Naurettavaa

Satusetä not

On melkoisen naurettavaa että länsimaissakin jotkut ihmiset vielä elävät fantasiassa ja uskovat näihin "satutarinoihin" joilla ei ole mitään tekemistä järjen kanssa saati muutenkaan järkeä.

- Älyllinen magneettisesta energiasta koostuva olento loi maailman ja magneettisen energian tyhjästä sormia napsauttamalla mutta itse oli jo olemassa

-Paransi sokean

-Nousi taivaaseen sormea napsauttamalla

- 40 vuotias partaukko keräsi kaikki maailman 10 miljoonat eliöt/ eläimet ja rakensi 25 metriä pitkän arkin viikossa ja sen jälkeen asui näiden eliöiden/eläinten kanssa vuoden perheensä kanssa tällä arkilla selviten kaasupurkauksesta, paleltumisesta, taudeilta, ruokamyrkytykseltä, villieläinten ruokalistalta, vähällä ravinnolla.

Nousi kuolleista ja Siirsi valtavan tonnin painoisen järkäleen luolan suulta jonka sisäänkäynti oli alaspäin suuntautunut.

-Vuohet ja pukit tanssivat nuotin ympärillä

-Pyhä henki siitti naisen josta tuli Jeesus . Niin ja Pyhä henki ei siltikään ole Jeesuksen isä vaan jumala , ja jeesuksella on raamatun mukaan silti anoppikin.

Eh, se ketä tällaiseen uskoo voisi mennä naapuritaloon soittamaan ovikelloa ja katsomaan onko naapurina Mikki hiiri vai peräti Teppo Tulppu. Seuraavaksi voisi tämä kyseinen henkilö mennä oman paikkakuntansa torille ja pyytää pulua nokkaisemaan silmään.

3

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minua kiinnostaakin

juuri se, että kummassa paikassa valehdellaan, Suomalaisessa luterilaisessa kirkossa vai Iranilaisessa moskeijassa.
      Kun jutut on ihan erilaisia.
      Tuntuu kyllä siltä että molemmissa.
      Mutta jos näin on niin ns.jumala on valehtelija joka ei ilmeisesti haluakaan totuuden tulevan ilmi.
      Ehkä se on "hänelle" epämiellyttävä niin täytyy kehitellä kaikenmaailman tarinoita oman valtansa pönkittämiseen.

• miksi sitten

homot halukkaita kirkkoon? Vt/Ut :)

• Hmmm... Pitäisikö tuosta yrittää vetää hernettä nenään? Helkkari. Olen viisikymppinen, eikä ukotuta yhtään.. Poikasiahan nuo ovat nelikymppiset vielä..
      Muuten olen samaa mieltä kanssasi... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe