Kenellä on oikeus kaneja pyydystää? Ja millä konstein?
Leipäjonojen Suomessa monelle toisi tervetullutta vaihtelua viljaruokavalioon.
'Kahdella Michelin-tähdellä aateloidun Chez Dominiquen keittiömestari Hans Välimäki pitää citykanin makua maukkaana. Välimäki tarjoaisi citykania pataruokana.
Kauppalehden haastatteleman Välimäen mielestä Helsingin keskustassa pyydetyn villikani on lähiruokaa, jossa on riistan makua.'
http://www.ruokala.net/uutiset/2009/04/citykani-on-maukasta
Pupupata
6
3078
Vastaukset 6
- Vulgaari
saa pyytää niitä tuhoeläiminä sieltä Kaupungin puutarhasta., metsästystähän se ei ole, ja hän käyttää pienoiskivääriä pyyntivälineenä.
Tietääkseni jousimetsästäjät saavat eritysluvalla metsästää siirtolapuutarhoissa niitä kaneja ja rusakoita, metsästysajan puitteissa.- leipäjonossa
Eikö kaupunki voisi saalistaa puput ja keittää pupusoppaa, mitä jaettaisiin haluaville torilla?
- Leipäjonossa
leipäjonossa kirjoitti:
Eikö kaupunki voisi saalistaa puput ja keittää pupusoppaa, mitä jaettaisiin haluaville torilla?
Tarjoiltu pupupapusoppa.
- lapsuusmuisto
Leipäjonossa kirjoitti:
Tarjoiltu pupupapusoppa.
Melko tummaa, suhteellisen vahvaa - sitä riistanmakua?
Söisin kyllä. - vaalealihainen
lapsuusmuisto kirjoitti:
Melko tummaa, suhteellisen vahvaa - sitä riistanmakua?
Söisin kyllä.se on aivan broilerin väristä lihaa.
- eikai siihen...
muuta tarvitte. Kunhan n.s metsästys toteutetaan niin ettei eläimelle tarpeetonta kärsimystä niin lienekkö kellään sitä vastaan että laman kourissa oleva kansa vähentää kani-kantaa. Varmaan ihan hyvää ja terveellistä liharuokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1982059Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2261043- 71907
- 58888
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666