Kassajono ja pakkaaminen, onpa vaikeaa!

Kassakyttääjät

Hyvät kassantoimintaa kyttäävät, lopettakaa ja välittömästi kassalinjalle noston jälkeen siirtykää pakkaamaan ostoksia kasseihinne. Ottaa niin perkkkk,,,, päästä kun kyttäätte siinä kassan vieressä pääsyä maksamaan ja seuraavat joutuvat odottamaan kun tavaroita ei voi linjalle lähettäkää kun kyttäätte vielä kuitista että menikö kaikki oikein ja sainko 5 senttiä alennusta kotlerista. Sitten alkaa kuitin viikkaus lompakkoon ja viimein, tänk kaad, alkaa pakkaaminen mutta hiljalleen että kaiki menee oikeisiin kasseihin.

28

1301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kuitti

on tarkistaa heti sen saatuaan.

Aina ei tarjoustuotteiden hinnat ole oikein kassajärjestelmässä, joten tarkastaminen on paikallaan. Jos sen tarkastaa vasta kotona, niin oikaisun saamiseksi joutuu menemään uudelleen kauppaan.

Ehkä sinun kannattaisi ottaa rennompi asenne elämään tai sitten vaihtaa sellaiseen kauppaan, jossa ei ole jonoja. Tuollainen kireä asenne tappaa sinut ennenaikaisesti!

• ...

aloittajan kanssa samaa mieltä, vaikka harvemmin tuosta hitaasta pakkaamisesta käytännössä paljon haittaa on, niin tällainen tahallinen muiden kiusaaminen on perseestä. Ei sen pitäisi keneltäkään olla pois, että siirtyy pakkaamaan saman tien kun oma vuoro kassalla koittaa eikä vasta sitten kun on saanut kuitin käteensä.

Yleensä ihmiset käyvät samoissa kaupoissa useaankin kertaan, joten kuitin voi aivan hyvin tarkistaa kotona, ja jos on virheitä niin ne voi pyytää oikaistavaksi seuraavalla ostoskerralla. Jos uskoo että kyseessä on viimeinen asiointikerta ko. kaupassa, niin sitten kuitin voi tarkistaa senkin jälkeen, kun ostokset on pakattu.

• vaan kaksi
        ... kirjoitti:

aloittajan kanssa samaa mieltä, vaikka harvemmin tuosta hitaasta pakkaamisesta käytännössä paljon haittaa on, niin tällainen tahallinen muiden kiusaaminen on perseestä. Ei sen pitäisi keneltäkään olla pois, että siirtyy pakkaamaan saman tien kun oma vuoro kassalla koittaa eikä vasta sitten kun on saanut kuitin käteensä.

Yleensä ihmiset käyvät samoissa kaupoissa useaankin kertaan, joten kuitin voi aivan hyvin tarkistaa kotona, ja jos on virheitä niin ne voi pyytää oikaistavaksi seuraavalla ostoskerralla. Jos uskoo että kyseessä on viimeinen asiointikerta ko. kaupassa, niin sitten kuitin voi tarkistaa senkin jälkeen, kun ostokset on pakattu.

kättä eikä bläkänddekkeriä, apulaisia joka kerralla pakkaamista suorittamassa samalla kun lappaan tavaroita hihnalle. Siinä ei voi juosta välillä pakkaamassa ja taas lastaamassa.

Olisi hyvä kun olis sellaset pikakassat, jonne voi korkeitaan kolme ostosta kerralla laittaa hihnalle, joskus oli isommissa kaupoissa.

No mua ei isommin ärsytä jonottelu, koitan silti ajoittaa kaupassa käynnin heti aamukahdeksalta tai vähän vaille iltayhdeksää. Ei ole jonoja.
        Ja mitä tohon kuitin tarkistamiseen tulee, niin jälkikäteen homma ei toimi. Kokeiltu on, eli samantien on kytättävä jos aikoo saada oikaisun.

• niin kauan että

asiat selviää, kuitti on tarkastettu jne......TE ODOTATTE!! näin se menee....
      Minua ei kiinnosta pätkääkään teidän ja teidän six-bakkinne KIIREET ?

TULIKO TÄMÄ NYT SELVÄKSI ?

• ==============

päikkäreiltä uhoamaan. Nyt puuro naamaan ja heikkikselle niin saat kaupassa tikkarin kun äiti tavaa kassakuittia ymmärtämättä siitä mitään!

• sinulla

on niin pirun kiire?

• ihme hommaaaa

juttu kun niitä nötköttejä ei voi kassiin tunkea samalla kun ne linjalla tulee. Kunnon viikonloppuostokset tukkii siten linjan niin niin että toisellekkaan puolelle ei kassa tavaraa laittaa voi kun kyttätte kassan mahdollisia virheitä kuitista.

• kerron sinulle
        ihme hommaaaa kirjoitti:

juttu kun niitä nötköttejä ei voi kassiin tunkea samalla kun ne linjalla tulee. Kunnon viikonloppuostokset tukkii siten linjan niin niin että toisellekkaan puolelle ei kassa tavaraa laittaa voi kun kyttätte kassan mahdollisia virheitä kuitista.

miksi ei pakata siinä vaiheessa, kun ne kassalta tulee:

Kas, kun meidän kaupoissamme kassa alkaa hintalappujen viivakoodeja lukemaan jo siinä vaiheessa, kun tyhjennän kärryä hihnalle. Vaikeaa olla hihnan molemmissa päissä samalla kertaa.

Kun se viimeinen ostos on hihnalla, hoitelee kassa sen muutaman sekunnin kuluttua eteenpäin ja siinä vaiheessa pitääkin suorittaa maksu. Ei ehdi pakkaamaan ennen maksamista!

Omituisia ongelmia joillain ihmisillä! Mitä jos hankkisivat elämän tyhjänpäiväisistä asioista murehtimisen ja kiihkoilemisen sijasta!

• tulee??
        kerron sinulle kirjoitti:

miksi ei pakata siinä vaiheessa, kun ne kassalta tulee:

Kas, kun meidän kaupoissamme kassa alkaa hintalappujen viivakoodeja lukemaan jo siinä vaiheessa, kun tyhjennän kärryä hihnalle. Vaikeaa olla hihnan molemmissa päissä samalla kertaa.

Kun se viimeinen ostos on hihnalla, hoitelee kassa sen muutaman sekunnin kuluttua eteenpäin ja siinä vaiheessa pitääkin suorittaa maksu. Ei ehdi pakkaamaan ennen maksamista!

Omituisia ongelmia joillain ihmisillä! Mitä jos hankkisivat elämän tyhjänpäiväisistä asioista murehtimisen ja kiihkoilemisen sijasta!

Kyse ei olekaan muutamasta nyssäkästä van viikonlopun kärrillisestä tavaraa.Kun ei tarvitsisi noita nysvääjiä odotella niin voisi sitä elämää elää,,,,,

• sitä minullakin
        tulee?? kirjoitti:

Kyse ei olekaan muutamasta nyssäkästä van viikonlopun kärrillisestä tavaraa.Kun ei tarvitsisi noita nysvääjiä odotella niin voisi sitä elämää elää,,,,,

usein on, kun ostan viikonlopun safkat perheelleni. Ja tuolla tavoin se toimii. Kassa hoitelee viivakoodien lukemisen sitä mukaa kuin saan hihnalle laitettua eikä kukaan nysvää missään vaiheessa.

Ehkä teillä päin eivät kassat osaa hommaansa.

Silti olen edelleenkin sitä mieltä, että hyvin on asiat, jos tuollaisista pitää natista. Ette ole oikea ongelmia nähneetkään!

• ämmät ja viimme

hetken tavaran noutelijat, vireät sellaiset. Sitten on tietysti vanhuksien kolikkoshow, mutta sillehän emme voi mitään......

• ei tosiaankaan

voi mitään, se tulee eteen itsellesikin, vaikket sitä tänään itse koe.
        Ja jos rahaa on niukasti käytettävissä niin pakko se kolikkoshow on siinä kestää. Ellet ritarillisesti tarjoudu maksamaan vanhuksen pieniä muutaman euron ruokaostoksia.

Olen sanonut useestikin näille kiiruunsa kans kiroileville, että mene vaan, että jaksat sitten vanhana jonottaa.

• zzzzzzzzzzzzzz
        ei tosiaankaan kirjoitti:

voi mitään, se tulee eteen itsellesikin, vaikket sitä tänään itse koe.
        Ja jos rahaa on niukasti käytettävissä niin pakko se kolikkoshow on siinä kestää. Ellet ritarillisesti tarjoudu maksamaan vanhuksen pieniä muutaman euron ruokaostoksia.

Olen sanonut useestikin näille kiiruunsa kans kiroileville, että mene vaan, että jaksat sitten vanhana jonottaa.

ongelma on siinä kun vanhuksilla on pussi täynnä seteleitä niin sitten pitää silti kaivaa kolikoita ja maksaa niillä tajuamatta mitä ne ostokset maksaa ja kassaneiti joutuu laskemaan ne kolikot.

Itse ostan kolikoilla, kun ei ole niitä seteleitä, mutta lasken jo ennen kauppaan menoa mitä saa 3 lla eurolla ja noukin ne nopeesti hyllystä ja rahat on valmiina kourassa, eli suorioudun kauppareissusta nopeasti.

tietty jos on sairaus kuten altshaimer tai muistin menetys niin sitten voi olla vaikeaa.

• Kauppaketju
        zzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

ongelma on siinä kun vanhuksilla on pussi täynnä seteleitä niin sitten pitää silti kaivaa kolikoita ja maksaa niillä tajuamatta mitä ne ostokset maksaa ja kassaneiti joutuu laskemaan ne kolikot.

Itse ostan kolikoilla, kun ei ole niitä seteleitä, mutta lasken jo ennen kauppaan menoa mitä saa 3 lla eurolla ja noukin ne nopeesti hyllystä ja rahat on valmiina kourassa, eli suorioudun kauppareissusta nopeasti.

tietty jos on sairaus kuten altshaimer tai muistin menetys niin sitten voi olla vaikeaa.

Jossa kassa pussittaa ostokset suoraan viivakoodin luvun jälkeen. Muoviset kassit ovat eräänlaisessa telineessä kassan vieressä. Kassin tullessa täyteen se siirtyy automaattisesti pois telineestä ja uusi kassi avautuu täytettäväksi. Asiakas nostelee vain valmiit kassit kärryynsä ja maksaa ostoksensa. Ei ruuhkia ja kaikki käy sukkelaan. Oliskos aika S ja K:n käydä opintomatkalla?

• "ennenvanhaan"oli
        Kauppaketju kirjoitti:

Jossa kassa pussittaa ostokset suoraan viivakoodin luvun jälkeen. Muoviset kassit ovat eräänlaisessa telineessä kassan vieressä. Kassin tullessa täyteen se siirtyy automaattisesti pois telineestä ja uusi kassi avautuu täytettäväksi. Asiakas nostelee vain valmiit kassit kärryynsä ja maksaa ostoksensa. Ei ruuhkia ja kaikki käy sukkelaan. Oliskos aika S ja K:n käydä opintomatkalla?

Ruotsin laivoilla tax-free kaupoissa siinä hihnan päässä pussittajat, ettei asiakkaan tarvinnut itse pakata. Mutteipä ole enää.

Kannatan ajatuksen toteuttamista edes jollain tapaa, joko pakkaajat tai pakkauskone.

• en kannata
        "ennenvanhaan"oli kirjoitti:

Ruotsin laivoilla tax-free kaupoissa siinä hihnan päässä pussittajat, ettei asiakkaan tarvinnut itse pakata. Mutteipä ole enää.

Kannatan ajatuksen toteuttamista edes jollain tapaa, joko pakkaajat tai pakkauskone.

En halua joka kauppareissulla kantaa ylimääräisiä muovikasseja kotiini, vaan mieluummin kannan ostokseni omassa repussa, ei ne muovikassit ilmaisiakaan ole (ts. jos ei suoraan maksa niin tuotteiden hintoihin leivottu). Puhumattakaan paljonko lisää maksaisi se, että joku henkilö olisi varta vasten pakkaamassa ostoksia.

• sitä sanoo
        en kannata kirjoitti:

En halua joka kauppareissulla kantaa ylimääräisiä muovikasseja kotiini, vaan mieluummin kannan ostokseni omassa repussa, ei ne muovikassit ilmaisiakaan ole (ts. jos ei suoraan maksa niin tuotteiden hintoihin leivottu). Puhumattakaan paljonko lisää maksaisi se, että joku henkilö olisi varta vasten pakkaamassa ostoksia.

pakkaajalle, että ostokset tähän reppuun, kiitos.
        Kyllä kaupasta varmaan löytyy työväkeä ruuhka-aikoina pakkaamiseen. Esim. on paljon osa-aikaisia hyllyjentäyttäjiä, eli toimenkuvaa vois muokata tarpeen mukaan.

Mutta idea on kehityskelpoinen.

• ne setelit
        zzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

menee apteekkiin kalliisiin lääkkeisiin (verenpaine, nitrot jne.), helposti maksaa satasia.

• maritak.

Itse toimin niin, että kassalla nakkelen ostokset takaisin kärryyn ja pakkaan ne rauhassa kaukana kassoilta, mikäli olen yksin ostoksilla. Mulla on erilaisia terveydellisiä ongelmia, joiden vuoksi en kykene samaan suoritukseen, kuin terveemmät. Yleensä menen kauppaan silloin, kun tiedän siellä olevan mahdollisimman vähän porukkaa. Silloin kun olen ostoksilla kotiavustajan kanssa, hän pakkaa ostokset sillä välin,kun minä keskityn maksamiseen. Itse en menisi pakkaamaan ostoksia sillä välin, kun kassa niitä käsittelee, koska haluan seurata sitä summaa, joka näkyy ruudulla kassan lätkiessä tuotteita menemään viivakoodinlukijasta. Silloin näen, että hinnat menee oikein.

• kassahihnat

on sieltä loppupäästä lyhyet, että siinä samalla voi laittaa takasi kärryyn ostokset ja seurata kassaa. Ainoo huono puoli on se että en itse ylety sinne kärryn pohjalle. Liian matalalla minulle, koska olen lyhyt. Pitäis olla joku pahvilaatikko nurinpäin siinä kärryn pohjalla.

• ne Lidlin
        kassahihnat kirjoitti:

on sieltä loppupäästä lyhyet, että siinä samalla voi laittaa takasi kärryyn ostokset ja seurata kassaa. Ainoo huono puoli on se että en itse ylety sinne kärryn pohjalle. Liian matalalla minulle, koska olen lyhyt. Pitäis olla joku pahvilaatikko nurinpäin siinä kärryn pohjalla.

kassalinjat ovat jo pitkään olleet suomalaismalliset. Voi pakata jo siinä tarvitsematta pistää uudelleen kärryyn.

• Kolikkoja kassalle
        ne Lidlin kirjoitti:

kassalinjat ovat jo pitkään olleet suomalaismalliset. Voi pakata jo siinä tarvitsematta pistää uudelleen kärryyn.

Sellaiset suomalaismalliset kassarakennelmat!

Mutta: mikä kolikoissa on vikana? Täytyyhän kassan antaa seteleistä takaisin, siihen tarvitaan useimmiten myös kolikoita. Siksi ainakin ennen aikaan tasarahalla (siis joko osin tai kokonaankin kolikoilla) maksava sai erityiskiitoksen kassalta. Enkä nyt tarkoita kymmenien eurojen laskun maksamista 20-senttisillä!
        Edelleenkin pyrin tasarahaan - pääsen samalla itse eroon painavista kolikoista eikä niitä ehdi kertyä ylenmäärin.

Joku tuolla ylempänä ketjussa antoi ymmärtää, että vanhus ei tunne kolikoita ja siksi laskettaa ne kassalla. Luulenpa, että pikemminkin näkökyky on heikko. Huteran aistin lisäksi hitautta saattavat lisätä vaikkapa reumaattiset sormet - ja pianpa siinä kuka tahansa tuskaantuu kolikkojen tunnistukseen, kun kuulee takanaan puhisevat hermoheikot pikaeläjät.

• nämä puhisijat
        Kolikkoja kassalle kirjoitti:

Sellaiset suomalaismalliset kassarakennelmat!

Mutta: mikä kolikoissa on vikana? Täytyyhän kassan antaa seteleistä takaisin, siihen tarvitaan useimmiten myös kolikoita. Siksi ainakin ennen aikaan tasarahalla (siis joko osin tai kokonaankin kolikoilla) maksava sai erityiskiitoksen kassalta. Enkä nyt tarkoita kymmenien eurojen laskun maksamista 20-senttisillä!
        Edelleenkin pyrin tasarahaan - pääsen samalla itse eroon painavista kolikoista eikä niitä ehdi kertyä ylenmäärin.

Joku tuolla ylempänä ketjussa antoi ymmärtää, että vanhus ei tunne kolikoita ja siksi laskettaa ne kassalla. Luulenpa, että pikemminkin näkökyky on heikko. Huteran aistin lisäksi hitautta saattavat lisätä vaikkapa reumaattiset sormet - ja pianpa siinä kuka tahansa tuskaantuu kolikkojen tunnistukseen, kun kuulee takanaan puhisevat hermoheikot pikaeläjät.

maksaa kortilla ja täytyy heidänkin kuitata ostokset, eli tulla siihen kassalle. Sitten mennään lasten kans heseen tai mäkkäriin ja ei oo kiiruusta tietookaan. Ja ne kitisevät lapset kaupassa, miksei ne mene ensteks syömään roskaruokaansa ja sitte vasta tekeen ruokaostokset.

Kyllä mäkin maksan kolikoilla, rahaa se on yhtälailla. Mulla menee setelit apteekkiin, mitä jää niin sillä ruokaa.

• niin...

Sinua tietysti ahdistaa myös ne teillä kuppaajat, jotka ajavat oikeaa nopeutta vain sen rajoituksen verran eivätkä muutamaa kilometriä tunnissa enemmän, vaikka eihän siitä vielä yleensä saa sakkoja.

• Helmi_29

Eihän siinä mikään kiire ole ja pitäähän ostokset lajitella kasseihin sen mukaan mihin ne menee. Ja kassan kanssa voi vaihtaa samalla kuulumiset kun etsii pikkurahoja kukkarosta tai laukun pohjalta.

• before it's too late

varten ollaan luomassa sitä itsepalvelukassaa....
      Ei noin kiire voi olla kenelläkään. Onko sulla verenpainetta? Varo vaan, aivohalvaus uhkaa tuolla meiningillä. Relaa kuule vähän. Tai mene rauhallisempana aikana kauppaan, silloin kun vähemmän väkeä. Illalla voi löytyä väljempiä kassajonoja. Eilenkin meilläpäin seitsemän maissa illalla oli ihan leppoisat kassat, ei jonon jonoo, kaksi kassaakin vain.

Tyhmä!

relaa ennen kuin on liian myöhäistä.

• NOPEAMMIN

vaikeeta se tavaroiden pakkaaminen samalla kun kassa niitä hihnalle lappaa, samaa mieltä purnaajan kanssa!
      Sitten arvotaan että laitetaanko nämä tuon kanssa samaan kasiin vaan ei sittenkään, voi Prkle, NYHVERÖT!!!!

• s.i.w.a

Siinä on joku yleensä vanhempi pariskunta sata vuotta vanhan kierrätyskassin kanssa nysväämässä
        että elä nyt erkki laita sitä maitoa sen salaatin päälle vaan jätskin viereen.
        Ei millään pahalla mutta kyllä menee hermot kun kassalinja on tukossa ja kassaneidin jokaista
        elettä pitää vahtia kun hän vetää tavaroita skannerin läpi. Ei siis millään voi aloittaa sitä pakkaamista
        heti vaan pitää silmä kovana katsoa että se kassa nyt ei vaan hinnota 0.99 euron tuotetta vahingossa
        1.29.
        Ja minkä ihmeen takia ne joilla on aikaa päivällä, pakkautuu sinne kauppaan justiin kun muut pääsee
        töistä, haluaa nopeasti ostaa iltaruoan ja painella kotiin. Vongertaa sitä allekirjotusta kuittiin kun
        oisi testamentista kyse.
        Eläkeläisiä pahempia on vaan ne lapsiperheet joiden jenni ja jonna ja jani saa rääkyä kurkku suorana,
        roikkua kun apinat ostoskärrin reunoilla ja vielä kassalla pitää saada pakosti batman-tikkari jonka
        äiti sitten tottakai käy hakemassa ja muu porukka odottaa tätä toimenpidettä.

Naurettavia on myös 6-kymppiset äijät ja mummot jotka työntää kaupassa pientä lipulla varustettua lasten
        kärriä siinä pelossa että oikeesta kärristä ei saakkaan panttirahaa takaisin.

Pikakassat takaisin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe