Tieteen Kuvalehti 11/2009: Eläinkunta alkoi laakkoeläimestä. Ensin oli limaläiskä.
www.tieteenkuvalehti.com
Elämän alku Maapallolla.
3
288
Vastaukset
- capt.cöpenick*
Kun protomaapallo oli jäähty lähes 2 mrd vuoden ajanjakson, ensimmäiset arkkibakteerit ilmestyivät n. 3.5 mrd vuotta sitten maapallolle.
Nämä olivat myös 1mm kokoisten laakkoeläinten kantamuotoja - sinänsä koko elämänkirjon esimuotoja.
Siksi tuntuu äärettömän typerältä nyt vuosikymmenestä toiseen jauhaa ateismista ja uskovista - samaa populaa kaikki.- heh...
"Siksi --- jauhaa ateismista ja uskovista - samaa populaa kaikki."
Minun esi-isäni ei ole mikään apina, vielä vähemmän joku laakkoeläin tai arkkibakteeri hehe.
Koko darwinismi on oppina todistamaton, ja sen kumoavia asioita on luonnossa olemassa. Darwinismi perustuu epätieteelliseen väitteeseen että tietoisuus olisi ainetta.
Tiede itse sanoo että energiat ovat ikuisia. Miksi sitten tietoisuus ei olisi erillinen energia, ja siksi ikuinen? Pystyyhän juuri tietoisuus vaikuttamaan aineeseen, josta ovat todisteena kaupunkimme jne.
Ei ole pitäviä perusteita väittää että elinlajit syntyivät alkusopasta geneettisen evoluution välityksellä.
Yhtä hyvin voi samankaltaisuudet elinlajien välillä viitata samaan luojaan eli älykkyyteen. Autotkin ovat tietyn tehtaan valmistamia pitkälti samanlaisia, ei niin että yksi auto olisi synnyttänyt seruaavan...
Muinaisessa Bhagavata Puranassa Luoja, eli Brahma, tämän nimenomaisen maailmankaikkeuden luoja, kysyy Vishnulta, eli Korkeimmalta, mitä tehdä jotta ei ylpistyisi kun miljardit luodut ylistävät. Vishnu vastasi, tee se niin etteivät huomaa. Brahma onnistui tässä melko hyvin, sanoisin hehe.
Veda-teksteissä puhutaan yksityiskohdittain sekä luojasta, luomuksesta että näiden takana olevasta todellisuudesta.
Niissä puhutaan myös esim. aineellisesta maailmasta vaahtona syitten valtameressä. Makrokosmos on juuri vaahtoa, tai kuplia, myös nykyastronomian mukaan:
http://cas.sdss.org/DR6/en/astro/structures/structures.asp
Jännää että lajien muuttumista toiseksi ei olla koskaan havaittu, mutta kuka tahansa voi havaita eli oivaltaa olevansa puhdas henkisielu, jos vaan niin haluaa.
Siihen on olemassa tieteellinen menetelmä. Lue lisää:
http://www.asitis.com/ - capt.cöpenick*
heh... kirjoitti:
"Siksi --- jauhaa ateismista ja uskovista - samaa populaa kaikki."
Minun esi-isäni ei ole mikään apina, vielä vähemmän joku laakkoeläin tai arkkibakteeri hehe.
Koko darwinismi on oppina todistamaton, ja sen kumoavia asioita on luonnossa olemassa. Darwinismi perustuu epätieteelliseen väitteeseen että tietoisuus olisi ainetta.
Tiede itse sanoo että energiat ovat ikuisia. Miksi sitten tietoisuus ei olisi erillinen energia, ja siksi ikuinen? Pystyyhän juuri tietoisuus vaikuttamaan aineeseen, josta ovat todisteena kaupunkimme jne.
Ei ole pitäviä perusteita väittää että elinlajit syntyivät alkusopasta geneettisen evoluution välityksellä.
Yhtä hyvin voi samankaltaisuudet elinlajien välillä viitata samaan luojaan eli älykkyyteen. Autotkin ovat tietyn tehtaan valmistamia pitkälti samanlaisia, ei niin että yksi auto olisi synnyttänyt seruaavan...
Muinaisessa Bhagavata Puranassa Luoja, eli Brahma, tämän nimenomaisen maailmankaikkeuden luoja, kysyy Vishnulta, eli Korkeimmalta, mitä tehdä jotta ei ylpistyisi kun miljardit luodut ylistävät. Vishnu vastasi, tee se niin etteivät huomaa. Brahma onnistui tässä melko hyvin, sanoisin hehe.
Veda-teksteissä puhutaan yksityiskohdittain sekä luojasta, luomuksesta että näiden takana olevasta todellisuudesta.
Niissä puhutaan myös esim. aineellisesta maailmasta vaahtona syitten valtameressä. Makrokosmos on juuri vaahtoa, tai kuplia, myös nykyastronomian mukaan:
http://cas.sdss.org/DR6/en/astro/structures/structures.asp
Jännää että lajien muuttumista toiseksi ei olla koskaan havaittu, mutta kuka tahansa voi havaita eli oivaltaa olevansa puhdas henkisielu, jos vaan niin haluaa.
Siihen on olemassa tieteellinen menetelmä. Lue lisää:
http://www.asitis.com/Kun tutkimuksiin perustuvaa tietoakin on muokattu kansankielelle omaksuttavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402