Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Halal-lihaa Mäkkärissä

hyihitto

Ajattelin aamun virkistyksekseni tarkistaa sitkeän huhun, että suomalaisen Mäkkärin (ja varmaan muuallakin mutta keskityn nyt Suomen tilanteeseen) kanahamppareiden kana olisi halal-teurastettua lihaa. Mäkkäri sanoo sivuillaan seuraavaa: http://www.mcdonalds.fi/r...etoa_tuotteiden_laatu.php Kanatuotteet Kanapihvien ja -palojen valmistaja on tanskalainen Danpo A/S. Kaikki kanatuotteet toimitetaan ravintoloihin täysin kypsinä. Siispä Danpon sivuille: http://www.danpo.dk/main/...amp;subid=41&langID=3 "All of Lantmännen Danpo’s chickens are slaughtered in compliance with the Halal method." "- The abattoir employee monitoring the slaughtering process is a Muslim. - The Muslim abattoir employee has been approved by the Islamic Cultural Centre in Copenhagen. - The Muslim abattoir employee says a prayer to himself at the start of slaughtering and each time there has been a break in the slaughtering process. In translation, the prayer is as follows: “In the name of God, Allah is the greatest”. " Kuvaavaa on, että tästä ei vahingossakaan ole tiedotettu suomalaisilla nettisivuilla suoraan eikä suomeksi. Muista siis, mun seuraavan kerran haukkaat kananugettia tai -hampparia mäkissä, se on teurastettu Allahin nimeen.

9

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agnostikko 45w

      Kiitos ilmosta. En vast'edes pane mokomaa sontaa suuhuni.

      • ........

        Kyllä sitä mäkkäreissä näkee muutenkin todella paljon väkeä, karkeasti yleisteän, muslimimaista. niille näkyy burgerit maistuvan ja kaipa suurin osa niistä on kuitenkin uskovaisia.


    • Tokkopa tuo nyt lihaa huonommaksi tekee - onhan se saanut peräti taivaallisen siunauksen. Ihme kun Mäkkäri ei ota lisähintaa mahdollisesta taivaspaikasta. Voi herran helkkari teidän huolenaiheitanne - näitä vatvomalla sitä maailmasta loppuu sota ja nälänhätä!

      • no halal

        Minä lopetin siunatun ruoan syömisen. Vaihtoehtoketjuja löytyy. Hyvä silti, että tämä tuli ilmi. Mäkkihän ei oikein tykännyt asian paljastumisesta.


      • Vaarallista touhua
        no halal kirjoitti:

        Minä lopetin siunatun ruoan syömisen. Vaihtoehtoketjuja löytyy. Hyvä silti, että tämä tuli ilmi. Mäkkihän ei oikein tykännyt asian paljastumisesta.

        Itse en ole nuggetteja ennenkään syönyt minusta pikaruuat ovat kalliita. Mutta varmastikin tästä rukoilusta tulee lisäkustannuksia, jotka asiakkaat maksavat. Pikkuhiljaa on työnanatjasta fiksua palkata muslimi joka teurastaa ja rukoilee samalla kertaa, eli vaikuttaa työlistettäviin. Kun pää on avattu, seuraavaksi voidaan vaatia rukoilijoita muidenkin työtehtävien yhteyteen. Jos et taida rukouskäytäntöä et saa töitäkään.


      • Kristitty21w

        Islam on arabialaisen kauppiaan hassis-huuruissa keksimä epäjumaluuden palvonta.
        Ko."uskonnolla" ei ole mitään tekemistä todellisen Jumalan kanssa.
        Helvetin sontaluukkuun kaikki kuujumaluuden palvonta.


      • loanheitto on rumaa!
        Kristitty21w kirjoitti:

        Islam on arabialaisen kauppiaan hassis-huuruissa keksimä epäjumaluuden palvonta.
        Ko."uskonnolla" ei ole mitään tekemistä todellisen Jumalan kanssa.
        Helvetin sontaluukkuun kaikki kuujumaluuden palvonta.

        Kristinoppi on juutalaisen hipin hirvittävässä maailman angstissa keksimä epäjumaluuden palvonta?
        Ko."uskonnolla" ei ole mitään tekemistä todellisen Jumalan kanssa?
        Helvetin sontaluukkuun kaikki kuujumaluuden palvonta?


    • uuhaaa

      mua ei haittaa miten on tapettu... parempi vaan miten enemmän brutaalimpi on teurastus... maistuu mieleski paremmalta

    • SaIamiMakkara

      En käy jatkossa mäkkärissä, suomi suomalaista joten mielummi vierailen hesessä (Hesburger).. islamisaatio muutenkin uhkaavasti kasvaa ja jos ei kerran muslimit syö suomalaista ja euroopalaista ruokaa niin miksi meidän pitäisi heidän uskonnon vaatimia ruokia pistää suuhun?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe