Euroshopper-tuotteet

Nettijussi

Euroshopper-tuotteissa on hyvin vaihtelevan laatuisia. Osa on ihan kelvollisia, mutta joukossa on myös sellaista tavaraa, jota kukaan terveesti itseään kunnioittava kauppias ei tarjolle asettaisi (esimerkiksi Euroshopper tonnikala).

Kuulisinkin mielelläni mielipiteitänne ja kokemuksianne, mitkä Euroshopper-tuotteet olisivat mielestänne hintaansa nähden kohtuullisen laadukkaita.

Muunkin laisista kokemuksistanne voisitte kertoa!

117

30829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unilelu

      Itse ostin Euroshopper color-pesuainetta ja puhtaaksi tuli vaatteet. Vaikka pesuaine tuoksui se ei kuitenkaan jäännyt vaatteisiin.
      Olen kyllä samaa mieltä sinun kanssasi tuosta tonnikalasta, todella pahaa.

    • minä

      mistä "vi..sta te olette eurosopper kauhun saaneet.
      Se on ihan samanlaista, kuin muidenkin kauppojen toisella nimellä olevat kalat. Siis samant kalat, miten ne voivat maistua paremmalle toisella nimellä (toisella etiketillä, siellä toisessa kaupassa), kysyy epätietoinen?

      • kapakalapahapala

        No kun ne eivät ole likimainkaan samaa tavaraa, ne kalat.

        Tämän voit helposti todeta ihan omalla aistinvaraisella arvioinnilla. Osta Euroshopper tonnikalaa ja vertailun vuoksi vaikka vaaleaa Pirkka-tonnikalaa. Tai Abbaa. Ne ovat kuin eri planeetoilta!

        Jos et huomaa eroa, aisteissasi on enemmän kuin luultavasti vikaa.


      • minä
        kapakalapahapala kirjoitti:

        No kun ne eivät ole likimainkaan samaa tavaraa, ne kalat.

        Tämän voit helposti todeta ihan omalla aistinvaraisella arvioinnilla. Osta Euroshopper tonnikalaa ja vertailun vuoksi vaikka vaaleaa Pirkka-tonnikalaa. Tai Abbaa. Ne ovat kuin eri planeetoilta!

        Jos et huomaa eroa, aisteissasi on enemmän kuin luultavasti vikaa.

        No, niin onkin aisteissani vikaa, kun minä syön jopa särkeä, ja kiiskeäkin (on muuten maukkaampi, kuin ahven), madetta, haukea, kirjolohta, taimenta, muikkuja, silakoita, lipeäkalaa, lahnaa, kuhaa, kuoretta, ym. meren elikoita.

        Mutta, etkö ymmärrä, että tonnikala on tonnikalaa, oli se sitten minkävärisessä purkissa tahansa. Mausteet ja öljyt määräävät purkkikalan maun. Kalan omaa makua et pysty määrittelemään ollenkaan siitä purkista, se on peittynyt kokonaan mausteisiin ja öljyihin.


      • Juha
        minä kirjoitti:

        No, niin onkin aisteissani vikaa, kun minä syön jopa särkeä, ja kiiskeäkin (on muuten maukkaampi, kuin ahven), madetta, haukea, kirjolohta, taimenta, muikkuja, silakoita, lipeäkalaa, lahnaa, kuhaa, kuoretta, ym. meren elikoita.

        Mutta, etkö ymmärrä, että tonnikala on tonnikalaa, oli se sitten minkävärisessä purkissa tahansa. Mausteet ja öljyt määräävät purkkikalan maun. Kalan omaa makua et pysty määrittelemään ollenkaan siitä purkista, se on peittynyt kokonaan mausteisiin ja öljyihin.

        Oikeasti en tiedä, mitä tonnikalalajiketta säilykkeisiin käytetään. Tonnikaloja on kuitenkin hyvin erilaisia ja eri makuisia. Jos säilykkeiden makuerot johtuvat vain liemistä, niin mitäs sitten? Jos niissä sattumoisin on eri lajista kalaakin, niin mitäs sittenkään?

        Osteleppa tuoreita tai pakastettuja tonnikalapihvejä. Maku- ja ukonäköeroja löytyy aika lailla.


      • kapakalapahapala
        minä kirjoitti:

        No, niin onkin aisteissani vikaa, kun minä syön jopa särkeä, ja kiiskeäkin (on muuten maukkaampi, kuin ahven), madetta, haukea, kirjolohta, taimenta, muikkuja, silakoita, lipeäkalaa, lahnaa, kuhaa, kuoretta, ym. meren elikoita.

        Mutta, etkö ymmärrä, että tonnikala on tonnikalaa, oli se sitten minkävärisessä purkissa tahansa. Mausteet ja öljyt määräävät purkkikalan maun. Kalan omaa makua et pysty määrittelemään ollenkaan siitä purkista, se on peittynyt kokonaan mausteisiin ja öljyihin.

        >Mutta, etkö ymmärrä, että tonnikala on
        >tonnikalaa, oli se sitten minkävärisessä purkissa
        >tahansa.

        Toki tämän ymmärrän.

        >Kalan omaa makua et pysty määrittelemään
        >ollenkaan siitä purkista, se on peittynyt
        >kokonaan mausteisiin ja öljyihin.

        Mutta eltaantuneen ja raikkaan erottaa kyllä toisistaan vaikka ne hunajalla marinoisi.

        Etkö ymmärrä, että on siitä kysymys, että toinen tonnikalasäilyke on huonolaatuista ja toinen parempaa?


      • ksj
        kapakalapahapala kirjoitti:

        >Mutta, etkö ymmärrä, että tonnikala on
        >tonnikalaa, oli se sitten minkävärisessä purkissa
        >tahansa.

        Toki tämän ymmärrän.

        >Kalan omaa makua et pysty määrittelemään
        >ollenkaan siitä purkista, se on peittynyt
        >kokonaan mausteisiin ja öljyihin.

        Mutta eltaantuneen ja raikkaan erottaa kyllä toisistaan vaikka ne hunajalla marinoisi.

        Etkö ymmärrä, että on siitä kysymys, että toinen tonnikalasäilyke on huonolaatuista ja toinen parempaa?

        yhdyn aivan edelliseen. Itse olen purkkitonnikalan suurkuluttaja ja voin laittaa vaikka pääni pantiksi siitä, että euro shopperin tonnikala on täyttä multaa.. Olen useampaan otteeseen koittanut syödä näitä "halpamerkin" antimia, mutta aina olen joutunut pettyneenä ja pala kurkussa heittämään purkin roskikseen. Ns. tonnikalan seasta löytyy milloin suomuja, milloin ruotoja ties joku muukin elukka sinne sattunut (niitä kun ei voi tunnistaa kun lihasta on tehty niin hienoa). Muita ns. halpismerkkejä syön kyllä aivan mutkitta ja kyllä on jo huomattava ero tonnikalan värissä.
        Kauheaa vouhkaamista täällä jollakin..


      • Anonyymi
        ksj kirjoitti:

        yhdyn aivan edelliseen. Itse olen purkkitonnikalan suurkuluttaja ja voin laittaa vaikka pääni pantiksi siitä, että euro shopperin tonnikala on täyttä multaa.. Olen useampaan otteeseen koittanut syödä näitä "halpamerkin" antimia, mutta aina olen joutunut pettyneenä ja pala kurkussa heittämään purkin roskikseen. Ns. tonnikalan seasta löytyy milloin suomuja, milloin ruotoja ties joku muukin elukka sinne sattunut (niitä kun ei voi tunnistaa kun lihasta on tehty niin hienoa). Muita ns. halpismerkkejä syön kyllä aivan mutkitta ja kyllä on jo huomattava ero tonnikalan värissä.
        Kauheaa vouhkaamista täällä jollakin..

        Purkkitonnikala on yleensä boniittia joka on merien roskis.boniitti ei kuulu edes tonnikalojen heimoon.keskon tonnikalahiutale on kaikkein huonointa laatua eikä sitä syö edes elukka.


      • Anonyymi

        euroshopper tonnikala on boniittia,ei kuulu edes tonnikalojen ryhmään.valtamerien roskis,kaupoissa myydään skipjack nimellä.kannattaa lukea purkista mitä ostaa.keltaevätonnikala on hyvää,huomaa jo hinnasta.mutta sontaa en syö.eikä edes kissa suostu syömään.


    • ruokaöljy

      tais olla rypsiöljyä,kyllä roiskuu kun paistaa.On varmaan jatkettu vedellä.

    • Laatua

      noissa ollut tuota laatuvaihtelua eli joutun heittämään suoraan roskiin.

    • Samu

      Ananas säilykkeet ok.

      Paloina oleva ananas on aina se murheen aihe, ostat yhtä merkkiä ja saat sitten jotain holtittoman kokoisia könttejä. Tee siitä sit pizzaa. Euroshopperin purkissa koko on just sopiva.

      • eppe87

        mieti mitä voit saada aikaan ananas köntille, yksinkertaista mutta totta, pelkällä veitsellä?
        tai sottaisempi vaihtoehto, mutta toimii myös->
        katso oikealle niin paljon kun vaan päätä pystyt kääntämään, vilkaiset hieman alaspäin ja näet merkillisen möhkyrän. sitä kutsutaan OLKAPÄÄKSI, josta voit suuremmalla tutkiskelulla ja aivokoppasi nystyröillä hoksata ohuehkot "narunpätkät" roikkuvan näistä edellämainituista kapistuksista. näitä kutsutaan KÄSIVARSIKSI. jatkat silmilläsi hieman pidemmälle käsivarsiasi huomaat käsivartesi haarautuvan useaan nakin muotoiseen kapistukseen. HOX!! ÄLÄ hätäile, ne ovat nimeltään SORMET, sinun käsivartesi ei ole räjähtänyt suikaleiksi. sormin operoiden ehkä saat melkein titaanin vahvusen ananas "kimpaleen" pienempiin osiin^^
        luota minuun! ja eikun kokeilemaan.
        pizzan teko iloja!


    • Emma

      Euroshopper-kahvi on todella pahan makuista!En suosittele!

      • haaaista viitttu

        haaaesttaavvittu kutale, es kahvi on hyvää, juon sitä aina


      • ^^vitun paskamakuaisti:D
        haaaista viitttu kirjoitti:

        haaaesttaavvittu kutale, es kahvi on hyvää, juon sitä aina

        Hyi saatana


    • Opiskelija

      EuroShopperit sekä Pirkat ovat minusta erittäin hyviä laadukkaita tuotteita! Laatueroja voi olla, mutta mitä voi vaatia jos tuotteet valmistetaan eripuolilla maapalloa.

      Ne ovat kuitenkin kukkarolle sopivia näin opiskelijan silmin katsoen. Ostan usein EuroShopper säilykkeitä ja pakasteita sekä muita "pitkän päivämäärän" omaavia tuotteita.

      Olen kuitenkin ostanut maitotuotteet sekä muut tuoretavarat kotimaisilta tuottajilta, jotta joku valmistus säilyisi vielä Suomessakin.

      • roskaruokaa

        Pirkkatuotteilla ei ole Suomen kanssa mitään tekemistä, jopa uunituore pirkkapatonki on puolalaista.


    • kertaa

      olen ostanut juustoa (edam? tai muu vastaava). Jääkaapissa ollut neljä päivää ja päivämäärää jäljellä vaik kuinka paljon...ja homepilkkuja.EN IÄSSÄÄN ENÄÄN!

      • Homehtumaton

        Mulla on toista päivää edamit kaapissa, eikä ainakaan vielä näy hometta =) Odotan kauhulla sitä neljättä päivää... ;)

        P.S.

        En mä mitään juustoista ymmärrä, mut tää on hyvää!


    • Jogurtti hullu

      Ostakaa ihimeessä euroshopper mansikkajogurttia se on tojella hyvää!!


      PS: SUOSITTELEN!!!!!!!!

      • kissssssa

        Se mansikkajugurtti on kehnoa. Laihaa kuin maito


      • Hyypiö
        kissssssa kirjoitti:

        Se mansikkajugurtti on kehnoa. Laihaa kuin maito

        Suunnilleen oksensin, kun kerran erehdyin maistamaan. Laihaa, mautonta ja täynnä outoa paakkuja, joita kai mansikaksi kutsuvat. Kehottaisin kokeilemaan vain suuressa mielenhäiriössä.

        Muuten ES:n tuotteet ovat ok, todella halpiskaman näköistä, mutta ihan kohtuullista arkena käytettäväksi.


      • haaaista viitttu

        haaaestavvittu es mansikka jogurtti on maukasta, juon sitä aina


    • maistanut

      pullat on tost ihania, kotipullan makuisia. halpojakin. "pulla päivässa pitää luut piilossa"

    • yäkkkkkk

      löysin juuri äsken kun söin tonnikala purkista toukan *hyi!!!*ajattelinkin et miksi se maistui oudolta...

      • esesesesesese

        Muutamaan kertaan itsekin olen es tonnikalasta löytänyt jotain kummallisia kovempia osia, joita ei mielestäni muiden halpismerkkien tonnikaloissa ole ollut. Ihan hyvää kuitenkin es hintaansa nähden ja tuskin niihin kummallisiin paloihin kuoleekaan.

        Es ananas on mielestäni halpisananaksista huonointa. Jotenkin metallin maku tulee siinä eniten esille.

        Es jäätelö on hyvää


    • äiti

      Muromysli, pullat ja maustekeksit ainakin huippuhyviä..

    • Teemu

      Hyviä tuotteita:
      Trio-jäätelö, Color-pesujauhe, perunamuusihiutaleet, edamjuusto, maksamakkara, rypsiöljy, ketsuppi

      Jäätelö on tosi namia ja pehmeää, eikä todellakaan hinnalla pilattu. Pesujauhe pesee moitteettomasti. Perunamuusijauheesta saa muusit pyöräytettyä muutamassa minuutissa ja edam maistuu edamille.

      Huonoja tuotteita:
      Kahvi, vegetariana-pakastepizza

      Ei tuo kahvi niin pahaa ole, kuin jotkut antavat ymmärtää, muttei mitään parhaankaan makuista. Tuo vegetariana-pakastepizza maistuu aika vehkeelle, enkä aio ostaa toiste.

      Margariini on ihan ok, vaikka voisi olla vähän pehmeämpää.

      • Anonyymi

        ainoa hyvä muusi syntyy Lidlin muusijauheesta.jopa ammattikokit tietävät asian.mummon muuseilla ja vastaavilla voisi kitata vaikka veneen.


    • eppe87

      EEE ÄSS on suomen parhaimmistoo lidlin rinnalla!! mä en vois enään kuvitella päivää ilman eee ässää! jos vaan vois niin ostaisin ee ässän jääkaapin joka varastois mun ee äs tuotteet! totta joka sana! tälläkin hetkellä syön es sipsejä(yrtti,kerma) ja es limukkaa(cola)! loistavaa! kiitos tästä!

    • "#¤%%

      Euroshopperin omena ja päärynäsiiderit on hyviä.
      Kannattaa ostaa. 0,5 l purkki maksaa vain 1,80 CM-ässä

    • mmm

      Kyllä meidän perheessä es-tuotteet on erittäin suosittuja. Rahaa palaa vain n. puolet ostaessa es-tuotteita, kun mitä menee joihinkin "parempilaatuisiin". Vielä ei ole ainuttakaan pettymystä tullut vastaan, ruoka säilyy eikä maussa ole vikaa (toki tuota tonnikalaa ei meidän perheessä syödä). Jos vain olisin opiskeluvuosina ymmärtänyt es-tuotteita ostaa, olisin säästynyt monilta murheilta :D

      • ihan hyviä

        Hyviä: ananas, nuudelit, jäätee,

        huonoja: sipsit, kalapuikot, lonkero


      • shaitan
        ihan hyviä kirjoitti:

        Hyviä: ananas, nuudelit, jäätee,

        huonoja: sipsit, kalapuikot, lonkero

        lihapullat ovat halpoja ja hyviä kuin myös ranskalaiset.
        limsat hiilihapottomia. tässä tapauksessa pirka on toiseksi halvin merkki lidlin limujen jälkeen.


    • Outi23

      Euroshopperin tumma suklaa on hyvää leivonnassa. Ei varmaan paras mahdollinen, mutta hinta-laatu -suhde on mielestäni ok: 100g:n levyhän maksaa n.50 snt.

    • Mashala

      Euroshopper Feta on yllättäen PARAS suomalaisissa ruokakaupoissa myytävä fetajuusto, yltää lähes aidon fetan makuun.. ei todellakaan samaa hirveetä vedessä lilluvaa turunmaata mitä Valio ja Arla kehtaa myydä samalla nimikkeellä.

      • sen olla pitää

        Kirjoittanut: Mashala

        Euroshopper Feta on yllättäen PARAS suomalaisissa ruokakaupoissa myytävä fetajuusto, yltää lähes aidon fetan makuun.. ei todellakaan samaa hirveetä vedessä lilluvaa turunmaata mitä Valio ja Arla kehtaa myydä samalla nimikkeellä.

        kerran maistoin euroshopperin fetaa,kauheeta paskaa.
        kyl se arlan fetakuutio/maustemarinadissa voittaa feta kilpailun


      • Nimetön
        sen olla pitää kirjoitti:

        Kirjoittanut: Mashala

        Euroshopper Feta on yllättäen PARAS suomalaisissa ruokakaupoissa myytävä fetajuusto, yltää lähes aidon fetan makuun.. ei todellakaan samaa hirveetä vedessä lilluvaa turunmaata mitä Valio ja Arla kehtaa myydä samalla nimikkeellä.

        kerran maistoin euroshopperin fetaa,kauheeta paskaa.
        kyl se arlan fetakuutio/maustemarinadissa voittaa feta kilpailun

        esim. lundellin ja euroshopperin hernekeitto samaa tavaraa, vain etiketti erilainen.


    • ENERGY!

      euroshopperin energiajuomat on todella laadukkaita hintaansa nähden sillä saa 24tölkkiä 11€ ruotsin puolelta ja ne maistuu aivan samalle kun esim: battery tai red bull! ja saa vielä pantin! :D

      • ES energy drink edin tilall...

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi ostin tuossa pari päivää sitten euroshopperin energy drink puolenlitran tölkin katsoin hintaa ja hämmästyin 1 euro miten voi olla noin halpaa ja vielä puol litraa oli pakko testata ja hyväähän se on voisin melkein sanoa että battery jää kakkoseks!

        Kamut ovat vähän moittineet maku "laadustani" mutta ostan kyllä mieluummin kolme tuollaista kuin yhden batteryn :D !!!!


    • bbde

      Ite erehtynyt ostamaan Eurosopperin muusijauhetta. Outo maku mitä ei oikeen saanu maustamisella kohalle ja kaiken lisäksi ihme liisteriä.

    • Sanokaa EI ES

      Mä en ole ostanut moneen vuoteen näitä "halppis"tuotteita. Tosin ES on jäänyt aina hyllylle. Suosikaa ihmiset luomua ja suomessa tuotettuja puhtaita ja maukkaita raaka-aineita. Lähimmästä kauppahallista niitä saa...

      • työtön yh

        Voi, mekin niin mielellämme ostaisimme luomua ja kaikkea kotimaista ja hyvää, mutta kun sattuu olemaan yksinhuoltaja ja kaikenlisäksi vielä työttömänä, niin pakkohan se on ostaa halvinta tuotetta mitä löytää.
        Onneksi jotkut pystyvät ostamaan mitä haluavat.


    • Monesti pettynyt

      Ihmettelen suuresti, että K-kauppaketju on ottanut valikoimiinsa Euroshopper-tuotteet. Niillä suorastaan pilataan K-kauppojen maine laatua myyvinä kauppoina. Euroshopperilta en ole vielä kertaakaan onnistunut löytämään laadukasta tavaraa ja nyt olen päättänyt, etten enää edes kokeile.
      Olen erehtynyt ostamaan keksejä, kanapeita, croisantteja, säilöttyjä herkkusieniä ym. syötäväksi tarkoitettua. Kaikki todella huonoja ja mauttomia!
      Nyt viimeksi jouduin ostamaan Euroshopperin paakkuuntuvaa kissanhiekkaa, kun Pirkka-hiekka oli läheisestä K-marketistani lopussa enkä ruvennnut kauempaa painavaa pussia kantamaan. Se oli kyllä niin ala-arvoista, että jouduin tyhjentämään koko hiekkalaatikon sisällön jätesäiliöön. Se pölisi kuin sementtiä olisi käsitellyt ja kissan jalat olivat aivan pölystä harmaat, eivätkä sen paakut pysyneet koossa. Oli siis lähdettävä toiseen kauppaan hiekan hakuun matkasta huolimatta.
      Olisin kyllä sitä mieltä, että K-kauppiaat voisivat olla sen verran kunnianhimoisia, että lopettaisivat koko Euroshopper-tuotteitten myynnin ja keskittyisivät kunnon tavaraan, jonkalaiseksi Pirkka-tuotteet ovat viime vuosina kehittyneet! Nekin kun ovat kuitenkin kauttaaltaan hieman muita tuotemerkkejä halvempia ja silti laadukkaita.

    • Enää En Osta

      Itse ostin tänään tuota peruna-sipulisekoitusta ja otin juuri uunista laatikon josta piti tulla kinkkukiusausta. Muiden valmistajien tuotteilla onnistunut mutta tällä tuli aivan täyttä pask**. Perunoista tuli ihan muussia. Ranskalaisten kohdalla sama homma, tulee muussia.

      • shoppy

        ES säilyherkkusienet, ES salaattijuusta (feta) ja ES säilykepersikat ovat loistavia tuotteita.

        Käytän itse ja suosittelen kaikille, jotka eivät typeryyksissään halua rikastuttaa pohjattoman ahneita K-kaupiaita. =)


      • hulluhan minä
        shoppy kirjoitti:

        ES säilyherkkusienet, ES salaattijuusta (feta) ja ES säilykepersikat ovat loistavia tuotteita.

        Käytän itse ja suosittelen kaikille, jotka eivät typeryyksissään halua rikastuttaa pohjattoman ahneita K-kaupiaita. =)

        Hyviä tuotteita EeeSillä on kaikki muu paitsi tuna flakes...

        1,5 L ES Energiajuomaa maksaa 2,95 (CM) ja samassa kaupassa maksaa 0,45 L Battery saman verran... JA ES ON HYVÄÄ! Myös EeeSin sipsit ovat hintansa väärttejä, joskaan on niistä paprikanmakuisista niinkään perusta. Coop XTRA on myös hyvä halpismerkki (400g suolattuja sipsejä 1,59 prismasta, SourcreamOnionit on 1,79) mutta First Price (Last Taste) on huono merkki...


    • tuotteista

      EI niin hyviä:

      - Pikamakaroni 1kg (Onnettoman pieniä ja mauttomia)
      - Hillot (aivan turhan sokerisia, verratakaapa
      tuoteselostetta vaikka Saarioisen vastaaviin)
      - Ananaspalat (turhan suuria)
      - Tonnikalahiutale 185/140g vedessä (yksinkertaisesti pahaa)


      Ihan hyviä:

      - Kerroskeksi 125g maitosuklaa
      - Hedelmäcocktail 822/500g sokeriliemessä
      - Maissinjyviä 340/280g säilyke
      - Herkkusieni 400/230g kokonainen

      • elliivo

        Euroshopper paistovalmiit karjalanpiirakat pakasteena.
        Valmistaja Moilanen oy Pieksämäeltä.


    • hiljattain

      lasagnea ja juustoraaste puuttui. Ostin lähikaupasta ES-emmentalia pussin. No kaikki raaste ei mennyt ja loput laitoin jääkaappiin, niin parin päivän päästä juustoraaste ihan vihreenä. Eli ei kestä säilytystä kylmässäkään, kun pussi on avattu.
      Olisin ostanut palan emmentalia, mutta sitähän ei silloin kaupan hyllyssä ollut.
      Enää en osta mitään euroshopperia.

      • kkahvi

        euroshopperin pikakahvi on oikeasti käyttökelvottoman pahaa.
        euroshopperin energiajuomassa on hinta kohdallaan, mutta koska light-versiota ei ole, en osta.


      • sipsisiiderilimu
        kkahvi kirjoitti:

        euroshopperin pikakahvi on oikeasti käyttökelvottoman pahaa.
        euroshopperin energiajuomassa on hinta kohdallaan, mutta koska light-versiota ei ole, en osta.

        No kyllä tämä ES:kin tuntuu jakavan mielipiteitä kokemuksista, kuten myös laadukkaammat ja kalliimmat tuotteet ;) Voidaanko siis sanoa, että samaa tasoa ovat?

        Itsehän olen huomannut tuon ES Colan olevan todella hyvää verrattuna kalliimpiin ja "laadukkaihin brändeihin". Ja tosiaan, monessa tuotteissa on vain eri etiketti mutta samasta paikasta ne valmistusaineet jne. pääosin ovat. Toki reseptikin usein saattaa erota. Myös sipsit ja siiderin olen huomannut hyväksi, etenkin kun kattoo hintaa. Energiajuoma ei ensimmäisellä kerralla iskenyt, mutta johtunee siitä kun useamman putkeen oli ottanut niin alkois maistumaan vähän kuralta.:D Sen jälkeen kokeilin ja ihan jees. Tällä hetkellä ES-siideriä hörbiskel.


      • euroschnader
        sipsisiiderilimu kirjoitti:

        No kyllä tämä ES:kin tuntuu jakavan mielipiteitä kokemuksista, kuten myös laadukkaammat ja kalliimmat tuotteet ;) Voidaanko siis sanoa, että samaa tasoa ovat?

        Itsehän olen huomannut tuon ES Colan olevan todella hyvää verrattuna kalliimpiin ja "laadukkaihin brändeihin". Ja tosiaan, monessa tuotteissa on vain eri etiketti mutta samasta paikasta ne valmistusaineet jne. pääosin ovat. Toki reseptikin usein saattaa erota. Myös sipsit ja siiderin olen huomannut hyväksi, etenkin kun kattoo hintaa. Energiajuoma ei ensimmäisellä kerralla iskenyt, mutta johtunee siitä kun useamman putkeen oli ottanut niin alkois maistumaan vähän kuralta.:D Sen jälkeen kokeilin ja ihan jees. Tällä hetkellä ES-siideriä hörbiskel.

        ainakin tanskas valmistettu ES-juusto oli parempaa baltian halpikset
        jauhoi e ostanu kun paketti melkei hajos käsiin


      • onni onninen onni
        euroschnader kirjoitti:

        ainakin tanskas valmistettu ES-juusto oli parempaa baltian halpikset
        jauhoi e ostanu kun paketti melkei hajos käsiin

        Ainakin vuosi sitten ES-sidut valmistettiin Laitilan Wirtwoitusjuomatehtaan ammattitaidolla.


    • åboboende

      Euroshopperin hernekeitto on parasta mitä purkkihernekeitoista löytyy. Valmistaja Oy Lunden Food Ltd Suomen Turussa. Hinta normaalisti jotain 69 senttiä purkki=435 g, mutta on usein tarjouksessa saa 2 eurolla 3 purkkia.
      Ja jos lisää valmistusvaiheessa hieman palvikinkkua sekaan, niin saadaan lähes kotikeittiön veroista syötävää.

    • rouva 46

      En saa päivääni käyntiin ilman ES:n digestivekeksejä, aivan tosi rapeita ja maukkaita kahvin kanssa!

    • tuhannen saaren mies

      Euroshopperin Thousand Island -salaatinkastike voitti maultaan mennen tullen muiden valmistajien - esim. Saarioisten - vastaavannimiset kastikkeet. Lisäksi se oli vähärasvaisempi kuin muiden vastaavat ja vielä isossa pullossa, mikä teki siitä hinnaltaan ja hinta-/laatusuhteeltan ylivedon.

      Valitettavasti se jostain syystä poistettiin K-liikkeiden (Euroshopperin?) tuotevalikoimista. Maksoiko Saarioinen paremmat lahjukset Keskon tuotevalikoimista päättäville?

      • ja edulinenkin

        ES Oliivit, herkkusienet, tonnikala, kermajuusto, mozzarellajuusto, hernekeitto, vehnäjauhot & greippilonkero ovat oivallisia, tyhmää maksaa samoista tuotteista enemmän kun halvemmallakin saa vähintään yhtä kelpoa, joskus parempaakin.. =)

        Myös Pirkka, Rainbow ja X-tra ovat hyvää laatukamaa halvemmalla..

        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa..


    • Venemies68

      Euroshopperin energiajuoma on todella hyvää ja halpaa, suosittelen!

    • pam jäsenet.n.n.

      mauttovimpiva mihin on törmätty varsinki ne eorosoppeerit.maukkaaks voip sannoo meetvurstin.kokonasuuves osuuskauppa tradeka tuutteis löytyvi parhaata.ja osuus -s-kakkone.kaikes.

      • kunnon ruokaa

        elintarvikkeita myynnissä, miksi pitää jotain sekundaa ostaa.


      • slices gherkins
        kunnon ruokaa kirjoitti:

        elintarvikkeita myynnissä, miksi pitää jotain sekundaa ostaa.

        eli kaikki "halpis" jutut ei ole sekundaa.Moneen upeaan ja kalliiseen kääreeseen lykätään presiis samaa tavaraa.

        ES top mielestäni:
        -maustekurkut (jos ovat saksalaisia tai unkarilaisia,puolalaiset ovat kauhean kitkeriä)*****
        -punajuuriviipaleet*****
        -persikkasäilykkeet (joskus aniharvoin on raakoja persikoita mukana)****
        -tomaattimurska (peruskauraa)**
        -valkoisia papuja tomaattikastikkeessa (lastemme namiherkkua!)*****
        -lihapullat (hintalaatusuhde paras mahdollinen)***
        -digestivekeksit***
        -täytekeksit***

        Huonoimmat ES tuotteet mielestäni:
        -muusijauho (liian jauhomaista,tulee tönkkömuusi)
        -tonnari (perkuujätettä potensissa 2 )
        -pekoni (knöölejä ja paljon solmuja,liikaa suolaa)
        -maitotuotteet yleisesti heikompia mielestäni

        Mutta ennemmin syön vaikka ES perkuujätteitä ja litku-jugurttia kuin selkääni otan tai nälissäni olen ;-D


      • Vilperin Vili
        slices gherkins kirjoitti:

        eli kaikki "halpis" jutut ei ole sekundaa.Moneen upeaan ja kalliiseen kääreeseen lykätään presiis samaa tavaraa.

        ES top mielestäni:
        -maustekurkut (jos ovat saksalaisia tai unkarilaisia,puolalaiset ovat kauhean kitkeriä)*****
        -punajuuriviipaleet*****
        -persikkasäilykkeet (joskus aniharvoin on raakoja persikoita mukana)****
        -tomaattimurska (peruskauraa)**
        -valkoisia papuja tomaattikastikkeessa (lastemme namiherkkua!)*****
        -lihapullat (hintalaatusuhde paras mahdollinen)***
        -digestivekeksit***
        -täytekeksit***

        Huonoimmat ES tuotteet mielestäni:
        -muusijauho (liian jauhomaista,tulee tönkkömuusi)
        -tonnari (perkuujätettä potensissa 2 )
        -pekoni (knöölejä ja paljon solmuja,liikaa suolaa)
        -maitotuotteet yleisesti heikompia mielestäni

        Mutta ennemmin syön vaikka ES perkuujätteitä ja litku-jugurttia kuin selkääni otan tai nälissäni olen ;-D

        Joo ei pahemmin kokemusta näistä halpatuotteista mutta Euroshopperin tuotteet on pakattu niin rumasti että se jo karkottaa asiakkaat :) tosin ei yhtä karmeesti kuin X-tra tuotteet.

        Mutta Es:n Natural Chipsit on hyviä mitää eroa en huomaa Taffelin tai Estrellan vastaaviin.


      • elliivo
        Vilperin Vili kirjoitti:

        Joo ei pahemmin kokemusta näistä halpatuotteista mutta Euroshopperin tuotteet on pakattu niin rumasti että se jo karkottaa asiakkaat :) tosin ei yhtä karmeesti kuin X-tra tuotteet.

        Mutta Es:n Natural Chipsit on hyviä mitää eroa en huomaa Taffelin tai Estrellan vastaaviin.

        Makuasia tämä pakkauksen ulkonäkökin näemmä :)
        Siitä olen samaa mieltä että euroshopperit ovat rumasti pakattu mutta kauniimpia mielestäni ovat X-tra pakkaukset koska ovat sinisävyisiä. Sininen on lempivärini ja punaruskeaa inhoan.


      • mädäri
        elliivo kirjoitti:

        Makuasia tämä pakkauksen ulkonäkökin näemmä :)
        Siitä olen samaa mieltä että euroshopperit ovat rumasti pakattu mutta kauniimpia mielestäni ovat X-tra pakkaukset koska ovat sinisävyisiä. Sininen on lempivärini ja punaruskeaa inhoan.

        Euro Shopperin pakkaus on muuttunut, huomasin asian tänään vaniljajäätelöpakkauksesta. Huonompi kuin edellinen, liian punainen ja piirroskuvat.


      • köyhän herkku
        slices gherkins kirjoitti:

        eli kaikki "halpis" jutut ei ole sekundaa.Moneen upeaan ja kalliiseen kääreeseen lykätään presiis samaa tavaraa.

        ES top mielestäni:
        -maustekurkut (jos ovat saksalaisia tai unkarilaisia,puolalaiset ovat kauhean kitkeriä)*****
        -punajuuriviipaleet*****
        -persikkasäilykkeet (joskus aniharvoin on raakoja persikoita mukana)****
        -tomaattimurska (peruskauraa)**
        -valkoisia papuja tomaattikastikkeessa (lastemme namiherkkua!)*****
        -lihapullat (hintalaatusuhde paras mahdollinen)***
        -digestivekeksit***
        -täytekeksit***

        Huonoimmat ES tuotteet mielestäni:
        -muusijauho (liian jauhomaista,tulee tönkkömuusi)
        -tonnari (perkuujätettä potensissa 2 )
        -pekoni (knöölejä ja paljon solmuja,liikaa suolaa)
        -maitotuotteet yleisesti heikompia mielestäni

        Mutta ennemmin syön vaikka ES perkuujätteitä ja litku-jugurttia kuin selkääni otan tai nälissäni olen ;-D

        Pavut tomaatissa; monessa mukana minunkin kattilassa; viimeisin sovellus: lasagnan kastikkeen pohja! Vegee. Tai miten kukin haluaa, kinkkua sekaan vaan...


    • jauhh

      voi herranjestas mitä teinifightejä täältä löytykään !! aikuiset (?) ihmiset käyttäytyvät jopa pahemmin kuin ikäiseni teinit? toinen sanoo jotain ja toisen täytyy heti sanoa "eipäs kun ei tuo ole noin..." miettikää vähän.

      omasta mielestäni tuotteen laadusta ei välttämättä edes kerro merkki, voihan joku kalliskin olla ihan täyttä skeidaa. tuotteista:

      hyviä: jotkn säilykkeet, mansikkajugurtti ihan ok, suklaat (jos niitä enää edes on?)
      huonoja: perunamuusi, kahvikaan ei erityisen jees

    • tonnikisu

      Muuten ostan euroshopper-tuotteita ihan mielelläni, mutta se tonnikala. Tonnikalamössöä vedessä, seassa kummia tummempia paloja, yksi 3cm mittainen ruotokin päässyt mukaan. Maku oli paha, aika metallinen, ja syömisen jälkeen tuli tosi huono olo. :/

      Edelleen muuten ostan euroshopperia, mutta tonnikalat saavat olla pirkkaa sekä rainbowta.

      • Johanna 11

        EuroShopper on täyttä paskaa. Surkeaa ja matoista ruokaa. Ja maistuu ihan sementiltä. Tai oikeastaan vielä pahemmalta, tuo oli kehumista. Homot hiljaa -> no EuroShopper oli hiljaa.


      • esopperia

        Huono olo tulee siitä kun ei elimistö ole tottúnut, mutta harjoittelulla siitä selviää. Sama niinku hapansilakan kanssa.


      • Anonyymi
        Johanna 11 kirjoitti:

        EuroShopper on täyttä paskaa. Surkeaa ja matoista ruokaa. Ja maistuu ihan sementiltä. Tai oikeastaan vielä pahemmalta, tuo oli kehumista. Homot hiljaa -> no EuroShopper oli hiljaa.

        euroshopper ja extra täyttä skeidaa,ei kiinnosta ruoan pitää olla syömäkelpoista.etenkin ensinmainittu ei kelpaa edes elukoille,paska maistuu suussa monta päivää.


    • Kata Koo

      MÄ PIDÄN SIITÄ PUNAJUURISALAATISTA ERITYISESTI, SIINÄ KIVA PIRTSAKKA MAKU..... OHO tuli isoilla en jaksa korjata..moi

      • lmakko

        euroshopper kalapuikot on hyviä :)


    • MikaNil

      Söin juuri euroshopperin lihapullia ja huomasin että ne on valmistettu HK ruokatalossa. eili siel tulee hk lihapulliakin, eli nää lihapullat on ihan samoja, mutta lyöty vaan toinen etiketti päälle

      • AAAAAAbb

        Tein eilen pitsaa johon laitoin ES ananaksia katkarapuja ja tonnikalaa.
        Katkaravut ja ananakset(renkaat) olivat todella hyviä mutta tonnikala aika huonoa.
        Tuli ihan hyvää pitsaa loppujenlopuksi kuitenkin.
        Ostin myös ES energiajuomaa joka on ihan hyvää ja paljon halvempaa kun muut energiajuomat.


      • en syö

        ES lihapullat ovat siivoojien lattialta keräämiä pullukoita jotka sitten pakataan omiin rasioihin.
        ES tarkoittaa ei syötäväksi.


      • jogur
        en syö kirjoitti:

        ES lihapullat ovat siivoojien lattialta keräämiä pullukoita jotka sitten pakataan omiin rasioihin.
        ES tarkoittaa ei syötäväksi.

        Ostin eilen ES passionjogurttipurkin (1L). Purkki oli kirjaimellisesti räjähtänyt auki jääkaappiimme yön aikana. Sisältö oli kuin oksennusta. Yhden euron vuoksi en mene kinaamaan rahojani pois, enkä halua samanlaista tuotetta tilalle. Ilmoituksen tuotteesta teen kuitenkin. Ei enää koskaan ES- tuotteita.


    • E S

      JOO JUON ES JA PELAAN CS

      • Es-Jonne

        Hittoku se k marketin huara ei myy mulle es, onneks mun isoveli hakkaa sen huomenna


    • opiskelija_

      Aina kun käyn k-kaupassa, huomaan että korista löytyy useampikin ES-tuote. Tänään tuli eteen ensimmäinen selvä tuotevirhe. Tässä mutustan Euroshopper kanasuikaleita kera Uncle Ben's mättöjen ja seasta löytyi noin peukalon kynnen kokoinen luunpala.

