monta muuta.
Miksi kummassa autoille yritetään rakentaa "kasvot" ja vielä yleensä johonkin aggressiivisessa virneeseen? Teinituningia.
Ostaako aikuiset ihmiset näitä lähinnä lasten piirrettyihin kuuluvia kötöstyksiä ?
Tietenkin ideaa voi jalostaa pitemmälle ja tulevaisuuden autonkeulat saattavatkin näyttää liioitelluilta sukuelimiltä...
Lapsellisen näköiset autot??
6
569
Vastaukset
- esimerkiksi
näyttää lapsen piirtämältä palikalta. Onko sekin lapsellinen?
- Kiki
Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta?
kato vaikka Crafterin pakun keulaa, on sen verran vihaisen näköinen, että taatusti tulee tilaa...- juupajoo-
"pakun keulaa, on sen verran vihaisen näköinen, että taatusti tulee tilaa... "
-luuletko että joku alkaa väistelemään vaikka tulisi minkä näköinen möykky takaa? äänestän, että kyllä pitää edelleenkin olla itse aktiivisena ohittamassa, ei kukaan ala tietä antamaan pelkän keulan takia... - että mielestäni
juupajoo- kirjoitti:
"pakun keulaa, on sen verran vihaisen näköinen, että taatusti tulee tilaa... "
-luuletko että joku alkaa väistelemään vaikka tulisi minkä näköinen möykky takaa? äänestän, että kyllä pitää edelleenkin olla itse aktiivisena ohittamassa, ei kukaan ala tietä antamaan pelkän keulan takia...tuo ei ole vihaisen näköinen, näyttää vain omistavan meganenän viekeällä virneellä...no eri mielikuvitus, eri mielikuvat...
- Fisker Karma
Se on sitä nykysuuntausta.
Tojota ihQ (iQ) on ihku. Ihan kuin joku Anime-hahmo edestä. Tai suoraan lasten piirretyistä, Veeti Paloauto tms.
Suomessa valmistettavalla Fisker Karmalla on mainio ilkikurinen Aleksander Stubb -hymy.
Peugeot 407:lle on tehty innostunut ilme huonon kestävyyden uhallakin.
Mitäs muita tulee mieleen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419