Voitko

rikkoa

suhteen, päästäksesi itse suhteeseen? Oletetaan, että olet syvästi rakastunut.

26

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tekisi mitään,

mitä en voisi kuvitella itselleni tehtävän

• tehdään?

Suhde on kahden välillä, miten kolmas voi sen särkeä tai olla särkemättä?

• vänksy

En. Ainoo mies, johon noin oon rakastunut on sen verran korkeella mun kunnioitusasteikollani, et en todellakaan uhmaisi sen tahtoa. Se itse parhaiten tietää, kenen vieres sil on paras olla. Se tulisi mun viereen jos haluaisi.

• jos olisin mies

niin rakastuisin oitis : )

• vänksy
        jos olisin mies kirjoitti:

niin rakastuisin oitis : )

En koe olevani rakkauden arvoinen edes.

• noin et saa
        vänksy kirjoitti:

En koe olevani rakkauden arvoinen edes.

itseäsi panna halvalla mä rakastuisin, jos olisi munat

• Tuskin sellainen suhde tulisi edes toimimaan, jos ulkopuolinen pääsisi (helposti) rikkomaan jo olemassa olevan parisuhteen. Liian hatara "pohja", ei sellaisen varaan voisi rakentaa mitään. Enkä missään tapauksessa rikkoisi toisten onnea. Hakisin rakkaani vapailta markkinoilta. ;))

• ei voi

tehdä kukaan ulkopuolinen. Ainoastaan keskenään suhteessa olevat voivat suhteensa särkeä.

• vänksy

harvinaisen tosi kyllä. Sitä ei vaan ne jätetyt usein muista - ne syyttää aina vaan sitä kolmatta osapuolta, jos sellainen on, eikä tajua et kumppanillaan on omat aivot ja oma harkintakyky ja vastuu omasta suhteestaan ja sen kestosta.

• ei tee

tiukkaa.

• suhteesta

hyödyt?

• ihmisen...
        suhteesta kirjoitti:

hyödyt?

tietysti, minkä halusinkin.

• vai teoriassa
        ihmisen... kirjoitti:

tietysti, minkä halusinkin.

toimit näin?

• Ei kukaan halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on rikkonut toisen hyvän ja onnellisen suhteen. Huonoja ei sit tarvikaan rikkoa, ku ne on jo valmiiksi rikki.

• voisi!

• siitä kohteesta mitä mieltä se ite on.

• sitä suurempaa paskaa on se suhteen rikkoja, jos käyttää toisen rakastumista hyväkseen.

• dazu kirjoitti:

sitä suurempaa paskaa on se suhteen rikkoja, jos käyttää toisen rakastumista hyväkseen.

mutta en käsitä sitä ihan tuolla tavalla, jos niillä menee esim. paskasti ja toinen haluais mahollisesti eronki niin miksei? vielä parempi jos sillä itelläänki on jotain tunteita sitä toista kohtaan, tietenki. sitte on jonku laastarisuhteen mahollisuus mutta sillon se suhteen rikkoja saa vaan nenilleen.

• MichikoXX

Tosin yhdellä pariskunnalla, jota deittailin, oli myöhemmin mustasukkaisuusongelmia. En olisi halunnut seurustelusuhdetta kummankaan kanssa, joten kuvailemaasi tilannetta ei ollut.

• scale

suhteesta lähdetä. Siksi toiseen, ei ulkopuolinen voi mitään suhdetta rikkoa. Kyllä se on sen suhteen jompi kumpi osapuoli se, joka sen suhteensa päättää lopettaa.

• op_parent%3D22000000043429395

jos on oikeesti tosi rakastunut toiseen ja toinen suhun,niin se ei vaikuta hirveesti et toinen seukkaa.

• Papeete1

Sen lisäksi että se on moraalitonta, niin se on myös pirun typerää. Minkä ihmeen takia mä edes haluaisin jonkun lutkailevan miehen joka lähtee kenen ämmän matkaan hyvänsä? Omasta liitostaan? Ei kykene selvittämään asioitaan ja ongelmiaan, kuhan vaan paneskelee ympäri kyliä. En todellakaan halua pettämiseen kykenevää miestä. Se tekisi sen saman mulle heti kun uusi kiihottava tissipari purjehtii näkyviin.

• vänksy

mutta tuli mieleen yksi tilanne, jossa voisin yrittää omalta osaltani parhaani mukaan edesauttaa suhteen loppumista ja se olisi tilanne, jossa se mies ei olisi onnellinen siinä suhtessaan, kärsisi, mutta ei osaisi päästää irtikään. Mä olisin silloin hyvä motivoija sille miehelle, et se tajuaisi, et onni on ihan jossain muualla, kuin siinä suhteessa.:) Yrittäisin saada sen näkemään 'metsän puilta' ja saada sen avaamaan silmänsä. Itsehän se lopullisen ratkaisunsa tekisi, mut musta tuo ois vähintä mun osaltani jota voisin tehdä sellaisen ihmisen hyväksi jota rakastan. Muille en tuollaisia palveluksia tekisi, no kavereille korkeintaan.

• se että rakastuisin johonkin samalla kun olisin vielä parisuhteessa tuntuu hyvin epätodennäköiseltä.

• Rautanyrkki

Sen tekee suhteessa oleva jos tekee.

• FiliaFerusFabulosus

en tekisi itse ainakaan aloitetta, vaikka olisin kuinka umpi-ihastunut. Väistyisin takavasemmalle. En ole mikään vamppi. Ja varmasti torjuisinkin toisen lähentymisyritykset, vaikka olis kuinka ihana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe