Ajattelin köyhänä opiskelijana tänä vuonna itse tehdä joululahjat. Eli lahjaksi tulee sinappi. Kysymys kuuluukin, kauanko itse tehty sinappi säilyy? Eli millon mun kannattaa alkaa tekeen sitä, ettei ihan aattona oo jo homeessa? :)
Sinapin säilyvyys
Opiskelija
3
8204
Vastaukset
- bucket
Kokemukseni mukaan itse tehty sinappi säilyy jääkaapissa pari viikkoa, varsinkin konjakilla maustettu.
- Titta
Kyllä se säilyy, kun siihen laittaa etikkaa.
Vastakysymys taas kuuluu, että mitä siihen aiot laittaa?
Jos teet nk. kerma/muna yms. sinappia, niin älä tee sitä montaa päivää aikaisemmin.
Sinappijauhoja, sokeria, vettä, hiukan etikkaa norm. väkevä sinappi ei tarvi muuta ja taatusti säilyy! - kotisinapin tekijä
Hei, itse teen sinapin aina itse, ja säilyy varmaan yli 3:kin viikoa jos jääkaapissa säilyttää.
T: Mari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676