Oletko törmännyt sielunkumppaniin, mitä sielunkumppanuus tarkoittaa?
Sielunkumppanuus
10
706
Vastaukset
- tömännyt,
>mitä sielunkumppanuus tarkoittaa? Kuhmua päässä.
- enkä usko
sielunkumppanuuteen.
Se on sitä kun huomaa jostakusta että toi pystyy samaan kuin mä, henkisesti. Sitten sitä hahmottaa että tossa on joku joka pystyy ihan oikeasti ymmärtään mun mielenliikeitä ja hänelle ne on ikäänkuin selviö. Kuitenkin kyseessä on selvästi oma ihmisensä, erilainen. Jokin sielussa vain on samaa, sen vain tajuaa ja siihen osaa luottaa. Sitäpaitsi sielunkumppanuus ei välttämättä tarkoita vuosisadan rakkaustarinaa, vaan se voi tarkoittaa ystävyyttä tai vaikkapa opettaja-oppilas tyyppistä suhdetta. Se on sielullinen yhteys joka perustuu täydelliseen yhteisymmärrykseen jollain olennaisella tasolla - silloin käsittää toisen tarkkailemalla itseään, tunnistaa toisen itsessään ja itsensä toisessa. Taidan olla kohdannut sielunkumppanini - tai ainakin sielunsisarukseni. Pitäisi ehkä ottaa asia puheeksi joskus.
- sellaisiin kylläkin
Ihannoin huvipuiston peilitalon heijastuksia itsestäni.En uskalla tähdätä osoittaen mielipiteellä ihan oikeaa sielutoveria.Koulussa pilkattiin klassisen musiikin tai kuvataiteen harrastajia,rankasti.Yritän olla juttuun tuleva,oma itteni eli filosofian tyrkkis,joskus haluan myötäpiristyä. Pidän omina keulahahmoinani tyyppejä,jotka ovat syntisiä sielun taholta.Sopivan säntillisiä,kuiteskin.Eivät veitsenteräviä. Tunnen vetoa rikkeellisiin,alavireisiin mutta inhimillisiin henkilöihin. On upeaa jos voi ilman keekuilua rupatella sukup./kansallis. huolimatta vieraan ihmisen kanssa puolisen tuntia. En ymmärrä ollenkaan NIIN addiktimielisii,et kaikki pyörisi ulkonäön,seksin, kilpailemisen ja ruinailun ympärillä.Osallistun harvoin em. ympyröihin.Silti olen visualistina suursyöppö,oikea valkoinen hai.
- vänksy
näkemykseen ja joo, kyllä sellainen ihminen on olemassa mulle.
- puolikas....
uskon sielunkumppanuuteen, sielujen sympatiaan tai miksi sitä nyt haluaa kutsua. se on sitä että kaikki tuntuu uuden ihmisen kanssa heti tutulle, ajatukset kohtaavat toisensa, ymmärrät toista puolesta sanasta, teette samoja asioita, pidätte samoista asioista... listaa voisi jatkaa loputtomiin. itse olen sielunkumppanini löytänyt, siksi tiedän mistä puhun! sen vain tietää kun toisen kohtaa.
- kerro mulle
Minä olen jo kertonut.
mut manasin sen alimpaan helvettiin 1996 syksyllä
En ole koskaan tutustunut keneenkään niin hyvin, että voisin tietää....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071183
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631167Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 54608
- 78581
- 39538