Mä olen elämässäni ollut sängyssä vain 3 miehen kanssa, yksi niistä aviomies joka oli myös eka. Ikää 23 vuotta. Kuitenkin, kun tapaan jonkun miehen ja tulee puhe partnereiden määrästä, minua ei uskota! Olen kyllä ihan kaunis, normaali nainen, muttei miehet voi olettaa että jokainen luuhaa kaikissa sängyissä?! Muuten olen kyllä mieheiä tapaillut, suudellut ja nukkunutkin yhdessä, mutta seksiä ei ole ollut. Pitääkin ruveta suorilla vastamaan että miehiä on ollut useempi kymmenen, niin ei tartte tuntea oloansa niin huonoksi sen vuoksi että partnereiden määrää ei uskota vaan luullaan valehtelevan :/
Miksi miehet ei usko?
15
394
Vastaukset
ei haittaa vaikka et olisi yhdenkään miehen kanssa ollut yhdynnässä.
- aviomiehestäsi
vai vieraissako koluat...nimittäin miehet vaistoaa sellaisen ominaisuuden naisissa...aika helposti se saattaa päällekin näkyä no, toiset vaan tykkää seksistä enemmän kuin toiset (mä kuulun siihen ekasakkiin)
- alkup.
Olen siis eronnut. Ja kun minä nimenomaan tykkään seksistä, en vaan niin paljoa että kaikille jakaisin. Nämä kaksi aviomieheni jälkeen olivat yhdenillanjuttuja, kokeilin miltä tuntuis mutta ei oo mun juttu ei :/
alkup. kirjoitti:
Olen siis eronnut. Ja kun minä nimenomaan tykkään seksistä, en vaan niin paljoa että kaikille jakaisin. Nämä kaksi aviomieheni jälkeen olivat yhdenillanjuttuja, kokeilin miltä tuntuis mutta ei oo mun juttu ei :/
oliko ympärileikattuja vai ihan tavalliset maatiaskollin vehkeet??
- pohjat veti
Miehet haluavat pistää sut hyvyyttään kiertoon.On kohtelias tapa vakuuttaa toiselle,että oletpas magneetti. Itse en hyväile ulkonäölläni miehiä kadulla päivän mittaan,vai hyväilenkö? Kävisivätpä Instrussa.
- vänksy
Kuulostaa paljon todentuntuisemmalta.:) Kolme seksikumppaniahan on se iänikuinen fraasi, joka vastataan aina toisen kysyessä seksikumppaneiden lukumäärää. Ihanko siihen tosissaan joku muka enää uskoisi.:D
- alkup.
Eikös oo aika hömelöö ruveta valehtelemaan, vai sanonko suoraan että kolmen kanssa olen ollut, mutta vastaan 4 kun kolmeen ei usko kukaan?
- vänksy
alkup. kirjoitti:
Eikös oo aika hömelöö ruveta valehtelemaan, vai sanonko suoraan että kolmen kanssa olen ollut, mutta vastaan 4 kun kolmeen ei usko kukaan?
joka edes kysyy tuollaista. Parempihan on, et nuo jutut selviää sitten aikanaan suhteen edetessä, jos jollain lailla puheeksi tulevat. Musta ainakin tuntuisi huvittavalta keskustelu, jossa ruodittaisiin yksityiskohtaisesti kummankin expanemiset läpi seksikumppaneiden nimistä ja sosiaaliturvatunnuksista lähtien aina yhdyntäkertojen lukumääriin ja niiden kestoon asti:D
- alkup.
vänksy kirjoitti:
joka edes kysyy tuollaista. Parempihan on, et nuo jutut selviää sitten aikanaan suhteen edetessä, jos jollain lailla puheeksi tulevat. Musta ainakin tuntuisi huvittavalta keskustelu, jossa ruodittaisiin yksityiskohtaisesti kummankin expanemiset läpi seksikumppaneiden nimistä ja sosiaaliturvatunnuksista lähtien aina yhdyntäkertojen lukumääriin ja niiden kestoon asti:D
Mies joka tuota lukumäärää kysyi, ei olekkaan enää potentiaalisella tapilu listalla. Pisti vaan kummastuttamaan, miksi on niin vaikea uskoa toisen sanomisia, turhaa yleistystä aatella että jokainen normaalin näköinen nainen jakaa. Eräs tuttava, jonka kanssa juteltiin vähän aikaa sitten näistä, kysy multa että oletko uskovainen, kun tuo luku on nykyaikaan nähden niin pieni :D
- jhdfhgfds
Niistä kahdesta muusta, joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Mutt joo, 3 on se luku, jota sanotaan, että muille kannattaa kertoa, siksi kukaan ei ehkä sitä usko.
- alkup.
Niin siis sinä kirjainten sotku, aviomies jo entinen, ei ehkä hälle kuulu :D Nämä kaksi ollut testimielessä eron jälkeen.
- jghkhg
"Kuitenkin, kun tapaan jonkun miehen ja tulee puhe partnereiden määrästä, minua ei uskota!" Aika outo puheenaihe sulle tosiaan tulee. Mitä se muuten edes kuuluu kellekään?
- alkup.
Sillähän ei ole väliä miten se tulee puheeks tai millaisia miehiä tapaan, vaan voisi pysytellä siinä pointissa. :)
- Toinen Nainen
Haittaako tämä seikka jotenkin sinua itseäsi?
- alkup.
Siis ei mua haittaa lainkaan etten oo luuhannu missä vaan, se haittaa että luullaan valehtelevan ja katotaan kun ois joku ihme olla ollu "vain" kolmen eri miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601