Eli kuinka sulattaa jäiset hunajamarinoidut kanapalat nopeasti? Pitäisi saada nopeasti ruokaa, mutten tiedä mitään ruuanlaitosta.. Eli voinko laittaa ihan mikroon vai heittää suoraan pannulle?
Jäistä broileria hunajamarinadissa, APUA.
3
5453
Vastaukset
- beroliina
Heitä mikro pellolle ja opettele harkitsemaan etukäteen, mitä laitat illalla. Minä otan lihat pakkasesta aamulla tai edellisenä iltana pois sulamaan.
Mikroruoka ei ole terveellistä.
Jos on tehtävä jotain äkkiä, täytyy kipaista kauppaan ja ostaa tuoretta, pakastamatonta tavaraa. Onnea kokkaajalle!- gogogaga
jos ei voi vastata kysymykseen, niin voi sitten jättää vastaamatta kokonaan.
- 13+20
gogogaga kirjoitti:
jos ei voi vastata kysymykseen, niin voi sitten jättää vastaamatta kokonaan.
Olen täysin samaa mieltä beroliinan kanssa, paitsi mikrosta en luovu. Jostain syystä broileria ei ole koskaan tullut pakastettua, lähinnä valmiina sapuskoina, kuten risotot, pastat etc.
Mikroaaltouunin vaarallisuuteen en usko. Piste.
Mikä olikaan oma näkemyksesi aloittajan kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725