Elikkäs...tykkään yli kaiken itse tehdystä marengista..mutta miksi ne aina tummuu uunissa?Miten siis tehdään kauniin valkoista marenkia?Onko kyse uunin lämpötilasta vai??vaiko ohjeessani....
2valkuaista
1dl sokeria
125astetta 2h
apuva!
3
1280
Vastaukset 3
- kkkkkkkkkkkk.
kuten arvelitkin liian kuumassa uunissa paistat, laita siis lämoö noin 70 asteeseen ja anna marenkien KUIVUA muutama tunti.
- Nimetön
Dodii!!Tätä epäilinkin!Resepti oli otettu vuoden 84 reseptivihkosesta..lienee tuo tekniikka muuttunut 25 vuoden aikana! =)
Millä voi muuten marenkia maustaa..kuulin jostain että sitruunamehu olisi hyvä.... - tenula
Nimetön kirjoitti:
Dodii!!Tätä epäilinkin!Resepti oli otettu vuoden 84 reseptivihkosesta..lienee tuo tekniikka muuttunut 25 vuoden aikana! =)
Millä voi muuten marenkia maustaa..kuulin jostain että sitruunamehu olisi hyvä....tai pähkinärouhe käyvät hyvin. Kaneli myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931048Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3201004- 102895
- 79785
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640