Salossa on vihdoinkin hyvä kahvila!! On vähän syrjässä Esterinkadulla, mutta kannattaa ehdottomasti käydä vilkaisemassa. Olin siellä kollegani kanssa lounaalla ja saimme ehdottomasti parhaan salaatin ja pastan Salon, ellei koko eteläisen suomen mittakaavassa...!
Kahvilan sisustus on todella miellyttävä ja palvelukin oli ystävällistä. Onko muilla kokemuksia Salón Esteristä?
hyvä kahvila Salossa!!!
4
2084
Vastaukset
- kahvila
Ettei nyt vaan omistajat itse olis kehumassa ja yrittämässä saada myyntiä nousemaan.?!? Paikka on yksityis tilaisuuksiin ainakin KALLIS. Ensin maksat paikkavuokran sit kaikki haarukat, veitset, lasit erikseen, myös servetit veloitetaan eri hintaan. Ei tuu salossa onnistuun sorry vaan.
- Kahvihimo :)
Minkä hintanen paikka ihan oikeasti on? Onko samallainen kun melkein kaikki salon "kahvilat" että kahvista saa pulittaa melkein 2 euroa kuppi ja jos haluat jotain hyvää makean nälkään niin joudut maksamaan pullasta sen väh.3-4euroa?
- 2.50
Älä mee ABC:lle. On salossa paljon kahviloita josta saa kahvin ja pullan yhteensä alle kolmella eurolla.Ne vaan ei kuulu mihinkään ketjuun niissä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, eli niissä on plussat ja bonukset laskettu suoraan jo hintaan ja pullat useissa paikoissa itse leivottuja. Ole rohkea ja kokeile.
- lescandale
2.50 kirjoitti:
Älä mee ABC:lle. On salossa paljon kahviloita josta saa kahvin ja pullan yhteensä alle kolmella eurolla.Ne vaan ei kuulu mihinkään ketjuun niissä on yksityinen elinkeinonharjoittaja, eli niissä on plussat ja bonukset laskettu suoraan jo hintaan ja pullat useissa paikoissa itse leivottuja. Ole rohkea ja kokeile.
jonka mukaan pääosa (95 prossaa) pääkaupunkialueiden kahviloista tarjoaa kupin kuin kupin kuumaa joka on paitsi sikamaisen kallista, myös kauan kannussa pienessä paahteessa maannutta paskaa.
Mutta apu löytyi - R-kiskoilta. Uudet automaatit, tuhti kuppi, 1,20 - ja juotavaa.
Bon, sanoi tämä jätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764