Hei! Opiskeletko tai oletko opiskellut kondiittoriksi Turun seudulla? Haluaisimme häihimme kerroskakun heinäkuussa. Tahdomme samalla antaa sinulle mahdollisuuden harjoittaa taitojasi ja tulla aina vain paremmaksi kakun tekijäksi.
Yhteydenotot sähköpostiin: [email protected]
Etsitään hääkakun
3
344
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkk.
... jos maksat normaalit taxat - ei sulle kukaan puoli-ilmaiseksi tule tekemään. Paitsi joku ammattitaidoton kotihuhari.
- wedding cake
Olen vähän liian kaukana tullakseni tekemään sulle
elämäsi hääkakun, niistä on kokemusta. Toivottavasti
löydät kuitenkin jonkun sopivan .
Kannattaa kysellä paikallisista ammattikouluista kokkilinjoilta, luulen että tarjokkaita löytyy kyllä.
mutta vitsi tähän väliin.
Mikä on se ruoka joka aiheuttaa eniten impotenssia ?
...hääkakku...
Älä suutu ! :o)))
- ...tekijää
Kiitoksia kaikille kiinnostuneille, sillä paikka meni nopeasti! :) Ja jos joku miettii, niin kyllä me maksamme ihan reilun korvauksen mahdollisine matkakorvauksine kaikkineen. Hyvää kesää kaikille!
Terveisin,
hääpari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780