Hei! Opiskeletko tai oletko opiskellut kondiittoriksi Turun seudulla? Haluaisimme häihimme kerroskakun heinäkuussa. Tahdomme samalla antaa sinulle mahdollisuuden harjoittaa taitojasi ja tulla aina vain paremmaksi kakun tekijäksi.
Yhteydenotot sähköpostiin: [email protected]
Etsitään hääkakun
3
340
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkk.
... jos maksat normaalit taxat - ei sulle kukaan puoli-ilmaiseksi tule tekemään. Paitsi joku ammattitaidoton kotihuhari.
- wedding cake
Olen vähän liian kaukana tullakseni tekemään sulle
elämäsi hääkakun, niistä on kokemusta. Toivottavasti
löydät kuitenkin jonkun sopivan .
Kannattaa kysellä paikallisista ammattikouluista kokkilinjoilta, luulen että tarjokkaita löytyy kyllä.
mutta vitsi tähän väliin.
Mikä on se ruoka joka aiheuttaa eniten impotenssia ?
...hääkakku...
Älä suutu ! :o)))
- ...tekijää
Kiitoksia kaikille kiinnostuneille, sillä paikka meni nopeasti! :) Ja jos joku miettii, niin kyllä me maksamme ihan reilun korvauksen mahdollisine matkakorvauksine kaikkineen. Hyvää kesää kaikille!
Terveisin,
hääpari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897