Olen päättänyt roikkua netissä koko päivän tänään, kun tundralla sateinen ja harmaa päivä.
Väliin ajattelin käydä raottamassa jääkaapin ovea, ettei nälkä pääse yllättämään. Murkinat tietenkin tuon netin viereen. Näkyy näppäimillä jo olevan leivänmuruja, kun aamupalaa söin. Väliin teen pieniä jalkaterän pyörityksiä tietokonepöydän alla, ettei jalat puudu. Myöskin pyörittelen harteitani.
Meneehän se päivä näinkin :=))
Olenko nettiriippuvainen
50
425
Vastaukset
- paapuuri
vähän riippuvainen :)
Minäpä aattelin siivota räpsäyttää yhden rojuaitan, siellä on kukkaruukkuja sun
muita tavaroita kasoittain.
Mutta jos sataa, niin sitten täytyy keksiä muuta puuhaa :))
Toisaalta, jos aurinko oikein lämpimästi alkaa paistamaan, niin
voi olla, että kellahdan riippukeinuun lukemaan :))- Yxitypy
aina siivoa. Sinä oot siivousriippuvainen..vai miten sen sanois :=))
Mee mieluummin sinne riippukeinuun makoileen. Usko nyt, ettei sitä aina tartte tehdä jotain. Tähän ikään mennessä pitää jo oppia laiskottelemaan :=)) - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
aina siivoa. Sinä oot siivousriippuvainen..vai miten sen sanois :=))
Mee mieluummin sinne riippukeinuun makoileen. Usko nyt, ettei sitä aina tartte tehdä jotain. Tähän ikään mennessä pitää jo oppia laiskottelemaan :=))siivousroikkuvainen, mutta kun kymmeneen vuoteen ei ole mitään tehnyt, vois olla aiheellista vähän yrittää.
Tiinakin sanoi, että aitoissa on paljon tavaraa ja tiedä koska se tulee uudelle tarkastuskäynnille, sapiskaa tulee varmasti.
Onneksi se lupasi viedä jotain mennessään :))
Harkitsen kuitenkin sitä laiskottelua, jos kukaan ei näe.
On kuin salassa syöminen, sitä ei oteta huomioon :)) - Yxitypy
paapuuri kirjoitti:
siivousroikkuvainen, mutta kun kymmeneen vuoteen ei ole mitään tehnyt, vois olla aiheellista vähän yrittää.
Tiinakin sanoi, että aitoissa on paljon tavaraa ja tiedä koska se tulee uudelle tarkastuskäynnille, sapiskaa tulee varmasti.
Onneksi se lupasi viedä jotain mennessään :))
Harkitsen kuitenkin sitä laiskottelua, jos kukaan ei näe.
On kuin salassa syöminen, sitä ei oteta huomioon :))oikeesti ookkaan siivousriippuvainen.
Sanotaan, että laiska töitään luettelee, ja sä luettelit :=)))
ps. tiedän sen siitä, kun mulla samanlainen tapa. - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
oikeesti ookkaan siivousriippuvainen.
Sanotaan, että laiska töitään luettelee, ja sä luettelit :=)))
ps. tiedän sen siitä, kun mulla samanlainen tapa.aitan siivouksen, nyt on kaikki tavarat pihalla ja neljä roskapussia jo täyttynyt ;((
Viimein raaskin heittää lastenrattaatkin pois, eihän ne olekaan kuin 20 vuotta olleet "säilössä", leluja tolkuton määrä, osan voi pestä ja viedä kirpparille, mutta paljon joutaa heittää menemään.
Nyt pitää lähteä kahvitauon jälkeen jatkamaan, ei enää voi kesken jättää.
Mies kävi mustikoita keräämässä, viitisen litraa sai ja uudelleen painui metsään.
Ne täytyy myös putsata, tänään olenkin kaikkea muuta kuin laiska :) - Yxitypy
paapuuri kirjoitti:
aitan siivouksen, nyt on kaikki tavarat pihalla ja neljä roskapussia jo täyttynyt ;((
Viimein raaskin heittää lastenrattaatkin pois, eihän ne olekaan kuin 20 vuotta olleet "säilössä", leluja tolkuton määrä, osan voi pestä ja viedä kirpparille, mutta paljon joutaa heittää menemään.
Nyt pitää lähteä kahvitauon jälkeen jatkamaan, ei enää voi kesken jättää.
Mies kävi mustikoita keräämässä, viitisen litraa sai ja uudelleen painui metsään.
Ne täytyy myös putsata, tänään olenkin kaikkea muuta kuin laiska :)kyllä lastenrattaat ole kauaa olleet säilössä :=)))
Sä tietenkin olet ajatellut jossain vaiheessa, että iltatähden saatat vielä pyöräyttää.
Moni siellä etelässä kehuu jo poimineensa mustikoita. Ei täällä varmaan voi niitä poimia kuin korkeintaan viikon päästä. - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
kyllä lastenrattaat ole kauaa olleet säilössä :=)))
Sä tietenkin olet ajatellut jossain vaiheessa, että iltatähden saatat vielä pyöräyttää.
Moni siellä etelässä kehuu jo poimineensa mustikoita. Ei täällä varmaan voi niitä poimia kuin korkeintaan viikon päästä.ja puoliakaan en ole ehtinyt puhdistaa.
Paljon on mustikoita tänä vuonna, kuka rohkenee metsään mennä keräämään.
Mitään iltatähteä ole ajatellut, laiskuuttani vaan en ole rattaita heittänyt menemään.
Ihan risatkin jo, ei niissä kukaan enää voisi istuakaan.
Tää nuorimmainen oli kova pureskelemaan kaikkea mahdollista,
hampaanjälkiä oli jopa puusohvassa, joka lähti kiertoon. - Yxitypy
paapuuri kirjoitti:
ja puoliakaan en ole ehtinyt puhdistaa.
Paljon on mustikoita tänä vuonna, kuka rohkenee metsään mennä keräämään.
Mitään iltatähteä ole ajatellut, laiskuuttani vaan en ole rattaita heittänyt menemään.
Ihan risatkin jo, ei niissä kukaan enää voisi istuakaan.
Tää nuorimmainen oli kova pureskelemaan kaikkea mahdollista,
hampaanjälkiä oli jopa puusohvassa, joka lähti kiertoon.etelässä metsässä sääskiä juuri lainkaan?
Täällä niitä riittää, ja pitää laittaa melkoset tökötit, kun mustikkametsään lähtee.
Olispa hyvä, jos mustikkaa tulis tänä vuonna. Monta huonosatoista vuotta ollutkin..ainakin täällä meillä. - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
etelässä metsässä sääskiä juuri lainkaan?
Täällä niitä riittää, ja pitää laittaa melkoset tökötit, kun mustikkametsään lähtee.
Olispa hyvä, jos mustikkaa tulis tänä vuonna. Monta huonosatoista vuotta ollutkin..ainakin täällä meillä.pihassa on vaan paarmoja, tänään ei onneksi kovin paljon, kun oli tuulinen päivä.
Täällä on mustikkaa, sen kun poimii vaan.
- viivatiina
minkähänlainen sellainen on kyllä kieltämättä tulee istuskeltua tässä koneella sillon kun on joutilasta aikaa ja sitähän pitää ollakkin kaikki muu kiva kyllä menee vielä edelle ja jos oon kylässä niin ei tartte saada yhteyttä facebookkiin kännykällä en taida olla vielä riippuvainen ja tuskin tulenkaan mutta toiset lukee kakskin kirjaa päivässä katosoo telkkaa koko illan ja päivän siihen päälle jos vaan on mahdollista toiset juoksee kolme tuntia päivässä onks ne riippuvaisia mun mielestä harrastus muiden joukosta ja kyllä näitäkin juttuja seuraamalla löytyy paljon uutta tietoo mihin ei koskaan muuten ehkä ikinä törmäiskään.
- Yxitypy
niin vanha kännykkä, ettei sillä nettiin edes pääse.
Kohta pitäis kännykkä uusia ja jos sellaisen uudemmanlaiset hankkis. Täytyshän sitä pysyä..ainakin yrittää pysyä ajan hermoilla. Niiden käyttössä vaan tuntuu nykyään olevan opettelemista :=))
Nuo kaikki luettelemasi onkin ihan kivoja juttuja...kohtuullisessa määrin :=))
- viivi-amaldiina
tänäänkin ihan sitä miten parhaaksi näkee.
Eilen illalla vastailin ylimalkaisesti pituus ja paksuus kyselyyn, kuten huomasittekin. :) -poistettu....
Pitkästä aikaa tulin piipahtamaan palstalle ja ensimmäiseksi oli tuo inho kysely, no,joo se oli ja meni.
Sitten otin auton ja kiersin Manamansalon ympäri, aivan ihana paikkana, lossilla yli ja silleen.......käyn siellä usein kesäisin.
Olin yö myöhään takaisin porukkani kanssa, meitä oli kuusi immeistä (lomalaisia), keitimme parkissa kahvit ja vettä tuli taivaan täydeltä.
Nyt lähdemme shoppailemaan koko sakki edelleen kaupunkiin.
Oikein hyvää päivän jatkoa kaikille tänne, harmaa on meidänki päivä, ehkä ukkonenkin voi jyrähdellä näin ennuste povaili.
ps. typy, syö keittiössäsi, tulee muutama askel liikuntaa :)- viivatiina
ottaa eilen kantaa siihen ketujuun eihän sitä poistettu oltu vaan siirretty sinne minne kuluu olishan se voinu täälläkin olla vitsailua mokomalla asialla.
- Yxitypy
parina vuonna käynyt Manamansalossa saarikonsertissa siellä Kassu Halosen taidetalon pihalla. Sattunut molemmille kerroille mahtava sää. Manamansalo on kaunis paikka. Myös nuorena jonkin verran retkeiltiin siellä teltan kanssa.
Minä olen kyllä suunnitellut pienen jääkaapiin ostamista nettihuoneeseen.
Hyvää shoppailupäivää, äläkä törsää kaikkia rahoja :=))
- Adria
Roikkumisia ja riekkumisia sinne tundralle. Joko alkaa ruskaa pukkaamaan?
- Yxitypy
Sua ei ole näkynytkään sitte kun viimeks :=))
Ei vielä ruskaa pukkaa, mutta ei se kauaskaan heitä.
Lupashan tuo jo huomiselle lämpenevää. Kyllä kuitenkin ilmassa on jo syksyn tuoksua. - Adria
Yxitypy kirjoitti:
Lupashan tuo jo huomiselle lämpenevää. Kyllä kuitenkin ilmassa on jo syksyn tuoksua.Tuo syksyn tuoksu. Sen tosiaan haistinelimellä aistii, kun sen aika on. Taidan lähteä ruskaa ihastelemaan. Minkälainen ennuste sille on tälle vuodelle.
- mumma
Yxitypy kirjoitti:
Lupashan tuo jo huomiselle lämpenevää. Kyllä kuitenkin ilmassa on jo syksyn tuoksua.Kyllä meidän suvemme on lyhyt. Vastahan tuo alkoi ja jo pian on syksy edessä taas. Ei sen puoleen, kyllä minä syksystäkin pidän, kunhan ei kovin hirveästi sada. Ja syksyn tuoksun tuntee ja myös loppukesän tuoksun, se on ihana tuoksu kaikesta huolimatta.
- Yxitypy
mumma kirjoitti:
Kyllä meidän suvemme on lyhyt. Vastahan tuo alkoi ja jo pian on syksy edessä taas. Ei sen puoleen, kyllä minä syksystäkin pidän, kunhan ei kovin hirveästi sada. Ja syksyn tuoksun tuntee ja myös loppukesän tuoksun, se on ihana tuoksu kaikesta huolimatta.
niin kovin lyhyeltä, jos ei ilmatkaan satu olemaan suosiolliset.
Muutama vuosi sitten oli se lämmin kesä.. jota kesti elokuun loppuun saakka.
Silloin kesä tuntui kesältä.
Kyllä laittasin parhaaks kuitenkin kevään tuoksun ja valoisuuden :=))
- Savotan.Sanni
Sie sait miut nauramaan. Mie oon aina luult, jotta kellään muulla ei ole
leivänmurusia näppiksillä . Enhä miekään ol nettiriippuvaine, pittäähä sitä joskus
käyvä kahtomassa, millasii puhheenaiheita työ hupajatta.
Nyt puhallan muruset poies... puuuhhhh ....
Iloist päivän jatkoo, ihe kullekkii !- Yxitypy
on muillakin, mutta eivät vaan tunnusta :=))
Mulla on joskus viikonloppuna (enemmän talvisaikaan) myös sellaisia punaisia ympyröitä pöydällä, jotka jääneet lasin pohjasta. En meinannut saada niitä millään pöydästä pois, kunnes opin pitämään lasin alla talouspaperia.
Päivänjatkoja sinullekin..sellaisia iloisia :=)) - pian ja sassiin
Yxitypy kirjoitti:
on muillakin, mutta eivät vaan tunnusta :=))
Mulla on joskus viikonloppuna (enemmän talvisaikaan) myös sellaisia punaisia ympyröitä pöydällä, jotka jääneet lasin pohjasta. En meinannut saada niitä millään pöydästä pois, kunnes opin pitämään lasin alla talouspaperia.
Päivänjatkoja sinullekin..sellaisia iloisia :=))Täytynee lähteä pois täältä netistä. Muuten olen todella pian nettiriippuvainen.
Radiossa Pate Mustajärvi laulaa Pitkästä, kuumasta kesästä. Hieno biisi ja ihana mies laulamassa. - Yxitypy
pian ja sassiin kirjoitti:
Täytynee lähteä pois täältä netistä. Muuten olen todella pian nettiriippuvainen.
Radiossa Pate Mustajärvi laulaa Pitkästä, kuumasta kesästä. Hieno biisi ja ihana mies laulamassa.mieltä patesta. Hänessä on jotain sexyä...vaikka ei niin kauheen komee mies olekaan. Olin yks kesä kuuntelemassa häntä, ja pitihän sitä silmät tapilla mollottaa :=))
Pitäsköhän minunkin lähtee vähäks aika pois, kun olis tarkoitis tehdä kaalilaatikko uuniin. - Patesta
Yxitypy kirjoitti:
mieltä patesta. Hänessä on jotain sexyä...vaikka ei niin kauheen komee mies olekaan. Olin yks kesä kuuntelemassa häntä, ja pitihän sitä silmät tapilla mollottaa :=))
Pitäsköhän minunkin lähtee vähäks aika pois, kun olis tarkoitis tehdä kaalilaatikko uuniin.Eikö ole jännä, jotain sexyä siinä miehessä on. Näin hänet kerran Oulussa eräässä hotellissa aamupalalla ja kyllä oli ihan katsottava siinäkin tavallisessa tilanteessa, ettei tv:ssä tai lavalla livenä esiintymässä.
Nyt poistun vihdoin viimein täältä:)). Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
- Meriläinen
Oletkohan vaan nettiriippuvainen tänään? :)
Olin saaressa pari päivää ja luin hyvin mielenkiintoisen kirjan:
Riittää jo
-irti maailmasta jossa kaikkea on ihan liikaa
Kirj. John Naish
Siinä käsitellään monia riippuvaisuuksia evoluutionkin kautta. Vaikka oli asiakirja en oikein malttanut päästää käsistäni, kyllä eri lukujen välillä pidin tuumailu tauon ja kuljin pitkin metsiä miettien miten se toimii omalla kohdallani.
Oikeastaan oli pitkälti kirjan ansiota että tulin siivous päälle ja rantauduin kotiin tarkistamaan kuinka paljon tuehuutta minulla on ja mistä luovun taas saadakseni lisää tilaa hengittää.
Jos kiinostaa tälläinen ajattelu suosittelen kirjaa vaikka kirjoittaja on englantilainen ja siinä käydään englannin ja amerikan kautta asioita niin kuitenkin itse sain paljon ajattelemista omaan elämääni.- Yxitypy
koko päivää kestänyt riippuvuutta. Mutta kyllä mä aamusta sinne yhteen saakka istuin ruudun ääressä aika tiiviisti, mutta sitten piti lähtä käymään väliin yksillä synttäreilläkin :=))
Minusta kun tuntuu, ettei mulla paljon turhuutta ole, mutta laitas sen kirjoittajan nimi, niin luen. Mun täytyykin käydä tällä viikolla taas kirjastossa. - Meriläinen
Yxitypy kirjoitti:
koko päivää kestänyt riippuvuutta. Mutta kyllä mä aamusta sinne yhteen saakka istuin ruudun ääressä aika tiiviisti, mutta sitten piti lähtä käymään väliin yksillä synttäreilläkin :=))
Minusta kun tuntuu, ettei mulla paljon turhuutta ole, mutta laitas sen kirjoittajan nimi, niin luen. Mun täytyykin käydä tällä viikolla taas kirjastossa.oli kirjoittajan nimikin;)
John Naish.
Eikä se kaikkia kiinostakaan tommonen kirjallisuus, mulla vaan on tapana lukea kaikkia vastaavia nykyään vähemmän enää romaaneja.
Aikansa kutakin ehkä romskutkin tulee taas aikanaan. - Yxitypy
Meriläinen kirjoitti:
oli kirjoittajan nimikin;)
John Naish.
Eikä se kaikkia kiinostakaan tommonen kirjallisuus, mulla vaan on tapana lukea kaikkia vastaavia nykyään vähemmän enää romaaneja.
Aikansa kutakin ehkä romskutkin tulee taas aikanaan.olikin :=))
Se vähän riippuu, miten tuollainen mietintää aikaan saava kirja on kirjoitettu.
Joitakin lukee mielellään, ja jotkut tuntuvat jo alusta asti niin puulta, ettei jaksa lukea.
Minä luen joka ilta kirjaa kun meen nukkumaan. En saa muuten unta. Tykkään lukea dekkareita mm. Holt, Marklund, French, Walters jne. Niihin vaan tahtoo eläytyä niin täysillä, että saattaa nähdä yöllä painajaisia.
Kaikkein parasta ltalukemista olis kyllä oikein jaaritteleva ja pitkävetinen kirja. Uni tulee hyvin .
Elämänkerta kirjoja olen lukenut myös aika paljon.
koko päivän netissä myös kun tundralla on:
- lumimyrsky
- pakkasta yli 20 astetta
- kaamos
- sudet ulvoo nurkissa
Mikäli vastaus oli joka kohtaan kyllä, olet pahasti nettiriippuva! :) Ehdottaisinkin, että S24 perustaisi nettiaddikteille oman vieroituspalstan! :)
Uudet ja entiset murut saa näppikseltä kätevästi kääntämällä näppis ylösalaisin. Murut kannattaa kerätä talteen ja murskata korppujauhoksi! :) Sensijaan kahvin tai teen kaataminen näppikselle ei ole erityisen suotavaa. Saattaa vaikka osa näppäimistä sanoa sopimuksensa irti!
nimim. Kokemusta on- Yxitypy
kaikkiin on kyllä, ellei satu työpäivä olemaan :=))
Mitenhän se vieroituspalsta toimisi? Luulen että sillä palstalla vois olla aika kivaa.
Sähän oikeestaan voisit alkaa sille palstalle sitten sefuks. Aina kun joku tekis jonkun avauksen tai kommentois, tulisit väliin ja kysyisit esim. "Oletko miettinyt, miksi teit avauksen tai kommentoit tälle palstalle. Olisitko voinut ehkä käyttää aikasi paremmin siellä livessä. Lähtenyt tapaamaan vaikka liveystäviäsi tai kutsunut liveystäviäsi kylään jne "
Siis yrittäsit saada palstariippuvaisille oikein huonon omantunnon. Minusta tuntuu, että jopa minäkin saattaisin pikkuhiljaa lopettaa palstailun :=))
Tees nyt S24 ehdotus tällaisen palstan perustamisesta. Yxitypy kirjoitti:
kaikkiin on kyllä, ellei satu työpäivä olemaan :=))
Mitenhän se vieroituspalsta toimisi? Luulen että sillä palstalla vois olla aika kivaa.
Sähän oikeestaan voisit alkaa sille palstalle sitten sefuks. Aina kun joku tekis jonkun avauksen tai kommentois, tulisit väliin ja kysyisit esim. "Oletko miettinyt, miksi teit avauksen tai kommentoit tälle palstalle. Olisitko voinut ehkä käyttää aikasi paremmin siellä livessä. Lähtenyt tapaamaan vaikka liveystäviäsi tai kutsunut liveystäviäsi kylään jne "
Siis yrittäsit saada palstariippuvaisille oikein huonon omantunnon. Minusta tuntuu, että jopa minäkin saattaisin pikkuhiljaa lopettaa palstailun :=))
Tees nyt S24 ehdotus tällaisen palstan perustamisesta.Elikkä vieroituspalstalle näyttäisi oleva ns. sosiaalinen tilaus. Vieroituspalsta voisi toimia vaikka kuten AA-kerho, tosin nimi voisi olla vaikka NN-kerho (NimettämätNettiaddiktit). Kerhossa jokainen vuorollaan tunnustaisi, kuinka suuren osan elämästä netti syö ja kuinka työ, perhe sekä puoliso ovat joutuneet kärsimään, kuinka terveys alkaa horjua ja kuinka ei saa enää edes nukutuksi. Yhdessä sitten voivoteltaisiin ja annettaisiin tukea toinen toisillemme! :) Mikäli erehtyy tekemään yhdenkään nettielämää ihannoivan kommentin avauksesta puhumattakaan saa niskaansa yleisen paheksunnan ja sefun sapekkaan moitteen!
Menenkin samantein ehdottamaan nettivieroituspalstaa! :)- Yxitypy
norMix kirjoitti:
Elikkä vieroituspalstalle näyttäisi oleva ns. sosiaalinen tilaus. Vieroituspalsta voisi toimia vaikka kuten AA-kerho, tosin nimi voisi olla vaikka NN-kerho (NimettämätNettiaddiktit). Kerhossa jokainen vuorollaan tunnustaisi, kuinka suuren osan elämästä netti syö ja kuinka työ, perhe sekä puoliso ovat joutuneet kärsimään, kuinka terveys alkaa horjua ja kuinka ei saa enää edes nukutuksi. Yhdessä sitten voivoteltaisiin ja annettaisiin tukea toinen toisillemme! :) Mikäli erehtyy tekemään yhdenkään nettielämää ihannoivan kommentin avauksesta puhumattakaan saa niskaansa yleisen paheksunnan ja sefun sapekkaan moitteen!
Menenkin samantein ehdottamaan nettivieroituspalstaa! :)Luulen että palstalle tulis paljon kirjoittajia.
Minä kyllä haluaisin kans sefuksi. Voiskohan palstalla olla kaks sefua, kun mulla on noista kaikista mainitsemistasi jutuista kokemusta, niin osaisin antaa hyviä neuvoja. Luulisi palstan työllistävän senverran paljon, ettei yks sefu ehdi hoitaa kaikkia tapauksia.
Minäs seuraan milloin laitat esityksen kehitysidea/palstaehdotukset osastoon.
Tulen heti kannattamaan :=))) Yxitypy kirjoitti:
Luulen että palstalle tulis paljon kirjoittajia.
Minä kyllä haluaisin kans sefuksi. Voiskohan palstalla olla kaks sefua, kun mulla on noista kaikista mainitsemistasi jutuista kokemusta, niin osaisin antaa hyviä neuvoja. Luulisi palstan työllistävän senverran paljon, ettei yks sefu ehdi hoitaa kaikkia tapauksia.
Minäs seuraan milloin laitat esityksen kehitysidea/palstaehdotukset osastoon.
Tulen heti kannattamaan :=)))http://keskustelu.suomi24.fi/node/8328131
Eikun kannattamaan palstaa ja ilmottautumaan sefuksi! :))- Yxitypy
norMix kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8328131
Eikun kannattamaan palstaa ja ilmottautumaan sefuksi! :))En olis uskonut, että teet sen.
Meenpä heti kannattamaan. :=))
Hei tee muutkin palstalaiset. Nytr kannattamaan uutta palstaa! - paapuuri
Yxitypy kirjoitti:
En olis uskonut, että teet sen.
Meenpä heti kannattamaan. :=))
Hei tee muutkin palstalaiset. Nytr kannattamaan uutta palstaa!mitäs viivyttelit liian kauan ;))
- Yxitypy
paapuuri kirjoitti:
mitäs viivyttelit liian kauan ;))
Arvaa vaan harmittaako nyt :((
Yxitypy kirjoitti:
Arvaa vaan harmittaako nyt :((
paapu voitti rinnan mit...siis minuutilla. Sorry, aina ei voi voittaa ei edes joka kerta! :)
Meillä kaikilla on oma nettikäyttäytymismalli. Herättelen aamupäivällä itseni nettailemalla ennenkuin ja siirryn päivän askareisiin. Illalla ennen nukkumaan menoa on kiva kuikistaa päivän saldo ja tyhjätä aivot.
Kun on aikaa eikä kiirettä pukkaa, mikä siinä nettaillaan ei kai se ole kuitenkaan niin haitallista riippuvuutta kuten esim. tupakka ; )
Näyttääkö taivas tuntralla jo kirkastuvan täällä koressa on pienoisia enteitä paremmasta.- Yxitypy
tapa minullakin.
Tupakan polton lopetin..niin kohta tulee 5 kuukautta. En polttanut kuin kolme-neljä tupakkaa päivässä, mutta silti se väliin tulee vieläkin mieleen.
Aamu tundralla ollut harmaa ja ilma kostea, mutta nyt näkyy vähän sinistä taivasta ja ajattelinkin lähtee tästä pyöräilemään :=))
- olet ja
pahasti voisit joskus tehdä muutakin tänäänkin roikut täällä vaikka sun piti olla vain eilen eikä tipu hymiöitä joita kuitenkin kaipaat no olkoon menneeksi täs yksi ööh miten niitä tehtiinkään
- Yxitypy
Menin taas eilen antamaan pahalle pikkusormen, niin se vei koko käden.
Jäi siis nettiputki päälle.
Voisit kyllä muuten vähän hymiötä vilauttaa.
Jos yhden hymiön mulle laittasit, lupaan lähtee tästä pyöräilemään muutamaks tunniks.
Mutta illalla kyllä palaan taas :=)) - kauniisti
Yxitypy kirjoitti:
Menin taas eilen antamaan pahalle pikkusormen, niin se vei koko käden.
Jäi siis nettiputki päälle.
Voisit kyllä muuten vähän hymiötä vilauttaa.
Jos yhden hymiön mulle laittasit, lupaan lähtee tästä pyöräilemään muutamaks tunniks.
Mutta illalla kyllä palaan taas :=))pyysit niin tässä :/ upsista kun tulikin viäräleuka no mees nyt siitä kuitenkin kuntoasi kohottamaan olet sen tarpeessa nähtävästi
- Yxitypy
kauniisti kirjoitti:
pyysit niin tässä :/ upsista kun tulikin viäräleuka no mees nyt siitä kuitenkin kuntoasi kohottamaan olet sen tarpeessa nähtävästi
Menihän tuo paremman puutteessa, mutta voisit seuraavan kerran vähän paremman hymyn suoda :=))
Moikka...iltaan saakka jolloin hymyillen taas kohdataan..tään laulun myötä
http://www.youtube.com/watch?v=bkURiFZ3D-o
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172424Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061829Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021481Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571377Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1901231- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511025Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840