Pettynyt asiakas

Julia

Tilasin juhliini ruokaa firmasta nimeltä makujen laguuni, kakut maistuivat muovilta ja muutkin eväät kuten lihapasteijat maistuivat samalta kuin kaupan pakastealtaan tuotteet! Tämä oli elämäni suurin pettymys tämä kyseinen kahvila pilasi minun juhlani perusteellisesti! en tule enään ikinä tilaamaan makujen laguunista yhtikäs mitään!

19

4942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettymys on suuri

Huomasin itsekin saman kun järjestin vaimolleni juhlat. kuulin ystävältä vinkin että sieltä saa laadukkaat juhla antimet, mutta toisin kävi!

• jhjg

siis makujen laguuni tesomalta??

• Julia
        jhjg kirjoitti:

siis makujen laguuni tesomalta??

Juuri se.

• Yök

Kahvikin maistuu niin seisseeltä etten jalallanikaan astu sinne.

• utelias sielu

Oliko kakut omasta keittiöstä vai Varmiolan leipomosta?

• keskiikäinen

Minusta Makujen Laguunin oman keittiön kakut ovat erinomaisia ja maistuvia kuten ruuatkin.

• Nelli ja Timo

Meidät vihittiin eilen 21.08.2010 ja cateringin hoiti firma nimeltä Makujen Laguuni. Sami ja Patricia olivat itse hoitamassa tarjoilun ja en voi muuta kuin kehua ruokia. Kaikki oli todella hyvää!!! Meillä oli kaksi erikoisruokavaliota noudattavaa vierasta (toisella todella vaikea ruokavalio) ja heidät oli todella hyvin huomioitu. Molemmat henkilöt olivat todella tyytyväisiä. En voi muuta kuin suositella lämpimästi ko. firman palvelua! Ja sokerina pohjalla: lasku oli todella kohtuullinen :D

• Ammattilainen

Kokemuksesta voin kertoa (monet juhlat heiltä tilanneena) että olen aina ollut erittäin tyytyväinen heiltä saamaan palveluun. Ruoat ovat aina olleet todella hyviä ja ammattitaidolla valmistettuja. Kakut olen pyytänyt heidän itsenä tekeminä, koska ovat paljon parempia kuin Varmiolan valmistamat. Olen samalla alalla itsekkin ammattilainen, joten tiedän kyllä koska homma toimii ja koska ei.
        Julia: Kerroitko heille miksi et ollut tyytyväinen? Palaute on aina ensiarvoisen tärkeää, olit sitten pettynyt tai tyytyväinen. Palautteen ansiosta yritys tietää missä mennään.

• ...

Ja lisää löytyy millä mitalla.. :D Itse löysin viime kesänä jo vastaavanlaisia summia netistä mitkä olivat menneet jo velkojille.. Ihmeen kauan ehtivät silti kahvilaa pyörittää. Sääliksi käy työntekijöitä jotka kyseisessä paikassa työskentelivät.. Tietysti oma valintahan se heille on ollut mutta siltikin. Itse kävin kerran kahvilla eikä toiste tarvinnut mennä.. Kahvilalla oli aika huono maine, mitä nyt on sattunut kuulemaan siellä sun täällä :D Sen verran tiedän vielä sanoa omistajista että keittöalan ammatilaisia he eivät olleet.. :D

• Makujen laguuni pito

Tosi töykeä tuo Sami, tiuskii ja äyskii juhlien järjestäjille. Vieraille päin sentään osaa olla ihmisiksi. joten he saanevat hyvän kuvan. Ruoka, noh, ei kummoista. Sellaista mitä itsekin osaa tehdä. Eli omiin juhliini ei tule hermoja kiristämään.

• hemikko

Helkatin töykeä ukko!!! Vanhin poikani erehtyi juomaan toisenkin tervetuliais-pommacin (katseltuaan ensin, kuinka aikuisetkin hakivat toisia kuohareita). Äijä liitelee paikalle ja moittii poikia niin, että eläkeikäinen äitini alkoi itkemään! Pojat eivät uskaltaneet edes mennä hakemaan ruokaa ilman minua. Töykimys sanoi mm. "Mä oon pomo täällä, täällä tehdään niinkuin mä sanon. Mä oon tehnyt tätä hommaa kauan ja näen kaiken, multa ei jää huomaamatta mitään!" Uskomatonta p***aa...

• hemikko

Hah, ja aivan parasta: lähdin melko kimpaantuneena pois. Tyttöystäväni näki sen ja meni kysymään mitä tapahtui. Äijä selittää tyttöystävälleni, että "toi kalju" tais ymmärtää jotain väärin. EI. Ymmärsin kaiken ihan oikein. Kyse ei ollut mistään pienestä erehdyksestä sanavalinnassa, vaan jäkätti lapsilleni oikein pitkän tovin. yhdestä limpparista! Eli jälkikäteen koitti vielä selitellä itseään kuiville. Rauhoituttuani menin sanomaan, että tapahtunut oli mielestäni äärimmäisen sopimatonta. "Mä tiedän mitä mä sanoin", totesi ukko. Ei anteeksipyyntöä, vain vihainen katse mulle. Jes, kannattaisi varmaan hakeutua pois asiakaspalvelutehtävistä.

• Asiaton

Haha^^ Juurikin tuollaisena ihmisenä Samin muistan ikäni. Ihmettelin useastikin, eri tilaisuuksissa, miten juhlien järjestäjät antoivat ukon soittaa suutaan, välillä hyvinkin törkeästi. Jos jotain kadun, niin äkkiseltään tuossa puljussa tuhlattua aikaa, olis sitä varmana parempiaki työpaikkoja ollut. Ollutta ja mennyttä onneksi.

• Satunnaine

En siis todellakaan voi suositella kyseistä pitopalvelua. Ruuat ovat varmasti hyviä ja tarjoilu kaiketikin pelaa (sääliksi käy vaan alipalkattuja työntekijöitä...), mutta Pääjehu Sami on todella varsinainen törkimys. Tuossa ylempänä kerrottu juttu ei ole yhtään liioiteltu. Eikä edes tiettävästi ainutlaatuinen.

• ihmettelen vain

Meille ovat tarjoilleet useankin kerran. Ikinä ei ole ollut mitään valittamista käytöksessä taai ruoassa.

• Tampereen kundi

Sami on lähtenyt opiskelemaan suurtalouskokiksi, joten varmaan ainakin ruuan laatu paranee jatkossa.

• kotievästäkö

varmasti oiva valinta tuo suurtalouspuoli, jos meinaa pitoja laittaa.

• Duunaritampere

Kävin kans joskus niitten "ravintolassa" tesomalla syömässä hirveetä rapaa ruoka

• Anonyymi

Mikä kaupunki? Ja toivottavasti tuo Sami ei enää töissä siellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe