kiitosta koiramaiset pulinat palstalle.Vaikka elämä heittelisi niin yksi on ja pysyy ja se on pulinat.Edes jutut eivät muutu vuosien saatossa.Juoni on kun kauniissa ja rohkeissa,ei haittaa vaikkei pariin kuukauteen vilkaisisikaan,aina pääsee takasin kärryille.
Nyt täytyy antaa
39
332
Vastaukset
- varmannii
ja umalehtinen antaa siul niit väärii tiatoi niinkos yleensäkkii tekkee kaikist niist jotka ei niäle hään kirjuutuksii.teile soppii hyvi sama hiakkalaatikko buahahahahaha
- Ärrieri
Voi voi kun en ole saanut ko. henkilöltä mitään tietoa,en oikeaa enkä väärää.En tunne palstalaisista ketään,en haluakkaan.kenenkään yksityisasiat eivät kiinnosta ja kun miule tää on ihan vaan nettifoorumi,ei mitään elämää suurempaa :)
- onhan
Ärrieri kirjoitti:
Voi voi kun en ole saanut ko. henkilöltä mitään tietoa,en oikeaa enkä väärää.En tunne palstalaisista ketään,en haluakkaan.kenenkään yksityisasiat eivät kiinnosta ja kun miule tää on ihan vaan nettifoorumi,ei mitään elämää suurempaa :)
meitä täällä ja mikä sua sit kiinnostaa kun viesteistäs päätellen ei mikään, paitsi parvekkeet ja kengät?? mene niistä haastelee muualle ei tää koirapalsta oo sun egon nostatusta varten.
- sun yöunes
onhan kirjoitti:
meitä täällä ja mikä sua sit kiinnostaa kun viesteistäs päätellen ei mikään, paitsi parvekkeet ja kengät?? mene niistä haastelee muualle ei tää koirapalsta oo sun egon nostatusta varten.
on vieny, palstako, vai siellä kirjottavat nikit?
- en.
sun yöunes kirjoitti:
tajunnu et täällä ei saa yöllä kirjotella
- sun.
sun yöunes kirjoitti:
aamu-unet on vieny?
- Ärrieri
onhan kirjoitti:
kyllä kertoa että jos satun löytämään hyvät ulkoilukengät niin toki suosittelen niitä muillekkin,ja monesti koiralliset ihmiset haahuilevat ulkoilmassa kelissä kuin kelissä.Hyvät kengät on kullanarvoinen juttu vai mitä?
Mitä tulee parvekkeisiin niin niistä jaksetaan vääntää ihan toisella taholla..
- kaikkia
heittelee elämä, toivottavasti sinne parempaan päin! on se vaan hyvä kun edes johonki voi luottaa kuin peruskallioon?
on varmaankin sitä pöydän putsaamista "nettikissa on nostettu pöydälle" ja jokainen voi aloittaa jälleen kerran puhtaalta pöydältä,,,,meniköhän vähän vaikeeksi?:)))
on pöydälle nostettu vain yhtä kissaa, ajankulua tietty sekin. Ja jos itsellä ei tosiaan ole mitään uutta tuoda, niin kaivellaan sitten vanhoja
hinski kirjoitti:
on pöydälle nostettu vain yhtä kissaa, ajankulua tietty sekin. Ja jos itsellä ei tosiaan ole mitään uutta tuoda, niin kaivellaan sitten vanhoja
jus galtsusta katsomassa kuinka kauan olen palstalla pörrännyt kohtapuolin 3,5v,munpitäisi ollla jo vanha tekijä tällä palstalla?:)))
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
ahkeroitu on ja vain sitä yhtä nosteltu ja sitten silmät ymmyrkäisinä täällä väitetään että itse on itseään esille nostanut, vaikkaikin näköjään yrittää poistella sitä myöden kun niitä tänne "nostellaan", mutta huvinsa toki itsekullakin.
- poistoilla
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
ahkeroitu on ja vain sitä yhtä nosteltu ja sitten silmät ymmyrkäisinä täällä väitetään että itse on itseään esille nostanut, vaikkaikin näköjään yrittää poistella sitä myöden kun niitä tänne "nostellaan", mutta huvinsa toki itsekullakin.
hämätä. vaan ei mee läpi, paitsi ehkä sulle
toivoa paikallsia sadekuuroja vai lahjoittaa suoraan laskiämpäri?
- Virtuaalikoneistaja
poistoilla kirjoitti:
ei mene läpi, jostain syystä ei yllätä, puskikset nyt vain ovat sellaisia, outoja, tosi outoja.
Sinä voit toki kuvitella ihan mitä tahdot. - Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
toivoa paikallsia sadekuuroja vai lahjoittaa suoraan laskiämpäri?
sade olisi oikein hyvä, voisi olla vaikka happosade.
- on aika paljon
poistoilla kirjoitti:
säästynyt,toisin kuin i h s:n,ne poisti vietinsä vastauksineen (ennen tätä uudistusta)aina heti kun vastaukset alkoi olemaan "ikäviä",,sen takia niiden kirjoitelmia on vähän vaikea nostaa esiin,,mutta onhan tässä aikaa arkistoja lueskella,,katsotaan mitä ajan kanssa löytyy,,
- Oletko tosissasi?
Toivotko vakavissasi jonkun ihmisen päälle happoa?
- Virtuaalikoneistaja
Oletko tosissasi? kirjoitti:
Toivotko vakavissasi jonkun ihmisen päälle happoa?
vakavissani.
hyvältä. Onko oikein sanoa rankkahapposade vai happorankkasade?
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
hyvältä. Onko oikein sanoa rankkahapposade vai happorankkasade?
varmaan googlettaa, en ole aikaisemmin tpoivonut kenellekkään rankkahapposadetta, enkä kyllä happorankkasadettakaan, syöpää sensijaan olen joskus jollekkin toivonut.
varmaan googlettaa, en ole aikaisemmin tpoivonut kenellekkään rankkahapposadetta, enkä kyllä happorankkasadettakaan, syöpää sensijaan olen joskus jollekkin toivonut.
olet vähän ilkeä :) Mä olen ehtinyt vain tuohon jalkasienivaiheeseen. Täytyy parantaa tapani
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
olet vähän ilkeä :) Mä olen ehtinyt vain tuohon jalkasienivaiheeseen. Täytyy parantaa tapani
hyvä ajatus, tietysti syylätkin voisivat olla vähän parempi toivomus, mutta olet aivan oikeassa minä olen vähän ilkeä ;)
- tääl onkka?
Olet kamala immeinen, hui !!!!!
- Virtuaalikoneistaja
tääl onkka? kirjoitti:
Olet kamala immeinen, hui !!!!!
kuten varmasti olet huomannut.
Minä olen kamala ja sitten on ahkeria argeologeja jotka kaivelevat kaikkea vanhaa saadakseen päivitellä niitä täällä.
On myös sellaisia jotka kyselevät typeriä kuten "minkämoisii immeisii tääl onkka". - sadistii myäski
kuten varmasti olet huomannut.
Minä olen kamala ja sitten on ahkeria argeologeja jotka kaivelevat kaikkea vanhaa saadakseen päivitellä niitä täällä.
On myös sellaisia jotka kyselevät typeriä kuten "minkämoisii immeisii tääl onkka".- syöpää sensijaan olen joskus jollekkin toivonut.-
- Virtuaalikoneistaja
sadistii myäski kirjoitti:
- syöpää sensijaan olen joskus jollekkin toivonut.-
ole koskan toivonut, pois se minusta....
- ? ? ? ?
? ? ? ?
- tätä juttua
hinski kirjoitti:
:
Erosin kirkosta
Kirjoittanut: hinski / 27.5.09 / klo 21:08 vastalauseeksi kun kirkolliskokous tyrmäsi naispappeuden. Eroon tarvittiin vanhempien suostumus, jonka äitini allekirjoitti. Mitä mieltä olette, toimivatko vanhempani oikein kuin sallivat minun pitää pääni? - Virtuaalikoneistaja
? ? ? ? kirjoitti:
? ? ? ?
kramppi käteen????????????????????????????
on kertailtu palstalla ihan vuosien takaa.
Menneisyys ei mene pois, se saapuu uudelleen, ja taas uudelleen, taas uudelleen... :D
http://www.youtube.com/watch?v=8cKR3ibkwes
Toivottavasti Sapattivuoden levy kolahtaa postilaatikkoon huomenna, tilasin sen monta päivää sitten! :)- Virtuaalikoneistaja
kuitenkin olisi vielä "tuore" kolmenkin vuoden jälkeen, vai?
kuitenkin olisi vielä "tuore" kolmenkin vuoden jälkeen, vai?
voishan se tietysti sitten tulla uudelleen, varmaan olisi levy jo naarmuuntunut tai likainen tai kadonnut.
- Ärrieri
tuota yleistä palstaa ja sielläkin on ilo irti palstauudistusten johdosta ;D
Ärrieri kirjoitti:
tuota yleistä palstaa ja sielläkin on ilo irti palstauudistusten johdosta ;D
on niin "hauskaa" niin kaivelkoon mun puolesta ihan rauhassa,on heilläkin jotain elämänsisältöä taas:))
- arkipiru
Aina kun palstan avaa, on joku suunnittelemassa kolttosia tai kateuden huumassa pahaa toisista puhumassa.
Juu,paitsi että minä ainakin olen vähän kuutamolla,kun on ollut väliä kun täällä olen viimeksi käynyt.
Eli tässä olen miettinyt,että eikö lepakot ole tornissa täälläpäin vai onko palstojen"tekninen" puoli muuttunut ihan kummaksi,sekavaksi ja vanhoja viestejä löytyy milloin mistäkin kohtaa.Jos tää on pysyvää,niin ihan sekavaksi on mennyt.- erikoista tähtiä
tämä lepakot mitä ne ovat.Vai ovatko jotain kaksilalkaisia kaunokaisia?
- Ärrieri
erikoista tähtiä kirjoitti:
tämä lepakot mitä ne ovat.Vai ovatko jotain kaksilalkaisia kaunokaisia?
ettei ole kaikki lepakot tornissa,muumit laaksossa,matot vintillä,kammarit lämpimänä jnejne...
Ja jos et tiedä noiden merkitystä niin tarkoittaa että em. tavoin kuvattu ihminen on hieman vajaa,siis koneet käy mut kukaan ei ohjaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373562
- 981721
- 1361605
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa461545- 911310
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301246MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2841140- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251010Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001