ei siis br-leikkeitä vaan koko rintapalaa! Oletko nähnyt jossain?
Vastaukset 5
- sinä tarkoitat
sellaisia isoja rintakimpaleita, joissa on luut ja nahka, niin kyllähän niitä saa kunnolla varustetuista marketeista. Aivan jopa marinoimattomana.
Saattaa olla, että pienemmissä liikkeissä on vain niitä oksen..eiku marinadissa lilluvia lihanriekaleita.- Ole ainakaan näkynyt
Olen kierrellyt tiskit ja kaikki valmiiksipakatut. Kokonaisia maustamattomia broilereita
onneksi löytyy.
- Voiton maksimointia
Rintapalat siivottiin voiton maksimoimiseksi sisäfileestä, eli niistä tehtiin "nopeita" leikkeitä. Paras osa poistui, mutta hinta ei laskenut, päinvastoin. Niitä broilerin sisäfileitä myydään nyt "kätevinä" marinoituina (yöks) varraspaloina mahtavaan kilohintaan. Se on pisnistä, nääs.
- Viimetteks tännä
Osta prujauti noit kaivatui rintapaloi luines päivines Pick&Paysta oliva viäl ilma maustei ja sitä inhha liänt.
- kkkkkkkkkkkkkkkkk.
jos ei ny ihan jokaisesta ni melkein kummiskin: valmiita pakauksia broisun rintapalat luulla ja nahalla - mausteilla valitettavan usien, joskus naturelkin
jos käyt hesassa mee stokkalle ja osta maissikanan rintapaloja 12-13 e kilo - taivaallisen hyvää ja ilman mausteita - irtomyynnistä.
Luuttomia ( no, pieni siipiluu koristeen) nahka päällä - ihania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520