    • Nuuka mies

      Itse en ostaisi mistään hinnasta Euroshopper tai X-tra kissan ruokaa. Niissä on sisältää viljaa, mutta eiköhän noissa kaikissa marketista kissojen purkkiruuissa ole. Ne kissojen ruuat mä tilaan yleensä Saksasta Zooplussalta. Mieti itte mitä sä sun lemmikeilles syöttäisit?

      Ihmisten elintarviketuotteissa ei ole ollut sitten mitään ihmeellistä noiden kauppojen omissa tuoteryhmissä verrattuna johon esim. Abbaan tai Meiraan. Samaa se on kun purkissa lukis esim. Meira. Ostan X-tran shampoota ja saippuaa ja yhtä puhtaaksi tulen kuin Farmoksen Linna-tuoteryhmälläkin. ehkä eri tuoksut vaan?

      Offtopic, mutta kuitenkin pitää sanoa:
      Eräs suomalainen hammastieteen tohtori Kuluttaja-lehdessä totesi viime vuonna hammastahna-testissä, että esimerkiksi ihmiset kuvittelee että sellainen hammastahna on hyvä joka sisältää valkaisu ainetta ja "suuvettä", että ne ovat on parhaimpia. Hammastahnaa valitsevat eivät ymmärrä katsoa muuta kuin VAIN tuotteen nimen esim. Persodent White tms., joka sis. hammaskiveä hinkkaavia "valkaisevia" ainesosia ja myrkyksi luokiteltua Triklosaania:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Triklosaani

      Itte olen tyytynyt noihin X-tran ja Euroshopperin ja Lidlin Dentalux Sensitive hammastahnoihin (vihloaville hampaille) tuon testin jälkeen, enkä ole mitään muuta hammastahnaa käyttänytkään. Hammaslääkärini totesi viime kerralla, ettei "valkaisevaa hammastahnaa ole olemassakaan". Perustahna tai vihloville hampaille tarkoitettu tahna riittää.

      Sinappikin kummassakin on suomalaista (Meira?)...samaa mitä saa pari euroa kalliimmalla.

      Tonnikala on valmistettu Thaimaassa. Oli se sitten missä purkissa tahansa, niin Thaimaasta se tulee.

      Euroshopperin palotellut sienet on Hollannista ja kokonaiset Kiinasta. Kannattaa tsekata yleensä tuo alkuperä.

      • es_jonne

        Jumalaita join tyhjään mahaan 5 litraa ES ja PÄRISI VIIKON!!

        CEEÄSSÄÄ HEDAREITA 24/7!!!!!!!

        MOPO KULKI AINAKI 120kmh!!!! SKOOTTERISSA EI OLE VAIHTEITA!!!!


      • ES PÄRISEE
        es_jonne kirjoitti:

        Jumalaita join tyhjään mahaan 5 litraa ES ja PÄRISI VIIKON!!

        CEEÄSSÄÄ HEDAREITA 24/7!!!!!!!

        MOPO KULKI AINAKI 120kmh!!!! SKOOTTERISSA EI OLE VAIHTEITA!!!!

        SPURDO SPÄRDE OSTIN TUUKAN JA MAKEN KANSSA LAVAN ES VITTU ET PÄRIS KOVEMPAA KU SULLA X-------DDDDDDDDDDDDD KUN KEULIN POLKUPYÖRÄLLÄ PYÖRÄ KULKI AINAKIN 300 KMH REVIPPÄS SIITÄ VITTU


      • ESPÄRISEELOPUNELÄMÄÄSI

        Menin Korianderin ja maken kaa k kaupaan ostin ES lavan join sen 1 sekuntiin pärinät loppu vasta 50 vuodrn päästä mopo kulki 10000000000000 km SEKUNNISSA REPIKÄÄ SIITÄ NOOB JONNET


    • 17+7

      Ostan säännöllisesti ainakin:
      *puuroriisiä
      *emmental-juustoraastetta
      *(feta)-salaattijuustokuutioita
      *ananasrenkaita

    • KK

      Euroshopper lemon-lime light on äärettömän halpaa mutta silti hyvää limonadia. Samoin euroshopperin energiajuoma pärjää muille vastaaville. Esimerkiksi verrantona Batteryn sokerillisiin tuotteisiin tämä ei saa mahaa sekaisin...

    • .:KofeiiniMario:.

      Siis minun mielestä tämä keskustelu on aika turha! Syy tähän mun mielipiteeseen on se, että me kaikki ollaan erillaisia ja meillä on ihan eri maku!

      Tässä kun tuli tännekin kirjoitettua niin voisi samalla kysyä, että minkalainen kofeiini määrä lapselle on vielä ok? Onko se näitä jtn. 100-150ml?

      • Anonyymi

        huonosta mausta voi aina huomauttaa.keskon kaupat ovat varsinaisia bulkkikauppoja.k-kaatopaikka olisi kuvaava nimi.


    • jonne es

      euro shopper on tosi pahaa koska se on PAHAA energia juoma on eri asia ES cola on tosi pahaa XD :D .:

      • ES PÄRISEE

        SPURDO SPÄRDE ES PÄRISEE IHAN KUNNOLLA JUOTIIN ES JA AJETTIIN MAKEN MOPOLLA SE KULKI AINAKI 200 KMH!!!>! xddddddd SPURDO SPÄRDE SIT LAVA ES JA CS KYL PÄRIS XDDDDDDDDDD


    • onneksi kuitenkin

      ES-jonnet vetää es-kolaa lärvii isosta montusta

    • TykkäänTästä

      Es riisipiirakat (pakaste) on hyviä.
      Vähän rumanlaisia, mutta ehkä kotikutosen näkösiä? :)

    • ES JONNE

      euroshopper energiajuomaa kannattaa ostaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! PÄRISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • punavuorihipsteri

      raejuusto 0/5
      edam 1/5
      mozzarella 5/5
      kalapuikot 5/5
      ES 0/5

    • mika4444
    • ruokailija.

      ES kalapuikot 4/5. parempia kuin muut

    • jonne 14v

      ainoa euro shopper tuote mitä kannattaa ostaa on ES eli euroshopper energydrink
      se pärisee enemmänkin kun hyvin. kannattaa aina ostaa 3 tölkkiä koska useimmissa kaupoissa 3 tölkkiä maksaa tasan 3 euroa

    • K-citymarketmyyja

      Hyviksi todettuja ES-tuotteita;

      -pikakahvi (tulee lasipurkissa, ihan hyvää!),
      -suodatinpaperit (halpoja, ei ole menny rikki jne.)
      -jäätelö
      -energiajuoma (ei maailman parhaimman makunen, mutta ihan hyvää ja edullista!)

