Katselin tuossa, että mitä sitä joisi ruuan kanssa ja nappasin sitten käteen valkoviinipullon, kun kalaa olin syömässä... no sittenhän siinä tietenkin kävi niin, kun olen tottunut paljon juomaan, että huomasin pullon olevan puolillaan... Vähän myöhäistä nyt enää tässä vaiheessa tehdä yhtään mitään, joten haluatteko, että lähettelen alastonkuviani palstalle?
Vahinkokännit
15
698
Vastaukset
- persona-non-grata
toisaalta aika monesta löytyy "tirkistelijän" vikaa ... varmaan allekirjoittaneestakin sopivan tilaisuuden tullen.
anna tulla vaan :)
- mä kuitenkin
arvostan enemmän tuota henkistä puolta, että jos pistät kuvan alastomasta älykkyydestäsi?
Jotkut väittävät, että itsensä nolaaminen julkisesti on terapeuttista.
- persona-non-grata
Ei varmaankaan muuten.
persona-non-grata kirjoitti:
Ei varmaankaan muuten.
Nythän se tulisi Dazun osalta testattua. ;-)
persona-non-grata kirjoitti:
Ei varmaankaan muuten.
en niitä kyllä kestäisi varmaan katsella... ja saattais kyllä olla niin, että traumatisoituisin vaan lisää...
- hmh,,,
Palstalla on joskus käytetty termiä "huomionarkkarit". En tiedä, mitä sillä tarkoitetaan, mutta hmhhhh...Olisivatkohan huomionarkkareita enemmän ne, jotka olisivat kiinnostuneita esimerkiksi alastonkuviensa KESKUSTELUPALSTALLE postaamisesta, vaiko ne, jotka haluavat käydä KESKUSTELUA? Mitä mieltä sinä olisit?
Ps. Jos päättäisit postailla mainitsemiasi, en katsoisi.Sorry vaan, mutta tuntui tuossa hetki sitten vielä hauskalta tuo mieleeni juolahtanut ajatus... siis ei sillä, että oikeasti olisin ajatellut kuvia tänne postailla. ;)
että ihanan sadistinen viesti oli taas sinulta, koska en edes tarkoituksella humaltunut ja näin ollen asia oli typerä ja hauska...
Oletko fantasioinut mitään fyysistä sadismia joskus käyttäväsi, kun henkinen puoli tuntuu olevan hanskassa? Tarkoitan toki siis sellaista pehmosadismia, mistä minäkin ehkä pääsisin nauttimaan...- hmh,,
dazu kirjoitti:
että ihanan sadistinen viesti oli taas sinulta, koska en edes tarkoituksella humaltunut ja näin ollen asia oli typerä ja hauska...
Oletko fantasioinut mitään fyysistä sadismia joskus käyttäväsi, kun henkinen puoli tuntuu olevan hanskassa? Tarkoitan toki siis sellaista pehmosadismia, mistä minäkin ehkä pääsisin nauttimaan...Ainakin minuun tällä palstalla kohdistunut psykologisointisi on ollut sen verran sadistista ja epädiplomaattista mielestäni, että epäilisin sinun nyt olevan syytä pidättäytyä kertomasta lisää mielipiteitäsi mun (muka) "sadistisuudestani", jottet enää enempää sortuisi turhanaikaiseen projektiiviseen identifikaatioon. Mitä itse arvelisit?
( Joku toinenkin sinulle eilen osuvasti vinkkasi projektiivisesta identifikaatiostasi.) - hmh,,
hmh,, kirjoitti:
Ainakin minuun tällä palstalla kohdistunut psykologisointisi on ollut sen verran sadistista ja epädiplomaattista mielestäni, että epäilisin sinun nyt olevan syytä pidättäytyä kertomasta lisää mielipiteitäsi mun (muka) "sadistisuudestani", jottet enää enempää sortuisi turhanaikaiseen projektiiviseen identifikaatioon. Mitä itse arvelisit?
( Joku toinenkin sinulle eilen osuvasti vinkkasi projektiivisesta identifikaatiostasi.)Lisään edeltävään viestiin sen verran, että mitä taas alastonkuvien postailuun ( yleisellä tasolla) tulee, ei minulla suinkaan ole millään muotoa defensiivistä subjektipositiota.;)
Olen melko salliva ja suvaitsevainen ihminen.:) Ainoastaan sen funktiota en käsitä, että miksi alastonkuvia joku haluaisi postailla _tämäntyyppiselle_ palstalle. Tätä saattavat (valitettavasti) lukea kersatkin, joskin siinä on sitten vanhemmillakin osansa ja roolinsa, jos antavat lastensa näitä lukea. hmh,, kirjoitti:
Ainakin minuun tällä palstalla kohdistunut psykologisointisi on ollut sen verran sadistista ja epädiplomaattista mielestäni, että epäilisin sinun nyt olevan syytä pidättäytyä kertomasta lisää mielipiteitäsi mun (muka) "sadistisuudestani", jottet enää enempää sortuisi turhanaikaiseen projektiiviseen identifikaatioon. Mitä itse arvelisit?
( Joku toinenkin sinulle eilen osuvasti vinkkasi projektiivisesta identifikaatiostasi.)Mikäli minuun viitataan termillä projektiivinen identifikaatio, ei olla ks. termiä ymmärretty oikein, sillä se ei kuulu defenssivalikoimaani, vaikka kuinka toivoisin. Sen sijaan reaktionmuodostus kuuluu.
- hmh,,
dazu kirjoitti:
Mikäli minuun viitataan termillä projektiivinen identifikaatio, ei olla ks. termiä ymmärretty oikein, sillä se ei kuulu defenssivalikoimaani, vaikka kuinka toivoisin. Sen sijaan reaktionmuodostus kuuluu.
Kirjoitit dazu näin:
"Mikäli minuun viitataan termillä projektiivinen identifikaatio, ei olla ks. termiä ymmärretty oikein, sillä se ei kuulu defenssivalikoimaani, vaikka kuinka toivoisin. Sen sijaan reaktionmuodostus kuuluu."
Jaa? Ahaa? Ja kuitenkin kehtaat kirjoittaa noinkin mielestäni henkisesti väkivaltaista tekstiä, kuin allaolevasta linkistä ilmenee. Keneen ikinä(!) tuolla tekstillä sinä ja ketjun keskustelukumppanisi "g.m puskissa" tuossa viittailettekaan, on tuo mielestäni sen sortin käytöstä, ettei sinun kuulu tuonlaisia määritelmiä kenestäkään keskustelupalstalla esittää.
En ole minkään sortin psykologi (vaikka minulla jonkinlainen arvosana on siltäkin alalta joskus tullut hommattua) ja kutsu näitä sanojani miksi ikinä, "projektiiviseksi identifikaatioksi" tai miksi lie haluatkin, mutta mielestäni tuo allaolevassa linkissä oleva tekstisi osoittaa kypsymättömiä tunne-elementtejä _sinusta_, jollei sitten (vaihtoehtoisesti) ole tietoista henkistä väkivaltaa missä, tosin, siinäkin tapauksessa, tekstisi kertoisi mielestäni vahvasti _sinun_ tunne-elämäsi laadusta. Tässä linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043199352
Olen ylipäätään lukenut viestejäsi jonkin verran tässä ja tällä palstalla. Jos & kun rehellisen henkilökohtaisen mielipiteeni sinusta dazu tässä kerron, vaikuttaa toimintasi tällä palstalla mielestäni perinjuurin eriskummalliselta. Eräänkin kerran tulit minulle juttelemaan muka "oidipaalisista" piirteistäni ainoastaan siltä pohjalta, että esitin aivan tavanomaisen mielipiteeni, jossa kerroin arvostavani ja ihailevani omaa isääni. Lisäksi olet keskustelussa kanssani joskus viittaillut minun muka kokemaani "isäväkivaltaan"(tms., jne.), mikä kaikki sekin on mielestäni äärimmäisen kummallista käytöstä sinulta, ottaen huomioon, ettemme arvon nimimerkki dazu millään tavalla toisiamme henkilökohtaisesti tunne, saatika ole koskaan olleet missään tämän palstan ulkopuolisessa henkilökohtaisessa kontaktissa/tekemisissä.
Et ole pätevä syvällisen psykologisesti arvioimaan millään tavalla ainakaan minua, mutta siitä huolimatta palstapsykologisointisi on havaintojeni mukaan kohdistunut tällä palstalla pitkälti minuun, hyvin laajalti mielestäni aiheettomiin henkilökohtaisuuksiin mennen. Myöskin esimerkiksi mahdollisia "mielenterveydenhäiriöitä" jne. (jollaisia en ole ilmaissut potevani) sinä olet ilmaissut olettavasi minulla mahdollisesti olevan, sellaisten mielestäni luonteeltaan tälle palstalle kirjoittamieni viestien pohjalta, jotka eivät sellaiseen analysointiisi mielestäni antaisi kerrassaan minkäänlaista erityistä aihetta. Tuo kaikki on herättänyt minussa mielestäni täysin aiheellista loukkaantumisen tunnetta.
Millä oikeudella sinä teet minut araksi tällä palstalla kertomaan itsestäni mitään, tai ylipäätään vaihtamaan ajatuksia tavanomaiseen tapaan? Ja kysyisin, arvon tuntematon kirjoittaja dazu sinulta sitäkin, että jos minä joskus maailmassa laittaisin kuvanikin tänne näytille, niin olisitko sinä arvioimassa minua "psykologisesti"? Sinun kaltaistesi takia tällaiselle foorumille ihan pelottaisikin rekisteröityä.
Defenssivalikoimaasi en todellakaan osaa laajaa kantaa ottaa, mutta henkilökohtaisesti olen pitänyt vähintäänkin hieman erikoisena ja lapsellisena myös tapaasi julkisesti tällä palstalla vihjailla viesteissäsi joihinkin sinua kiusanneisiin, myös tällä palstalla käyviin nettikirjoittelijoihin. Toki se tietysti aidosti on valtavan ikävää, jos sinä olisit(?) joidenkin nettituttujesi kautta todella tullut kiusatuksi, mutten suoraansanottuna täysin ole ymmärtänyt tapaasi tuoda sellaisia asioita julki tällä palstalla.
Yhtäkin (jotakuta: minä en tiedä, että ketä tarkoitit, kun en ketään teistä tunne) tällä keskustelupalstalla kertomasi mukaan käyvää kirjoittajaa juuri taannoin nimittelit esim. "naikkoseksi", joka oli kertomasi mukaan "tarjonnut pilluaan monille tämän palstan mies- ja naiskirjoittajille". Herätit silläkin jutullasi mielestäni yleistä ja TARPEETONTA epäluuloa meitä kaikkia(!) puskakirjoittajia kohtaan ja motiiviasi moiseen omituiseen keskustelupalstakäytökseen en ainakaan minä henkilökohtaisesti ymmärrä. Sinä kun (havaitusti) niin kova olet psykologisoimaan, niin luulisi(?) sinun olevan sen verran kypsä, että selvittelet sellaisetkin asiasi niiden nettituttujesi kanssa ihan yksityisesti(?).
Ja, asiasta toiseen: Minua kohtaan olet tällä palstalla osoittanut nyt sen verran paljon pyrkyä persoonani ja sanomisteni vääristelyyn, että toivoisin sinun (ja mahdollisesti muiden samanmielisten kavereidesi(ko)?) jättävän minut tyystin rauhaan tällä palstalla, jollei objektiivisempaa otetta tähän keskustelupalstakommunikointiin ala löytyä. Minä olen tällä palstalla kokenut nyt aivan riittämiin henkistä väkivaltaa ja alentamista. On minullakin kuule vaikeita paikkoja elämässäni, enkä kaipaa ainakaan perusteetonta henkistä väkivaltaa tuntemattomien keskustelupalstakirjoittajien taholta.
Sinänsä ystävällisesti sanoen: Eräs puskakirjoittaja, joka ei koskaan ole ollut rekisteröitynyt kirjoittaja ja jota ainakaan sinä palstakavereinesi ette henkilökohtaisesti mitenkään tunne. - hmh,,
hmh,, kirjoitti:
Kirjoitit dazu näin:
"Mikäli minuun viitataan termillä projektiivinen identifikaatio, ei olla ks. termiä ymmärretty oikein, sillä se ei kuulu defenssivalikoimaani, vaikka kuinka toivoisin. Sen sijaan reaktionmuodostus kuuluu."
Jaa? Ahaa? Ja kuitenkin kehtaat kirjoittaa noinkin mielestäni henkisesti väkivaltaista tekstiä, kuin allaolevasta linkistä ilmenee. Keneen ikinä(!) tuolla tekstillä sinä ja ketjun keskustelukumppanisi "g.m puskissa" tuossa viittailettekaan, on tuo mielestäni sen sortin käytöstä, ettei sinun kuulu tuonlaisia määritelmiä kenestäkään keskustelupalstalla esittää.
En ole minkään sortin psykologi (vaikka minulla jonkinlainen arvosana on siltäkin alalta joskus tullut hommattua) ja kutsu näitä sanojani miksi ikinä, "projektiiviseksi identifikaatioksi" tai miksi lie haluatkin, mutta mielestäni tuo allaolevassa linkissä oleva tekstisi osoittaa kypsymättömiä tunne-elementtejä _sinusta_, jollei sitten (vaihtoehtoisesti) ole tietoista henkistä väkivaltaa missä, tosin, siinäkin tapauksessa, tekstisi kertoisi mielestäni vahvasti _sinun_ tunne-elämäsi laadusta. Tässä linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043199352
Olen ylipäätään lukenut viestejäsi jonkin verran tässä ja tällä palstalla. Jos & kun rehellisen henkilökohtaisen mielipiteeni sinusta dazu tässä kerron, vaikuttaa toimintasi tällä palstalla mielestäni perinjuurin eriskummalliselta. Eräänkin kerran tulit minulle juttelemaan muka "oidipaalisista" piirteistäni ainoastaan siltä pohjalta, että esitin aivan tavanomaisen mielipiteeni, jossa kerroin arvostavani ja ihailevani omaa isääni. Lisäksi olet keskustelussa kanssani joskus viittaillut minun muka kokemaani "isäväkivaltaan"(tms., jne.), mikä kaikki sekin on mielestäni äärimmäisen kummallista käytöstä sinulta, ottaen huomioon, ettemme arvon nimimerkki dazu millään tavalla toisiamme henkilökohtaisesti tunne, saatika ole koskaan olleet missään tämän palstan ulkopuolisessa henkilökohtaisessa kontaktissa/tekemisissä.
Et ole pätevä syvällisen psykologisesti arvioimaan millään tavalla ainakaan minua, mutta siitä huolimatta palstapsykologisointisi on havaintojeni mukaan kohdistunut tällä palstalla pitkälti minuun, hyvin laajalti mielestäni aiheettomiin henkilökohtaisuuksiin mennen. Myöskin esimerkiksi mahdollisia "mielenterveydenhäiriöitä" jne. (jollaisia en ole ilmaissut potevani) sinä olet ilmaissut olettavasi minulla mahdollisesti olevan, sellaisten mielestäni luonteeltaan tälle palstalle kirjoittamieni viestien pohjalta, jotka eivät sellaiseen analysointiisi mielestäni antaisi kerrassaan minkäänlaista erityistä aihetta. Tuo kaikki on herättänyt minussa mielestäni täysin aiheellista loukkaantumisen tunnetta.
Millä oikeudella sinä teet minut araksi tällä palstalla kertomaan itsestäni mitään, tai ylipäätään vaihtamaan ajatuksia tavanomaiseen tapaan? Ja kysyisin, arvon tuntematon kirjoittaja dazu sinulta sitäkin, että jos minä joskus maailmassa laittaisin kuvanikin tänne näytille, niin olisitko sinä arvioimassa minua "psykologisesti"? Sinun kaltaistesi takia tällaiselle foorumille ihan pelottaisikin rekisteröityä.
Defenssivalikoimaasi en todellakaan osaa laajaa kantaa ottaa, mutta henkilökohtaisesti olen pitänyt vähintäänkin hieman erikoisena ja lapsellisena myös tapaasi julkisesti tällä palstalla vihjailla viesteissäsi joihinkin sinua kiusanneisiin, myös tällä palstalla käyviin nettikirjoittelijoihin. Toki se tietysti aidosti on valtavan ikävää, jos sinä olisit(?) joidenkin nettituttujesi kautta todella tullut kiusatuksi, mutten suoraansanottuna täysin ole ymmärtänyt tapaasi tuoda sellaisia asioita julki tällä palstalla.
Yhtäkin (jotakuta: minä en tiedä, että ketä tarkoitit, kun en ketään teistä tunne) tällä keskustelupalstalla kertomasi mukaan käyvää kirjoittajaa juuri taannoin nimittelit esim. "naikkoseksi", joka oli kertomasi mukaan "tarjonnut pilluaan monille tämän palstan mies- ja naiskirjoittajille". Herätit silläkin jutullasi mielestäni yleistä ja TARPEETONTA epäluuloa meitä kaikkia(!) puskakirjoittajia kohtaan ja motiiviasi moiseen omituiseen keskustelupalstakäytökseen en ainakaan minä henkilökohtaisesti ymmärrä. Sinä kun (havaitusti) niin kova olet psykologisoimaan, niin luulisi(?) sinun olevan sen verran kypsä, että selvittelet sellaisetkin asiasi niiden nettituttujesi kanssa ihan yksityisesti(?).
Ja, asiasta toiseen: Minua kohtaan olet tällä palstalla osoittanut nyt sen verran paljon pyrkyä persoonani ja sanomisteni vääristelyyn, että toivoisin sinun (ja mahdollisesti muiden samanmielisten kavereidesi(ko)?) jättävän minut tyystin rauhaan tällä palstalla, jollei objektiivisempaa otetta tähän keskustelupalstakommunikointiin ala löytyä. Minä olen tällä palstalla kokenut nyt aivan riittämiin henkistä väkivaltaa ja alentamista. On minullakin kuule vaikeita paikkoja elämässäni, enkä kaipaa ainakaan perusteetonta henkistä väkivaltaa tuntemattomien keskustelupalstakirjoittajien taholta.
Sinänsä ystävällisesti sanoen: Eräs puskakirjoittaja, joka ei koskaan ole ollut rekisteröitynyt kirjoittaja ja jota ainakaan sinä palstakavereinesi ette henkilökohtaisesti mitenkään tunne.Sellaisen lisäyksen ja yleisen kummasteluni osoituksen (btw)lisään vielä edeltävään viestiini, että mikset sä muuten dazu (vaikka yleisesti psykologisointia noinkin mielelläsi palstalla näyt harjoittavankin...) ottanut mitään kantaa tähän taannoiseen aloitukseeni, vaikka siinä ihan ihan pyysinkin sinua antamaan näkemykseni minua tällä palstalla ahdistelleesta kirjoittajasta? Oletkos vähän puolueellinen psykologisoinnissasi, häh? Näyit kuitenkin tällä palstalla silloin olleen ja tehneen vielä aloituksenkin "projektiivisesta identifikaatiosta" ihan tuohon oman (allaolevassa linkissä olleen) aloitukseni viereen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000043196825
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518