kerro miten missä miksi?
Onko mopo karannut käsistäsi
11
420
Vastaukset
- vänksy
Eihän se oo koskaan ees käynyt mun käsissäni vielä:D
pihalla törmäsin omena puuhun. naapurin vanhempi poika halusi antaa tyypit. vanhemmat eivät tykänneet että nurmikko oli monin paikoin rullalla, nappularenkaitten takia.
- uiosfgio
Tosin mulla on moposkootteri, mutta hyvin on tähän sakka käsissäni pysynyt.
viimeksi viime viikonloppuna. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
..alkoholin kanssa. Mä en oikein osaa lopettaa jos sille päälle satun, ja pysyn pirteenä pitkälle aamuun asti. Joskus on jatkoilla käynyt niin että muut ovat aamulla sammuneet / menneet nukkumaan ja oon ollut viimeinen joka on hereillä ja ois ollut vielä virtaa jauhaa paskaa.. xD Krapulat tollaisten illanviettojen jälkeen on tietysti olleet aivan kaameita. Ei tollaista tosin ole käynyt enää vuosikausiin.
Mulla on paha tapa lähettää kavereille ylipitkiä viestejä. Ajatusvirta on katkeamaton (valitettavasti) ja hups'vaan juttua pukkaa enemmän, kun laki sallii. Lupaan parantaa tapani, eihän hehtaari viestiä jaksa lukea kukaan!! ;)) Alkoholilla ei ole osuutta asiaan, hölmöilen sujuvasti selvin päin... (sekin vielä)..xD
- mutta Jopo
tahtoo keulia.
- En.kerro
muuta teekään :D Siksi pysyn niistä kaukana...
med alcohol. joskus ollu aika vallaton mutta se on ollu taas sitä sekavaa aikaaaaa.
...mulla oli aina niin laiska mopo, että se ei koskaan karannut käsistä.
- mopoja :
mopot on inhottavia ja meluisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601