elikkä miten halvaus saadaan pois.. kait siihenkin joku keino on.. miten se saadaan kokonaan pois..
Halvauksesta paraneminen
5
711
Vastaukset
- kysymykseesi olet
saanut jo aiemmin vastauksia. JOS siihen olisi jokin keino, siis että kaikki halvautuneet palautuisivat ennalleen niin tämän hoidon keksijä olisi varmastikin saanut Nobelin,...
- rekisteröitymätön**
Olen todella pahoillani ystäväsi puolesta. Olen myös hieman huolestunut sinusta. Sinulla on hieman posttraumaattisen stressioireyhtymän vaikutelmaa. Sinun pitäisi puhua jonkun ammattilaisen kanssa. Lääkäri, pappi... ihan kuka nyt hyvältä, luotettavalta kuuntelijalta tuntuu.
Elämässä sattuu ja tapahtuu. Menetykset ovat kova pala. Voimme menettää ihmisiä, terveytemme tai vaikka vain turvallisuudentunteemme. Menetys kääntää maailman ylösalaisin ja ympäri ja haluamme vain palata entiseen, pidämme kynsinhampain kiinni siitä, mikä oli.
Mutta kaikkea ei voi palauttaa takaisin. Jotta voimme jatkaa matkaa, elää elämäämme, meidän on hyväksyttävä menetykset.
Roikkumalla menneessä ja turhassa toivoissa estät paitsi itseäsi, myös ystävääsi menemästä eteenpäin.
Halvaantuminen ei lopeta elämää, ellei itse päätä niin. Sinun tehtäväsi on tukea ystävääsi eteenpäin, ei epätoivoisesti takertua harhakuviin.jolla voi käydä kavereiden luona kuten ennenkin.. istua vaikka nuotiolla iltaa tai mennä vaikka tansseihin tai vaikka.. lomareissulle.. jonnekkin kesämökille tai jos päättäisi mennä laivaristeilylle.. tässä nyt muutamia esimerkkejä kertoakseni.. Niin miten sinä pääset niihin mihin ennenkin pääsit..
Tuossa yllä olevassa puhutaan että minun pitäisi hyväksyä muiden ihmisten pahat teot.. Niitä minä en hyväksy milloinkaan.. en voi hyväksyä sitä.. että toista loukataan tieten tahtoen.. sitä minä en voi hyväksyä.. en mitenkään vaikka miten päin asioita ajattelisin.. silti on elettävä eteenpäin ja toivottava vain sitä.. että mieheni jälleen kerran saa kätensä ja jalkansa toimimaan ja pyöräilee kuten ennenkin.. tai menee tuonne lintumetsälle koiran kanssa kuten ennenkin teki..pirre-tyttö kirjoitti:
jolla voi käydä kavereiden luona kuten ennenkin.. istua vaikka nuotiolla iltaa tai mennä vaikka tansseihin tai vaikka.. lomareissulle.. jonnekkin kesämökille tai jos päättäisi mennä laivaristeilylle.. tässä nyt muutamia esimerkkejä kertoakseni.. Niin miten sinä pääset niihin mihin ennenkin pääsit..
Tuossa yllä olevassa puhutaan että minun pitäisi hyväksyä muiden ihmisten pahat teot.. Niitä minä en hyväksy milloinkaan.. en voi hyväksyä sitä.. että toista loukataan tieten tahtoen.. sitä minä en voi hyväksyä.. en mitenkään vaikka miten päin asioita ajattelisin.. silti on elettävä eteenpäin ja toivottava vain sitä.. että mieheni jälleen kerran saa kätensä ja jalkansa toimimaan ja pyöräilee kuten ennenkin.. tai menee tuonne lintumetsälle koiran kanssa kuten ennenkin teki..sinä tansseihin ja laivaristeilylle. tekis varmaan sulle hyvää. sun pitäs varmaankin hyväksyä tosiasia, että miehesi ei enää entiselleen toivu.
- kandipaatti
Riippuu toki halvauksen syystä, mutta yleensä ottaen ainakaan aivoverenkiertohäiriöiden aiheuttamista halvausoireista ei parannuta, koska aivoihin tullutta vauriota ei oikein pystytä korjaamaan. Sen sijaan niistä kuntoudutaan. Kuntoutustulokset ovat yleensä oikein hyviä, kunhan potilas saa hyvää puhe/fysioterapiaa ja jaksaa itse tehdä töitä kuntoutumisen eteen. Jos vain jää makaamaan sängynpohjalle masentuneena, on ennuste surkean huono.
Vaurioituneiden aivoalueiden viereiset alueet on kuntoutuksella opetettava ottamaan vastaan vaurioalueiden tehtävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136