei pelkää tekniikkaa on miesten kauhistus.

        Tuossa olisi kohderyhmä. Minä en tiedä kun en kuulu ko. ryhmään muuta kuin että ihan kivoja naisia he ovat. Puhut älykkäitä ja he tykkäävät sinusta (kun on niin vähän vaihtoehtoja). Tuo naisryhmä on heikoiten parisuhdemarkkinoilla sijoittuva ryhmä, tiesikös.

        Becker (nobel taloustieteistä) on soveltanut rationaalisen valinnan teoriaa parinmuodostukseen eli sieltä se tulee. Miehet preferoivat itseään tyhmempiä naisia, joten tee sinä toisin.
        Kelpuuta älykkönainen niin olette molemmat onnellisia.

        Eli sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin osata keskustella älykkäästi. Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Tai muilla avuilla.

        Minä olen oikeassa tässä asiassa.

        akateemikko itse ja ei ole mitään hajua mistä löytää tuollaisia naisia.

        Kokeiltu on joitakin akateemisia naisia ja ei ole toiminut.


      • että nyt
        mikään kyllä kirjoitti:

        akateemikko itse ja ei ole mitään hajua mistä löytää tuollaisia naisia.

        Kokeiltu on joitakin akateemisia naisia ja ei ole toiminut.

        en etsinyt itselleni ohjeita vaan yleisesti ohjeita mikä tekee naiseen vaikutuksen.

        Se että on "oma itsensä" ei kyllä näytä riittävän monellekaan. Tämä on todettu yleisesti.


      • JA HORMOONEJA:
        selitä yhtään kirjoitti:

        mitään.

        Jotta nainen kiinnostuisi niin pitäisi saada kiinnostumaan sinusta mutta mitään sille ei voi tehdä? Häh?

        Ei tässä mitään teeskentelyä etsitä vaan nimenomaan sitä että miten voisi kehittää että sinusta kiinnostuttaisiin sinuna itsenäsi?

        Nimenomaan minusta kiinnostutaan älykkyyden kautta mutta siihen se jääkin. Ei sytytä naisten taholta. Ehkä sitten olen vain niin roskan näköinen.

        Kehitä itsestäs mies äläkä ruikuta siellä läskimasha.


      • humanistinainen
        Yksi Nainen Vastaa kirjoitti:

        Älykkyys on siis se "sun juttusi". Sinun täytyy sitten hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka arvostavat miehessä älykkyyttä.

        Suosittelen luonnontieteitä, tekniikkaa, matematiikkaa tai lääketiedettä opiskelevia/opiskelleita naisia, mielellään tohtoritasoisia. Muut miehet luonnostaan pelkäävät älykkönaisia, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet, jos hallitset heidän tasonsa.

        Eivät ne itsekään mitään missejä ole, joten kyllä sinä heille varmasti kelpaat.

        Moni mies nimittäin oikeasti pelkää matemaattisesti lahjakkaita naisia. Nainen,joka ei pelkää tekniikkaa on miesten kauhistus.

        Tuossa olisi kohderyhmä. Minä en tiedä kun en kuulu ko. ryhmään muuta kuin että ihan kivoja naisia he ovat. Puhut älykkäitä ja he tykkäävät sinusta (kun on niin vähän vaihtoehtoja). Tuo naisryhmä on heikoiten parisuhdemarkkinoilla sijoittuva ryhmä, tiesikös.

        Becker (nobel taloustieteistä) on soveltanut rationaalisen valinnan teoriaa parinmuodostukseen eli sieltä se tulee. Miehet preferoivat itseään tyhmempiä naisia, joten tee sinä toisin.
        Kelpuuta älykkönainen niin olette molemmat onnellisia.

        Eli sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin osata keskustella älykkäästi. Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Tai muilla avuilla.

        Minä olen oikeassa tässä asiassa.

        En missään nimessä suosittele luonnontieteitä, tekniikkaa yms. Olen itse opiskellut humanistisessa tiedekunnassa (= pari miespuolista per iso opiskeluryhmä)ja tiedän myös, mikä on tilanne Teknillisessä korkeakoulussa ja vastaavissa paikoissa: siellä on niin paljon miespuolisia opiskelijoita, ettei kukaan nainen jää pariutumatta, jos opiskelukaverit edes periaatteessa kelpaavat.


      • Suvereeni
        Yksi Nainen Vastaa kirjoitti:

        Älykkyys on siis se "sun juttusi". Sinun täytyy sitten hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka arvostavat miehessä älykkyyttä.

        Suosittelen luonnontieteitä, tekniikkaa, matematiikkaa tai lääketiedettä opiskelevia/opiskelleita naisia, mielellään tohtoritasoisia. Muut miehet luonnostaan pelkäävät älykkönaisia, joten sinulla on hyvät mahdollisuudet, jos hallitset heidän tasonsa.

        Eivät ne itsekään mitään missejä ole, joten kyllä sinä heille varmasti kelpaat.

        Moni mies nimittäin oikeasti pelkää matemaattisesti lahjakkaita naisia. Nainen,joka ei pelkää tekniikkaa on miesten kauhistus.

        Tuossa olisi kohderyhmä. Minä en tiedä kun en kuulu ko. ryhmään muuta kuin että ihan kivoja naisia he ovat. Puhut älykkäitä ja he tykkäävät sinusta (kun on niin vähän vaihtoehtoja). Tuo naisryhmä on heikoiten parisuhdemarkkinoilla sijoittuva ryhmä, tiesikös.

        Becker (nobel taloustieteistä) on soveltanut rationaalisen valinnan teoriaa parinmuodostukseen eli sieltä se tulee. Miehet preferoivat itseään tyhmempiä naisia, joten tee sinä toisin.
        Kelpuuta älykkönainen niin olette molemmat onnellisia.

        Eli sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin osata keskustella älykkäästi. Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Tai muilla avuilla.

        Minä olen oikeassa tässä asiassa.

        Eiköhän tuo "älykkäiden" naisten vierastaminen johdu lähinnä siitä, että heidän juttunsa ovat usein aika tylsiä. "Älykkyys" vaatii opiskelua ja se aika on pois hauskanpidosta usein aika oleellisesti.

        Ei tilanne ole aina näin, mutta stereotypiat ovat aika kovat tässä asiassa. Pitkälle opiskeleva nainen on tiukka ja tylsä. Vähemmän opiskelevat usein mukavampaa ja rennompaa juttuseuraa. Usein tämä kuitenkin pitää paikkaansa, joten stereotypiat pysyvät vahvoina.

        Ainoa asia, jonka takia olisi parempi hankkia itseään tyhmempi kumppani on se, että haluaa olla "johtaja" suhteessa ja auttaa heikkoa naista.

        Kaikki tietävät, että toinen on hyvä toisessa asiassa ja toinen taas toisessa asiassa. En usko, että kovin moni suhde kaatuu siihen, että toinen on älykkäämpi ellei tuo sitä jatkuvasti suhteessa esille tai puheenaiheet ja maailmankuva ovat täysin toisistaan poikkeavat.

        Itse ainakin haluaisin naisystävän, joka olisi minua fiksumpi. Sehän on pelkästään minun etu, että minulla on puoliso jolta hommat hoituu. Toki hänen pitää antaa myös minun osallistua päätöksentekoon, koska en halua olla täysin holhottavana, vaan tehdä omat päätökseni.


      • DeuxZet
        Yksi Nainen Vastaa kirjoitti:

        Omasta puolestani sanon myös, että jos en kiinnostu miehestä niin se on aivan samantekevää mitä mies sanoo tai tekee tai miltä hän näyttää.

        Eli sinun tulee saada nainen kiinnstumaan itsestäsi, siitä se lähtee.
        Minua viehättää se, jos mies on kiinnostunut minun mielipiteistäni, mutta ennen kaikkea osaa keskustella asioista yleisellä tasolla. Sillä hän osoittaa pitävänsä minua vertaisenaan, arvostavansa kun hän puhuu kanssani älyllisistä asioista. Jos olet älykäs, käytä sitä.

        On nimittäin paljon älykkäitä miehiä, jotka puhuvat naiselle epä-älyllisesti ja se ärsyttää.
        Se on jotenkin vähättelevää.

        Lähtökohtaisesti asia on kuitenkin niin, että sinun tulee olla oma itsesi ja saada nainen kiinnostumaan rehellisellä pelillä, koska muuten teeskentely voi käydä raskaaksi. Lisäksi se on aivan turhaa.

        Vaikka en ole mikään matemaatikko tai edes yliopistossa opiskeleva, niin täytyy sanoa että koen itseni silti älykkääksi. En ymmärrä ihmisiä jotka puhuvat että koulutus on yhtä kuin älykkyys. Älykkyyttä on niin monenlaista. Sosiaalista älykkyyttä vaikkapa. Moni kouluttautunut saa tietonsa kirjoista. On ihmisiä jotka pärjäävät hyvin koulussa ilman lukemistakin ja heitä vain ei satu kiinnostamaan tieteet.


        Olen nainen ja mitä ymmärtänyt niin aika komea ulkonäöltäni. Ei mielestäni pidä sanoa että "etsi itsellesi jotain minkä voit saada, laske rimaa" sillä se on väärin. On typerää kuvitella että kaikki kauniit naiset tykkäävät ns peruskomeista miehistä. On aliarvioivaa sanoa että kaunis on samalla typerä.

        Tunnen monia korkeastikoulutettuja, ei niin edustavannäköisiäkin naishenkilöitä, joilla se rima vasta korkealla onkin! Se on luonnosta kiinni. Ja myös korkeastikoulutettuja naisia jotka ovat ihan komeitakin.

        Mutta tärkeintä on, ettei vain "ota sitä mikä sattuu hyväksymään mut." Älkää alistuko vääriin suhteisiin. Hyvää jaksaa odottaa. Näitä näkee liikaa, ja sitten jompi kumpi vain pettää toista tai tapahtuu jotain vastaavaa. Kirjoitellaan tänne foorumeille että kuinka miehet/naiset ovatkin kamalia. Etsikää tunteita, rakkautta ilmasta. Kuunnelkaa tarkoin. Tunnustelkaa. Älkää ajautuko helpointa reittiä. Olipa typerän kuuloista, varmaan joku sanoo jotain tästä. :)

        Itse rakastuin miehessäni mustaan huumoriin. Ja siihen, että hän oli pitkä ja melko hoikka. Olen itsekin pitkä, enkä tahdo että mieheni olisi minua ainakaan lyhyempi.. Hän on myös melko vaatimaton luonteeltaan, oikein aito.

        Itse kartin jo nuorena miehiä, jotka selvästi feikkasivat. Joskus tuli kaaduttua renttuihin, mutta olinpahan itsekin vähän sellainen silloin.. Jos oikeaa parisuhdetta etsii, pysyvää, niin täytyy olla ennakkoluuloton. Se olisi oma vinkkini. Eli moni ihminen tahtomattaan saattaa etsiä vaikkapa jonkin tietynnäköistä elinkumppania ja tietynlaista. Esim. samoista asioista kiinnostunutta. Mielestäni se on aika puppua, sillä vaikka harrastaisi samoja lajeja niin paljonpa mahtuu porukkaa lajinharrastajiin.

        Kun tutustuin mieheeni, hänellä oli pitkä tukka. Jep, en ikinä olisi kuvitellut itselleni miestä jolla on pitkä tukka, mutta hänpä sitten leikkasikin sen myöhemmin. Ja nyt jo oikeastaan kaipaan hänen lettiään. Ei hän siis leikannut sitä minun takiani, vaan kyllästyi siihen. Hän on kyllä todella kiltti minulle, joskus mietin että liiankin kiltti. En ikinä kuitenkaan käytä hänen kiltteyttään väärin.

        Ne ensi hetket on tärkeimpiä. Ensinnäkin, jos ihastut johonkin, älä näytä sitä heti. Ja toinen on se, että pitää todellakin taistella sitä. ei voi voittaa mitään ilman yritystä. Tiedätkin sen varmasti. Mutta oma mieheni poikkesi muista siinä, että hän ei aluksi vaikuttanut niin kiinnostuneelta. Tai oli kiinnostunut, mutta hän ei ikinä aluksi sanonut esim mitään joka viittaisi siihen että hän vaikkapa tahtoisi aloittaa suhteen kanssani. Kohta huomasinkin, että vaikka luonteeni ei ollutkaan mitenkään päälle käyvä, olin typerästi tottunut siihen että miehet vain tulevat ja vievät minut mukanaan jos sallin sen, niin nyt olinkin itse se aktiivisempi osa puoli - aluksi. Aika ovela mies minulla, täytyy sanoa.

        Ja toinen neuvo. Kun olet ihastunut johonkin, ja saat vastakaikua ja nainen on kiinnostunut, niin sun tulee tehdä selväksi, että juuri tämä nainen on se jonka haluat. Että muut eivät kelpaa. Naisille on helposti kysyntää, ja moni nainen kuulee päivittäin sitä että kuinka he ovat juuri miehille sopivia. Sun pitää tehdä luonteesi selville, puhua tunteistasi. Kun oikeasti rakastaa jotain henkilöä, niin ei siinä enää ajattele järjellä että mitähän nyt käy. Sitä toimii. Ja ei, se ei onnistu niin että sanoo vain "rakastan sua" vaan muilla tavoin. Sun pitää säästää tunteitasi häntä varten, muttei tukahduttaa niihin..

        No, ei kai niitä neuvoja lopulta olekaan. Kaikki vain menee itsestään, jos kohtalo sen suo.

        Mistä rakkauden löytää? parhaiten kulkemalla, olemalla joka paikassa missä voi olla. jos olet rauhallinen luonteeltasi, niin istuudu ravintolan nurkkapöytään ja jos näet kiinnostavan tapauksen, niin mene naisen luo juttelemaan. et voi menettää mitään, jos sinulla ei ole tunteita vielä kehittynyt kohdetta kohtaan. voi ottaa itsetunnon päälle, mutta ole kaverillinen. älä ala flirttaamaan tai tekemään mitään vastaavaa, se ahdistaa naista jos hänkin on vakavilla mielin etsimässä miestä.. settiä tulis vaikka millä mitalla.


    • kultaa sormet täyteen

      ja helevetin paksu panssariketju kaulaa tietysti kultaa ja kaikkia muuta sälää.Muutama jenkkiauto olis paikalaan ja luksus asunto tietysti ja jos ei oo varaa tähän niin pankistahan saa halpaa lainaa nykyään ilman vakuuksia.Aina kun olet naisten kuuloetääsyyrellä niin kerrot jostain etelänmatkasta ja sanot käyväsi siellä vähintään 6kertaa vuodessa parin viikon reissuja ja tietysti lomaosakeen omistus on pelkää plussaa.Näillä eväillä naisia piisaa vaikka niitä vähän pätkisitkin turpiin kännissä.

      • en juuri ketjuun

        halua.

        Ole hyvä ja poistu.


      • sinäkin ja tähän
        en juuri ketjuun kirjoitti:

        halua.

        Ole hyvä ja poistu.

        lopputulokseen tullu oon nyt 45v ja iliman naista.Tosin oon ollu vähän aikaa naimisiskin ja 2lasta mutta suuriman osan elämästä oon ollu yksin.Kyllä nää naiset vaan rakastuu siihen ulkoiseen kiiltävään eikä täläänen realistinen jalat maassa oleva tyyppi ketään saa varsinkin jos ei oo sitä mammonaa.Itte oon aika nuoren näköönen ikääsekseni ja komeakin mutta ei vaan natsaa ja tietysti vielä kun asuu täällä pohjnmaan perukoolla niin käteen saa vetää.Tietysti jonkun mäkkärin manekiinin sais mutta kyllä naisen pitääs mielestäni olla kevyempi kun miehen.Niin ja mielikuvitusta pitääs kumminkin käyttää sängys ja mielummin pimeessä.


      • se voi
        sinäkin ja tähän kirjoitti:

        lopputulokseen tullu oon nyt 45v ja iliman naista.Tosin oon ollu vähän aikaa naimisiskin ja 2lasta mutta suuriman osan elämästä oon ollu yksin.Kyllä nää naiset vaan rakastuu siihen ulkoiseen kiiltävään eikä täläänen realistinen jalat maassa oleva tyyppi ketään saa varsinkin jos ei oo sitä mammonaa.Itte oon aika nuoren näköönen ikääsekseni ja komeakin mutta ei vaan natsaa ja tietysti vielä kun asuu täällä pohjnmaan perukoolla niin käteen saa vetää.Tietysti jonkun mäkkärin manekiinin sais mutta kyllä naisen pitääs mielestäni olla kevyempi kun miehen.Niin ja mielikuvitusta pitääs kumminkin käyttää sängys ja mielummin pimeessä.

        hyvinkin olla.

        Ajattelin tässä ketjussa juuri kysellä tuota että missä mennään mutta ei noita ohjeita tunnu satelevan.

        Ulkonäkö tai se "miehekkyys" taitaa olla se homman ydin tai jotain.


      • ja se raha tai korkea
        se voi kirjoitti:

        hyvinkin olla.

        Ajattelin tässä ketjussa juuri kysellä tuota että missä mennään mutta ei noita ohjeita tunnu satelevan.

        Ulkonäkö tai se "miehekkyys" taitaa olla se homman ydin tai jotain.

        asema tekee vaikutuksen useimpiin naisiin ajattele ny esimerkiksi joitain kuuluisuuksia jotka ovat rumia niin kaunis nainen vaan on rinnalla ja voi olla että on eletty velaksi mutta ulospäin vaan kaikki näytää komialta niiku joku palmukin esimerkiksi.


      • Apuaaaaa...
        en juuri ketjuun kirjoitti:

        halua.

        Ole hyvä ja poistu.

        Itkeä tirautan pari kyyneltä sun puolesta:B...


    • tekisi erittäin

      hyvän vaikutuksen,jos mies uskaltaisi pyytää livenä treffeille.Omalla kohdallani näin ei ole koskaan käynyt,koska miehet eivät uskalla kysyä suoraan,vaan pyytävät tekstarin kautta tai odottavat,että hoksatessani heidän vihjailunsa minä tulisin vastaan.(Tämä tilanne on johtanut siihen,että viimeisetkin itsetunnon rippeet menevät:/Tuntuu jotenkin,että en ole livepyynnön arvoinen tjsp.)

      • uskaltaa kysyä

        jos ei anna merkkiä siitä että kiinnostaisi.

        Varmasti pyytäisin jos tulisi katseita sun muita ja joskus tuleekin mutta kun on kokeillut useamman kerran ja tulee vain pakkeja tai paljastuu että toinen on varattu niin ei jaksa.

        Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita.

        Mahdoton tuolla tietää että kuka on kiinnostunut ja kuka ei. Nähtävästi ei moni kun ulkonäköni ei varmaan miellytä tarpeeksi. Muuten ok, mutta en ole ihan komein kuitenkaan vaikken rumakaan, kai?


      • uskaltaa kysyä kirjoitti:

        jos ei anna merkkiä siitä että kiinnostaisi.

        Varmasti pyytäisin jos tulisi katseita sun muita ja joskus tuleekin mutta kun on kokeillut useamman kerran ja tulee vain pakkeja tai paljastuu että toinen on varattu niin ei jaksa.

        Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita.

        Mahdoton tuolla tietää että kuka on kiinnostunut ja kuka ei. Nähtävästi ei moni kun ulkonäköni ei varmaan miellytä tarpeeksi. Muuten ok, mutta en ole ihan komein kuitenkaan vaikken rumakaan, kai?

        "Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita."

        Sitten on niitä naisia jotka katsoo silmiin ja joskus jopa hymyilevät, mutta sitten kun pyydät ulos niin ne onkin varattuja. Kokemusta nimittäin on.
        Tän takia olenkin vähentänyt ihan vaan "random" ihmisten ulos kyselyä, koska naisista ei _ikinä_ voi tietää mitä he tarkoittavat.


      • kokemuksia täälläkin
        beefcake kirjoitti:

        "Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita."

        Sitten on niitä naisia jotka katsoo silmiin ja joskus jopa hymyilevät, mutta sitten kun pyydät ulos niin ne onkin varattuja. Kokemusta nimittäin on.
        Tän takia olenkin vähentänyt ihan vaan "random" ihmisten ulos kyselyä, koska naisista ei _ikinä_ voi tietää mitä he tarkoittavat.

        On ihan mahdoton sanoa onko joku nainen vain ystävällinen, flirttaileeko harmittomasti vai osoittaa kiinnostusta.

        Ei ole mitään hajua mikä on mikin.

        Sitten naiset sanovat että kukaan ei kysy ulos vaikka osoitin selvästi kiinnostusta tai että miksi mies oletti taas että oli kiinnostusta vaikka yritti olla vain ystävällinen.

        Koska naiset ovat niin epäselviä.


      • Eihän sitä
        uskaltaa kysyä kirjoitti:

        jos ei anna merkkiä siitä että kiinnostaisi.

        Varmasti pyytäisin jos tulisi katseita sun muita ja joskus tuleekin mutta kun on kokeillut useamman kerran ja tulee vain pakkeja tai paljastuu että toinen on varattu niin ei jaksa.

        Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita.

        Mahdoton tuolla tietää että kuka on kiinnostunut ja kuka ei. Nähtävästi ei moni kun ulkonäköni ei varmaan miellytä tarpeeksi. Muuten ok, mutta en ole ihan komein kuitenkaan vaikken rumakaan, kai?

        aina heti tajua,että joku pitää itsestä,kun ei usko,että joku pitäisi.Kerrankin oli niin,että eräs henkilö oli pitänyt minusta jo melkein 3 vuotta ja lähes koko sen ajan minä luulin hänen inhoavan minua.

        (No,perusluonteeltani olen pirteä ja positiivinen tyyppi,joka hymyilee paljon,joten usko olevani hirveä mörököllikään,jota olisi mahdottoman vaikea lähestyä.Mutta yksi suuri syy,joka johtuu minusta on kuitenkin se,etten luota tarpeeksi itseeni,sillä epäilen aina,että olen tulkinnut miehen merkit väärin ja tajuan vasta liian myöhään,että en ollutkaan väärässä.No,jään varmaan ikuisesti sinkuksi tämän vuoksi.)


      • ongelmasta sitten
        Eihän sitä kirjoitti:

        aina heti tajua,että joku pitää itsestä,kun ei usko,että joku pitäisi.Kerrankin oli niin,että eräs henkilö oli pitänyt minusta jo melkein 3 vuotta ja lähes koko sen ajan minä luulin hänen inhoavan minua.

        (No,perusluonteeltani olen pirteä ja positiivinen tyyppi,joka hymyilee paljon,joten usko olevani hirveä mörököllikään,jota olisi mahdottoman vaikea lähestyä.Mutta yksi suuri syy,joka johtuu minusta on kuitenkin se,etten luota tarpeeksi itseeni,sillä epäilen aina,että olen tulkinnut miehen merkit väärin ja tajuan vasta liian myöhään,että en ollutkaan väärässä.No,jään varmaan ikuisesti sinkuksi tämän vuoksi.)

        kärsitään.

        Tulen toimeen hyvin ihmisten kanssa ja olen ystävällinen mutten osaa lukea naisia ehkä juuri siitä syystä.

        Joissakin tapauksissa on tuntunut että olisi kiinnostusta mutta sitten on paljastunut ettei ole tai on varattu.

        Tässä on tarvottu jo riittävän kauan sinkkuna.

        Riittäisi kyllä jos vain saisi selvän vihjeen siitä että nainen on kiinnostunut vaikka katseilla sun muilla mutta mistä sitä ottaa selvää.

        Joku sanoo että pitää luottaa itseensä ja uskoa mutta kun on kokeiltu ja ulkonäkö on mikä on niin tyhjästä on paha nyhjästä.

        Tuntuu jo niin typerältä kysellä naisia ulos ja tulee olo että tungettelen.

        Joskus on ollut tunne että sana katseita naisilta mutta missä mielessä en sitä tiedä.

        Voi olla että jatkossa kumppani jää sittne löytymättä ja rakkaus tämän elämän aikana kokematta mutta mitäpä tuosta.

        Rakkaus on kai tarkoitettu vain kauniille ja rohkeille. Jälkimmäistä löytyy mutta edellinen on vaillinainen joten hylky tulee.

        Ehkä löytyisi naisia jotka katselee muutakin mutta en tiedä mistä sellaisia löytäisi.


      • Jihuuu
        beefcake kirjoitti:

        "Sitten on nämä jotkut naiset jotka katselevat mieluummin nurkkaan kuin silmiin vaikka saattaisivat olla kiinnostuneita."

        Sitten on niitä naisia jotka katsoo silmiin ja joskus jopa hymyilevät, mutta sitten kun pyydät ulos niin ne onkin varattuja. Kokemusta nimittäin on.
        Tän takia olenkin vähentänyt ihan vaan "random" ihmisten ulos kyselyä, koska naisista ei _ikinä_ voi tietää mitä he tarkoittavat.

        Nyt kun tuon kirjoitit, voipa ollakin että ne sinkkunaiset ujostelevat enemmän ja katselevat nurkkiin. Varattuna se on piristävää kun huomaa että joku katsoo, tulee katsottua takaisin ja se tietysti alkaa hymyilyttää - onhan se kiva huomata jos on vielä jotain markkina-arvoa, vaikka sitten edes pintapuolisesti..

        Aplle en osaa erityisempiä vinkkejä antaa, kun olen sitä mieltä että kemiat kun kohtaa tehdään vaikutus toiseen ihan sillä omalla itsellään. Minä retkahdin omaan mieheeni melkein samantien kun se sanoi, ettei harrasta ryyppäämistä vaan käy autolla baarissa ja tanssimassa - se jos mikä teki vaikutuksen! Itse kun toimin samoin.


      • ............

        koskaan ite kysy miehiä treffeille? Voin vastata puolestanne: koska olette niin pelkuripaskoja.


      • pelkuripaska
        ............ kirjoitti:

        koskaan ite kysy miehiä treffeille? Voin vastata puolestanne: koska olette niin pelkuripaskoja.

        Olet aivan oikeassa ainakin minun suhteeni, vaikka en noita aiempia kirjoittanutkaan: en kysy miehiä treffeile, koska olen "pelkuripaska". En ole koskaan kysynyt ja kaikki lähestyvät miehet ovat olleet ihan väärää tyyppiä, komeitakin kyllä jopa. Varattu olen tätä nykyä, mutta kumppani löytyikin netistä. Traagisinta tässä jutussa on se, että moni noista yrittäjistä jopa onnistui. On seksikokemuksia esim. ulkomaalaisista eikä eksoottinen ulkonäkö edes ole yhtään mieleeni. Ei vain tullut muita tyrkylle.


    • Ap.

      Tarkennan että kysymys ei ole pelkästään uloskysymisestä vaan miten se naisen varmistus siitä että tämä mies on muutakin kuin kaveri-ainesta syttyy ja miten siihen voi vaikuttaa ulosannilla sun muulla?

      • kysymys sitten

        siitä karheasta miehen ulkonäöstä ja komeudesta?

        Koska olen kuin kala kuivalla maalla nykyisin vaikka ennen onnistui.

        Ei tajuaa enää mitään vai onko naisten vaatimukset näin hurjasti kasvaneet?


      • ljfslkfjlsdkjf

        Ikävä kyllä tähän ei taida olla sellaista yleispätevää selkeää vastausta, jonka haluaisit kuulla. Minä en ainakaan pysty nimeämään mitään ominaisuuksia jotka herättäisivät jokaisen ihmisen kohdalla kiinnostuksen; yleensä pidän hauskoista miehistä, mutta ei se tarkoita että kiinnostun jokaisesta hauskastakaan miehestä.

        Vaikka miten mietin, niin en pysty analysoimaan mistä minä miehessä sytyn. Ne on kuitenkin niin mystisiä juttuja, vaikkette te miehet sitä ehkä uskokaan. "Ole oma itsesi" on siinä mielessä hyvä neuvo, että kaikkia et kuitenkaan pysty miellyttämään, mikset miellyttäisi sitten sitä osaa naisista joka tykkää sellaisista joka oikeasti olet.


      • tuohon kyllä
        ljfslkfjlsdkjf kirjoitti:

        Ikävä kyllä tähän ei taida olla sellaista yleispätevää selkeää vastausta, jonka haluaisit kuulla. Minä en ainakaan pysty nimeämään mitään ominaisuuksia jotka herättäisivät jokaisen ihmisen kohdalla kiinnostuksen; yleensä pidän hauskoista miehistä, mutta ei se tarkoita että kiinnostun jokaisesta hauskastakaan miehestä.

        Vaikka miten mietin, niin en pysty analysoimaan mistä minä miehessä sytyn. Ne on kuitenkin niin mystisiä juttuja, vaikkette te miehet sitä ehkä uskokaan. "Ole oma itsesi" on siinä mielessä hyvä neuvo, että kaikkia et kuitenkaan pysty miellyttämään, mikset miellyttäisi sitten sitä osaa naisista joka tykkää sellaisista joka oikeasti olet.

        pätkän vertaa.

        Mitään mystistä niihin ei liity, se on naisten höpötystä.

        Miksi joka kerta sitten komea mies saa naisten huomiota kun vähän flirttailee jne.

        " "Ole oma itsesi" on siinä mielessä hyvä neuvo, että kaikkia et kuitenkaan pysty miellyttämään, mikset miellyttäisi sitten sitä osaa naisista joka tykkää sellaisista joka oikeasti olet."

        Maailman huonoin neuvo.
        Jo siitä syystä että kukaan ei sinua omana itsenäsi hyväksy jos olet vääränlainen. Kysymys on siitä että parannetaan todennäköisyyksiä että edes joku kiinnostuu sinusta.

        En ymmärrä tätä että naiset sanovat ensin että ujo mies (jollainen en ole, vain esimerkkinä) ei oikein sytytä ja miehen pitää olla itsevarma mutta sitten tokaistaan että "ole oma itsesi". Mitenkäs sitten ujo ja epävarma löytää seuraa? Ei mitenkään.

        Kuulostaa äärimmäiseltä kusetukselta koko homma tai sitten ette naiset itsekään tajua itsestänne mitä haluatte ja vain joku typerä yksittäinen tuulenpuuska ohjaa teidät tuurilla milloin kenenkin luokse.

        Ongelma vain tässä minulla on se että olen saanut huomata kuinka en omana itsenäni kelpaa ja sama ovat huomanneet muutkin.

        Kun kysytään neuvoja niin teiltä ei tipu sitten mitään.

        Hauskalla varmaan tarkoitat naisten naurattajaa koska osaan huumoria heittää mutta ei näytä auttavan paskan vertaa.


      • lkfjsdlkfjlkj
        tuohon kyllä kirjoitti:

        pätkän vertaa.

        Mitään mystistä niihin ei liity, se on naisten höpötystä.

        Miksi joka kerta sitten komea mies saa naisten huomiota kun vähän flirttailee jne.

        " "Ole oma itsesi" on siinä mielessä hyvä neuvo, että kaikkia et kuitenkaan pysty miellyttämään, mikset miellyttäisi sitten sitä osaa naisista joka tykkää sellaisista joka oikeasti olet."

        Maailman huonoin neuvo.
        Jo siitä syystä että kukaan ei sinua omana itsenäsi hyväksy jos olet vääränlainen. Kysymys on siitä että parannetaan todennäköisyyksiä että edes joku kiinnostuu sinusta.

        En ymmärrä tätä että naiset sanovat ensin että ujo mies (jollainen en ole, vain esimerkkinä) ei oikein sytytä ja miehen pitää olla itsevarma mutta sitten tokaistaan että "ole oma itsesi". Mitenkäs sitten ujo ja epävarma löytää seuraa? Ei mitenkään.

        Kuulostaa äärimmäiseltä kusetukselta koko homma tai sitten ette naiset itsekään tajua itsestänne mitä haluatte ja vain joku typerä yksittäinen tuulenpuuska ohjaa teidät tuurilla milloin kenenkin luokse.

        Ongelma vain tässä minulla on se että olen saanut huomata kuinka en omana itsenäni kelpaa ja sama ovat huomanneet muutkin.

        Kun kysytään neuvoja niin teiltä ei tipu sitten mitään.

        Hauskalla varmaan tarkoitat naisten naurattajaa koska osaan huumoria heittää mutta ei näytä auttavan paskan vertaa.

        Pointti on se, että ei voi ajatella "naiset sanovat" ("miehen pitää olla itsevarma"). Jos joku nainen sanoo, tai vaikka suurin osa sanoisi, se ei tarkoita että kaikki naiset ovat sitä mieltä. Moni ujo mies on löytänyt seuraa.

        Se vaan on hedelmätöntä kysellä tuntemattomilta naisilta mistä he pitävät, ja yrittää olla sellainen. Pitäisi ennemminkin yrittää löytää itsestään niitä hyviä puolia ja pärjätä niillä tai kehittää niitä asioita missä itse tuntee olevansa heikoilla. Joku edellä neuvoi aloittajaa käyttämään älykkyyttään hyväksi, tämä ei kelvannut, pitäisi saada jotain yleispäteviä ohjeita jotka toimivat jokaisen kohdalla. Sellaisia vain ei ole!

        Hauskalla tarkoitin hauskaa. Tuokin tukee pointtiani, minä pidän hauskoista, mutta ei se vielä tarkoita mitään. Vaikuttaa niin moni asia, esim. tuo sinun halveksuntasi minun mielipiteitäni kohtaan ("naisten höpötystä") voi näkyä sinussa muutenkin, ei varmaan mikään kovin vetävä ominaisuus.


      • lukea mitä
        lkfjsdlkfjlkj kirjoitti:

        Pointti on se, että ei voi ajatella "naiset sanovat" ("miehen pitää olla itsevarma"). Jos joku nainen sanoo, tai vaikka suurin osa sanoisi, se ei tarkoita että kaikki naiset ovat sitä mieltä. Moni ujo mies on löytänyt seuraa.

        Se vaan on hedelmätöntä kysellä tuntemattomilta naisilta mistä he pitävät, ja yrittää olla sellainen. Pitäisi ennemminkin yrittää löytää itsestään niitä hyviä puolia ja pärjätä niillä tai kehittää niitä asioita missä itse tuntee olevansa heikoilla. Joku edellä neuvoi aloittajaa käyttämään älykkyyttään hyväksi, tämä ei kelvannut, pitäisi saada jotain yleispäteviä ohjeita jotka toimivat jokaisen kohdalla. Sellaisia vain ei ole!

        Hauskalla tarkoitin hauskaa. Tuokin tukee pointtiani, minä pidän hauskoista, mutta ei se vielä tarkoita mitään. Vaikuttaa niin moni asia, esim. tuo sinun halveksuntasi minun mielipiteitäni kohtaan ("naisten höpötystä") voi näkyä sinussa muutenkin, ei varmaan mikään kovin vetävä ominaisuus.

        sanoin.

        Se on höpötystä jos sanoo että siihen liittyy jotain "mystiikkaa" jota ei voi selittää.

        Jos jokainen nainen kertoo mistä miehissä kiinnostuu omien havaintojen mukaan ja mikä miehissä sytyttää ja mitä mies voi tehdä niin sitä kautta sitä tietoa saadaan mikä noin keskimäärin naisiin vetoaa ja tekee vaikutuksen miehessä.

        "Joku edellä neuvoi aloittajaa käyttämään älykkyyttään hyväksi, tämä ei kelvannut, pitäisi saada jotain yleispäteviä ohjeita jotka toimivat jokaisen kohdalla. Sellaisia vain ei ole!"

        Tämä ei kelvannut koska fiksuuteni on se josta saan palautetta kuinka mielenkiintoinen ihminen olen. Se ei näytä riittävän.

        "Vaikuttaa niin moni asia, esim. tuo sinun halveksuntasi minun mielipiteitäni kohtaan ("naisten höpötystä") voi näkyä sinussa muutenkin, ei varmaan mikään kovin vetävä ominaisuus."

        Halveksunta?

        Jos olen eri mieltä sinun kanssasi ja en usko mihinkään "mystisiin parisuhde juttuihin joita ei voi selittää ja sanoa" niin sekö on sinusta naisten halveksuntaa?

        Naiset voisivat miettiä että mikä miehessä kiikastaa jos hän ei sytytä tai mikä mättää mutta nyt saa sen käsityksen etteivät naiset tiedä itsekään vaan päätös tehdään jollain mutu-tuntumalla. Sehän tarkoittaa sitä että suhteet syntyisivät pelkän arvan perusteella.


        "Se vaan on hedelmätöntä kysellä tuntemattomilta naisilta mistä he pitävät, ja yrittää olla sellainen. Pitäisi ennemminkin yrittää löytää itsestään niitä hyviä puolia ja pärjätä niillä tai kehittää niitä asioita missä itse tuntee olevansa heikoilla."

        On joitakin yleisiä ominaisuuksia joita voi kehittää ja joka vaikuttaa naissuhteisiin. Esimeriksi joku jo sanoi että supliikkisuus tehoaa naisiin. Tällaisia ominaisuuksia haetaan ja kysytään naisten mielipidettä. En usko hetkeäkään että kysymys on yksilöistä koska varmasti useampi nainen nimeäisi samat jutut sytyttäjiksi jos vain miettisivät vähän omaa miesmakuaan.


    • ensin

      Miehet toivovat, että olisi jokin salainen nappula, jota painamalla nainen retkahtaisi mieheen. Sellaista ei ole.
      Pitää olla oikeanlaista kemiaa. Sillä tavalla ihmiset kiinnostuu toisistaan, kun ne vaistoaa keskinäisen vetovoiman. Eikä sitä voi sanoa, mikä vetoaa kehenkin.
      Tilastotieteen mukaan tsänssit on paremmat, mitä useammin yrittää tutustua erilaisiin ihmisiin. Pitää vaan jaksaa treenata. Ja onhan se sen arvoista, jos se oma mielitietty etsimisen jälkeen löytyy.

      Sun pitää kehittää omaa itseluottamustasi. Hyväksy ensin itsesi sellaisena kuin olet. Sitten voit lähteä "kaupittelemaan" itseäsi muille. Ihmiset joilla on heikko itseluottamus, hakevat muilta ihmisiltä hyväksyntää. "Mä oon vaan tällainen/kelpaankohan tällaisena"- on se peruslaini, mitä he sanattomasti ilmaisevat tutustumisissa. Pointti on, että ihmisen pitää tuntea itsensä ja arvonsa. Meillä jokaisella on mittaamaton arvo, mutta me ollaan jokainen erilaisia. Jokainen joutuu löytämään itse itsensä. Asenteen pitäisi olla "mä oon tällainen ihminen, kuka sä oot?" Ihminen, joka on löytöretkellä itseensä, omaa sisäistä voimaa. Ja se sisäinen voima on se, joka hehkuu ulospäin, ja joka vetää ihmisiä puoleensa.

      Lisäksi on itsestään selvää, että vaikka olisit millainen adonis, niin et siltikään kiinnostaisi kaikkia naisia. Tai sitten voisi olla pinnallista kiinnostusta, joka ei olisi kovin palkitsevaa pidemmän päälle. Ja mitä hyötyä siitäkään on, että olisi flaksia naismarkkinoilla, mutta kun kerrallaan ei voi olla kuin yhden kanssa?

      • muutama ihan

        perusjuttu.

        En usko mihinkään salaiseen nappulaan. Toisekseen itseluottamus on hyvä mutta kun jatkuvasti saa vain "ei oota" niin miten jaksaa enää uskoa? Ehkä se näkyy sitten ulospäin, en osaa sanoa kun en itseäni voi samalla tarkkailla.

        "Pointti on, että ihmisen pitää tuntea itsensä ja arvonsa. Meillä jokaisella on mittaamaton arvo, mutta me ollaan jokainen erilaisia. Jokainen joutuu löytämään itse itsensä. Asenteen pitäisi olla "mä oon tällainen ihminen, kuka sä oot?" Ihminen, joka on löytöretkellä itseensä, omaa sisäistä voimaa. Ja se sisäinen voima on se, joka hehkuu ulospäin, ja joka vetää ihmisiä puoleensa."

        Kauniisti sanottu mutta entäs jos se ei riitä?

        Entä jos on todettu että siinä vaiheessa kun on itsensä esitellyt niin todetaan kuinka mielenkiintoinen toinen on mutta tuttavalinjalla jatketaan?

        "Ja mitä hyötyä siitäkään on, että olisi flaksia naismarkkinoilla, mutta kun kerrallaan ei voi olla kuin yhden kanssa?"

        Tarkoitat kai flaksia yleisesti?

        Kyllähän sitä flaksia olisi kiva olla edes jonkun kanssa mutta kuten sanoin niin auttamatta joutuu siihen ihan kiva kategoriaan.

        Annoit kyllä hyviä ohjeita jotka varmasti toimivat joidenkin kohdalla mutta ei minun koska tunnen kyllä itseni mutta kun ei ole seksuaalista jännitettä ja tota "oikeanlaista kemiaa" niin saa vain rukkasia.

        Toisaalta en kyllä ymmärrä miten ihminen voi olla löytöretkellä itseensä samaan aikaan kuin hän tuntee itsensä. Eikös ne sulje toisensa pois?

        Tiedän ja tunnen arvoni mutta nähtävästi muut ihmiset (naiset) eivät tunne.

        Huolestuttaa että minulla on jotain epämiellyttäviä tapoja tai sun muita joita en huomaa mutta se taitaa vain olla siitä kiinni etten ole mikään komistus joten en sytytä kenenkään liekkiä. Minkäpä sille sitten mahtaa.

        Kuitenkin hyvä yritys sinulta ja ehkä joku saa tuosta tuulta siipiensä alle.


      • pikkarit joskus
        muutama ihan kirjoitti:

        perusjuttu.

        En usko mihinkään salaiseen nappulaan. Toisekseen itseluottamus on hyvä mutta kun jatkuvasti saa vain "ei oota" niin miten jaksaa enää uskoa? Ehkä se näkyy sitten ulospäin, en osaa sanoa kun en itseäni voi samalla tarkkailla.

        "Pointti on, että ihmisen pitää tuntea itsensä ja arvonsa. Meillä jokaisella on mittaamaton arvo, mutta me ollaan jokainen erilaisia. Jokainen joutuu löytämään itse itsensä. Asenteen pitäisi olla "mä oon tällainen ihminen, kuka sä oot?" Ihminen, joka on löytöretkellä itseensä, omaa sisäistä voimaa. Ja se sisäinen voima on se, joka hehkuu ulospäin, ja joka vetää ihmisiä puoleensa."

        Kauniisti sanottu mutta entäs jos se ei riitä?

        Entä jos on todettu että siinä vaiheessa kun on itsensä esitellyt niin todetaan kuinka mielenkiintoinen toinen on mutta tuttavalinjalla jatketaan?

        "Ja mitä hyötyä siitäkään on, että olisi flaksia naismarkkinoilla, mutta kun kerrallaan ei voi olla kuin yhden kanssa?"

        Tarkoitat kai flaksia yleisesti?

        Kyllähän sitä flaksia olisi kiva olla edes jonkun kanssa mutta kuten sanoin niin auttamatta joutuu siihen ihan kiva kategoriaan.

        Annoit kyllä hyviä ohjeita jotka varmasti toimivat joidenkin kohdalla mutta ei minun koska tunnen kyllä itseni mutta kun ei ole seksuaalista jännitettä ja tota "oikeanlaista kemiaa" niin saa vain rukkasia.

        Toisaalta en kyllä ymmärrä miten ihminen voi olla löytöretkellä itseensä samaan aikaan kuin hän tuntee itsensä. Eikös ne sulje toisensa pois?

        Tiedän ja tunnen arvoni mutta nähtävästi muut ihmiset (naiset) eivät tunne.

        Huolestuttaa että minulla on jotain epämiellyttäviä tapoja tai sun muita joita en huomaa mutta se taitaa vain olla siitä kiinni etten ole mikään komistus joten en sytytä kenenkään liekkiä. Minkäpä sille sitten mahtaa.

        Kuitenkin hyvä yritys sinulta ja ehkä joku saa tuosta tuulta siipiensä alle.

        niin sais eres jotain hajua naisesta niiku reetukin lavalla laulaesaan.


      • melkein saada
        pikkarit joskus kirjoitti:

        niin sais eres jotain hajua naisesta niiku reetukin lavalla laulaesaan.

        tietää että miksi ei sytyttänyt ja sen takia tämän ketjun tein. Ehkä toistan samaa virhettä jatkuvasti tai jotain.

        En ole varmasti ainut tämän ongelman kanssa.


    • et sun pitää ensin olla tod...

      jostain tietystä naisesta,eikä yrittää vaan kaikkia jotka sattuis lämpeen.

    • .............

      muiden vastauksia, joten ehkä nämä jo sanottiin, mutta listaan nyt pari asiaa, jotka on saaneet mut sanomaan ei monelle ulospyytäjälle.

      -hampaat ja hengityksen pitäisi olla kunnossa. Käykää säännöllisesti hammaslääkärillä, puhdistakaa kieli ja käyttäkää suuvettä.
      -kynsien pitää olla lyhyet ja puhtaat. En pysty keksimään mitään vastenmielisempää kuin kellastuneet pitkät kynnet ja likaiset kynnenaluset. Minuun ei sellaisilla sormilla kosketa!
      -vaatteiden ja hiusten pitää olla puhtaat.
      -Verkkarit ja lenkkarit on sellainen asuste, että jos niitä käyttää muualla kuin lenkillä, niin ainakin minä saa huonon mielikuvan. Muuten voitte pukeutua niin kuin hyvältä tuntuu, kunhan ette verkkareihin ja likaisiin lenkkareihin.
      -rasvainen iho ei sinällään ole kynnyskysymys, mutta helposti hoidettavissa, joten ostakaa miesten kosmetiikkatuotteita.
      -kävelkää pää pystyssä, hymyilkää ihmisille ja olkaa kohteliaita.
      -jos on itsevarmuudesta pulaa, niin hanki joku harrastus, jossa voit kehittyä hyväksi.

      Ja kylmä totuus on se, että jos ulkonäkö ei ole kympin luokkaa, niin silloin sitä vastakkaista sukupuolta joutuu lämmittelemään. Älä mene heti kysymään treffeille, vaan juttele ja anna naisen tutustua luonteeseesi.

      • suhteen kyllä

        kaikki on kunnossa.

        Itsevarmuuttakin löytyy mutta ei se naisten kanssa pilvissä ole kun ei jaksa enää uskoa että tämä tapaus olisi kiinnostunut.

        "Ja kylmä totuus on se, että jos ulkonäkö ei ole kympin luokkaa, niin silloin sitä vastakkaista sukupuolta joutuu lämmittelemään. Älä mene heti kysymään treffeille, vaan juttele ja anna naisen tutustua luonteeseesi."

        Juttele mistä iskutilanteessa?

        Et lukenut vastauksia mutta ne käsitellyt pelkästään treffeille pyytämistä vaan myös sitä että jos pääsee juttelemaan toisen kanssa niin mitä siihen vaaditaan että sytyttää.

        Miten tuo "lämmittely" tapahtuu?


    • Jub-jub

      "Kemiaakin" alkaa löytymään, jos sinulla toimii supliikki. Sinun ei tarvitse muuta kuin pitää yllä keskustelua aiheista, jotka naisen mielestä eivät ole tylsiä. Vähän vielä kun laitat kepeyttä ja huumoria sekaan. Olet kiinnostunut naisesta ja esität kysymyksiä, mutta ei liikaa eikä liian vähän. Itsestäsi et tietenkään saa puhua liikaa. Muista että hiljaisia hetkiä ei saa juurikaan syntyä, sillä niitä pidetään usein merkkinä siitä, että homma ei toimi.

      Toisin sanoen sinun pitää saada nainen viihtymään, vaikka hän istuisi kädet puuskassa pöydän takana eikä edes osallistuisi keskustelun ylläpitämiseen.

      Supliikki silottaa virheitä lärvissä. Riittää, että et ole sataprosenttisen sivistymätön juntti ja että et ole riihen takaseinästä repäisty inkarnaatio 80-luvulta.

      • ............

        "Toisin sanoen sinun pitää saada nainen viihtymään, vaikka hän istuisi kädet puuskassa pöydän takana eikä edes osallistuisi keskustelun ylläpitämiseen."

        ... juuri tuollaisia ja heitä on paljon.


      • ..........

        "Muista että hiljaisia hetkiä ei saa juurikaan syntyä, sillä niitä pidetään usein merkkinä siitä, että homma ei toimi."

        Itselleni yksi tärkeimpiä juttuja ja osoitus siitä että viihtyy toisen kanssa on juuri se, että hiljaisuus ei ole kiusallista. Jos tulee vaivautunut olo heti, kun ei keksi mitään puhuttavaa, se on varma merkki siitä että kemiat ei toimi. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etten pitäisi hyvästä keskustelusta.


      • miax
        .......... kirjoitti:

        "Muista että hiljaisia hetkiä ei saa juurikaan syntyä, sillä niitä pidetään usein merkkinä siitä, että homma ei toimi."

        Itselleni yksi tärkeimpiä juttuja ja osoitus siitä että viihtyy toisen kanssa on juuri se, että hiljaisuus ei ole kiusallista. Jos tulee vaivautunut olo heti, kun ei keksi mitään puhuttavaa, se on varma merkki siitä että kemiat ei toimi. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etten pitäisi hyvästä keskustelusta.

        muka voisi vastata? Tee näin ja näin niin saat naisen? Sinua näkemättä ja tuntematta on mahdoton sanoa mikä mättää ja tutustumisen jälkeenkin jokainen nainen osaa vain sanoa mikä hänen mielestään mättää.


      • en sitte

        hallitse puheenaiheita.

        Ongelma on todellakin se että olen sivistynyt mies mutten mikään matemaatikko tyyppi siis ja naisten kanssa kyllä on hieno jutella mutta se on aina sitä tuttavatyyppistä.

        Nähtävästi pitää keventää aiheita johonkin pintapuoliseen läpänheittoon niin ehkä sitten.

        Mutta kun en ole toisaalta kiinnostunut naisista hirvittävästi joiden mielestä läpän heitto on ainut keino käydä keskusteluja.

        "Toisin sanoen sinun pitää saada nainen viihtymään, vaikka hän istuisi kädet puuskassa pöydän takana eikä edes osallistuisi keskustelun ylläpitämiseen."

        Tuo on kyllä surkeuden huippu.
        Naiset ovat siis niitä verbaalisesti lahjakkaita sitten?

        Mielestäni olen saanut ihan kohtuullisesti naiset kyllä viihtymään mutta kyllä se sitten lässähtää että "on kyllä ollut kivaa mutta jos jatketaan tuttavina, soittelen," tai jotain vastaavaa.


      • teillä naisilla
        miax kirjoitti:

        muka voisi vastata? Tee näin ja näin niin saat naisen? Sinua näkemättä ja tuntematta on mahdoton sanoa mikä mättää ja tutustumisen jälkeenkin jokainen nainen osaa vain sanoa mikä hänen mielestään mättää.

        olisi jotain vihjeitä.

        Ehkä minulla (ap.) on sitten ollut vain huono tuuri mutta hyvin erilaisia naisia olen yrittänyt pyytää niin treffeille kuin olla juttusilla.

        Minulla varmasti mättää se että en vain sytytä voimakkaita seksuaalisia haluja ja se taitaa olla se mitä haetaan. Jos ei pärstäkerroin sytytä niin se on hyvästi tai paremminkin "hei, ollaan kavereita".


      • tähän..
        teillä naisilla kirjoitti:

        olisi jotain vihjeitä.

        Ehkä minulla (ap.) on sitten ollut vain huono tuuri mutta hyvin erilaisia naisia olen yrittänyt pyytää niin treffeille kuin olla juttusilla.

        Minulla varmasti mättää se että en vain sytytä voimakkaita seksuaalisia haluja ja se taitaa olla se mitä haetaan. Jos ei pärstäkerroin sytytä niin se on hyvästi tai paremminkin "hei, ollaan kavereita".

        että millainen nainen sinut sitten sytyttää?? sinusta saa kuvan, että yrität pyydystää ketä tahansa naista, olematta juuri hänestä erityisen kiinnostunut.
        Nainen haluaa, että olet JUURI HÄNESTÄ kiinnostunut. Siis ihan oikeasti, etkä vain esitä.
        Älä siis yritä kaikkia, vaan jos ihastut johonkuhun, niin yritä sitten häntä. Nainen huomaa kyllä aidon kiinnostuksen, ja syttyy kyllä sitten jos on syttyäkseen.


      • sytyttää jonka
        tähän.. kirjoitti:

        että millainen nainen sinut sitten sytyttää?? sinusta saa kuvan, että yrität pyydystää ketä tahansa naista, olematta juuri hänestä erityisen kiinnostunut.
        Nainen haluaa, että olet JUURI HÄNESTÄ kiinnostunut. Siis ihan oikeasti, etkä vain esitä.
        Älä siis yritä kaikkia, vaan jos ihastut johonkuhun, niin yritä sitten häntä. Nainen huomaa kyllä aidon kiinnostuksen, ja syttyy kyllä sitten jos on syttyäkseen.

        kanssa sujuu ja keskustelua on jne. Tätä kautta olenkin yrittänyt edetä mutta nainen kokee tämän vain aina "kaveruutena".

        Voisitko kertoa miten ihastua naiseen ennen kuin häneen on tutustunut?

        Pitääkö ihastua naisen ulkonäköön vain ensin ja sitä kautta edetä?

        Ei tässä enää uskalla pahemmin innostua tai ihastua kuten ennen koska lopputulos on ikävä. Parempi pyytää vain kuka tahansa nainen niin ainakin parantaa mahdollisuuksia että joku kiinnostuu ja toisaalta ei satu itseen taas.

        Oletkohan ymmärtänyt että miten mies voi olla toisesta erityisen kiinnostunut kun naisen ei tarvitse olla vaikkapa juuri ulkonäön perusteella mutta miehen pitää yrittää silti?


      • nyt on
        sytyttää jonka kirjoitti:

        kanssa sujuu ja keskustelua on jne. Tätä kautta olenkin yrittänyt edetä mutta nainen kokee tämän vain aina "kaveruutena".

        Voisitko kertoa miten ihastua naiseen ennen kuin häneen on tutustunut?

        Pitääkö ihastua naisen ulkonäköön vain ensin ja sitä kautta edetä?

        Ei tässä enää uskalla pahemmin innostua tai ihastua kuten ennen koska lopputulos on ikävä. Parempi pyytää vain kuka tahansa nainen niin ainakin parantaa mahdollisuuksia että joku kiinnostuu ja toisaalta ei satu itseen taas.

        Oletkohan ymmärtänyt että miten mies voi olla toisesta erityisen kiinnostunut kun naisen ei tarvitse olla vaikkapa juuri ulkonäön perusteella mutta miehen pitää yrittää silti?

        se vika
        "Parempi pyytää vain kuka tahansa nainen niin ainakin parantaa mahdollisuuksia että joku kiinnostuu ja toisaalta ei satu itseen taas."

        kuten huomaat niin et sinä tuolla lailla ole saanut naista. Nainen kokee sen kaveruutena, niinkuin sinä itsekin. Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen.

        Ja mitenkö voi ihastua ihmiseen, jos ei ole vielä tutustunut?
        -etkö ole koskaan ihastunut siis keneenkään??

        Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää.

        Minua ihmetyttää, jos et ole koskaan viehättynyt kenestäkään naisesta, vaikket olisi vielä päässyt juttusillekaan!!?
        Veikkaanpa että suurin osa ihmisistä on tuolla tavalla joskus ihastunut.


      • sanoi että
        nyt on kirjoitti:

        se vika
        "Parempi pyytää vain kuka tahansa nainen niin ainakin parantaa mahdollisuuksia että joku kiinnostuu ja toisaalta ei satu itseen taas."

        kuten huomaat niin et sinä tuolla lailla ole saanut naista. Nainen kokee sen kaveruutena, niinkuin sinä itsekin. Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen.

        Ja mitenkö voi ihastua ihmiseen, jos ei ole vielä tutustunut?
        -etkö ole koskaan ihastunut siis keneenkään??

        Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää.

        Minua ihmetyttää, jos et ole koskaan viehättynyt kenestäkään naisesta, vaikket olisi vielä päässyt juttusillekaan!!?
        Veikkaanpa että suurin osa ihmisistä on tuolla tavalla joskus ihastunut.

        en ole viehättynyt?

        Ihastuminen ja viehättyminen ovat kaksi eri asiaa.

        "Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen."

        Pitää siis ihastua ventovieraisiin ihmisiin tuosta vaan että voi pyytää heitä treffeille?

        Mitenkähän nainen sen vaistoaa?

        "Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää."

        "Sitä on vaikea selittää", "se on mystistä".
        Edelleen täyttä roskaa.

        Sano nyt suoraan että se on se miehen komeus ja se lääppivä ulosanti joka sytyttää.

        "Minua ihmetyttää, jos et ole koskaan viehättynyt kenestäkään naisesta, vaikket olisi vielä päässyt juttusillekaan!!?
        Veikkaanpa että suurin osa ihmisistä on tuolla tavalla joskus ihastunut."

        Toki olen mutta sinustako on hyvä että ulkonäköön ihastutaan?

        Naiset valittavat että miehet katsovat liikaa naisen ulkonäköä ja sitten odottavat että mies on ihastunut heidän ulkonäköönsä jo ennen treffeille pyytämistä.

        Niinpä, kukapa siitä sisäisestä minästä välittää, tärkeintähän on se miltä näyttää ulospäin.

        Olisikohan niin että olen varmaan viehättynyt naisesta monellakin tavalla ja sen vuoksi mennyt juttelemaan, pyytänyt treffeillä ja ollut treffeillä mutta naisten mielestä en ole ulospäin vain yhtä viehättävä kuin he kuvittelevat itse olevansa?

        Olisikohan näin?

        Te naiset ette ymmärrä kun pyydätte miehen tekevän aloitteita että miehen täytyy yrittää jatkuvasti lukuisia naisia olipa ihastunut tai ei tai muuten ei koskaan onnista. Sitä te naiset ette tajua kun te voitte aina valikoida ja miehet silti kyselevät teidän peräänne.

        Kysymys on sitten juuri siitä teeskentelystä ja heruttamisesta kuka mies saa teidät tuntemaan että hän on tosissaan kiinnostunut (vaikkei olisikaan) ja jonka ulkonäkö miellyttää.

        Sillä mitä miehen pään tai sydämen sisällä oikeasti on, vaikuttaa olevan ihan sama teille.


      • on....
        sanoi että kirjoitti:

        en ole viehättynyt?

        Ihastuminen ja viehättyminen ovat kaksi eri asiaa.

        "Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen."

        Pitää siis ihastua ventovieraisiin ihmisiin tuosta vaan että voi pyytää heitä treffeille?

        Mitenkähän nainen sen vaistoaa?

        "Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää."

        "Sitä on vaikea selittää", "se on mystistä".
        Edelleen täyttä roskaa.

        Sano nyt suoraan että se on se miehen komeus ja se lääppivä ulosanti joka sytyttää.

        "Minua ihmetyttää, jos et ole koskaan viehättynyt kenestäkään naisesta, vaikket olisi vielä päässyt juttusillekaan!!?
        Veikkaanpa että suurin osa ihmisistä on tuolla tavalla joskus ihastunut."

        Toki olen mutta sinustako on hyvä että ulkonäköön ihastutaan?

        Naiset valittavat että miehet katsovat liikaa naisen ulkonäköä ja sitten odottavat että mies on ihastunut heidän ulkonäköönsä jo ennen treffeille pyytämistä.

        Niinpä, kukapa siitä sisäisestä minästä välittää, tärkeintähän on se miltä näyttää ulospäin.

        Olisikohan niin että olen varmaan viehättynyt naisesta monellakin tavalla ja sen vuoksi mennyt juttelemaan, pyytänyt treffeillä ja ollut treffeillä mutta naisten mielestä en ole ulospäin vain yhtä viehättävä kuin he kuvittelevat itse olevansa?

        Olisikohan näin?

        Te naiset ette ymmärrä kun pyydätte miehen tekevän aloitteita että miehen täytyy yrittää jatkuvasti lukuisia naisia olipa ihastunut tai ei tai muuten ei koskaan onnista. Sitä te naiset ette tajua kun te voitte aina valikoida ja miehet silti kyselevät teidän peräänne.

        Kysymys on sitten juuri siitä teeskentelystä ja heruttamisesta kuka mies saa teidät tuntemaan että hän on tosissaan kiinnostunut (vaikkei olisikaan) ja jonka ulkonäkö miellyttää.

        Sillä mitä miehen pään tai sydämen sisällä oikeasti on, vaikuttaa olevan ihan sama teille.

        kinata, kun ei päästä yhteisymmärrykseen...
        Mutta sanon nyt vielä, että minä tarkoitin tuolla viehättymisellä samaa kuin ihastuminen (ehkä se ei ole sama asia, mutta kun senki voi ymmärtää eri ihminen eri tavalla, näköjään!)

        Eli olet siis viehättynyt naisista, selkisi nyt:)

        Ja selvennän tuotakin, että todellakaan ei viehätä lääppivä ulosanti eikä stereotyyppinen komeuskaan. Jokaisella on varmaan oma komeus -käsite.
        Tälläkin hetkellä olen ihastunut mieheen, joka ei varmastikaan monen mielestä ole minkään näköinen. Sellainen vähän taustalla pysyttelevä laiha kaveri:) jotenkin vain viehätyin hänestä heti kun näin, ennen kuin edes juteltiin. Niin se vain on, että ei sitä pysty selittämään, että miksi viehätyin.

        Mutta taitaa olla yksipuolista tämä viehätys, kun eipä ole hän perääni kysellyt (juteltu ollaan kyllä jo).
        Eli ei se ole naisillakaan helppoa.

        Eikä ole todellakaan sama mitä miehen pään sisällä on, mutta täytyy siinä sen päänsisällön LISÄKSI olla "se jokin" kipinä mikä vetää miestä ja naista yhteen. Ilmeisesti minäkään en tuossa mielessä viehätä sitä ihastustani, joten on vain hyväksyttävä että näin on (vaikka muuta haluaisikin).


      • tähän
        sanoi että kirjoitti:

        en ole viehättynyt?

        Ihastuminen ja viehättyminen ovat kaksi eri asiaa.

        "Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen."

        Pitää siis ihastua ventovieraisiin ihmisiin tuosta vaan että voi pyytää heitä treffeille?

        Mitenkähän nainen sen vaistoaa?

        "Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää."

        "Sitä on vaikea selittää", "se on mystistä".
        Edelleen täyttä roskaa.

        Sano nyt suoraan että se on se miehen komeus ja se lääppivä ulosanti joka sytyttää.

        "Minua ihmetyttää, jos et ole koskaan viehättynyt kenestäkään naisesta, vaikket olisi vielä päässyt juttusillekaan!!?
        Veikkaanpa että suurin osa ihmisistä on tuolla tavalla joskus ihastunut."

        Toki olen mutta sinustako on hyvä että ulkonäköön ihastutaan?

        Naiset valittavat että miehet katsovat liikaa naisen ulkonäköä ja sitten odottavat että mies on ihastunut heidän ulkonäköönsä jo ennen treffeille pyytämistä.

        Niinpä, kukapa siitä sisäisestä minästä välittää, tärkeintähän on se miltä näyttää ulospäin.

        Olisikohan niin että olen varmaan viehättynyt naisesta monellakin tavalla ja sen vuoksi mennyt juttelemaan, pyytänyt treffeillä ja ollut treffeillä mutta naisten mielestä en ole ulospäin vain yhtä viehättävä kuin he kuvittelevat itse olevansa?

        Olisikohan näin?

        Te naiset ette ymmärrä kun pyydätte miehen tekevän aloitteita että miehen täytyy yrittää jatkuvasti lukuisia naisia olipa ihastunut tai ei tai muuten ei koskaan onnista. Sitä te naiset ette tajua kun te voitte aina valikoida ja miehet silti kyselevät teidän peräänne.

        Kysymys on sitten juuri siitä teeskentelystä ja heruttamisesta kuka mies saa teidät tuntemaan että hän on tosissaan kiinnostunut (vaikkei olisikaan) ja jonka ulkonäkö miellyttää.

        Sillä mitä miehen pään tai sydämen sisällä oikeasti on, vaikuttaa olevan ihan sama teille.

        vaikken ole aiemmin kommentoinutkaan.

        "Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen."

        Tämä on yleensä totta. Aidon ihastumisen näkee myös silmistä, miehen katseesta. Sitä ei voi teeskennellä eikä siitä voi erehtyä.

        "Pitää siis ihastua ventovieraisiin ihmisiin tuosta vaan että voi pyytää heitä treffeille?"

        Niinhän se yleensä menee...useimmilla kaiketi. Tosin tiedän niitäkin, jotka voivat ihastua vain ennestään tuttuihin. Ehkä olet sellainen myös?

        "Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää."

        "Sitä on vaikea selittää", "se on mystistä".
        "Edelleen täyttä roskaa. "


        Ei vaan totta. Ja luojan kiitos, siinä on tuo "jokin selittämätön, mystinen juttu". Ihastumisen ja rakastumisen ei kuulu olla matematiikkaa tai tilastotiedettä.

        "Sano nyt suoraan että se on se miehen komeus ja se lääppivä ulosanti joka sytyttää."

        Itse ihastun usein miehiin, jotka eivät ole yleisten komeusstandardien mukaisia. Ns. supliikkimiehet eivät yleensä sytytä ollenkaan.


        "Niinpä, kukapa siitä sisäisestä minästä välittää, tärkeintähän on se miltä näyttää ulospäin."

        Sisäinen minä on toki tärkein, mutta eihän sitä tunne ennen kuin tutustuu. Ulkoinen olemus on se, mihin me kaikki kiinnitämme toisessa ensin huomiota. Eikä siinä ole mitään väärää.

        "Olisikohan niin että olen varmaan viehättynyt naisesta monellakin tavalla ja sen vuoksi mennyt juttelemaan, pyytänyt treffeillä ja ollut treffeillä mutta naisten mielestä en ole ulospäin vain yhtä viehättävä kuin he kuvittelevat itse olevansa?"

        Sillä miten viehättävänä naiset pitävät sinua ulkoisesti ei ole varmaankaan mitään tekemistä sen kanssa, miten viehättävinä he pitävät itseään. Kaksi täysin eri asiaa.


      • ole mitään
        tähän kirjoitti:

        vaikken ole aiemmin kommentoinutkaan.

        "Kun kerroit ettet ole ihastunut, niin nainen vaistoaa sen."

        Tämä on yleensä totta. Aidon ihastumisen näkee myös silmistä, miehen katseesta. Sitä ei voi teeskennellä eikä siitä voi erehtyä.

        "Pitää siis ihastua ventovieraisiin ihmisiin tuosta vaan että voi pyytää heitä treffeille?"

        Niinhän se yleensä menee...useimmilla kaiketi. Tosin tiedän niitäkin, jotka voivat ihastua vain ennestään tuttuihin. Ehkä olet sellainen myös?

        "Ihmiseen, naiseen tai mieheen, voi ihastua ihan vain näkemällä hänet. Tietysti ulkonäkökin vaikuttaa, mutta eniten olemus, tapa liikkua, toimia, puhua jne. Jokin vain toisessa sytyttää, sitä on vaikea selittää."

        "Sitä on vaikea selittää", "se on mystistä".
        "Edelleen täyttä roskaa. "


        Ei vaan totta. Ja luojan kiitos, siinä on tuo "jokin selittämätön, mystinen juttu". Ihastumisen ja rakastumisen ei kuulu olla matematiikkaa tai tilastotiedettä.

        "Sano nyt suoraan että se on se miehen komeus ja se lääppivä ulosanti joka sytyttää."

        Itse ihastun usein miehiin, jotka eivät ole yleisten komeusstandardien mukaisia. Ns. supliikkimiehet eivät yleensä sytytä ollenkaan.


        "Niinpä, kukapa siitä sisäisestä minästä välittää, tärkeintähän on se miltä näyttää ulospäin."

        Sisäinen minä on toki tärkein, mutta eihän sitä tunne ennen kuin tutustuu. Ulkoinen olemus on se, mihin me kaikki kiinnitämme toisessa ensin huomiota. Eikä siinä ole mitään väärää.

        "Olisikohan niin että olen varmaan viehättynyt naisesta monellakin tavalla ja sen vuoksi mennyt juttelemaan, pyytänyt treffeillä ja ollut treffeillä mutta naisten mielestä en ole ulospäin vain yhtä viehättävä kuin he kuvittelevat itse olevansa?"

        Sillä miten viehättävänä naiset pitävät sinua ulkoisesti ei ole varmaankaan mitään tekemistä sen kanssa, miten viehättävinä he pitävät itseään. Kaksi täysin eri asiaa.

        väärää että huomioidaan ensin "olemus" (ulkonäkö siis) mutta kovin pinnallistahan se on.

        "Tämä on yleensä totta. Aidon ihastumisen näkee myös silmistä, miehen katseesta. Sitä ei voi teeskennellä eikä siitä voi erehtyä."

        Oletko varma ;)

        Aika moni nainen erehtyy ja huomaa sen sitten seuraavana aamuna miehen lähtiessä ovesta...


      • ..........
        ole mitään kirjoitti:

        väärää että huomioidaan ensin "olemus" (ulkonäkö siis) mutta kovin pinnallistahan se on.

        "Tämä on yleensä totta. Aidon ihastumisen näkee myös silmistä, miehen katseesta. Sitä ei voi teeskennellä eikä siitä voi erehtyä."

        Oletko varma ;)

        Aika moni nainen erehtyy ja huomaa sen sitten seuraavana aamuna miehen lähtiessä ovesta...

        "väärää että huomioidaan ensin "olemus" (ulkonäkö siis) mutta kovin pinnallistahan se on."

        Pinnallisuuskin on suhteellista. Ulkoinen olemus (esim. siisteys, pukeutumistyyli, tapa liikkua)kertoo myös aina persoonasta jotain. Se on enemmän kuin vain pintaa. Ulkoinen olemus on siis enemmän kuin pelkkä ulkonäkö (esim. kasvojenpirteet, ruumiinrakenne, koko). Taidat sekoittaa nuo kaksi käsitettä toisiinsa.

        "Oletko varma ;)"

        Joo, olen. Ainakin toistaiseksi...:)

        "Aika moni nainen erehtyy ja huomaa sen sitten seuraavana aamuna miehen lähtiessä ovesta... "

        Itse en ole ollut tuollaisessa tilanteessa. Enkä harrasta yhden yön suhteita. Ei minua pelkällä "ihastuneella katseella" (aidolla tai feikillä) sänkyyn saa.


      • N36 v
        .......... kirjoitti:

        "väärää että huomioidaan ensin "olemus" (ulkonäkö siis) mutta kovin pinnallistahan se on."

        Pinnallisuuskin on suhteellista. Ulkoinen olemus (esim. siisteys, pukeutumistyyli, tapa liikkua)kertoo myös aina persoonasta jotain. Se on enemmän kuin vain pintaa. Ulkoinen olemus on siis enemmän kuin pelkkä ulkonäkö (esim. kasvojenpirteet, ruumiinrakenne, koko). Taidat sekoittaa nuo kaksi käsitettä toisiinsa.

        "Oletko varma ;)"

        Joo, olen. Ainakin toistaiseksi...:)

        "Aika moni nainen erehtyy ja huomaa sen sitten seuraavana aamuna miehen lähtiessä ovesta... "

        Itse en ole ollut tuollaisessa tilanteessa. Enkä harrasta yhden yön suhteita. Ei minua pelkällä "ihastuneella katseella" (aidolla tai feikillä) sänkyyn saa.

        Vähän siitä "mystiikasta". Minä harrastaisin yhden yön suhteita, jos en olisi varattu. Ulkonäössäni ei mielestäni ole vikaa (en toki ole jumalaisen kaunis vaan ihan ok), mutta kiinnitänkin asian vähän huomiota, ts. hoidan ihoa, kiinnitän huomiota pukeutumiseen. Miehet, joista viimeksi olisin ollut kiinnostunut (=joihin tunsin välittömästi nähdessäni vetoa), olivat
        - pienikokoinen tukevahko tupakoiva mies, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - ylipainoinen mies, silmälasit, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - hoikkka mies, kaljuuntunut, olematon leuka, siististi pukeutunut

        (Oman kumppanini kohdalla tunsin muuten aikoinaan vetoa ääneen, joka oli todella kaunis ja pehmeä mutta ei epämiehekäs.)

        Ei tässä tosiaan mitään mystiikkaa ole eikä komeudesta ainakaan ollut kysymys eikä rahasta, silä eivät ne vaatteet niinkään kalliita olleet. Ulkoinen olemus vaikuttaa, ei se, onko joku komea.

        Bas Katsin Rakkauden selitys kertoo vähän, mistä siinä "mystiikassa" on kysymys. Eikä se ole mikään pukeutumisopas. ;)


      • vielä perään
        N36 v kirjoitti:

        Vähän siitä "mystiikasta". Minä harrastaisin yhden yön suhteita, jos en olisi varattu. Ulkonäössäni ei mielestäni ole vikaa (en toki ole jumalaisen kaunis vaan ihan ok), mutta kiinnitänkin asian vähän huomiota, ts. hoidan ihoa, kiinnitän huomiota pukeutumiseen. Miehet, joista viimeksi olisin ollut kiinnostunut (=joihin tunsin välittömästi nähdessäni vetoa), olivat
        - pienikokoinen tukevahko tupakoiva mies, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - ylipainoinen mies, silmälasit, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - hoikkka mies, kaljuuntunut, olematon leuka, siististi pukeutunut

        (Oman kumppanini kohdalla tunsin muuten aikoinaan vetoa ääneen, joka oli todella kaunis ja pehmeä mutta ei epämiehekäs.)

        Ei tässä tosiaan mitään mystiikkaa ole eikä komeudesta ainakaan ollut kysymys eikä rahasta, silä eivät ne vaatteet niinkään kalliita olleet. Ulkoinen olemus vaikuttaa, ei se, onko joku komea.

        Bas Katsin Rakkauden selitys kertoo vähän, mistä siinä "mystiikassa" on kysymys. Eikä se ole mikään pukeutumisopas. ;)

        Niin, ajatus siitä, että pitäisi kelvata omana itsenään...Itse ajattelen niin, että potentiaalinen kumppani esimerkiksi pukeutuisi tietyllä tavalla, koska se kertoisi hänestä sisäisesti jotain (eli sivistynyt, ei mikään "rockhenkinen" tai urheilullinen tyyppi). Huijata ei tietenkään pidä vaan tuoda hyvällä tavalla esiin se, mitä haluaisi olla. Jos joku haluaa tuoda esiin olevansa boheemi ihminen, jonka hiukset voi pestä kun muistaa ja jalassa on kuluneet collegehousut, hyvä niin, sillä taidan olla liian pinnallinen hänelle.


      • jo jotain
        vielä perään kirjoitti:

        Niin, ajatus siitä, että pitäisi kelvata omana itsenään...Itse ajattelen niin, että potentiaalinen kumppani esimerkiksi pukeutuisi tietyllä tavalla, koska se kertoisi hänestä sisäisesti jotain (eli sivistynyt, ei mikään "rockhenkinen" tai urheilullinen tyyppi). Huijata ei tietenkään pidä vaan tuoda hyvällä tavalla esiin se, mitä haluaisi olla. Jos joku haluaa tuoda esiin olevansa boheemi ihminen, jonka hiukset voi pestä kun muistaa ja jalassa on kuluneet collegehousut, hyvä niin, sillä taidan olla liian pinnallinen hänelle.

        vastauksia sinun osaltasi.

        Esimerkiksi tuo ääni juttu.

        Ihmettelen suuresti mikseivät naiset osaa tarkemmin kertoa mikä miehessä sytyttää tai on sytyttänyt.

        Pukeudun siististi ja asiallisesti mutten bisnesmies- tai kauluspaitatyyliin.


      • ..........
        N36 v kirjoitti:

        Vähän siitä "mystiikasta". Minä harrastaisin yhden yön suhteita, jos en olisi varattu. Ulkonäössäni ei mielestäni ole vikaa (en toki ole jumalaisen kaunis vaan ihan ok), mutta kiinnitänkin asian vähän huomiota, ts. hoidan ihoa, kiinnitän huomiota pukeutumiseen. Miehet, joista viimeksi olisin ollut kiinnostunut (=joihin tunsin välittömästi nähdessäni vetoa), olivat
        - pienikokoinen tukevahko tupakoiva mies, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - ylipainoinen mies, silmälasit, ei mitenkään hyvännäköinen, siististi pukeutunut
        - hoikkka mies, kaljuuntunut, olematon leuka, siististi pukeutunut

        (Oman kumppanini kohdalla tunsin muuten aikoinaan vetoa ääneen, joka oli todella kaunis ja pehmeä mutta ei epämiehekäs.)

        Ei tässä tosiaan mitään mystiikkaa ole eikä komeudesta ainakaan ollut kysymys eikä rahasta, silä eivät ne vaatteet niinkään kalliita olleet. Ulkoinen olemus vaikuttaa, ei se, onko joku komea.

        Bas Katsin Rakkauden selitys kertoo vähän, mistä siinä "mystiikassa" on kysymys. Eikä se ole mikään pukeutumisopas. ;)

        minäkään tarkoittanut "mystiikalla" mitään yliluonnollista voimaa, joka ei mitenkään ole selitettävissä - siis yleisellä tasolla.

        Ja kyllä minäkin pystyn kertomaan ominaisuuksia, joista olen miehissä viehättynyt tai pitänyt. Mutta ne ovat hyvin erilaisia eri miesten kohdalla. Ja ominaisuus, johon olen ihastunut miehessä A ei välttämättä miellytä miehessä B, mieheen C en välttämättä tykästy, vaikka hänessä olisi sekä A:n että B:n minua viehättäneet ominaisuudet. Jne...jne..

        Kyse on siis kokonaisuudesta, joka "toimii" ja vetää puoleensa. Sitähän se "mystisyys" yksinkertaisesti on. Ja se kokonaisuus voi olla monenlainen. Ainakin omalla kohdallani.

        Ja koska ap kysyi "Miten tehdä vaikutus naisiin?", niin olisi järjetöntä luetella lista keskenään ristiriitaisia ominaisuuksia. Ei niistä ainakaan apua olisi.

        Ja ap:lle: Anteeksi pilkunviilaukseni, mutta luin aloituksesi uudelleen ja jälleen sama sana pisti pahasti silmään. On selvää, mitä tarkoitit ja ehkä kyseessä on puhdas vahinko, mutta jos et oikeasti tiedä mitä "sosialisoida" tarkoittaa, niin tsekkaapa!


      • ap.
        .......... kirjoitti:

        minäkään tarkoittanut "mystiikalla" mitään yliluonnollista voimaa, joka ei mitenkään ole selitettävissä - siis yleisellä tasolla.

        Ja kyllä minäkin pystyn kertomaan ominaisuuksia, joista olen miehissä viehättynyt tai pitänyt. Mutta ne ovat hyvin erilaisia eri miesten kohdalla. Ja ominaisuus, johon olen ihastunut miehessä A ei välttämättä miellytä miehessä B, mieheen C en välttämättä tykästy, vaikka hänessä olisi sekä A:n että B:n minua viehättäneet ominaisuudet. Jne...jne..

        Kyse on siis kokonaisuudesta, joka "toimii" ja vetää puoleensa. Sitähän se "mystisyys" yksinkertaisesti on. Ja se kokonaisuus voi olla monenlainen. Ainakin omalla kohdallani.

        Ja koska ap kysyi "Miten tehdä vaikutus naisiin?", niin olisi järjetöntä luetella lista keskenään ristiriitaisia ominaisuuksia. Ei niistä ainakaan apua olisi.

        Ja ap:lle: Anteeksi pilkunviilaukseni, mutta luin aloituksesi uudelleen ja jälleen sama sana pisti pahasti silmään. On selvää, mitä tarkoitit ja ehkä kyseessä on puhdas vahinko, mutta jos et oikeasti tiedä mitä "sosialisoida" tarkoittaa, niin tsekkaapa!

        helpottaisi jos kertoisit mitkä asiat miehissä sytytti/ei sytyttänyt.

        Voi aina väittää että se oli "kokonaisuus" mutta mitä hyötyä siitä on?

        Minun kokonaisuus ei nähtävästi vedä puoleensa, no, onhan se jo todettu, entäs sitten?

        Odotellaan ja pyöritellään sormia vai?

        "Ja koska ap kysyi "Miten tehdä vaikutus naisiin?", niin olisi järjetöntä luetella lista keskenään ristiriitaisia ominaisuuksia. Ei niistä ainakaan apua olisi."

        Niistä on apua jos useampi nainen listaa samoja ominaisuuksia tai tulee esille tasavarmoja sytyttäjiä tai jotka eivät sytytä.

        Sitä ihmettelen vain kun hygieniani on kunnossa, pukeudun siististi kuitenkaan menemättä yli ja lopputulos on aina sama. Kiinnostava persoona mutta muuten ihan turha jätkä.

        "Ja ap:lle: Anteeksi pilkunviilaukseni, mutta luin aloituksesi uudelleen ja jälleen sama sana pisti pahasti silmään. On selvää, mitä tarkoitit ja ehkä kyseessä on puhdas vahinko, mutta jos et oikeasti tiedä mitä "sosialisoida" tarkoittaa, niin tsekkaapa!"

        Sosialisointi sanaa kyllä kai nykyään käytetään ihan tarkoittamaan kavereiden hankkimista ja sosiaalista kanssakäymistä. Voi olla slangia mutta mitäpä väliä.

        Joissakin naisissa ainakin rasittaa pilkunviilaus...


      • on..
        ap. kirjoitti:

        helpottaisi jos kertoisit mitkä asiat miehissä sytytti/ei sytyttänyt.

        Voi aina väittää että se oli "kokonaisuus" mutta mitä hyötyä siitä on?

        Minun kokonaisuus ei nähtävästi vedä puoleensa, no, onhan se jo todettu, entäs sitten?

        Odotellaan ja pyöritellään sormia vai?

        "Ja koska ap kysyi "Miten tehdä vaikutus naisiin?", niin olisi järjetöntä luetella lista keskenään ristiriitaisia ominaisuuksia. Ei niistä ainakaan apua olisi."

        Niistä on apua jos useampi nainen listaa samoja ominaisuuksia tai tulee esille tasavarmoja sytyttäjiä tai jotka eivät sytytä.

        Sitä ihmettelen vain kun hygieniani on kunnossa, pukeudun siististi kuitenkaan menemättä yli ja lopputulos on aina sama. Kiinnostava persoona mutta muuten ihan turha jätkä.

        "Ja ap:lle: Anteeksi pilkunviilaukseni, mutta luin aloituksesi uudelleen ja jälleen sama sana pisti pahasti silmään. On selvää, mitä tarkoitit ja ehkä kyseessä on puhdas vahinko, mutta jos et oikeasti tiedä mitä "sosialisoida" tarkoittaa, niin tsekkaapa!"

        Sosialisointi sanaa kyllä kai nykyään käytetään ihan tarkoittamaan kavereiden hankkimista ja sosiaalista kanssakäymistä. Voi olla slangia mutta mitäpä väliä.

        Joissakin naisissa ainakin rasittaa pilkunviilaus...

        ehkäpä joihin kiinnitän huomion, jos nyt on pakko jotain eritellä. Se katse, niistä kun näkee minusta aika paljonkin ihmisen sielunelämästä! vaikka siihen kiinnostukseen tarvitaan muutakin... ja kädet on myös sellaiset mihin mulla kiinnittyy huomio (tykkään sellaisista miehekkäistä "työmiehen"käsistä)
        vastailin tuolla aiemmin jo "turha tästä on kinata" aloituksella.


      • ........
        ap. kirjoitti:

        helpottaisi jos kertoisit mitkä asiat miehissä sytytti/ei sytyttänyt.

        Voi aina väittää että se oli "kokonaisuus" mutta mitä hyötyä siitä on?

        Minun kokonaisuus ei nähtävästi vedä puoleensa, no, onhan se jo todettu, entäs sitten?

        Odotellaan ja pyöritellään sormia vai?

        "Ja koska ap kysyi "Miten tehdä vaikutus naisiin?", niin olisi järjetöntä luetella lista keskenään ristiriitaisia ominaisuuksia. Ei niistä ainakaan apua olisi."

        Niistä on apua jos useampi nainen listaa samoja ominaisuuksia tai tulee esille tasavarmoja sytyttäjiä tai jotka eivät sytytä.

        Sitä ihmettelen vain kun hygieniani on kunnossa, pukeudun siististi kuitenkaan menemättä yli ja lopputulos on aina sama. Kiinnostava persoona mutta muuten ihan turha jätkä.

        "Ja ap:lle: Anteeksi pilkunviilaukseni, mutta luin aloituksesi uudelleen ja jälleen sama sana pisti pahasti silmään. On selvää, mitä tarkoitit ja ehkä kyseessä on puhdas vahinko, mutta jos et oikeasti tiedä mitä "sosialisoida" tarkoittaa, niin tsekkaapa!"

        Sosialisointi sanaa kyllä kai nykyään käytetään ihan tarkoittamaan kavereiden hankkimista ja sosiaalista kanssakäymistä. Voi olla slangia mutta mitäpä väliä.

        Joissakin naisissa ainakin rasittaa pilkunviilaus...

        Ihan ekaksi: kiva kun kerroit tuosta sosialisointi-sanan käytöstä, en tiennyt sitä enkä ollut törmännyt sanaan aiemmin tuossa yhteydessä. Ja anteeksi siis huomautus.:)

        Sinunkin kokonaisuudestasi varmasti joku tykkää, ehkä monikin. Ei tietenkään tarvitse odotella ja pyöritellä sormia. Elä elämääsi, tee asioita jotka kiinnostavat, käy paikoissa joissa haluat käydä jne. Epätoivoinen hakemalla hakeminen ei varmaan vedä ketään puoleensa. Sen huomaa helposti ja se karkoittaa kaiketi useimmat naiset.

        Hygienia on totta kai perusjuttu, mutta ei se vielä mitään takaa. Se on siis tavallaan välttämätön, mutta ei riittävä ehto. Näin siis varmaan useimpien naisten kohdalla. Pukeutumisen suhteen maut sitten eroavatkin. Itse pidän usein aika persoonallisesta ja omaperäisestä pukeutumisesta (saa siis "mennä yli" jollain tavalla), mutta sen pitää olla aitoa ja tulla miehen sisältä. Pukeutumisen ja persoonan tulee siis olla tavallaan harmoniassa keskenään. Miehen pitää tuntea olonsa kotoisaksi ja omaksi itsekseen vaatteissaan. Mutta jotkut ihastukseni kohteista ovat pukeutuneet tavallistakin tavallisemmin.

        Kiinnitän myös aika paljon huomiota siihen, miten mies liikkuu ja käyttää kroppaansa, miten hän kävelee, käyttää käsiään, tanssii jne... Johtuu ehkä siitä, että olen itse aina harrastanut tanssia ja nautin siitä valtavasti. Tanssitaitoa en mieheltä edellytä, mutta kökkö ja jäykkä liikkuminen harvemmin sytyttää. Tykkään siitä, että mies viihtyy kropassaan ja että hänellä on siihen elävä yhteys - tavalla tai toisella.

        Olen ihastunut sekä pitkään että lyhyeen mieheen, hoikkaan ja rotevaan, samoin tummaan, vaaleaan ja ristiveriseen, kuten myös lyhyttukkaiseen, pitkätukkaiseen ja kaljuun. Joukossa on myös sekä vaalea- että tummaihoisia, myös ulkomaalaisia. Miehet voivat olla minua vanhempia tai nuorempia. Kukaan ei ole ollut selkeästi ylipainoinen eikä kellään ole ollut silmälaseja. Oikein reippaasti ylipainoiseen en todennäköisesti tykästyisikään, mutta silmälasit ovat sinänsä ok.

        Keskustelutaito, avoimuus ja huomaavaisuus ovat plussaa, samoin syvällisyys ja kyky ajatella omilla aivoillaan. Rentous, lämpö ja suvaitsevaisuus sytyttävät myös. Samoin intohimo, rohkeus, huumorintaju ja luovuus. Siis edellyttäen että se kokonaisuus toimii...:)Luotettavuus, rehellisyys ja aitous ovat aivan ehdottomia.

        Mikä taas ei sytytä: pinnallisuus, ahdasmielisyys, tosikkomaisuus, liiallinen tai yksipuolinen rationaalisuus, pelailu ja leikkiminen ihmisillä ja toisten tunteilla, selkärangattomuus, epäluotettavuus, epäaitous.

        Koulutus, työ, status tai raha - ei juurikaan merkitystä minulle.


      • ap.
        on.. kirjoitti:

        ehkäpä joihin kiinnitän huomion, jos nyt on pakko jotain eritellä. Se katse, niistä kun näkee minusta aika paljonkin ihmisen sielunelämästä! vaikka siihen kiinnostukseen tarvitaan muutakin... ja kädet on myös sellaiset mihin mulla kiinnittyy huomio (tykkään sellaisista miehekkäistä "työmiehen"käsistä)
        vastailin tuolla aiemmin jo "turha tästä on kinata" aloituksella.

        saanut palautetta mutta kädet eivät ole mitkään työmiehen kädet kylläkään.


      • ap.
        ........ kirjoitti:

        Ihan ekaksi: kiva kun kerroit tuosta sosialisointi-sanan käytöstä, en tiennyt sitä enkä ollut törmännyt sanaan aiemmin tuossa yhteydessä. Ja anteeksi siis huomautus.:)

        Sinunkin kokonaisuudestasi varmasti joku tykkää, ehkä monikin. Ei tietenkään tarvitse odotella ja pyöritellä sormia. Elä elämääsi, tee asioita jotka kiinnostavat, käy paikoissa joissa haluat käydä jne. Epätoivoinen hakemalla hakeminen ei varmaan vedä ketään puoleensa. Sen huomaa helposti ja se karkoittaa kaiketi useimmat naiset.

        Hygienia on totta kai perusjuttu, mutta ei se vielä mitään takaa. Se on siis tavallaan välttämätön, mutta ei riittävä ehto. Näin siis varmaan useimpien naisten kohdalla. Pukeutumisen suhteen maut sitten eroavatkin. Itse pidän usein aika persoonallisesta ja omaperäisestä pukeutumisesta (saa siis "mennä yli" jollain tavalla), mutta sen pitää olla aitoa ja tulla miehen sisältä. Pukeutumisen ja persoonan tulee siis olla tavallaan harmoniassa keskenään. Miehen pitää tuntea olonsa kotoisaksi ja omaksi itsekseen vaatteissaan. Mutta jotkut ihastukseni kohteista ovat pukeutuneet tavallistakin tavallisemmin.

        Kiinnitän myös aika paljon huomiota siihen, miten mies liikkuu ja käyttää kroppaansa, miten hän kävelee, käyttää käsiään, tanssii jne... Johtuu ehkä siitä, että olen itse aina harrastanut tanssia ja nautin siitä valtavasti. Tanssitaitoa en mieheltä edellytä, mutta kökkö ja jäykkä liikkuminen harvemmin sytyttää. Tykkään siitä, että mies viihtyy kropassaan ja että hänellä on siihen elävä yhteys - tavalla tai toisella.

        Olen ihastunut sekä pitkään että lyhyeen mieheen, hoikkaan ja rotevaan, samoin tummaan, vaaleaan ja ristiveriseen, kuten myös lyhyttukkaiseen, pitkätukkaiseen ja kaljuun. Joukossa on myös sekä vaalea- että tummaihoisia, myös ulkomaalaisia. Miehet voivat olla minua vanhempia tai nuorempia. Kukaan ei ole ollut selkeästi ylipainoinen eikä kellään ole ollut silmälaseja. Oikein reippaasti ylipainoiseen en todennäköisesti tykästyisikään, mutta silmälasit ovat sinänsä ok.

        Keskustelutaito, avoimuus ja huomaavaisuus ovat plussaa, samoin syvällisyys ja kyky ajatella omilla aivoillaan. Rentous, lämpö ja suvaitsevaisuus sytyttävät myös. Samoin intohimo, rohkeus, huumorintaju ja luovuus. Siis edellyttäen että se kokonaisuus toimii...:)Luotettavuus, rehellisyys ja aitous ovat aivan ehdottomia.

        Mikä taas ei sytytä: pinnallisuus, ahdasmielisyys, tosikkomaisuus, liiallinen tai yksipuolinen rationaalisuus, pelailu ja leikkiminen ihmisillä ja toisten tunteilla, selkärangattomuus, epäluotettavuus, epäaitous.

        Koulutus, työ, status tai raha - ei juurikaan merkitystä minulle.

        toiminut kohdallani tuo "oman elämän eläminen".

        Noin teinkin valitettavan kauan tuossa välissä, samalla katsellen ympärille mutta nyt olen sitten ollut aktiivisempi koska ei tuo tuonut ketään vastaan.

        Ei tässä varsinaisesti epätoivoisia olla mutta täältä saa naisilta omituista palautetta ja olen väsynyt kun ei lykästä.

        Ei saisi olla epätoivoinen sanotaan mutta samalla pitäisi olla hirveän kiinnostunut naisesta jo alusta ja katsoa häntä himoitsevalla katseella? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?

        Pukeutumisessa olen vähän liian konservatiivinen. Ihan tavallista se ei ole mutta nautin olostani näissä vaatteissa. Mitään trendikästä en osaa enää laittaa päälleni enkä niin tule tekemään mukaanluettuna isot aurinkolasit, kultaketjut ja muut pelimies-vermeet.

        Mitä sitten on kökkö ja jäykkä liikkuminen?
        Liikun varmaan aika sulavasti mutta samalla aika jäykästi eli en sillä tavoin poikamaisen rennosti. Ehkä vähän liiankin "särmikkäästi" siis. Antaa ehkä tosikon vaikutelmaa.

        Monenlainen siis sytyttää miehessä ulkonäöllisesti. Toisaalta antaa kuvan että tapailet aika paljon miehiä, mikä oudoksuttaa.

        "Siis edellyttäen että se kokonaisuus toimii...:)"
        Tuon kun vielä tietäisi mitä tuo tarkoittaa...

        "ahdasmielisyys, tosikkomaisuus, liiallinen tai yksipuolinen rationaalisuus,"

        Mitäköhän nuo tarkoittaa?

        Pitääkö olla kaiken suvaitseva luonnonlapsi ja pitääkö koko ajan heittää hauskaa läppää ettei vaan ole liian tosikko? Eikö elämää ja kokemuksia ja surullisia asioita käsitellä ollenkaan? Eikö se ole juuri sitä syvällisyyttä?

        Tarkoittaako tuo myös että liika järkeily on jotenkin mälsää? Mikä on sen vastakohta? Jos se on tunteilu niin miten sitä keskustelussa voi tuoda esille?

        Mielestäni tuo kuulostaa siltä että haet pinnallisesti keskustelevaa joka ei saa olla missään mielessä negatiivinen tai tosikko, jonkinlaisessa lapsenomaisessa tilassa elävää joka kuitenkin muistuttaa ulkoisesti miestä.

        En tiedä onko totta mutta arvailen näin.

        Ehkä olen liian kypsän, jäykän, rujon ja setämäisen oloinen sitten naisille.


      • ........
        ap. kirjoitti:

        toiminut kohdallani tuo "oman elämän eläminen".

        Noin teinkin valitettavan kauan tuossa välissä, samalla katsellen ympärille mutta nyt olen sitten ollut aktiivisempi koska ei tuo tuonut ketään vastaan.

        Ei tässä varsinaisesti epätoivoisia olla mutta täältä saa naisilta omituista palautetta ja olen väsynyt kun ei lykästä.

        Ei saisi olla epätoivoinen sanotaan mutta samalla pitäisi olla hirveän kiinnostunut naisesta jo alusta ja katsoa häntä himoitsevalla katseella? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?

        Pukeutumisessa olen vähän liian konservatiivinen. Ihan tavallista se ei ole mutta nautin olostani näissä vaatteissa. Mitään trendikästä en osaa enää laittaa päälleni enkä niin tule tekemään mukaanluettuna isot aurinkolasit, kultaketjut ja muut pelimies-vermeet.

        Mitä sitten on kökkö ja jäykkä liikkuminen?
        Liikun varmaan aika sulavasti mutta samalla aika jäykästi eli en sillä tavoin poikamaisen rennosti. Ehkä vähän liiankin "särmikkäästi" siis. Antaa ehkä tosikon vaikutelmaa.

        Monenlainen siis sytyttää miehessä ulkonäöllisesti. Toisaalta antaa kuvan että tapailet aika paljon miehiä, mikä oudoksuttaa.

        "Siis edellyttäen että se kokonaisuus toimii...:)"
        Tuon kun vielä tietäisi mitä tuo tarkoittaa...

        "ahdasmielisyys, tosikkomaisuus, liiallinen tai yksipuolinen rationaalisuus,"

        Mitäköhän nuo tarkoittaa?

        Pitääkö olla kaiken suvaitseva luonnonlapsi ja pitääkö koko ajan heittää hauskaa läppää ettei vaan ole liian tosikko? Eikö elämää ja kokemuksia ja surullisia asioita käsitellä ollenkaan? Eikö se ole juuri sitä syvällisyyttä?

        Tarkoittaako tuo myös että liika järkeily on jotenkin mälsää? Mikä on sen vastakohta? Jos se on tunteilu niin miten sitä keskustelussa voi tuoda esille?

        Mielestäni tuo kuulostaa siltä että haet pinnallisesti keskustelevaa joka ei saa olla missään mielessä negatiivinen tai tosikko, jonkinlaisessa lapsenomaisessa tilassa elävää joka kuitenkin muistuttaa ulkoisesti miestä.

        En tiedä onko totta mutta arvailen näin.

        Ehkä olen liian kypsän, jäykän, rujon ja setämäisen oloinen sitten naisille.

        "Ei saisi olla epätoivoinen sanotaan mutta samalla pitäisi olla hirveän kiinnostunut naisesta jo alusta ja katsoa häntä himoitsevalla katseella? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?"

        Ei tuossa ole mitään ristiriitaa. Oikeastaan päinvastoin. Nainen haluaa tuntea itsensä kiinnostavaksi ja halutuksi. Ja että mies on kiinnostunut juuri hänestä. Epätoivoisuus taas on lähinnä sitä, että yrittää naista kuin naista, koska joku on saatava. Tai sitten sitä, että mies ripustautuu naiseen. Se taas tuntuu ahdistavalta, ehkä epämiehekkäältä, pahimmassa tapauksessa epäterveeltä.

        "Liikun varmaan aika sulavasti mutta samalla aika jäykästi eli en sillä tavoin poikamaisen rennosti. Ehkä vähän liiankin "särmikkäästi" siis. Antaa ehkä tosikon vaikutelmaa."

        "Särmikäs" liikkuminen ei ole negatiivista välttämättä. Enkä liittäisi siihen tosikkomaisuuttakaan. Mutta tähän on oikeastaan mahdoton vastata, kun ei näe. En tiedä mitä tarkoitat. Särmikkyys on sinänsä miehessä ehdoton plussa ja sytyttävä tekijä, se jäi vahingossa mainitsematta.

        "Toisaalta antaa kuvan että tapailet aika paljon miehiä, mikä oudoksuttaa."

        Tässä olet aivan väärillä jäljillä. Luulen että tapailen miehiä keskimääräistä vähemmän. Mutta koska ikää on jo päälle kolmenkympin, niin onhan sitä ehtinyt jo moneen ihastua ja tutustua. Joitakin olen tapaillut vain pari kertaa, pitempiä suhteita on ollut muutama. Mutta joo, ehkä siitä syntyy sellainen vaikutelma, kun esittää tuollaisen luettelon :)

        "Pitääkö olla kaiken suvaitseva luonnonlapsi ja pitääkö koko ajan heittää hauskaa läppää ettei vaan ole liian tosikko? Eikö elämää ja kokemuksia ja surullisia asioita käsitellä ollenkaan? Eikö se ole juuri sitä syvällisyyttä?"

        Tyhjänpäiväisestä läpänheitosta en oikeastaan pidä. Tykkään kunnon keskusteluista. Eikä huumorin tarvitse todellakaan olla mitään väkinäistä vitsien vääntöä ja jatkuvaa tarinaniskentää. Surullisista ja vakavista asioista puhuminen nimenomaan kuuluu siihen syvällisyyteen ja arvostan sitä, että mies ei vältä tai pelästy ikäviä tai rankkojakaan asioita. Mutta toisaalta kaikista asioista voi löytää positiivisia puolia ja myös huumoria. Tosikkomaisuudella tarkoitan siis jonkinlaista ryppyotsaisuutta, sitä että ottaa elämän ja itsensä liian vakavasti.

        Suvaitsevaisuudella tarkoitan yksinkertaisesti erilaisuuden hyväksymistä ja arvostamista, ennakkoluulottomuutta, suurisydämisyyttä. Sitä että ymmärtää erilaisia ihmisiä ja erilaisia valintoja, ei tuomitse ihmisiä helposti, antaa anteeksi virheitä ja mokiakin. Eikä ainakaan tuomitse tietämättä asioista mitään...yllättävän monet tekevät niin ja yllättävän usein.

        "Tarkoittaako tuo myös että liika järkeily on jotenkin mälsää? Mikä on sen vastakohta? Jos se on tunteilu niin miten sitä keskustelussa voi tuoda esille?"

        Miehellä tulisi olla ns. tunneälyä, ettei hän vetoa kaikessa vain logiikkaan ja järkeilyyn. Elää siis myös tunteillaan ja kropallaan, ei vain päällään. Kylmä- ja kuivakiskoisuus on luotaantyöntävää.

        Liika järkeily on ehkä myös sitä mitä sinä teet nyt (ja saat minutkin hitto vie mukaan :)). Pähkäilet, pohdit ja analysoit, pääsemättä oikeastaan puusta pitkään. Ratkaisu löytyy kuitenkin ennen kaikkea elämällä, ei päässä pyörittelemällä.

        "Mielestäni tuo kuulostaa siltä että haet pinnallisesti keskustelevaa joka ei saa olla missään mielessä negatiivinen tai tosikko, jonkinlaisessa lapsenomaisessa tilassa elävää joka kuitenkin muistuttaa ulkoisesti miestä."

        Aika lailla metsään meni tuo. Miten pystyitkin tuollaisen yhteenvedon tekemään? Lapsenmielisyys (luovuus, leikkisyys, huumori) on hyvä asia, mutta lapsellisuus ja kypsymättömyys ei todellakaan.

        "Ehkä olen liian kypsän, jäykän, rujon ja setämäisen oloinen sitten naisille."

        Kypsyys herättää positiivisia assosiaatiota minussa, jäykkyys ja varsinkin setämäisyys negatiivisia. Rujous voi olla kumpaa vain.


      • ap.
        ........ kirjoitti:

        "Ei saisi olla epätoivoinen sanotaan mutta samalla pitäisi olla hirveän kiinnostunut naisesta jo alusta ja katsoa häntä himoitsevalla katseella? Eikö tämä ole vähän ristiriitaista?"

        Ei tuossa ole mitään ristiriitaa. Oikeastaan päinvastoin. Nainen haluaa tuntea itsensä kiinnostavaksi ja halutuksi. Ja että mies on kiinnostunut juuri hänestä. Epätoivoisuus taas on lähinnä sitä, että yrittää naista kuin naista, koska joku on saatava. Tai sitten sitä, että mies ripustautuu naiseen. Se taas tuntuu ahdistavalta, ehkä epämiehekkäältä, pahimmassa tapauksessa epäterveeltä.

        "Liikun varmaan aika sulavasti mutta samalla aika jäykästi eli en sillä tavoin poikamaisen rennosti. Ehkä vähän liiankin "särmikkäästi" siis. Antaa ehkä tosikon vaikutelmaa."

        "Särmikäs" liikkuminen ei ole negatiivista välttämättä. Enkä liittäisi siihen tosikkomaisuuttakaan. Mutta tähän on oikeastaan mahdoton vastata, kun ei näe. En tiedä mitä tarkoitat. Särmikkyys on sinänsä miehessä ehdoton plussa ja sytyttävä tekijä, se jäi vahingossa mainitsematta.

        "Toisaalta antaa kuvan että tapailet aika paljon miehiä, mikä oudoksuttaa."

        Tässä olet aivan väärillä jäljillä. Luulen että tapailen miehiä keskimääräistä vähemmän. Mutta koska ikää on jo päälle kolmenkympin, niin onhan sitä ehtinyt jo moneen ihastua ja tutustua. Joitakin olen tapaillut vain pari kertaa, pitempiä suhteita on ollut muutama. Mutta joo, ehkä siitä syntyy sellainen vaikutelma, kun esittää tuollaisen luettelon :)

        "Pitääkö olla kaiken suvaitseva luonnonlapsi ja pitääkö koko ajan heittää hauskaa läppää ettei vaan ole liian tosikko? Eikö elämää ja kokemuksia ja surullisia asioita käsitellä ollenkaan? Eikö se ole juuri sitä syvällisyyttä?"

        Tyhjänpäiväisestä läpänheitosta en oikeastaan pidä. Tykkään kunnon keskusteluista. Eikä huumorin tarvitse todellakaan olla mitään väkinäistä vitsien vääntöä ja jatkuvaa tarinaniskentää. Surullisista ja vakavista asioista puhuminen nimenomaan kuuluu siihen syvällisyyteen ja arvostan sitä, että mies ei vältä tai pelästy ikäviä tai rankkojakaan asioita. Mutta toisaalta kaikista asioista voi löytää positiivisia puolia ja myös huumoria. Tosikkomaisuudella tarkoitan siis jonkinlaista ryppyotsaisuutta, sitä että ottaa elämän ja itsensä liian vakavasti.

        Suvaitsevaisuudella tarkoitan yksinkertaisesti erilaisuuden hyväksymistä ja arvostamista, ennakkoluulottomuutta, suurisydämisyyttä. Sitä että ymmärtää erilaisia ihmisiä ja erilaisia valintoja, ei tuomitse ihmisiä helposti, antaa anteeksi virheitä ja mokiakin. Eikä ainakaan tuomitse tietämättä asioista mitään...yllättävän monet tekevät niin ja yllättävän usein.

        "Tarkoittaako tuo myös että liika järkeily on jotenkin mälsää? Mikä on sen vastakohta? Jos se on tunteilu niin miten sitä keskustelussa voi tuoda esille?"

        Miehellä tulisi olla ns. tunneälyä, ettei hän vetoa kaikessa vain logiikkaan ja järkeilyyn. Elää siis myös tunteillaan ja kropallaan, ei vain päällään. Kylmä- ja kuivakiskoisuus on luotaantyöntävää.

        Liika järkeily on ehkä myös sitä mitä sinä teet nyt (ja saat minutkin hitto vie mukaan :)). Pähkäilet, pohdit ja analysoit, pääsemättä oikeastaan puusta pitkään. Ratkaisu löytyy kuitenkin ennen kaikkea elämällä, ei päässä pyörittelemällä.

        "Mielestäni tuo kuulostaa siltä että haet pinnallisesti keskustelevaa joka ei saa olla missään mielessä negatiivinen tai tosikko, jonkinlaisessa lapsenomaisessa tilassa elävää joka kuitenkin muistuttaa ulkoisesti miestä."

        Aika lailla metsään meni tuo. Miten pystyitkin tuollaisen yhteenvedon tekemään? Lapsenmielisyys (luovuus, leikkisyys, huumori) on hyvä asia, mutta lapsellisuus ja kypsymättömyys ei todellakaan.

        "Ehkä olen liian kypsän, jäykän, rujon ja setämäisen oloinen sitten naisille."

        Kypsyys herättää positiivisia assosiaatiota minussa, jäykkyys ja varsinkin setämäisyys negatiivisia. Rujous voi olla kumpaa vain.

        "Ei tuossa ole mitään ristiriitaa. Oikeastaan päinvastoin. Nainen haluaa tuntea itsensä kiinnostavaksi ja halutuksi. Ja että mies on kiinnostunut juuri hänestä. Epätoivoisuus taas on lähinnä sitä, että yrittää naista kuin naista, koska joku on saatava. Tai sitten sitä, että mies ripustautuu naiseen. Se taas tuntuu ahdistavalta, ehkä epämiehekkäältä, pahimmassa tapauksessa epäterveeltä."

        Eli ette halua että mies on tosimielellä liikkeellä?

        Kyllä siinä ristiriita on jos haluatte että hän on nimenomaan kiinnostunut teistä tosissaan muttei siitä ettei saisi ripustautua.

        Koska nimenomaanhan jos henkilö yrittää teitä voimakkaasti niin se kertoisi että on teistä kiinnostunut enemmän kuin muista mutta taas löysempi suhtautuminen siihen että hänellä on muitakin "katsannossa".

        Kumpi on siis parempi?

        "Mutta koska ikää on jo päälle kolmenkympin, niin onhan sitä ehtinyt jo moneen ihastua ja tutustua."

        Ymmärrän, ajattelin jo että et taida yhteen sitten osata asettua...

        "Tosikkomaisuudella tarkoitan siis jonkinlaista ryppyotsaisuutta, sitä että ottaa elämän ja itsensä liian vakavasti."

        Enpä ota itseäni liian vakavasti ja elämääkään kun se on jo muutenkin riittävän raskasta.

        "Suvaitsevaisuudella tarkoitan yksinkertaisesti erilaisuuden hyväksymistä ja arvostamista, ennakkoluulottomuutta, suurisydämisyyttä. Sitä että ymmärtää erilaisia ihmisiä ja erilaisia valintoja, ei tuomitse ihmisiä helposti, antaa anteeksi virheitä ja mokiakin. Eikä ainakaan tuomitse tietämättä asioista mitään...yllättävän monet tekevät niin ja yllättävän usein."

        Koskeeko tämä myös vaikkapa pettämistä tai elämäntyyliä (alkoholismin sävytteistä juhlinta elämää jne.) joita en arvosta?

        Kuinka paljon virheitä pitää antaa anteeksi? Eikö saa olla tuomitseva lainkaan ja pitääkö antaa kaikkien kukkien kukkia?
        Sellainen ihminen kuulostaa aika lepsulta ja mielipiteettömältä ihmiseltä...

        "Miehellä tulisi olla ns. tunneälyä, ettei hän vetoa kaikessa vain logiikkaan ja järkeilyyn. Elää siis myös tunteillaan ja kropallaan, ei vain päällään. Kylmä- ja kuivakiskoisuus on luotaantyöntävää."

        Olen kuullut että minulta sitä löytyy koska tulen naisten kanssa toimeen juuri tuolla ymmärtämispuolella, mutta vain kaverina.

        "Liika järkeily on ehkä myös sitä mitä sinä teet nyt (ja saat minutkin hitto vie mukaan :)). Pähkäilet, pohdit ja analysoit, pääsemättä oikeastaan puusta pitkään. Ratkaisu löytyy kuitenkin ennen kaikkea elämällä, ei päässä pyörittelemällä."

        Niinhän sitä luulisi mutta jos ei elämä tuo vastausta niin sitähän on selvitettävä sitten päässä.

        Päässähän sitä elämääkin muuten eletään...ja naisethan ne tuon pyörittämisen vasta osaavatkin. ;)

        Eikö sitten asioiden pähkäily ole miehelle sallittua?

        "Kypsyys herättää positiivisia assosiaatiota minussa, jäykkyys ja varsinkin setämäisyys negatiivisia. Rujous voi olla kumpaa vain."

        Mietin vain että minkälaista kokonaiskuvaa annan. Ehkä olen sitten jonkinlaisella tavalla jäykkä vaikka rento jutuissani. Pelkään että tuo kypsyys näkyy juuri setämäisyytenä. Rujoudella tarkoitan etten ole niitä kauneimpia ihmisiä muttei myöskään ole sitä sen tyyppistä maskuliinista "karheutta" naamassa mitä osa naisista arvostaa kait.

        Ketju on kyllä luonut päähäni enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Oikeastaan se on se sama kysymys eli miksi ei nappaa? Sama todellakin alkaa iskemään ketä naisia tahansa koska ei tämä näin toimi ainakaan. Ei jaksa aina olla vain joku kaveri jollekin, mieluummin sitten vaikka vihamies tai rakastaja.


    • & koulutus

      Näitähän ei kukaan halua kuulla (vastaus on aina "Eihän noi merkitse", mutta ne merkitsee). On olemassa miesten tyyli- ja pukeutumisoppaita, joissa on ohjeita myös arkiseen pukeutumiseen, samoin on olemassa kaiken maailman iskuoppiata, joista ei sinänsä ole muuta hyötyä kuin juuri ulkonäköä käsittelevät osiot. Saa kirjastosta ilmaiseksi.

      Hankkikaa koulutus, se on lähes ilmaista, vaatii vain työtä ja pihistämistä opskeluaikana. Useimmat, vaikka eivät tietenkään kaikki, ottavat mieluummin lääkärin kuin sekatyömiehen.

      • vanha enää

        etsimään koulutuksia. Nykyinen ammatti luulisi olevan ihan ok naisten mielestä kuitenkin.

        Mitään iskuoppareita en jaksa lukea jotka on suunniteltu johonkin lääpintään. Vai onko se ainut joka puree nykyään?


    • ja piste

      nuorena kaikki on helppoa, ja suhteetkin syntyy kuin itsestään.
      Mutta annas olla kun ikää on 30 ja eteenpäin, niin kaikki (=uuden suhteen löytyminen) muuttuu hankalaksi. Siis tämä on kaikilla, sekä miehillä että naisilla... olen tullut siihen tulokseen.

    • tässä kuin

      omasta puolestani, ja tiedän olevani tässä asiassa hyvin erilainen kuin muut naiset. Pääsääntöisesti olen ollut lemmestä soikeana miehiin, jotka

      a) ovat hyvin älykkäitä
      b) haluavat olla kavereitani
      c) ovat selvästi kiinnostuneita minusta henkilönä

      Ulkonäöllä, statuksella tai millään muulla vastaavalla ei ole ollut mitään vaikutusta. Tosin painorajaksi panisin 170 senttiselle miehelle 90 kiloa, ettei alle kuole.

      Älykkäistä miehistä pidän, koska tyhmän miehen kanssa voi olla kivaa mutta ei voi puhua mistään mitään kun ei se tajua edes elokuvan juonta ilman rautalankaa. Hermostun lopulta täysin. Se että mies viihtyy kanssani ja haluaa olla seurassani aluksi ihan kaverina, tekee hänestä vastustamattoman ihanan, koska haluan että minusta tykätään oikeasti minuna itsenäni. Toivon että mies näkee minut muunakin kuin jonain jolla on reikä tarpeeksi hyvän näköisessä lihassa.

      Tässä puhun siis vain omasta puolestani. Täytyy sanoa että noilla kriteereillä on vaikeaa mietä saada, kun ei niitä vain löydy tuollaisia.

      • tuollaisia oikein

        löytää?

        Koska kokemuksena on se että jos naisen seurassa viihtyy kaverina niin peli on sitten siltä osin pelattu kun nainen ei kiinnostu seksuaalisesti.


      • mielestäni
        tuollaisia oikein kirjoitti:

        löytää?

        Koska kokemuksena on se että jos naisen seurassa viihtyy kaverina niin peli on sitten siltä osin pelattu kun nainen ei kiinnostu seksuaalisesti.

        ne miehet jotka ovat alkaneet ensin vaan kaveriksi ovat olleet kaikista seksikkäimpiä.

        Ikävä juttu tässä on se että näiden miesten mielestä minä en ole seksikäs. Tai olen, mutta en vastaa heidän jotain mystistä naiskäsitystään. Näyttääkin siltä että en saa koskaan yhdistettyä kaveruutta ja parisuhdetta samaksi nipuksi (suurin toiveeni). Joko miehet haluavat olla kavereitani tai vain panna. Arvostan kovasti kaverimiehiäni, sillä he sentään pitävät minusta oikeasti, eivätkä vaadi minua olemaan muuta kuin oma itseni.


      • niin tutulta...
        mielestäni kirjoitti:

        ne miehet jotka ovat alkaneet ensin vaan kaveriksi ovat olleet kaikista seksikkäimpiä.

        Ikävä juttu tässä on se että näiden miesten mielestä minä en ole seksikäs. Tai olen, mutta en vastaa heidän jotain mystistä naiskäsitystään. Näyttääkin siltä että en saa koskaan yhdistettyä kaveruutta ja parisuhdetta samaksi nipuksi (suurin toiveeni). Joko miehet haluavat olla kavereitani tai vain panna. Arvostan kovasti kaverimiehiäni, sillä he sentään pitävät minusta oikeasti, eivätkä vaadi minua olemaan muuta kuin oma itseni.

        Minulla miehenä sama ongelma kuin ap. ja sinulla eli että naiset eivät kiinnostu minusta miehenä vaan etsivät jotain mystistä miestä jota ei ole olemassakaan.

        Minun kohdallani tosin naiset eivät tahdo edes panna.


    • Yhden naisen ajatuksia

      No jos nyt tässä nopsaan jotain yritän heittää.

      Monesti naiset sanovat ettei ulkönäöllä ole väliä, mutta ihan omasta kokemuksesta arvelisin, että (useimmiten) on ja komistuksia kuolataan tyttöjen kesken. Tunnen vain yhden ystävän, joka ei ole niin "pinnallinen", mutta useimmiten myös hänen miehensä ovat olleet jos ei komeita niin mukavan näköisiä.

      Hyvännäköisen ihmisen huomaa kaukaa ja muita ei sitten meinaa huomatakkaan. Jos ulkonäköä riittää on tietty myös helppoa olla itsevarma kun niitä pakkeja tulee harvemmin. Olen myös tiedostanut, että olen itse antanut komeille miehelle paljon ennemän anteeksi heidän muita puutteitaan kuin normaaleille. Kauneus vetää puoleensa ja sytyttää, se on biologiaa.

      No jos ei siis ole siunattu geeneillä, pitää olla muita asioita kunnossa. Pukeutuminenhan täällä onkin jo mainittu ja sillä pystyy kompensoimaan todella paljon. Jokaista ihmistä tietenkin sytyttää tyyleissä ja vaatteissa eri asiat, mutta niissä olisi hyvä tuoda omaa persoonaa esiin. Itsekin katselen kadulla miehiä, joilla on mielestäni hyvä tyyli, vaikka he eivät mitään perus komeita/kauniita kasvoiltaan olisikaan (se menettää useasti merkitystä paljon). Jossain määrin vaatteet myös kertovat jotain kantajastaan (musiikkimaku, persoonallisuus jne.)

      Jos minua siis lähestyy mielestäni viehättävä ihminen (itse en yllättäen lähesty kuin omaa silmää mielyttäviä) on keskustelu helppoa aloittaa. Mikäli minua sattuu lähestymään tyylillisesti "vääränoloinen" ihminen, en heti ole kovinkaan kiinnostunut, mutta jos mies vaikuttaa mukavalta juttelen toki. Tyrkkyys ja heti iskemisen aloittaminen on oikeastaan suora tur-off jo valmiiksi vääräksi rankatulta henkilöltä.

      Jos henkilö taas kuuluu samaan kaveripiiriin ulkoiset seikat menettävät paljon merkitstään, koska ihmiseen on mahdollista tutustua pitkänjan kuluessa ja heidän kanssaan on mahdollista olla kaveri aluksi. (Tietyllä tapaa tämä on todella teinimäistä käytöstä, koska näin varmistetaan että muuten ei niin kummoiselta näyttävä ihminen on hyväksytty ja hyvätyyppi).

      Ensimmäinen askel on siis ulkonäkö, koska muuta ihmisestä ei voi tietää ennen kuin keskustelee tämän kanssa. Jos keskustelu asteelle päästään niin yllätys yllätys se on se itsevarmuus, mikä on hieno piirre. Se ilmenee niin, että ihminen kunnioittaa itseään ja muita ja uskaltaa tuoda omia ajatuksiaan ja persoonaansa esiin. (kaikki ei voi tykätä kaikista). Sarkastinen ja ironinen huumorintaju puree myös minuun hyvin.

      Pidän myös hienona piirteenä sitä, että on kiinnostunut asioista ja omaa esimerkiksi jonkin suuren intohimon kohteen (harrastus/työ).

      Sitten vielä tietty se älykyys ja keskustelutaito ja aitous.

      Hohhoijaa nyt en jaksa enää enempää. Taisipa tulla aika jorinat ja todettakoon että eihän se nyt ihan noin mene, mutta noi on vaan kärjistettyjä ajatuksia.

      • näin miehen näkökulmasta

        sopivasti raadollinen ja realistinen lähestyminen aiheeseen, ilman suurta tarvetta kaunistella asioita. Voisin kuvitella nauttivani keskusteluista kanssasi ja sellaista kumppania itse etsin. Harmi vain, että teitä on hyvin vähän markkinoilla.


      • ap.

        pitäisi sitten olla jonkinlainen pelimies että pärjäisi.

        Ulkonäköä kun ei ole siunattu niin taitaa olla lailla ihan sama mitä sitten yrittää.

        En kyllä oikein ymmärrä mistä aloittaa keskustelu naisen kanssa jos vaikka kohtaa jossakin, eikö ole helpompi pyytää vain kahville?

        "Ensimmäinen askel on siis ulkonäkö, koska muuta ihmisestä ei voi tietää ennen kuin keskustelee tämän kanssa. Jos keskustelu asteelle päästään niin yllätys yllätys se on se itsevarmuus, mikä on hieno piirre. Se ilmenee niin, että ihminen kunnioittaa itseään ja muita ja uskaltaa tuoda omia ajatuksiaan ja persoonaansa esiin. (kaikki ei voi tykätä kaikista). Sarkastinen ja ironinen huumorintaju puree myös minuun hyvin.

        Pidän myös hienona piirteenä sitä, että on kiinnostunut asioista ja omaa esimerkiksi jonkin suuren intohimon kohteen (harrastus/työ).

        Sitten vielä tietty se älykyys ja keskustelutaito ja aitous."

        Muuten näyttäisi olevan asiat kunnossa tuolla sektorilla paitsi tuo ulkonäkö. Taitaa siihen ensimmäiseen askeeleeseen ratketa tämän tyypin yritys.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        pitäisi sitten olla jonkinlainen pelimies että pärjäisi.

        Ulkonäköä kun ei ole siunattu niin taitaa olla lailla ihan sama mitä sitten yrittää.

        En kyllä oikein ymmärrä mistä aloittaa keskustelu naisen kanssa jos vaikka kohtaa jossakin, eikö ole helpompi pyytää vain kahville?

        "Ensimmäinen askel on siis ulkonäkö, koska muuta ihmisestä ei voi tietää ennen kuin keskustelee tämän kanssa. Jos keskustelu asteelle päästään niin yllätys yllätys se on se itsevarmuus, mikä on hieno piirre. Se ilmenee niin, että ihminen kunnioittaa itseään ja muita ja uskaltaa tuoda omia ajatuksiaan ja persoonaansa esiin. (kaikki ei voi tykätä kaikista). Sarkastinen ja ironinen huumorintaju puree myös minuun hyvin.

        Pidän myös hienona piirteenä sitä, että on kiinnostunut asioista ja omaa esimerkiksi jonkin suuren intohimon kohteen (harrastus/työ).

        Sitten vielä tietty se älykyys ja keskustelutaito ja aitous."

        Muuten näyttäisi olevan asiat kunnossa tuolla sektorilla paitsi tuo ulkonäkö. Taitaa siihen ensimmäiseen askeeleeseen ratketa tämän tyypin yritys.

        itsevarmuuden puute näkyy jotenkin koska en vain jaksa oikein uskoa enää vaikka parhaani teen että naiset kiinnostuisivat.

        Sen verran on rukkasia tullut eri muodoissa ja eri tavoilla että varmaan voisi pitää kaikki kiinan poikalapset lämpimänä seuraavan talven.

        Vähän hankala vaikuttaa ettei tuollainen söisi itseluottamusta naisten kanssa.


    • eräs N

      Kannattaisiko olla oma itsensä ja luottaa siihen, että sopiva tyttö tulee joskus vastaan ja on kiinnostunut juuri kaltaisestasi ihmisestä?
      Tätä ihmettä ei tapahdu tänään tai tulevana kesänä, mutta jonain päivänä.

      Aitoutta teeskentelyn ja yliyrittämisen sijaan, se on minun ohjeeni. Esimerkikisi sen "itsetunnon" esiintuonti näyttää usein uholta ja teeskentelyltä. Ja kun olet suhteen alusta pitäen oma itsesi, ei tule näyttelemisestä koituvia pettymyksiä.

      • tuohon yksinkertaisesti

        että ei kannata miehen odotella.

        Saa odotella muuten sinne kylmään hautaan asti.

        "Tätä ihmettä ei tapahdu tänään tai tulevana kesänä, mutta jonain päivänä."

        Kaunis unelma joka ei varmasti toteudu jos sille ei itse tee mitään.

        "Aitoutta teeskentelyn ja yliyrittämisen sijaan, se on minun ohjeeni. Esimerkikisi sen "itsetunnon" esiintuonti näyttää usein uholta ja teeskentelyltä. Ja kun olet suhteen alusta pitäen oma itsesi, ei tule näyttelemisestä koituvia pettymyksiä."

        Oman käsitykseni mukaan aitous on se juttu joka pilaa jutut aluksi.

        "omana itsenä" oleminen on valhe jota myydään ihmisille. Jos ei kelpaa noin niin mitä sitten voi tehdä? Teeskennellä tai yrittää tehdä väkisin jotain muuta.

        Muuten saa olla ilman koko ikänsä.


    • ei osaa sanoa, ei...

      No vitsi vitsi, mutta minut on saanut aika "helposti" syttymään sellainen mies, joka tietynlaisella katseella on saanut minut tuntemaan itseni naiseksi; mielenkiintoiseksi ja haluttavaksikin. - Valitettavasti en osaa sanoa miten se katse syntyy, mutta se on sellainen aika läpitunkeva, joka saa perhoset lepattamaan vatsassa ja melkein ihon kananlihalle, vaikkakin ihan hyvässä mielessä ;)

      • ap.

        että omaan tällaisen katseen kun olen päässyt treffeille jne. mutta siihen se tyssääkin.

        Jotenkin se pidemmän mielenkiinnon säilyttäminen ei vain toimi kohdallani.

        Nähtävästi pitää sitten alkaa pillu mielessä kyttäämään naista niin ehkä siellä sitten niitä perhosia ilmaantuu naisen vatsaan.


      • ..............................

        Sellainen intensiivinen, porautuva katse, joka kertoo, että olen hänelle Nainen, haluttava ja seksikäs. Ja että saan hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi Mieheksi. Aika primitiivistähän tuo kieltämättä on... Minä Tarzan, sinä Jane. Modernissa betoniviidakossa. :):)


      • Ap.
        .............................. kirjoitti:

        Sellainen intensiivinen, porautuva katse, joka kertoo, että olen hänelle Nainen, haluttava ja seksikäs. Ja että saan hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi Mieheksi. Aika primitiivistähän tuo kieltämättä on... Minä Tarzan, sinä Jane. Modernissa betoniviidakossa. :):)

        se sitten mitä te etsitte.

        Suottapa sitä sitten yrittää fiksua miestä olla kun pornokatse riittää...


      • nainen joka ei osaa sanoa e...
        Ap. kirjoitti:

        se sitten mitä te etsitte.

        Suottapa sitä sitten yrittää fiksua miestä olla kun pornokatse riittää...

        En osaa sanoa onko se juju siinä katseessa vai missä, mutta en sanoisi sitä silti miksikään pornokatseeksi. - Mua on aina inhottanut irstaan näköiset tuijottajat ja miellän pornokatseen sellaiseksi. - Olen tavannut kaksi miestä, joilla on ollut tällainen aiemmin kuvailemani kiinnostukseni herättänyt katse ja kumpikin näistä miehistä oli tosiasiassa paljon ujompia kuin minä (joka on jo aika paha ujous...) ja vähintään yhtä huonoja keskustelijoita. - Mistä lienee johtunutkin.

        Kyllä se silti tarvitsee jonkinlaisen kemioiden toimivuuden, jotta se katse herättää naisessa tunteita.


    • ............

      Vastaan nyt tähän alkuper. viestiin, kun ei suostunut ottamaan vastausta enää tuohon ketjuun (viestihierarkia liian syvä).

      "Eli ette halua että mies on tosimielellä liikkeellä? Kyllä siinä ristiriita on jos haluatte että hän on nimenomaan kiinnostunut teistä tosissaan muttei siitä ettei saisi ripustautua."

      Toisesta voi olla tosimielellä kiinnostunut ilman että takertuu (ripustautuu) toiseen. Toiselle voi antaa aikaa ja tilaa, vaikka ei katsoisikaan muita eikä oleta toisenkaan katsovan.

      "Koskeeko tämä myös vaikkapa pettämistä tai elämäntyyliä (alkoholismin sävytteistä juhlinta elämää jne.) joita en arvosta? Kuinka paljon virheitä pitää antaa anteeksi? Eikö saa olla tuomitseva lainkaan ja pitääkö antaa kaikkien kukkien kukkia? Sellainen ihminen kuulostaa aika lepsulta ja mielipiteettömältä ihmiseltä..."

      Puhuin asioista yleisellä tasolla - en välttämättä parisuhteen sisäisinä asioina. Pettämistä en periaatteessa hyväksy, koska en itsekään petä. Mutta ei sekään aina niin yksinkertaista ole. Enkä nyt alkoholistiakaan ole hakemassa miehekseni :). Mutta en koe oikeudekseni heitä myöskään arvostella tai tuomita. He voivat olla ihan hyviä ja hienoja ihmisiä.

      En tarkoita myöskään sitä, että aivan kaikki pitäisi hyväksyä. Itse kuitenkin pyrin siihen, että tuomitsen teot, en ihmisiä. Arvostan muissa samaa pyrkimystä. Pidän ihmisistä, jotka eivät koe olevansa muiden yläpuolella tai muita parempia. Lepsuus ja mielipiteiden puute ovat asioita erikseen.

      "Eikö sitten asioiden pähkäily ole miehelle sallittua?"

      On tietysti. Sekä miehille että naisille.

      "Ketju on kyllä luonut päähäni enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Oikeastaan se on se sama kysymys eli miksi ei nappaa?"

      Ei siihen voi valitettavasti kukaan antaa yksiselitteistä vastausta, miksi ei nappaa, koska kaikki ovat yksilöitä. Niin banaalilta kuin se kuulostaakin.

      Minusta tärkeintä olisi se, että miettisit mahdollisimman tarkkaan mitä itse haluat. Kun tiedät mitä haluat, todennäköisyys sen löytämiseen on suurempi kuin silloin, jos turvaudut pelkkään hakuammuntaan.

      • .........

        Kun tiedät mitä haluat, myös itsetuntosi ja itsevarmuutesi lisääntyvät. Tämä taas todennäköisesti lisää vetovoimaasi monien naisten silmissä. Uskoisin myös, että suurin osa naisista hakee miestä, joka on hänelle sekä ystävä että rakastaja. Joten jos hanskaat kaverina olemisen hyvin, niin ajattele, että se on jo puoli voittoa.

        Toivotan sinulle joka tapauksessa onnea ja tsemppiä! Ja hyvää kevättä! :):)


      • ap.

        musta kuulostaa aika lepsulta:

        "Mutta en koe oikeudekseni heitä myöskään arvostella tai tuomita. He voivat olla ihan hyviä ja hienoja ihmisiä."

        Voi kai ihmisiä arvostella ja tuomita jos siihen on aihetta?

        "En tarkoita myöskään sitä, että aivan kaikki pitäisi hyväksyä. Itse kuitenkin pyrin siihen, että tuomitsen teot, en ihmisiä. Arvostan muissa samaa pyrkimystä. Pidän ihmisistä, jotka eivät koe olevansa muiden yläpuolella tai muita parempia. Lepsuus ja mielipiteiden puute ovat asioita erikseen."

        Ei se mitään yläpuolella oloa osoita jos ei siedä joidenkin ihmisten tekoja tai heidän asennettaan. Osa ihmisistä kohtelee toisia kuin roskia ja sinusta tuollaista ihmistä ei tulis sitten koskaan tuomita?

        Ei varmaan sitten uskalla sanoa mitään ettei vaikuttaisi "ennakkoluuloiselta" tai vähemmän avoimelta.

        "Minusta tärkeintä olisi se, että miettisit mahdollisimman tarkkaan mitä itse haluat. Kun tiedät mitä haluat, todennäköisyys sen löytämiseen on suurempi kuin silloin, jos turvaudut pelkkään hakuammuntaan."

        Tiedän kyllä että etsin sellaista älykästä naista jonka kanssa voi keskustella ja kokea asioita yhdessä mutta sellaisten löytäminen on vaikeaa. Ei se ulkoinen olemus minulle ole kovinkaan tärkeä.

        Aikaisemmin vain huomasin että kun yritin keskittyä noihin niin sitten lopputulos oli huono joten nyt kai sitten yritän siirtyä siihen hakuammuntaan. Ehkä sitä sitten toisesta löytää jotain mielenkiintoista vaikkei heti sytyttäiskään. Mutta vaikeaa on kun kukaan ei syty toiseen suuntaan.

        Voi olla yksinäinen tie edessä mutta ei jaksa välittää.


      • Ap.
        ......... kirjoitti:

        Kun tiedät mitä haluat, myös itsetuntosi ja itsevarmuutesi lisääntyvät. Tämä taas todennäköisesti lisää vetovoimaasi monien naisten silmissä. Uskoisin myös, että suurin osa naisista hakee miestä, joka on hänelle sekä ystävä että rakastaja. Joten jos hanskaat kaverina olemisen hyvin, niin ajattele, että se on jo puoli voittoa.

        Toivotan sinulle joka tapauksessa onnea ja tsemppiä! Ja hyvää kevättä! :):)

        että tässä on mistään itsetunnon huonoudesta tai itsevarmuuden puutteesta kysymys. Noita kyllä löytyy mutta se ei auta jos saa pakkeja liukuhihnalta.

        "Joten jos hanskaat kaverina olemisen hyvin, niin ajattele, että se on jo puoli voittoa."

        Ei tuo toimi ja puoli voittoa ei riitä. Kavereita en jaksa enää haalia itselleni ja onhan tuo nähty miten tuossa käy. Sitä jää kaveriksi ikuisesti.

        Kiitos yrityksistä antaa ohjeita mutta taitaa olla turhaa kun naamataulu on sen verran surkea. Hyvää kevättä.


      • ei siis ole yleispätevää
        ap. kirjoitti:

        musta kuulostaa aika lepsulta:

        "Mutta en koe oikeudekseni heitä myöskään arvostella tai tuomita. He voivat olla ihan hyviä ja hienoja ihmisiä."

        Voi kai ihmisiä arvostella ja tuomita jos siihen on aihetta?

        "En tarkoita myöskään sitä, että aivan kaikki pitäisi hyväksyä. Itse kuitenkin pyrin siihen, että tuomitsen teot, en ihmisiä. Arvostan muissa samaa pyrkimystä. Pidän ihmisistä, jotka eivät koe olevansa muiden yläpuolella tai muita parempia. Lepsuus ja mielipiteiden puute ovat asioita erikseen."

        Ei se mitään yläpuolella oloa osoita jos ei siedä joidenkin ihmisten tekoja tai heidän asennettaan. Osa ihmisistä kohtelee toisia kuin roskia ja sinusta tuollaista ihmistä ei tulis sitten koskaan tuomita?

        Ei varmaan sitten uskalla sanoa mitään ettei vaikuttaisi "ennakkoluuloiselta" tai vähemmän avoimelta.

        "Minusta tärkeintä olisi se, että miettisit mahdollisimman tarkkaan mitä itse haluat. Kun tiedät mitä haluat, todennäköisyys sen löytämiseen on suurempi kuin silloin, jos turvaudut pelkkään hakuammuntaan."

        Tiedän kyllä että etsin sellaista älykästä naista jonka kanssa voi keskustella ja kokea asioita yhdessä mutta sellaisten löytäminen on vaikeaa. Ei se ulkoinen olemus minulle ole kovinkaan tärkeä.

        Aikaisemmin vain huomasin että kun yritin keskittyä noihin niin sitten lopputulos oli huono joten nyt kai sitten yritän siirtyä siihen hakuammuntaan. Ehkä sitä sitten toisesta löytää jotain mielenkiintoista vaikkei heti sytyttäiskään. Mutta vaikeaa on kun kukaan ei syty toiseen suuntaan.

        Voi olla yksinäinen tie edessä mutta ei jaksa välittää.

        ohjetta kysymykseesi..

        Terve itsevarmuus, lämminsydämisyys, lempeys huumori, äly, ainutkertaisuus, arvostus/kunnioitus itseään ja minua kohtaan, tasapainoisuus, aitous, rehellisyys, luotettavuus, avuliaisuus, keskustelutaito, jonkin "oman jutun" omaaminen, siisteys, urheilullisuus tupakoimattomuus, alkoa kohtuudella miellyttävä ulkomuoto & käytöstavat mm vetoaa minuun..

        Minuun ei tehdä vaikutusta mitenkään nopeasti eikä kepulikonsteilla vaan olemalla oma (ihana) itsensä ja tosissaan ja vakavissaan.
        Omana itsenään oleminen ei siis ole mikään itseisarvo, varsinkaan jos olet luonnostasi v-mäinen mulkku.

        Yliyrittäminen ja stressaaminen kannattais kans heivata..


      • ilmiö
        ei siis ole yleispätevää kirjoitti:

        ohjetta kysymykseesi..

        Terve itsevarmuus, lämminsydämisyys, lempeys huumori, äly, ainutkertaisuus, arvostus/kunnioitus itseään ja minua kohtaan, tasapainoisuus, aitous, rehellisyys, luotettavuus, avuliaisuus, keskustelutaito, jonkin "oman jutun" omaaminen, siisteys, urheilullisuus tupakoimattomuus, alkoa kohtuudella miellyttävä ulkomuoto & käytöstavat mm vetoaa minuun..

        Minuun ei tehdä vaikutusta mitenkään nopeasti eikä kepulikonsteilla vaan olemalla oma (ihana) itsensä ja tosissaan ja vakavissaan.
        Omana itsenään oleminen ei siis ole mikään itseisarvo, varsinkaan jos olet luonnostasi v-mäinen mulkku.

        Yliyrittäminen ja stressaaminen kannattais kans heivata..

        Ei ole mahdollista kehittää mitään metodia kumppanin löytämiseksi. Voin tietenkin luetella yleisesti arvostettuja ihmisen "perushyveitä", jotka ovat pohjana kaikille ihmiskontakteille. En kuitenkaan kykene nimeämään seikkoja, joiden vuoksi olen elämäni varrella kiinnostunut juuri niistä miehistä, joista ole kiinnostunut. Ihastuminen ja rakastuminen eivät ole mikä tahansa kohtaaminen, jossa vertaillaan omia ja toisen ominaisuuksia, kaupataan niitä ja pohditaan hyötyjä. Kyse on jostain selittämättömästä, mystiikasta, jota ei voi pakottaa tai ohjailla, eikä purkaa osiin erittelyä ja analyysia varten.


      • ap.
        ilmiö kirjoitti:

        Ei ole mahdollista kehittää mitään metodia kumppanin löytämiseksi. Voin tietenkin luetella yleisesti arvostettuja ihmisen "perushyveitä", jotka ovat pohjana kaikille ihmiskontakteille. En kuitenkaan kykene nimeämään seikkoja, joiden vuoksi olen elämäni varrella kiinnostunut juuri niistä miehistä, joista ole kiinnostunut. Ihastuminen ja rakastuminen eivät ole mikä tahansa kohtaaminen, jossa vertaillaan omia ja toisen ominaisuuksia, kaupataan niitä ja pohditaan hyötyjä. Kyse on jostain selittämättömästä, mystiikasta, jota ei voi pakottaa tai ohjailla, eikä purkaa osiin erittelyä ja analyysia varten.

        sitä aina jankutetaan mutta en usko siihen pätkääkään.

        Sitä nimenomaan tulisi analysoida koska muutenhan sen oikean löytyminen on todella vaikeaa ja valinnat vain aina huonoja.

        Eri asia on sitten jos tehdään kriteerilistaa mitä toisella tulisi olla.

        Esimerkiksi osaa itse sanoa muutaman jutun naisesta jotka tekevät vaikutuksen ja se on lämmin suhtautuminen ihmisiin yleisesti. Epäempaattisuus on todella vastenmielistä.


      • ap.
        ei siis ole yleispätevää kirjoitti:

        ohjetta kysymykseesi..

        Terve itsevarmuus, lämminsydämisyys, lempeys huumori, äly, ainutkertaisuus, arvostus/kunnioitus itseään ja minua kohtaan, tasapainoisuus, aitous, rehellisyys, luotettavuus, avuliaisuus, keskustelutaito, jonkin "oman jutun" omaaminen, siisteys, urheilullisuus tupakoimattomuus, alkoa kohtuudella miellyttävä ulkomuoto & käytöstavat mm vetoaa minuun..

        Minuun ei tehdä vaikutusta mitenkään nopeasti eikä kepulikonsteilla vaan olemalla oma (ihana) itsensä ja tosissaan ja vakavissaan.
        Omana itsenään oleminen ei siis ole mikään itseisarvo, varsinkaan jos olet luonnostasi v-mäinen mulkku.

        Yliyrittäminen ja stressaaminen kannattais kans heivata..

        kai sitten lopettaa tupakointi. Olen lähes absolutisti mutta kai se on Suomessa sitten huono juttu?

        Kovin urheilullinen en ole, ehkä tiedä onko ulkomuotoni miellyttävä. Eipä taida olla, ihan luonnostaan jo hieman jo ruma tai mitäänsanomattoman näköinen.

        Kiva lista kuitenkin, joten kiitos vastauksestasi.

        "Yliyrittäminen ja stressaaminen kannattais kans heivata.."

        Pakko olla aktiivinen koska ei näy muu toimivan. En tahtoisi stressata asialla mutta vähän se vaikutelma tulee että ei taida tällä jätkällä olla mahdollisuuksia.

        Se täytyy nyt tehdä selväksi etten mikään tyrkky ole todellakaan.


    • ap.

      Jonkin verran vihjeitä sain mistä voisi kiikastaa mutta kyllä se taitaa tuo vähemmän komea ulkomuoto olla ja kun ei enää usko asiaansa.

      T: ikuinen kaveri

      • laske rimaa

        Joudun jälleen toteamaan, LASKE RIMAA.

        Näissä naisasioissa pätee kuule ihan samat lait kuten muussakin elämässä. Jos rima on liian korkealla, mitä muutakaan voit odottaa kuin epäonnistumisia. Luuletko että niillä B ja C luokan naisilla on kovakin kysyntä? Ne kuulevat vain vonkaajista ja niistä limaisista "maksan sinulle kaiken babe" tyypeistä, mutta hyvistä miehistä on taatusti pulaa.

        Kaikki nämä höpötykset siitä että miehen pitää olla sitä ja tätä ja itseluottamusta ja itsetuntoa blaa blaa eivät ole se syy. Jos olette toista mieltä niin kertokaa miten Suomessa on lisäännytty tähän asti? Suomalaisilla on kroonisesti huono itsetunto ja itseluottamus ja kyllä tuolla edelleen rumia ihmisiä näkee, ulkonäkö taitaa olla periytyvää. Kyse on siis siitä että yrität liian kovaa tasoa omaasi nähden. Niele ylpeytesi ja laske rimaa. Huomaat muutoksen heti.


      • ap.
        laske rimaa kirjoitti:

        Joudun jälleen toteamaan, LASKE RIMAA.

        Näissä naisasioissa pätee kuule ihan samat lait kuten muussakin elämässä. Jos rima on liian korkealla, mitä muutakaan voit odottaa kuin epäonnistumisia. Luuletko että niillä B ja C luokan naisilla on kovakin kysyntä? Ne kuulevat vain vonkaajista ja niistä limaisista "maksan sinulle kaiken babe" tyypeistä, mutta hyvistä miehistä on taatusti pulaa.

        Kaikki nämä höpötykset siitä että miehen pitää olla sitä ja tätä ja itseluottamusta ja itsetuntoa blaa blaa eivät ole se syy. Jos olette toista mieltä niin kertokaa miten Suomessa on lisäännytty tähän asti? Suomalaisilla on kroonisesti huono itsetunto ja itseluottamus ja kyllä tuolla edelleen rumia ihmisiä näkee, ulkonäkö taitaa olla periytyvää. Kyse on siis siitä että yrität liian kovaa tasoa omaasi nähden. Niele ylpeytesi ja laske rimaa. Huomaat muutoksen heti.

        En kuule oikein edes ymmärrä koko "rima"-ajattelua.

        En valitse naisia ulkonäön perusteella ja sitähän tuossa yritin selittää aiemmin etten osaa ihastua pelkkään naisen ulkonäköön ja ulkoiseen olemukseen. Viehättyminenkin on vähän niin ja näin. Mielestäni monet naiset ovat viehättäviä omilla tavoillaan.

        Mutta kyllähän etsin aika normikroppaista joten naisen ylipaino on kyllä este ja myös olisi vaikea olla naisen kanssa tekemisissä jolla on erilaiset kiinnostuksen kohteet ja elämän tavat kuin itsellä.

        Voisitko kertoa mistä noita B ja C luokan naisia löytää ja keitä he oikein ovat?

        Ehkä sait jostakin erilaisen käsityksen että etsisin jotain malli-naisia mutta toisaalta onhan jotakin kriteerejä oltava koska eihän sitä kaikkien kanssa tule toimeenkaan. Ulkonäöllisesti en usko pyytäväni oikeastaan lähes mitään kun en itsekään ole sen paremman näköinen ja muut asiat painavat vaa'assa enemmän.

        Monissa naisissa on mielenkiintoisia piirteitä mutta olen huomannut yhden yhdistävän piirteen: he pitävät minua vain miehenä jonka kanssa on kiva olla ihan muuten vain mutteivät he ihastu minuun.


    • nainen .

      En jaksa lukea ketjua, joten ehkä tulee samoja kuin oli jo.

      Minuun tekisi vaikutuksen, jos mies olisi oikeasti minusta (ja asioistani, minusta ihmisenä, sisimmästäni, ajatuksistani) kiinnostunut. Siis oikeasti kuuntelisi, kysyisi minulta, keskustelisi ja seuraavalla kerralla jopa muistaisi mitä olen puhunut ( = siis kuullut, noteerannut).

      Kohteliaisuus. Ei nyt mikään ylisellainen, mutta normaali fiksuus toista ihmistä kohtaan. Yksilöllisyys - eli kohteliaisuus juuri minua kohtaan. Huomioiminen.

      Että tulisi sellainen tunne, että hän haluaa jutella juuri minun kanssani. Tutustua juuri minuun. Että hänellä on kivaa kanssani. Että olen erityinen. Tärkeä.

      Että hän haluaa tavata minua.

    • ap:sta

      En tunne sua, mutta tietynlainen mielikuva on syntynyt viestien perusteella. Se saattaa mennä ihan metsään, mutta kirjoitan silti, jos saisit siitä jotain ideoita.

      Ensinnäkin, kuulostat älykkäältä ja pohdiskelevalta ihmiseltä, mikä on hyvä asia, ja kiinnostava piirre miehessä. Lisäksi uskon, että olet rehellinen, ajatteleva, luotettava ja ihan mukava tyyppi.

      Negatiivisia tunteita herätti kirjoituksissasi jonkinlainen jäykkyys, jotenkin sellainen mustavalkoinen ajattelu ja hienoinen itsepäisyys (esim. et hyväksynyt tiettyjä vastauksia, vaan ne olivat mielestäsi roskaa tms). Tulee mieleen, että olet hiukan kireä ja jotenkin tuomitseva. Sanoit mm. jotenkin että sinun mielestäsi ihmisten epätäydellisyyksien ja virheiden suvaitseminen on "lepsua", mikä kuulosti ainakin omaan korvaan (tai lukiessa silmään :D) aika pahalta. Tietenkään omalta puolisolta ei tarvitse sietää mitään pettämistä tms, mutta jostain syystä minusta tuntuu, että sinä moralisoit jopa ihan tuntemattomien ihmisten tekoja ja elämää. Ystävälliselle naiselle, joka sinulle vastasi monella viestillä, sanoit esim. "Toisaalta antaa kuvan että tapailet aika paljon miehiä, mikä oudoksuttaa." Millä oikeudella sinä arvostelet häntä? Et tunne häntä, eikä hän ole sinulle tilivelvollinen.

      Toisessa viestissä kysyt "Voi kai ihmisiä arvostella ja tuomita jos siihen on aihetta?" No haloo!! Ehkä joku saattaa tuomita vähän niin kuin vaivihkaa, jopa nolostuen omasta pikkumaisuudestaan, mutta en tunne ketään joka oikein julistaisi innolla tuomitsevansa ihmisiä. Tuntuu että sinun mielestäsi "suvaitseva luonnonlapsi" onkin lähestulkoon kuka tahansa normaali nykyajassa elävä ihminen. Jos keskustelusi treffeillä koskevat erinäisten asioiden ja ihmisten tuomitsemista, ihmettelen että naiset haluavat pysytellä kanssasi edes ystävinä. Jos oikeasti olet niin taipumaton ja ahdasmielinen kuin viesteistä voisi kuvitella, ovat asiasi melko huonolla tolalla. Toisaalta jos vain ilmaiset itseäsi tavalla josta tuollaisen käsityksen saa, on sinulla mahdollisuus vielä "parantua".

      Nykyään ei ole sopivaa tuomita ketään ainakaan ääneen muitten kuullen. Esimerkiksi tupakointi, juominen, seksin harrastaminen, ym. ovat jokaisen oma asia, joihin ei ole kohteliasta vieraan ihmisen puuttua. Samoin on epäkorrektia sanoa, että työttömyys, lihavuus, ym. ongelmat johtuvat omasta laiskuudesta, että yh:t ovat yhteiskunnan elättejä, tai että masentuneiden pitäisi vain ottaa itseään niskasta kiinni, jne. jne. Tai mitä nyt sitten yleensä tuomitsetkaan. Voit rauhassa ajatella niin oman pääsi sisällä, mutta jos päästät ajatuksesi ihmisten ilmoille paljastat sisimmästäsi jotain todella rumaa.

      Puoleensavetävä mies on minun mielestäni sellainen joka on rauhallinen, rento ja varma itsestään. Hän voi olla esimerkiksi asiakaspalvelutyössä, jopa niinkin epämiellyttävässä kuin verotoimiston tai ulosottoviraston virkailijana, mutta suhtautumalla asiakkaisiin ymmärtäväisesti ja aidosti ystävällisesti hän ottaa tilanteen haltuun, ja luo ympärilleen positiivista energiaa. Tällaiseen mieheen varmasti työtovereina olevat naiset ihastuisivat.

      Itse asiassa epäilen että todellisuudessa olet ihan hyvännäköinen, ellet jopa komea, jos olet kuitenkin päässyt tutustumaan naisiin. Treffeillä paljastat sitten todellisen minäsi, mikä ei ilmeisesti niin paljon viehätä. Lakkaa syyttämästä naamatauluasi naismarkkinoiden epäonnesta...

      Ihan lonkalta heitän vielä ajatuksen siitä, että saattaisit ehkä olla rahan suhteen hiukan pihi. Kirjoituksissasi ei ole mitään siihen viittaavaa, mutta minulla on vain sellainen olo. Ilman muuta voin olla väärässä, ja toivottavasti olen! En tiedä miten kävisi, jos olisit kovien mielipiteittesi lisäksi vielä saita. Siitä huolimatta että useimmat naiset tänä päivänä elättävät itsensä, ei kovin moni jaksa kiinnostua miehestä, josta näkee jo kilometrin päähän että tuolta ei tule saamaan mitään hemmottelua syntymäpäivänä, eikä lapsille uusia polkupyöriä, jos hänen kanssaan tulevaisuudessa yhteen päätyisi. Mahdatkohan nyhtää treffeille viemäsi kukat naapuritalon istutuksista... :D No, leikki leikkinä.. Kuten sanoin, toivottavasti olet sydämellinen ja antelias ihminen, etkä mikään kitupiikki. Toivottavasti siis itsesi takia. :)

    • diiva223445

      Vitun läskit ei kiinnosta

    • yxyhteen

      Minua ainakin viehättää, kun henkilö ei yritä olla yhtään mitään muuta kuin on ja suuremman vaikutuksen tekee, kun ei yritä tehdä mitään vaikutusta ja avaa keskustelun ihan arkipäiväisesti. Ei ole päällekäyvä, antaa tilaa, jossa voi puolin ja toisin tunnustella miltä tuo toinen tuntuu. On joustavaa kuin kumilanka. Kiire pilaa koko jutun ensimetreillä, antaa vain epätoivoisen kuvan.

    • Anonyymi

      Mä oon saanut aina NAISTA, kun oon suoraan kysynyt, että haluutko nuolettaa pilluasi oikeen kunnolla tai ratsastaa 23senttisellä! Ikää mulla 45v ja oon pannut n. 700 naisen kanssa!

    • Anonyymi

      Ensin kannattaa tajuta että naiset on ns. luukku kiinni 95% ajasta, elikkäs he eivät ole missään valmiudessa kohdata miestä asiallisesti. Kun nainen on luukku kiinni hän voi sanoa olevansa "sinkku" tai "etsivänsä seuraa" mutta tosiasiassa ollesasan luukku kiinni nainen ei itse toimi tavalla joka edistää tervettä tai toimivaa suhdetta.

      Tällöin siis ei kannata antaa liikaa painoa sille lähestymistavalle ja se että joku tapa ei toimi ei tarkoita että tapa on väärä vaan se että kohde on väärä.

      Se millä tavalla naisia kohdataan niin kultainen keskitie on luultavasti paras keino. Tee aloite mutta älä ole yli/ali-innokas. Voit odottaa naiselta vastetta ja jos sitä vastetta ei tule niin on erittäin todennäköistä ettet menetä mitään olennaista.

      Tilastollisesti kaikkein järkevintä on aina JATKAA MATKAA JA KOKEILLA SEURAAVAA jos homma ei toimi. Ennalta yhteen naiseen kiinnittyminen ilman SELVÄÄ syytä on yksinkertaisesti typerää. Tämän vastapainoksi naiselle kuin naiselle kannattaa antaa ns. benefit of doubt, eli mikäli nainen itse pyrkii sinua kohti tavalla tai toisella niin ota hänet aina huomioon, elikkäs vaikka selaisit naiskatalogia kiivaasti niin jos joku ohitettu rääkäisee jälkeenpäin että entäs minä niin palauta aktiiviseksi, naiset harvemmin tekee tuota jälkipeliä huvikseen.

      Kyse on kylmästi tulkittuna todennäköisyyksistä ja niiden mukaan toimimisesta. Henkilökemia määrää mihin liitytään ja mikä toimii sitten käytännössä, kuka valikoituu oikeasti vaivan arvoiseksi kohteeksi.

      • Anonyymi

        Ja kuuntele ne naisten kriteerit ja mitä hän odottaa miehestä. Jos et sovi siihen mitä haetaan niin ei kun tsekkaan seuraavaa. Sinkkumarkkinoilla on ylikorostuneesti naisia joilla on kovat vaatimukset miehille ja siksi heidät pitää vaan roisilla kädellä siirtää syrjään ja etsiä sellainen joka voisi tykätä siitä mitä sinä olet.

        Jos naisen vaatimuksissa miehille on 180 pituus, korkeakoulutus ja korkea tulotaso niin turha siitä on nillittää. Jos sinulla on noi niin hyvä, jos ei ole niin seuraava nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuuntele ne naisten kriteerit ja mitä hän odottaa miehestä. Jos et sovi siihen mitä haetaan niin ei kun tsekkaan seuraavaa. Sinkkumarkkinoilla on ylikorostuneesti naisia joilla on kovat vaatimukset miehille ja siksi heidät pitää vaan roisilla kädellä siirtää syrjään ja etsiä sellainen joka voisi tykätä siitä mitä sinä olet.

        Jos naisen vaatimuksissa miehille on 180 pituus, korkeakoulutus ja korkea tulotaso niin turha siitä on nillittää. Jos sinulla on noi niin hyvä, jos ei ole niin seuraava nainen.

        Ja ihan sellainen kevyt nihilistinen ja kohtuullinen misogynistinen asenne toimii eduksesi tässä asiassa. Totuus on että 99.999% tämän maailman naisista ei ole sinulle kumppanikelpoinen, osittain siksi että suurinta osaa naisista et koskaan kohtaa ja niistä joita kohtaat todella suuri enemmistö ei halua, kelpaa tai pysty olemaan kumppani sinulle.

        Miksi siis antaa jotain henkilökohtaista arvoa suurelle naislaumalle josta ei ole sinulle tosiasiassa mitään iloa tai hyötyä? Tämä ei ole varsinainen vihamielinen tai negatiivinen suhtautumistapa - vaan todeta vain että useimmat naiset ovat tosiasiallisesti sinulle turhia. Elikkä se idylli ehkä kannattaa heittää romukoppaan jossa jokainen nainen on arvokas (henkilökohtaisesti) vaan tietty kevyt negatiivinen oletus säästää sinulta paljon vaivaa. Tietenkin myös anturit ojossa pitää olla valmis tunnistamaan ne poikkeukset, tällöin yksilö-nainen voi saada sen kiinnostuksen joka yleistä naiseutta kohtaan on negatiivista. Tällöin myös sellainen nainen joka oikeasti on henkilökohtaisen vaivan arvoinen saa kuin saakin ansaitsemansa arvon, koska hän poikkeaa suhteessa sinuun valtaväestön naisista. Tuolla naisella on merkitystä sinulle, hänellä on positiivinen vire.

        Siitä on paljon helpompi lähteä henkilökohtaistamaan suhdetta - kun ei ole koko maailman naismassaa miellytettävänä henkisesti - vaan tunnustat jo sisäisesti että tämä yksi nainen on sinulle tärkeämpi ja läheisempi - vaikka edelleen enimmäkseen tuntematon - kuin koko muu naiseus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe