Missä

on otettu?

Sama arvoitus on ollut plaza kanariasivulla ilman vastausta.

Tietääkö joku täällä?

http://www.teneriffa.suomalaisille.com/puertor.jpg
8338
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

puerto de la cruz :)

Äänestä
  • väitetään, mutta minä en kyllä ko. paikkaa Cruzin katukuvasta muista. Ok, voihan se jossain siellä ollakin, mutta minä olen sitten vissiin iloisesti karauttanut ko. paikan ohi.

Äänestä

• Mentira kirjoitti:

väitetään, mutta minä en kyllä ko. paikkaa Cruzin katukuvasta muista. Ok, voihan se jossain siellä ollakin, mutta minä olen sitten vissiin iloisesti karauttanut ko. paikan ohi.

Tutkittiin Mr. Sotiksen kanssa kuvaa ihan ajatuksella, mutta ei paikka mielestämme ole Puerto. Voisi olla jostain lähikaupungista/kylästä. Ihan ensinäkemältä tuli mieleen Santa Cruz, siinä puistossa oli jotain tuttua. Voin olla täysin väärässä, mutta villejä arvauksia voi heittää.

Äänestä

• Mentira kirjoitti:

väitetään, mutta minä en kyllä ko. paikkaa Cruzin katukuvasta muista. Ok, voihan se jossain siellä ollakin, mutta minä olen sitten vissiin iloisesti karauttanut ko. paikan ohi.

En ole nähnyt myöskään ko. paikkaa Puerto de la Cruzissa. Saisipa sen osoitteen kun on ihan tosissaan alkanut "irriteeraamaan" asia, monia monia lomia siellä viettäneenä olen myöskin kulkenut vissiin laput silmillä tuon valkoisen talon kohdalla, ainakin kun on uskominen Plazan puolella olevaan erääseen koirjoitukseen talon sijaitsevan siellä. Saisiko nyt joltain paikannuksen missä talo sijaitsee:)

Äänestä

tekijä voisi valaista että mistä ko. kuva ja muutkin Puerton kuvat sivuillaan on otettu. Kuka vaan on sivujen takana? Aika heppoisat ovat. Toivottavasti joku tekee paremmat.

Äänestä

Orotavasta, puisto-alue linja-autoasemalta kaakkoon

Äänestä

Kuva on otettu suunnilleen oheisen linkin paikasta B.
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=28.393533,-16.519425&daddr=Calle Felipe Casanova Machado&geocode=;FXVBsQEdlOcD_w&hl=fi&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=18&dirflg=w&sll=28.393996,-16.520621&sspn=0.002256,0.004812&ie=UTF8&t=h&ll=28.393968,-16.520498&spn=0.002265,0.004812&z=18
Paikassa A on Orotavan Bussiasema.

Äänestä
  • Pitääpä heti lokakuussa käydä tsekkaamassa paikka. La Orotava on jokaisella reissulla aina vähintään päiväkäynnin kohteena. Erinomaisen viehättävä pikkukaupunki, jossa piipahtamista voi suositella kenelle tahansa saarella liikkuvalle.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kuva,,, kirjoitti:

on otettu?

Sama arvoitus on ollut plaza kanariasivulla ilman vastausta.

Tietääkö joku täällä?

http://www.teneriffa.suomalaisille.com/puertor.jpg

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu