Nii että hyvää juhannusta vaan kaikille. Itse lähdenkin tästä reissun päälle huomenna. :P
Hyvää Juhannusta!
17
314
Vastaukset
sullekin! Telttaretkellekkö olet lähdössä? :)
- pirpzuzeiccu
En mää telttaretkelle ku autolla vaan tohon toiselle paikkakunnalle yökylään tai jotain. :)
- Tiza*
Otahan levon kannalta!
Kait sun talos on jo vesikatossa? :)
http://cliparts.toutimages.com/animaux_sauvages/herissons/019.gif- Tiza*
..Härdelli, luhtahuitin getales! :)
Ittelleski, mitä sitten mieleesi taas juolahtaakaan - mukavaa - juhannuksena!
Turhaan odoteltu satuja (jos et sitten Nooaksi ole heittäytynyt?) sutinoineen,
missäs ne?
Vilenilläkö tankkasit, saitko halvalla? - pirpzuzeiccu
Juu, on siinä joku muovi jo kattona. :D
Ihana kuva. :) - Tiza*
..johonkin?
Possutautia tuskin välttää ja tässä hyvin harjoitelleena voi olla että vie vaikka mennessään. Hanaa ja raivoa, takaraivossa - särkyä pari viikkoa.
Mietiskelen vaan jatkuuko jouluun - jos elää. Hohhooijaa.
---
Sulle erityisvaroitukseksi oheinen linkki. :)
http://cliparts.toutimages.com/animaux_ferme/cochons/055.gif
Juhannusta sullekki ja kaikille täällä kävijöille..Hengittäkää Jussin jälkeenkin..:))
- pirpzuzeiccu
Juu, ihan rauhallisesti tulee jussi otettua ja sunnuntaina taas aamulla pirteenä töihin. :)
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Juu, ihan rauhallisesti tulee jussi otettua ja sunnuntaina taas aamulla pirteenä töihin. :)
sun pitää sunnuntaina töihin..:)
Aah..viikko mulla enää töitä ja sit alkaakin kesäloma..:))- pirpzuzeiccu
mii-su kirjoitti:
sun pitää sunnuntaina töihin..:)
Aah..viikko mulla enää töitä ja sit alkaakin kesäloma..:))Mä pidän kesäloman kolmessa osassa. Yhden osan pidin jo kesäkuun alussa, toinen on elokuussa ja kolmannen osuuden jätän johonkin syksyyn, tarkempaa ajankohtaa en vielä tiedä. Mitäs sä meinaat tehdä lomallas?
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Mä pidän kesäloman kolmessa osassa. Yhden osan pidin jo kesäkuun alussa, toinen on elokuussa ja kolmannen osuuden jätän johonkin syksyyn, tarkempaa ajankohtaa en vielä tiedä. Mitäs sä meinaat tehdä lomallas?
ehkä käydään jossain pienellä reissulla,mutta muuten meinaan ottaa ihan lorvailun kannalta.Hoidan pihaa ja käyn lenkillä...:)
Parasta lomassa on se,kun ei tartte aamulla kiirehtiä minnekkää..Voi illallaki kattoo telkkaria iin kauan ku huvittaa..:)
- pirpzuzeiccu
Ny sain nikinki recattua, jejejee.
- TizaNova
..kunnon kastajaiset, ja vielä näyttää jatkuvan.
Voidaanko tässä nyt olla vähän kuin kummin kaiman virassa koko lössi?
Muistin yhdet ristiäiset, joissa vähän isompi muksu totesi: "pappi tulee vauvaa kaatamaan".
Kuinkahan sulle kävi? - pirpzuzeiccu
TizaNova kirjoitti:
..kunnon kastajaiset, ja vielä näyttää jatkuvan.
Voidaanko tässä nyt olla vähän kuin kummin kaiman virassa koko lössi?
Muistin yhdet ristiäiset, joissa vähän isompi muksu totesi: "pappi tulee vauvaa kaatamaan".
Kuinkahan sulle kävi?Te ootte kaikki mulle kumminkaimansiskonpojanveljenmiehenvaimonpuolikkaita.. vai mitä ne ny oli..? :D Omista ristijäisistäni en muista yhtään mittään.. *funtsaa* :)
- TizaNova
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Te ootte kaikki mulle kumminkaimansiskonpojanveljenmiehenvaimonpuolikkaita.. vai mitä ne ny oli..? :D Omista ristijäisistäni en muista yhtään mittään.. *funtsaa* :)
..että oisin vaan tuo puolikas? Helpompi muistaa ja jättää vähän askarreltavaakin, jotta mistähän se olikaan. :)
Hyvin sinut sitten on kastettu, jos et mitään muista - puolelta jos toiseltakin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4332748IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk862025- 1611596
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.821532Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171466Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591248- 1471084
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu511055Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44932Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450922