Eläinten vapautusrintama (EVR) ja muut lähellä terrorismia olevat muka "eläinsuojelujärjestöt" ovat alkaneet kostaa lihansyöjille laittamalla tavalla tai toisella lasia.
Olisikohan jo viranomaisten aika puuttua kovin ottein näiden järjestöjen toimiin ja lopettaa ne.
EVR terrorisoi ruokaa
3
1573
Vastaukset
- satuikä ohitettu
Tietysti kaikki on mahdollista, mutta en usko tuohon teoriaan. Onhan se ollut esillä julkisuudessakin, joten itse sitä et ole keksinyt.
Virkavalta varmasti tutkii asioita huolella ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin. Näissä jutuissa on monesti semmonen itseään toteuttava ennuste, eli on ihmisiä, jotka provosoituvat tässä tapauksessa Ruotsista tulleista uutisista ja loppu onkin sitten piip. En muista lukeneeni, saiko Findus koskaan kiinni sitä tahoa, joka väitti löytäneensä lasinsirun niistä pakastekasviksista. Jos minulle olisi tapahtunut jotain vastaavaa ja firma haluaisi kuulla asiasta muutenkin, kuin median kautta, liimaisin kyllä kännykän korvaan ja olisin takuulla kuulolla. Satuiän jo ohittaneena suhtaudun näihin Suomen löydöksiin suurella kritiikillä ja kehotan kaikkia pistämään jäitä hattuun, kunnes toisin todistetaan. - on mies,
niin kastroidaan kaikki miehet. Jos tekijä kuuluu johonkin uskontokuntaan, niin kielletään ne kaikki. Jos tekijällä on ruskeat silmät, niin laitetaan kaikki ruskeasilmäiset vankilaan.
- Jihadildo
Ovat sitten vissiin kostamassa leivän ja ja pakastekasvistaen syöjillekin? Lasia on löytynyt mm. pakastekasviksista ja Pågenin leivästä Suomessa... Sä voit ostaa einekses Natsi-Siwasta, niin et joudu kostotoimien uhriksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323811Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi802413Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182350Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.331646Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721032