Oliko kukaan ko. aluksessa 3/1983 - 01/1987 ?
Finnoak (ex Kaipola)
8
806
Vastaukset
- nilkkukustaa
No... Tulihan sitä oltua usempana vuotena Isäukon mukana... muiden riesana...
Lähinnä täkkäreiden "opissa". Eli nimi on ollut Kaipola. Itse tutustuin siihen ahtaajaana (b-miehenä) ollessani, Sompasaaressa. Silloin nimi oli MVL Ahtela, ja laiva kulki Århusin ja Hesan väliä.
Nimi muuttui Finnoak:si samaan aikaan kuin Boren laivojen nimet vaihtuivat.
Ainakin Celia ja Cortia muutuivat Finn Riveriksi, ja Finn Roseksi. Bore Britannica ja Bore Gothica Finn Birch:iksi (joka upposi), ja muistaakseni Finn Forest:iksi...
Ihan yleisestä mielenkiinnosta kirjoitan :)- Finnoak
oli todellakin ensin Kaipola. Ahtela laivasta tuli myös Finnoak, mutta kyseessä on eri laiva.
- nilkkukustaa
Finnoak kirjoitti:
oli todellakin ensin Kaipola. Ahtela laivasta tuli myös Finnoak, mutta kyseessä on eri laiva.
Jep. Kyseessähän on 1971 Valmistunut Kaipola, joka sai nimen Finnoak 1975.
Myytiin Panamaan 1987... nilkkukustaa kirjoitti:
Jep. Kyseessähän on 1971 Valmistunut Kaipola, joka sai nimen Finnoak 1975.
Myytiin Panamaan 1987...Kiitos vastauksista, noita FinnXXX nimiä on vissiin kierrätetty iät ja ajat :)
- bockworth
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kiitos vastauksista, noita FinnXXX nimiä on vissiin kierrätetty iät ja ajat :)
Kaipolan sisaralus Tuira oli myös 90-luvun alussa Finnoak, Bahaman lippu perseessä.
- Ahtela on nykyään taas Ahtela, sahaa Muugan ja Vuosaaren välillä bockworth kirjoitti:
Kaipolan sisaralus Tuira oli myös 90-luvun alussa Finnoak, Bahaman lippu perseessä.
- Ahtela on nykyään taas Ahtela, sahaa Muugan ja Vuosaaren välilläUteliasuudesta kysyin, ja kiitän vilpittömästi vastauksesta! :)
- nilkkukustaa
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Uteliasuudesta kysyin, ja kiitän vilpittömästi vastauksesta! :)
No onhan se kumma, kun ei tällä laivalla olleita muka löydy täältä...
...Tai varmaan löytyy, mut kun ei varmaan viitti ilmoottautua...
Olis ihan mielenkiintosta tietää, mitä näille Hemmoille kuuluu tänä päivänä...
-Mika-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477