Netissä oli tuollainen juttu. Itse Metsähallitus oli tutkimuksen takana, joka oli julkaistu netissä!
Koivunlehtitee on luonnon lääke sokeritautiin!
10
2205
Vastaukset
- tähän.....
tutkimukseen, kiitos. Kyllä esim. ykköstyypin diabeetikko tarvitsee insuliinihormonia, ei mitään koivunlehdistä tehtyä teetä
- Anonyymi
Ja kusen lehdille, antaa makua oma ripulipaska
- ee.vv.k.11132.
kuuluu nesteenpoistajiin ja sitä käyttävät saavat rytmihäiriöitä.Nesteenpoistolääkettä ei saisi määrätä missään muodossa muutenkaan diabeetikoille.Diabetes on yksi niistä sairauksista,joka tuhoaa munuaisia.
- Pakkopullaa
Miksi diabeetikko ei saisi käyttää diureettia. Itse sain juuri diureettia suoneen monta päivää.
- VAI ETTÄ `?
Pakkopullaa kirjoitti:
Miksi diabeetikko ei saisi käyttää diureettia. Itse sain juuri diureettia suoneen monta päivää.
KoivunlehtiTEE ?
Se ei ole teetä jos se valmistetaan koivunlehdistä.
- bumeister
Millonkahan tse Metsähallitus on alkanut tutkia lääketiedettä? Luulin sen olevan ihan muulla alalla.
- nettari
Löytyy Metsähallituksen sivuilta!
- luontossa voima
Teetä on kyllä valmistettu ennen kuivatusta kasvinlehdisa, ja valmistetaan yhä edelleenkin, luontaituotekaupoiss aon yhä teesekoituksia jot avoi turvallisesti juoda, muttei liikaa, kuten mitä tahansa tuotetta ei tule käyttää liikaa muutama kuppi päivässä riittää. menkää esimerkiksi kysymään luontaistuiotekaupasta mitä näissä teesekoituksissa on,, ja kerätkää samasa suhteessa niitä, paketissa kyllä lukee miten paljon on suurinpiirtein mitäkin yrttiä laitettu.
Kun kerää alueilta joissa ei kokoajan autoa kulje, ja huuhtekee yrtit hyvin, ja sitten kuivattaa niin siitä tulee teetä, Kysykää lisää luontaistuotekauppiaalta, hän ilahtuisi ikihyviksi jos lapset kysyisivät ja olisivat kiinnotuneita tällaisista asioista.
Voitte myös kysyä ja aottaa selvää kuinka kyseiset yrtit vaikuttavat esim wikipedia jne, tai tutustu tervan polttoon, ja siihen että sitäkin voi tehdä itse, mikä onkin ennen ollut oikein hyvä lääke moneen asiaan, flunssaan esimerkiksi.
Mikäli kiinnostaa niin kysykää ihmeessä ja aikuisen opastuksella voitte saada tietää paremmin ja enemmän, ehkä myydä omaa teesekoitusta partio tai koulu tarkoituksiin. - saunatontturi
Olen aina talven mittaan syönyt lievän päällä vanhat saunavastat. Hirveesti on olo pareentunut ja flunssat jääneet pois. Voin suositella muillekkin.
- Anonyymi
Saunavastanliotusvettä ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1312468Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1741958Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82451470Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861164Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102998- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69884Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45810