että mistä johtuu kun kone koskus buuttaa itsensä kesken pelin?. Melko häiritsevää kun monesti pitää aloittaa kaikki alusta tuon takia. Käyttis Win xp
Kertokaas
5
140
Vastaukset
- mistä tahansa
...
- Riiviönrauta
...KUNNOLLISIA TAUSTATIETOJA haiskahtaisi amd:n prossulta, joka ylikuumenee...
-Rr- alkuperäinen kysyjä
laittaa laitteistosta infoa.. prossu intelin E8500, näyttis ati radeon 4890 ja asus p5q pro on lankkuna. Ja 4 gt muistia
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
laittaa laitteistosta infoa.. prossu intelin E8500, näyttis ati radeon 4890 ja asus p5q pro on lankkuna. Ja 4 gt muistia
lataa ja asenna SIW (googleta). laita se päälle kun alat pelaamaan ja katso siitä sensor kohdasta kumpi lämpenee liikaa, prossu vai näyttis. veikkaisin näyttistä, koska nuo radeonit käy tosi kuumana. siihen auttaa taas Rivatuner (google), sillä asennat näyttiksen tuulettimenkierrokset kovemmalle.
itse huomasin vaan että emonkin lämmöt tippuivat pari kolme astetta, kun sai hd4870 512 lämmöt putoon rivatunerilla haarukkaan 50-65 C.
joku siellä ilmeisesti kuumenee liikaa, jos se vaan kiltisti sammuu eikä herjaa mitään bluescreenissä.- olit oikeassa
harrastelijakirurgi kirjoitti:
lataa ja asenna SIW (googleta). laita se päälle kun alat pelaamaan ja katso siitä sensor kohdasta kumpi lämpenee liikaa, prossu vai näyttis. veikkaisin näyttistä, koska nuo radeonit käy tosi kuumana. siihen auttaa taas Rivatuner (google), sillä asennat näyttiksen tuulettimenkierrokset kovemmalle.
itse huomasin vaan että emonkin lämmöt tippuivat pari kolme astetta, kun sai hd4870 512 lämmöt putoon rivatunerilla haarukkaan 50-65 C.
joku siellä ilmeisesti kuumenee liikaa, jos se vaan kiltisti sammuu eikä herjaa mitään bluescreenissä.kävi liian kuumana avasin koko koneen ja lähti melko kivasti pölyä kun puhaltelin paineilmalla sinne. Vika oli ilmeisesti siinä kun tippu lämpötilat ja roimasti putsauksen myötä. Joo se sammu kiltisti ja käynnisty samantien mutta nyt on toiminu kun putsasin koko masiinan. Nyt lämmöt rasituksessa 50 ja idlenä 25 kun ennen putsausta kävi lähempänä 80:tä. Käsittääkseni pöly on aikamoinen lämmöneriste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157875Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784972Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243244- 541406
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347- 231343
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021339Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671239Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903