Summa summarum

Luottofemakkomme Zombbari teki eilen maan mauttoman aloituksen, johon näköjään moni itsensärakastaja tarttuikin. Kaikesta huolimatta mittari näyttää jo nyt yli 800 viestiä, osa hapatukseen osallistumattomilta naisilta. Kiitos heille siitä. Haluaako joku nostaa kätensä ylös, jos kysyn, että paraniko palstan taso päiväksi?

15

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

Mä en ole huomannut mitään eroa missään.:/

• olis ainaki

muuttunut. Eihän täältä naiset pois ole olleet, että siinä mielessä ei edes ole voinut mikään muuttua. Pidemmällä aikavälillä kyllä olis muuttunut. Ja mun mielestä suoraan sanottuna parempaan suuntaan.

• Mistäs me sitten miesten kesken keskusteltaisiin?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mistäs me sitten miesten kesken keskusteltaisiin?

meihin miehiin :) pitääkin kutsua feministi palstalta antifeministejä tänne,saadaan palsta tasapainoon.

• ethän sä oo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mistäs me sitten miesten kesken keskusteltaisiin?

jo unohtanu? Kyllä mä ainakin saa jo kotonakin tarpeeksi naisten kanssa keskustella. Mut niin, tää on vain mun näkökulma. Toiset haluaa jutella akkojen kans, toiset ei. Joskus voi roolit sitte vaihtua.

• ethän sä oo kirjoitti:

jo unohtanu? Kyllä mä ainakin saa jo kotonakin tarpeeksi naisten kanssa keskustella. Mut niin, tää on vain mun näkökulma. Toiset haluaa jutella akkojen kans, toiset ei. Joskus voi roolit sitte vaihtua.

Lehmätkin voi lentää... ;-)

• mirame81

En kyllä muista ...No toivottavasti en ole ihte vastannu mitään tyhmää.

• teet hätäisiä

johtopäätöksiä. Ei Roomaakaan yhdessä yössä rakennettu.

• Ja tuhoutuihan sekin sitten...

• tylsistymisestä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ja tuhoutuihan sekin sitten...

johtuvasta juonittelusta se tuhokin alkunsa sai.

• parantua :

kun katkerat kottaraiset ja kiimaiset munahaukat riehuivat palstalla kiellosta huolimatta?

• se siitä paranis,

kun vakioakat menee vaan puskiin kirjottamaan?

• Papeete1

Teki musta ittensärakastajan? Tässä se taas nähdään.. tekee niin tai näin, niin aina väärinpäin. Aina joku löytää asiasta sen minkä takia saa sitten haukkua ja pilkata. Eka kitistään että ollaan palstalla vaan huomiohuoraamisen yms takia ja sitten kun on pois, niin sekin on jotain.. ilmeisesti huomiohuorailua tms. Ei tajuu. Niin.. saldo näky jääneen aika säälittäväksi. Mitä todennäköisemmin miespuoleinen postaaja on postannut typeriä aloituksia apinan raivolla palstalle about 200. Myös naisten haukkuminen on näköjään jatkunut entisellä innolla. Ei tää kyllä mitenkään parantunut, ja näyttäispäs jopa miesten asiallinen asioiden pohtiminenkin jopa vähentyneen. Erikoista. Njuu.. kyllä voisi lopettaa jo kitisemisen siitä, että naisten takia palsta on surkea. Ilman meitä tämä on vielä enemmän suolesta :D Ps. Mä sanon niitä joista tykkään murmeleiksi. On aivan tavallista multa yrittää houkutella poikaystävän huulille hymy sanomalla sitä joksikin omituiseksi. Moro murmeli/pullanmuru/korppusirkkeli/sinapinsiemen/kurmeli yms.. oliks kivaa töissä? Pahoittelut kaikille mielensäpahoittaneille pikku riivinraudoille :)

• Minähän juuri kritisoin näitä "miestejuttujen perään ruikuttajia". Että luojan kiitos moinen hapatus loppui ennen kuin ehti edes kunnolla alkaa!

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minähän juuri kritisoin näitä "miestejuttujen perään ruikuttajia". Että luojan kiitos moinen hapatus loppui ennen kuin ehti edes kunnolla alkaa!

Katselin kulmakarvat takaraivolla, että tämäkö on nyt sitten sitä paljon kaivattua miesten nerokasta ja asiallista ja asiapitoista ja vaikka mitä keskustelua!? Ymmärrän kyllä täysin miksi sinä fiksuna miehenä vastustit moista. Tiesit tuon tietysti entuudestaan kuinka käy kun miehet pääsee asiakeskusteleen keskenään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe