Sähkögrilli Lucifer 5200C

tuike-84

Ostimme viikko sitten Luciferin suositun sähkögrillin. Ei kyllä makkarat eivätkä pihvit grillaantuneet. Makkaroihin voi koskea sormin, itse asiassa parilapintaankin voi koskea. Oikein on koottu, lämmönsäädin täysillä. Valo syttyi vasta vähän ennen maksimia, vaihdoimme säätimen. Nyt valo syttyy noin puolessa välissä säädintä. MITÄ IHMETTÄ? JOs ostan grillin, en halua syödä puolilämmintä makkaraa... Takuupalautukseenko?

2

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että valot syttyy

      Jos ei syttyis, ei tietäis grillaavansa. Pikku vinkkinä sähkögrillaajille. Kuumentakaa ne makkaranne ensin mikrouunissa ja sitten nostatte ne siihen Lusiferiinne ja odottelette sen aikaa, että makkarat ehtivät hieman jäähtyä, jolloin voitte nauttia ne ihan kuin oikeat grillatut makkarat. Niin helppoa ja hygieenistä, ei käryä eikä grillin puunaamista, nykyihmisen grilliunelma suorastaan!

    • Erittäin pettynyt

      Aivan samat kokemukset v. 2007 ostetulla samaisella laitteella, jonka hylkäsin parin kokeilun jälkeen, mutta nyt jälleen kokeilin yhtä huonoin tuloksin. Korjaantuiko asia säätimen vaihdolla? Pitikö se itse maksaa? Minä päästin valitettavasti takuun vanhenemaan. Jos asia ei korjaantunut, niin palauttaisin ilman muuta. Pettyneet ostajat kaupittelevat laitetta netin palstoilla tyyliin pari kertaa käytetty. Tämän parilan (se kai olisi oikeampi nimitys) teho on liian vähäinen tuottamaan riittävän lämmön sieltä paistotason sisältä käsin tai sitten termostaatissa on vikaa tai molemmissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe