Olen tapaillut erästä miestä jo vuoden ja puolenvuoden ajan olemme seurustelleet. Edelliset miesystäväni ovat olleet hyvännököisiä, liikunnallisia ja todella itsevarmoja. Jokin heissä ei ole koskaan vaan sytyttänyt kunnolla ja suhteet ovat aina jääneet todella lyhyiksi... liika itsevarmuus on tullut ongelmaksi. Ja tämä nykyinen on kaikkea muuta kuin ne edelliset... Häntä ei voi sanoa hyvännäköiseksi. Hän on hieman tukeva ja hän käyttää värikkäitä t-paitoja kauluspaidan alla... ja hän pitää grillausta liikuntamuotona :) Mutta... Rakastan häntä yli kaiken. En muuttaisi muuttaisi häntä ikinä! Minun silmissäni hän on täydellinen ja enemmänkin. Rakastan hänen tapaansa hörppiä kahvia ja syödä leipää aamulehden päällä... Rakastan hänen tapaansa hymyillä minut silmillään uneen iltaisin. Ja rakastan hänen tapaansa suukottaa minut hereille aamuisin, kun pitää valmistautua töihin :) Ystäväni piikittelevät minua, että ''hanki tasoistasi seuraa'' ym. En ole koskaan ymmärtänyt höpötystä ''saman tasoisesta seurasta''... He eivät ymmärrä onneani ja se suututtaa minua. Itse en välitä heidän mielipiteistän, mutta hän välittää. Hän ei ole enää itsevarma seurassani. Hän on muutaman kerran masentuneena sanonut, että ymmärtää jos en halua jatkaa hänen kanssaan, koska hän mielestään ole arvoiseni. Ja pyh! En minäkään mikään ihmeellinen ole ja hän on enemmän kuin mitä ansaitsen :) Kun tapasimme ensimmäisen kerran hän oli itsevarma, ei juuri välittänyt muiden mielipiteistä... Hän söi mitä söi ja pukeutui miltä tuntui ja mitä kaapinpohjalta löytyi :) Rakastin hänen rentoa elämänasennettaan. Tuttujen kommentit ovat kuitenkin muuttaneet hänet epävarmemmaksi ja hän on alkanut urheilemaan ja pukeutumaan siistimmin ''miellyttääkseen minua enemmän''! Olen yrittänyt monesti sanoa hänelle, että rakastan häntä juuri sellaisena kun hän on, mutta hän ei usko... Ei minua se urheileminen. ym haittaa, mutta en halua, että hänellä on semmonen olo, että hänen pitäisi tehdä se minun vuokseni! Miten saisin hänet ymmärtämään, että minulle hän on täydellinen sellaisenaan? Ja miksi hän yhtäkkiä on alkanut välittää muiden mielipiteistä? Onko muilla kokemuksia tällaisesta tilanteesta?
Miehen epävarmuus... NEUVOJA?
LyNina
2
200
Vastaukset
miesparka tullut tietoiseksi tasostaan.
- Palstan Puhuva Pää
Anna hänen ymmärtää se ajan kanssa. 20 vuotta on sopiva aika alkaa pohtia asiaa uudestaan... hän pitää sinua ihmeenä - joten kannattaako sitä alkaa sitten purkamaan ja tarjoamaan vaihtoehdoksi realismia? Sitähän kaikki muutkin yrittävät syöttää sinulle - sitä "realistmia". Ole ihme. Se riittää. Ajan kanssa hän tajuaa kyllä lopulta miten asiat ovat, silloin hän rakastuu sinuun uudestaan, entistä lujemmin koska unelma olikin totta. Rakkaus ei ole todistelemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538