      Keskinkertaiset;

      -pursotinleipä (ei kuulu omiin suosikkeihin ps. hinta nousi vähän aikaa sitten alle eurosta yli!)
      -olut (ihan ok, mutta pirkka-olut tulee halvemmaksi)
      -vessapaperi (edullista mutta ohutta)

      Huonot;

      -kanapee (ehkä hirveimmän makuisia leivonnaisia mihin olen koskaan törmännyt!)
      -appelsiini mehu (aivan liian mautonta, pistävä tiivisteen maku, ei hyvä!)

      Tässä nyt muutamia kokemuksia EuroShopperin tuotteista

      T: K-citymarket myyjäsi

    • Urheilija

      Energiajuomia ei todellakaan kannata käyttää; ihan helvetin epäterveellisiä teollisia tuotteita, joilla Suomen hölmö kansa vaan turpoaa entisestään ja sairastuu sitä kautta muihin sairauksiin.

      Vitamiinit kannattaa hankkia tuoreista hedelmistä, kasviksista yms. eli mahdollisimman prosessoimattomista tuotteista.

    • honest heart

      Hyvä ES-tuote on mozzarellaraaste! Autenttisuudesta voidaan olla montaa eri mieltä, mutta toimii ainakin pizzan päällä moitteettomasti ja menee alas myös kys. juustoa tavallisesti inhoavan mieheni kurkusta.

      Toinen hyvä on iso purkki ananaspaloja. Edullinen hinta, ja lisäksi ananaksen maku on jotenkin vähemmän sokerinen kuin muissa vastaavissa = lähempänä tuoretta ananasta.

    • joku

      Olen tykännyt käyttää ES-tuotteista esim. pesuaineita ja suodatinpusseja.
      Kissamme tykkäsi ES-seitistä - olisi syönyt sitä niin paljon kuin olisi antanut...;) Itse en kala-allergikkona "ole mitään mieltä" kyseisen tuotteen hyvyydestä / huonoudesta...
      Jotkut ES-keksit ja jäätelöt ovat mielestäni ok.

      ES-kahvi on mielestäni todella kamalaa, en juo sitä kuin äärimmäisessä hädässä - sen sijaan Pirkka-kahvi on mielestäni hyvää ;)

    • es jonne

      EUROSHOPPER ENERGY DRINK

    • Pirjo

      Meidän kissat saivat euroshopperin kissanruoasta oksennuskohtauksen! En ikinä enää osta kyseistä tuotetta!

    • kissaihminen 2

      meidän kissat tykkäää myös euroshopperin energiajuomasta

    • eedu
    • muuan pöh.

      Omat suosikit:

      Pakaste marjat: Manskat, vadelmat ja marja mix !
      Suklaa cookies keksit 87e cittarissa ja hyviä ovat!
      pyykinpesujauhe
      tiskiaine
      kakkupohjat
      kissanhiekka
      mozzarella juusto ja muutkin juustot ja juustoraasteet.

      näitä suosin hyviä ovat.

      Tonnikan kierrän kaukaa minäkin sekä kissani.

      • niin vielä!

        euroshopper omenasose hillo-osastolta täysi 5 tähtee! ja hinta 0,70e purnukka,


    • viinapulo

      Mei dogi sai supervoimia ku se söi es kissanruokaa ja nyt se osaa lentää

    • omppu-pomppu2

      Söin tässä lounaaksi juuri paljon haukuttua ES:n tonnikalaa salaatin muodossa. Pidän itseäni melko nirsona ja makuaistini on herkkä. Mielestäni tonnikala oli aivan kelvollista hintaansa nähden ja sen rakenne (ns. sahanpurua) helpottaa varmasti tuotteen käyttöä niin kastikkeisiin, voileipien väliin kuin salaatteihinkin. Tämä "kissanruoan" maku, mistä monet puhuvat, lienee nimenomaan säilötyn tonnikalan makua vahvimmillaan: koska tonnariin on käytetty edullisimpia ruhonosia perkausjätettäkin varmaan, makukin on vahvempi. Ihan kuten lihassa, kalassakin "huonot" osat sisältävät eniten makua. Siksipä esim. kalakeiton liemi keitetään perkeistä, eikä niistä fileepaloista.

      Fileessä harvoin on makua mihinkään suuntaan, mutta suomalaiset niitä (rasvakammoisina?) suosivat. Myönnän, että rasvainen ja "heikkolaatuisempi" ruhonosa pitää toki valmistaa ihan eri tavalla kuin nopeasti pannulla käytettävät fileet, mutta makua onkin sitten senkin edestä. Vertaa esim. pannulla paistettu possun ulkofilepihvi ja pitkään haudutettu, murea kassler.

    • roskaa!

      Suomi DDR:ssä on kaksi kauppaa jotka myyvät suomalaisille Euroopan huonoimpia tuotteita koko Euroopan kalleimmilla hinnoilla.
      Suomalaisten kannattaisi enemmän matkustella ja verrata miten huonossa asemassa olemme verrattuna muihin eurooppalaisiin.

    • SUOSITTELEN

      ENERGY DRINK ON KYL PARASTA :-----DDDDDD EI SITÄ KANNATA KIELTÄÄ EN TIE MUISTA TUOTTEISTA ENERGY DRINK ON HALPAA MYÖS X-----DDDD
      :> KAJNNADDAA MAISTAA BÖRÖ BÖRÖ

    • Jonnejentappaja

      niistä on meemi. älkää ostako.

    • yhä tarvitseva

      Missä kaupoissa myydään nykyisin
      EuroShopperin terveyssiteitä ja pikkuhousunsuojia?

      En ole nänhyt pitkään aikaan missään.

      • joku...

        En ole itsekään nähnyt - mutta en ole etsinytkään kun en ole vuosiin tarvinnut... Ehkä sitkeä yrittäminen palkitaan - ja jostain K-kaupasta niitä sitten löytyy... ;)


    • Anonyymi

      täytyy todeta etten tiedä ensimmäistäkään syötäväksi kelpaavaa elintarviketta.hukkaan menee rahat.kävin k-citymarketissa kun hain postipaketin.muuten olen toisen kaupan asiakas.ihmetytti kun vertasin oman kaupan ja keskon kilohintoja,nehän oikeasti paljastavat mitä rahoillaan saa.kaikenlaiset kikkailut pakkausten koolla hämäävät asiakkaita jos ei ole tarkkana.ylipäätään totesin että k-kauppa on kallein kaikista ruokakaupoista ja ero on merkittävä.

    • Anonyymi

      Euroshopper ruuat on sentään syötäviä kun taas Pirkka tuotteita en pysty syömään kun ne on niin saakelin huonoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe