Jos suhde on vakiintunut, kuinka usein harrastette "sitä"? Yhtään liioittelematta. Koska eräillä palstoilla tuli ilmi että miehet harrastaisivat vain 1-2 kertaa viikossa tai vain 1 kerran kahdessa viikossa.
Nyt olisi mielenkiintoista tietää asian laita. :) Minulla oli kovat odotukset asian suhteen mutta kaikki lässähti kuin pannukakku.
Miehille kysymys
9
337
Vastaukset
- huom.
Naisensa kanssa!
- kertaa,
kk:ssa.
..lähes joka kuukausi on tullut harrastettua. Mutta mä oon aika varma että miehet ja naiset harrastavat sitä saman verran.
2-3 kertaa viikossa. Yritän pitää sellasen rytmin, vaikka aina ei itteesä ihan huvittais. Tosin yhteistä aikaa on vähän hankala löytää, tai sit itte on niin puhki että tekis mieli vaan kaatuu sänkyyn ja alkaa nukkumaan. Kun ei oikein pystys mistään harrastuksista tinkimäänkää...
- Ukkomies.
Ensimmäisellä viikolla jopa 5 kertaa päivässä. 5 vuoden jälkeen riittää kerran viikossa.
on vakiintunut seurustellessa kerran kuukaudessa joskus jopa kauemmin.
rakastelusta??? vastasin rakasteluun
reilu 4 vuotta yhdessä ja pieni lapsikin on..silti tulee harrastettua "sitä" noin kerran päiväs...
toki välillä voi tulla useemmankin päivän tauko jos menee työelämä tai muut kiireet hektiseksi..
mut sit taas ku on hyvin aikaa, ni vahingon voi ottaa takas harrastamalla "sitä" useemman kerran päiväs.. ;)- kanittaja
ja kahden muun naisen kanssa n. 3 kertaa kk:ssa kummankin kanssa erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501