Minua jäi askarruttamaan tuo ilmakehän samentamistemppuilu. Luulisin että netistä löytyy enemmänkin sitä käsitteleviä juttuja. Jos törmäätte sellaisiin, niin laittakeepa linkkiä. Minä kun en oikein osaa surfailla ulkomaankielisillä sivuilla, ja suomessa asioista vaietaan vähintään kahdella kielellä. Right now we can only speculate as to what type of chemicals are used in these operations Aihe ei välttämättä ole mikään maan valtaapitävien suosiossa, mutta ei ainakaan vielä näytä joutuneen sensuurin hampaisiin.
Vastaukset 7
- Tarx
tarkoitat "samentamistemppuilulla" ?
- Wade
Nimimerkki Boser kirjoittaa Murobbs:llä viime kuussa tekemistään lentovanahavainnoistaan: "Tänään on Turun ilmatilassa(lounais-suomessa) ollut usemman konetta liikenteessä joiden tarkoitus on tehdä taivaalle pilviä ( todennäköisesti sumuttamalla erinlaisia metalliseoksia ilmaan). Samalla myös estämään auringon valon pääsemisen maahan. Lentokoneet ovat olleet jo koko talven jo liikenteessä. Ei jokaisena päivänä, mutta silloin kyllä kun taivas on selkenevään päin. Normaalilla reitti liikenteellä ei ole tuollaista menoa suomessa, allekirjoittanut vetää tämän johtopäätöksen siitä, että tuli tuolla armeijassa kohtuu paljon tutkituksi Suomesta tulevaa ja lähtevää lentokone liikennettä, ja lentoreittijä ilmatilassamme. Muodostelma lennolta se näyttää. ... Itse tämä asia ei haittaisi jollei siitä olisi tavalliselle ihmiselle haittaa. Oletko ollut talven aikana kohtuu paljon flunssassa ja karsinyt muutenkin kohtuu paljon erinlaisesta pikkuvaivasta? Tämä sen aiheuttaa. Omasta noin 20 hengen työporukasta on suurin osa ollut ns. kroonisessa flunssassa koko talven." http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t575966
VASTAKARVA kirjoitti:
Ja osuva kuva yhdestä. Minä olenkin aina arvellut että ne on varustettu linnunaivoilla.
http://orgoneart.com/chemtrailproof.php Ensimmäinen video on sama kuin tuossa toisessa linkissä, muita en ole vielä katsonut. Asiasta on ollut polemiikkia näköjään jo vuosikaudet, meillä siitä on oltu hiljaa kuin kusi sukassa.
VASTAKARVA kirjoitti:
http://orgoneart.com/chemtrailproof.php Ensimmäinen video on sama kuin tuossa toisessa linkissä, muita en ole vielä katsonut. Asiasta on ollut polemiikkia näköjään jo vuosikaudet, meillä siitä on oltu hiljaa kuin kusi sukassa.
Ihmiskunta oli valinnan edessä, joko lopettaa kasvihuonepäästöt, tai ottaa ilmaston säätely omiin käsiinsä. Nyt alkaa näyttää siltä, että valinta on tehty, ja laajamittainen kokeilu jatkunut jo ainakin vuodesta 1999 lähtien. Tästäkin on varoitettu, James Lovelock: Pidemmällä aikavälillä meidän on ymmärrettävä, että miten haluttavalta teknologinen ratkaisu näyttääkin, siihen liittyy mahdollisuus ohjata ihmiskunta äärimmäisen orjuuden polulle. Mitä enemmän puutumme Maan koostumukseen ja yritämme ohjailla sen ilmastoa, sitä enemmän otamme omalle vastuullemme Maan pitämisen elinkelpoisena, kunnes lopulta koko elämämme on ehkä pelkkää raatamista suorittaessamme tehtäviä, jotka Gaia on aiemmin tehnyt ilmaiseksi yli kolmen miljardin vuoden ajan.
- Tarx
kuullut, että Suomessa kävi USAF:in tankkauskoneet kouluttamassa Suomalaisille lentäjille ilmatankkausta? Jospa ne oli Turun taivaalla juuri silloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556