Lidl sähköpostiosoite

Enska

Miten antaa palautetta Lidl-ketjulle, kun weppisivuilta ei löydy muuta kuin "palvelevan puhelimen" numero, jolle on turha palautetta antaa. Mahtaako Lidl edes kuluttajien palautetta kaivatakaan?

41

6805

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsmies

      on olla käymättä koko putiikissa. En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään.

      • Enska

        Jaloilla äänestäminen ei muuta maailmaa, jos ei kerro siitä kenellekään.


      • kaaleppi

        "En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään."

        Millä perusteella kuvittelet pystyväsi Lidliä arvioimaan ja siitä kommenttejasi esittämään, jos ei siellä edes ole käynyt?

        Luuletko, että kukaan sinun kommenteistasi välittää, kun tuon käymättömyytesi tietää?

        Itse kävin jälleen lauantaina ja ostin sitä hyvää salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen.


      • Enska
        kaaleppi kirjoitti:

        "En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään."

        Millä perusteella kuvittelet pystyväsi Lidliä arvioimaan ja siitä kommenttejasi esittämään, jos ei siellä edes ole käynyt?

        Luuletko, että kukaan sinun kommenteistasi välittää, kun tuon käymättömyytesi tietää?

        Itse kävin jälleen lauantaina ja ostin sitä hyvää salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen.

        Taisi olla kommenttisi osoitettu erämiehelle. Itse poikkean Lirissä kun tarve siellä myytävistä erikoistuotteista tulee. Halpojen vihannesten ym. perässä en jaksa juosta. Kritiikkini koskkee lähinnä aivottomia kassajärjestelyjä ja ostoskorien puutetta. Kassamallihan on apinoitu ison veden takaa sillä erotuksella, että amerikkalaisessa marketissa on ostosten pakkaajapoika, joka vikkelästi laittaa tavarat isoihin paperipusseihin. Lirin (Lidlin kansanomainen muoto) periaatteisiin kuuluu säästää kaikessa ("asiakkaiden eduksi" = hyvän katteen tekemiseksi)joten kassamalli ei toimi. Samoin kun ei toimi ostoskorien asemesta käytettävien jukurtti/olutlaatikoiden kanssa tasapainoilukin. Halpisketjussa on ideaa, mutta toteutus tökkii. Siksi palautteen antaminen olisi tärkeää toiminnan kehittämiseksi.


      • Kolmesti käynyt
        Enska kirjoitti:

        Taisi olla kommenttisi osoitettu erämiehelle. Itse poikkean Lirissä kun tarve siellä myytävistä erikoistuotteista tulee. Halpojen vihannesten ym. perässä en jaksa juosta. Kritiikkini koskkee lähinnä aivottomia kassajärjestelyjä ja ostoskorien puutetta. Kassamallihan on apinoitu ison veden takaa sillä erotuksella, että amerikkalaisessa marketissa on ostosten pakkaajapoika, joka vikkelästi laittaa tavarat isoihin paperipusseihin. Lirin (Lidlin kansanomainen muoto) periaatteisiin kuuluu säästää kaikessa ("asiakkaiden eduksi" = hyvän katteen tekemiseksi)joten kassamalli ei toimi. Samoin kun ei toimi ostoskorien asemesta käytettävien jukurtti/olutlaatikoiden kanssa tasapainoilukin. Halpisketjussa on ideaa, mutta toteutus tökkii. Siksi palautteen antaminen olisi tärkeää toiminnan kehittämiseksi.

        Lidl on umpimielinen firma, joka on sitoutunut omaan ideologiaansa. Kaikki tehdään just siihen malliin kuin pääkonttorilla on päätetty.

        Asiakasko – ja vielä vierasmaalainen, jostain Pohjolan perukoilta – muka tietäisi paremmin, mikä on Lidlille hyväksi?

        Ei tuollainen firma mitään sähköpostiviestejä riesakseen halua. Joltakulta menisi niidenkin lukemiseen työaikaa aivan hukkaan.


      • Riksu
        Enska kirjoitti:

        Taisi olla kommenttisi osoitettu erämiehelle. Itse poikkean Lirissä kun tarve siellä myytävistä erikoistuotteista tulee. Halpojen vihannesten ym. perässä en jaksa juosta. Kritiikkini koskkee lähinnä aivottomia kassajärjestelyjä ja ostoskorien puutetta. Kassamallihan on apinoitu ison veden takaa sillä erotuksella, että amerikkalaisessa marketissa on ostosten pakkaajapoika, joka vikkelästi laittaa tavarat isoihin paperipusseihin. Lirin (Lidlin kansanomainen muoto) periaatteisiin kuuluu säästää kaikessa ("asiakkaiden eduksi" = hyvän katteen tekemiseksi)joten kassamalli ei toimi. Samoin kun ei toimi ostoskorien asemesta käytettävien jukurtti/olutlaatikoiden kanssa tasapainoilukin. Halpisketjussa on ideaa, mutta toteutus tökkii. Siksi palautteen antaminen olisi tärkeää toiminnan kehittämiseksi.

        Ettepä ole tainneet käydä Lidlin kotimaassa katsomassa sikäläisien merkettien kassajärjestelmiä. Nämä ns. halpamarketit ovat sitä varten, että niistä ostetaan paljon kerralla, joten ostoskoria ei tarvita. Ostokset laitetaan kärryyn, siitä kassahihnalle ja sitten kärryt kiireesti sinne hihnan toiseen päähän ja ostokset takaisin kärryyn. Kärryllä ostokset autolle, jossa peräkontissa odottaa korit, joihin ostokset pakataan. Saksassa harva käyttää muovipussia ostosten kuljetukseen. Johtuu varmaan paljon tiukemmasta ympäristölainsäädännöstä.
        Kuitenkin mielestäni hyvä systeemi.


      • Myyntimies
        Riksu kirjoitti:

        Ettepä ole tainneet käydä Lidlin kotimaassa katsomassa sikäläisien merkettien kassajärjestelmiä. Nämä ns. halpamarketit ovat sitä varten, että niistä ostetaan paljon kerralla, joten ostoskoria ei tarvita. Ostokset laitetaan kärryyn, siitä kassahihnalle ja sitten kärryt kiireesti sinne hihnan toiseen päähän ja ostokset takaisin kärryyn. Kärryllä ostokset autolle, jossa peräkontissa odottaa korit, joihin ostokset pakataan. Saksassa harva käyttää muovipussia ostosten kuljetukseen. Johtuu varmaan paljon tiukemmasta ympäristölainsäädännöstä.
        Kuitenkin mielestäni hyvä systeemi.

        Ketkä ne tässä on aivottomia ja tekee asian vaan itellee vaikeaksi, kun ei noin yksinkertaista systeemiä tajua... Suomalainen kassasysteemi on ihan hanurista, kun asiakkaat jauha vain p:tä kassaneitien kanssa ja hidastavat turhaan jonon kulkemista.


      • auflauf
        Riksu kirjoitti:

        Ettepä ole tainneet käydä Lidlin kotimaassa katsomassa sikäläisien merkettien kassajärjestelmiä. Nämä ns. halpamarketit ovat sitä varten, että niistä ostetaan paljon kerralla, joten ostoskoria ei tarvita. Ostokset laitetaan kärryyn, siitä kassahihnalle ja sitten kärryt kiireesti sinne hihnan toiseen päähän ja ostokset takaisin kärryyn. Kärryllä ostokset autolle, jossa peräkontissa odottaa korit, joihin ostokset pakataan. Saksassa harva käyttää muovipussia ostosten kuljetukseen. Johtuu varmaan paljon tiukemmasta ympäristölainsäädännöstä.
        Kuitenkin mielestäni hyvä systeemi.

        Niin. Kyllä se täällä Saksassa toimii moitteettomasti. En aluksi ymmärtänyt, mistä ihmeen ostoskoreista oli puhe. Ne ovat nykyään harvinaisuus. Täällä todellakin käytetään kangaskasseja tai kasaanmeneviä kantokoreja. Muovikassit eivät kelpaa täällä jätesäkeiksi. Jätteidenkuljettajien tulee nähdä pussisi lävitse, mitä siellä on. Nämä jätepussithan sitten laitetaan jätesäkkeihin (3-4 pussia). Jos yhdessä pussissa on väärää jätettä, jää säkkisi tienvarteen.
        Mutta sitä palautepalstaa ei Lidillä tosiaankaan ole?
        Ehkä pääkonttoriin, siellä Suomessa kannattaisi lähettää kirje markkinointipäällikölle. Halloo, Suomessakin on tietokoneita!


      • Fennomaani
        kaaleppi kirjoitti:

        "En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään."

        Millä perusteella kuvittelet pystyväsi Lidliä arvioimaan ja siitä kommenttejasi esittämään, jos ei siellä edes ole käynyt?

        Luuletko, että kukaan sinun kommenteistasi välittää, kun tuon käymättömyytesi tietää?

        Itse kävin jälleen lauantaina ja ostin sitä hyvää salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen.

        Nimim. Kaaleppi ja lainaus viestiisi; salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen. Kysymykseni onkin: Olivatko ostamasi ja niin kehumasti tuotteet SUOMALAISIA? Epäilen vahvasti.
        Käyn joskus Lidlissä, mutta ostan vain ja ainoastaan kotimaisia tuotteita (no en tietenkään mainitsemiasi mangoja yms.). Lidl on edullinen kauppa, kunhan muistaa ostaa ainoastaan suomalaisia tuotteita (poislukien ulkomaiset hedelmät ja vihannekset. Voipi saada jopa kotimaisia ruusukaaleja!


      • Anonyymi
        kaaleppi kirjoitti:

        "En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään."

        Millä perusteella kuvittelet pystyväsi Lidliä arvioimaan ja siitä kommenttejasi esittämään, jos ei siellä edes ole käynyt?

        Luuletko, että kukaan sinun kommenteistasi välittää, kun tuon käymättömyytesi tietää?

        Itse kävin jälleen lauantaina ja ostin sitä hyvää salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen.

        Kommentoija on itsesäälinen toimittaja, joka trollaa työkseen netissä kuten muutkin media-alan edustajat tekevät.


      • Anonyymi
        Kolmesti käynyt kirjoitti:

        Lidl on umpimielinen firma, joka on sitoutunut omaan ideologiaansa. Kaikki tehdään just siihen malliin kuin pääkonttorilla on päätetty.

        Asiakasko – ja vielä vierasmaalainen, jostain Pohjolan perukoilta – muka tietäisi paremmin, mikä on Lidlille hyväksi?

        Ei tuollainen firma mitään sähköpostiviestejä riesakseen halua. Joltakulta menisi niidenkin lukemiseen työaikaa aivan hukkaan.

        Sain tammiston k kaupassa mäntien tomattien oston koebauskeksi lisää samoja mätiä tomaatteja


      • Anonyymi
        kaaleppi kirjoitti:

        "En ole koskaan käynyt, enkä tule koskaan käymään."

        Millä perusteella kuvittelet pystyväsi Lidliä arvioimaan ja siitä kommenttejasi esittämään, jos ei siellä edes ole käynyt?

        Luuletko, että kukaan sinun kommenteistasi välittää, kun tuon käymättömyytesi tietää?

        Itse kävin jälleen lauantaina ja ostin sitä hyvää salamia (tosiedullista), hyviä krakovanmakkaroita, olutta, tyttärelleni siideriä (pilkkahintaan muiden kauppojen tuotteisiin verrattuna), ilmakuivattua kinkkua, hedelmärahkaa, maustamatonta jugurttia (hyvää ja halvinta, mitä olen löytänyt), pari euroa kilo maksavia mangoja yms. Lidlistä löytää monia sellaisisa tuotteita, joita ei ole muissa liikkeissä - ja lisäksi edullisesti. Vain typerys kieltäytyy tutustumasta liikkeeseen.

        nyt kyllä valehtelet

        ilmakuivattua höpöpöpöö


    • asiakas

      Käyppä kuule lidlin omilla nettisivuilla.
      Sieltä löytyy.
      www.lidl.fi
      Itse olen myös lidlin asiakas ja pidän ks. kaupan tuotteista halpuuden vuoksi ja on siellä esim.
      jugurttituotteet paljon maukkaampia!!!

      • Just joo

        Lähelle omaa asuinaluettani avattiin tänään juuri uusi Lidl. Postikin toi mainoksen tarjoustuotteista ja tilasin oikein tarjouslehtisen sähköpostiinikin. Tarkemmin lukiessani sähköpostiini saapunutta tarjousviestiä, huomasin aika veikeän seikan. Yhtään viestissä ollutta tarjoustuotetta ei ole jostain syystä myynnissä siinä Lidlissä. En ole koskaan kyseisen ketjun liikkeissä käynyt ja taitaa siis jäädä myös käymättäkin, jos ei sieltä kerran edes heidän mainostamiaan tuotteita saa. Harakoille meni mainoslehtiset. Fiksua on toiminta juu. Olisin kyllä ihan mielenkiinnosta halunnut kysyä kyseisestä myymälästä, että mitäs he sitten oikein myyvät mutta kuten aikaisemmissa viesteissä on todettu, yhteystiedot jostain syystä puuttuvat kyseisen firman nettisivuilta. Ei käy yksiin firman toimintaperiaate näin käytännössä. Asiakaskunnan aliarvioimista parhaimmillaan. No eipä tarvitse sitten sitäkään "ihmettä" vaivautua katsomaan.


    • Jussi_03
    • nophometta

      Koko juustopaketti homeessa, ja palaute on, en mene sakemanni liikkeeseen enää tuotteiden taso laskenut todella merkittävästi, jotenkin huolimatonta ja ylimielistä palvelua
      https://ibb.co/j0Ono6
      siinä juustoa sen ei pitäisi olla homejuustoa!!

      • jatkossatarkemmin

        Ostin myös epähuomiossa homeisen juuston Lidlistä. Laitoin palautetta nettisivun kautta. Lähettivät lahjakortin, jonka arvo oli yli 2-kertainen juuston hintaan nähden. Ostan jatkossakin, mutta katson vähän tarkemmin.


      • nophometta
        jatkossatarkemmin kirjoitti:

        Ostin myös epähuomiossa homeisen juuston Lidlistä. Laitoin palautetta nettisivun kautta. Lähettivät lahjakortin, jonka arvo oli yli 2-kertainen juuston hintaan nähden. Ostan jatkossakin, mutta katson vähän tarkemmin.

        No hyvänen aika että sulla oli tuuria, lässyn lässyn jatkossatarkemmin kauppa vaan ei saa myydä homeisia ja epäkurantteja tuotteita, älä tule opettamaan isääsi, naimaan vanha pieru..


    • Ellerhur

      Näin toimii
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84202fb2-e97f-428b-9841-6c5e55a73e60
      "Lidl käyttää puhelinpalvelussaan työntekijöiden oikeiden nimien sijaan aliaksia eli salanimiä. Näin kertoo Suomen Kuvalehden hankalia asiakkaita koskevassa artikkelissa Lidlin asiakaspalvelupäällikkö Mxxx.
      Salanimillä pyritään suojelemaan työntekijöitä.
      – Meillä ei ole valtavasti hankalia asiakkaita, mutta ne jotka valittavat, ovat vakiokasvoja, jotka ovat jatkaneet valittamista jo vuosia Kxxx kertoo Suomen Kuvalehdelle.
      – Pääsääntöisesti he ovat asiakkaita, joilla on ongelmia muualla elämässä ja he purkavat sitä meidän asiakaspalvelijoihimme, hän jatkaa.
      Mielenrauha Oy:n toimitusjohtaja Txxx suosittelee samassa artikkelissa keksimään fiktiiviset yhteishenkilöt vaikeille valittajille. Hän kehottaa tarkastamaan Maamme-kirjoiksi kutsutusta rekisteristä, että tätä fiktiivistä henkilöä ei ole olemassa. Fiktiivinen henkilö voi todellisuudessa olla joukko ihmisiä, jotka hoitavat tapausta.
      – Puhelinvaihteen pitää olla mukana juonessa, puhelut ohjataan aina vastaajaan. Neuvotaan asioimaan sähköpostitse, fiktiivistä yhteyshenkilöä ei saa koskaan kiinni puhelimitse, Kxxx sanoo."

      Jos palaute ei vaikuta, niin sitten voi äänestää jaloilla.

    • aliasPaavo

      Olen tehnyt aikoinani puhelinmarkkinointia ja aina alias nimellä. Asia oli sovittu työnantajan kanssa, aina sama alias. Osa soittajista oli aivan pihalla, mutta saivat purkaa mieltään muutaman minuutin, sitten seuraava asiakas.

    • Anonyymi

      Miksi lidl tuotteet huononee koko ajan..kaiken näköistä rääsää tulee koko ajan..ruokatuotteet samoja ja tarjoukset myös..hinnatkin pikku hiljaa nousseet ylöspäin..meitä on monta jotka olemme huomanneet saman jutun..cittarit rupeaa olemaan parempi nykyisin..
      Kauppojen siisteys on huonontunut myös..ei mukavaa asioida jos kaikki on sinne päin..uusia tuotteita ja siisteyttä lisää..

      • Anonyymi

        Tuo siisteys on varmaan kauppakohtaista. Riippuu työntekijöistä. Täällä on kaksi Lidliä, olen käynyt vain toisessa ja se on siisti. Citarissa tai Prismassa en ole käynyt pariin vuoteen.


      • Anonyymi

        Olemme tehneet 99% ruoka ostokset kyseisessä kaupassa. Yllätys kun huomasin joku aikka sitten suositun "punaisen tölkkiin valmistetun oluen" maun kadonneen, ystävien kanssa girraltessa porukka ihmetteli samaa asiaa. Aloimme selvittää asiaa ja huomasimme että alkoholi brosenttia oli pudotettu, kukaan meistä ei tiennyt asiasta mitään. Myymälöissä ei näkyvillä että suosittun tuotteen sisältö muuttunut. Kohf muutti tölkin väritystä kun alensi alkoholi pitoisuutta, teki asian rehellisesti. Meillä ja kymmenillä ystävälläni tämä kyseinen kauppa jäi historiaan ainakin toistaiseksi. Terv. Onko kyseessä huijaus vai jopa petos!


    • Anonyymi

      Miksi Lidliä kiinnostaisi turha napina ja valitus? Lidl kyllä itse tietää parhaiten, mitä kuluttajat haluavat - sen todistaa uskollinen asiakaskunta, joka kasvaa vuosi vuodelta

    • Anonyymi

      Haistakaa vittu muute ois ollu 5 tähtee mutta ny mielipide vaihtui siis mulle aina myydään siellä tulitikkuja varsinkin jos mulla on isot ostokset niiku oli tälläki kertaa sit siin oli yks tulitikku aski sit se huora sanoo et en voi myydä sulle sit oon sillai et mulle o aina myyty sit vaa o sillai aha sit oon sillai et ok en sit osta mitää sit oon sillai et pomos varmaa tykkää ku just menetitte asiakkaa ja pari kymppiä eipä tarvi enää kaydä lähenpä ny mielummi k markettii ostaa sitte haistakaa ny vittu lidl paska eipä tarvi enää käydä vittu jos ette kerro sille huoralle että mulle myydäö nii vaihdan kyllä kauppaa mulla kuiteski menee tonne viikos joku 100€ että kohta ette saa multa senttiikää jos tommone viel toistuu HAISTAKAA LIDLI VITTU

    • Anonyymi

      Onko pakko muistuttaa Marinin hallinnosta jopa mainoksissa??? Loppuu Lidl:sää käynnit!!!

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa kuitti, ettei vaan luule jotain tuotetta halvaksi hyllyhinnan mukaan.
        Ostin hiljattain maustetun rahkan, punainen ale-hinta hyllyn reunassa, otettu kuitenkin normaali. Huomasin vasta autossa, en jaksanu valittaa.
        Hieman aiemmin kaupungin toisessa lidlis luomuruispaloja ostin 4 kpl tarjoushintaan. Olikin laitettu 4 krt munkki, lähes 2 eur kalliimmalla. Munkkeja en ostanu ollenkaan.Huomasin heti pakatessa ostoksia. Kassa palautti summan, ei kuitenkaan mitään pahoittelua, vaikka ystävällisesti sanoin asiasta.
        Eikä kauaa näistäkään kun eräässä lidlissä oli vaan lisätty joku tuote mitä en taaskaan ollut ostanut. Sain kyllä rahat huomautettuani.
        Nyt en vähään aikaan ole lidlis käynyt, rupes niin ärsyttämään tämmöiset.


    • Anonyymi

      Lidl edullinen ostospaikka , usein kuitenkin tuotetta puuttuu , jopa mainostettua . Samoin paistopisteessä usein tarjolla " ei oota " jonkun tuotteen kohdalla. Munkit ovat kai sitten suosittua ... , kun monesti tyhjää hyllyllä . Se v - tuttaa

    • Anonyymi

      Esitän toiveen; myytte erinomaisia marjoja. Olen ostanut usein, koska en pidä pakasteista. Marjojen kanssa käytän kinuskikastiketta. Se ei kuulu valikoimiinne. Olisiko mahdollista lisätä sellainen tuote tai siihen verrattava myyntiartikkeleihinne.

    • Anonyymi

      Patelassa ei saa enään paistopisteestä lämmintä leipää toisen kerran jo pettynyt mistä lie tuovat kun paistopiste pimiää. Pitää ostaa leivät ja muut tuotteet muista kaupoista.
      Hyvin pettynyt. 😒

    • Anonyymi

      Edistystä!
      Nyt jo s.posti osoite mutta ei ole vielä mitään kuulunut reklamaatiosta. Reilu 2viikkoa kulunut.

    • Anonyymi

      Kiitos siitä,että tuotevalikoimaanne ovat tulleet Oivariini-tuotteet.Mutta yksi puuttuu joukosta,nimittäin Oivariini juokseva.Sitä odotellessa Marita Lindholm, sähköposti [email protected]

    • Anonyymi

      Tunge sinä se vitun kommenttisi perseeseesi

    • Anonyymi

      Laitoin 6 krt tuotereklamaation%2C milblna 15%EDam. Jauhoinen kamala. Sp%3Amarketta99%40gmail.com

    • Anonyymi

      En voi hyväksyä saksan toimintaa ukrainan sodan avustusten rajoittamisesta myös muilta mailta. Pelkän oman edun ajaminen " kaksilla rattailla" tulee hankaloittamaan koko euroopan yhtenäisyyden toimintaa. Kuudes mersu tällä hetkellä ja Lidlin asiakas tähän asti. Seuraava auto ei enää saksalainen enkä asioi vast edes Lidlissä

    • Anonyymi

      Ei toimi salasana sanko uuden salasanan

    • Anonyymi

      Eivät kaipaa enää kuluttajien mielipidettä. Lopettivat netti sivuston palauteen vuosia sitten.Lidin pääpaikan toimisto osoite löytyy netistä.Sinne kirjoitin paperi kirjeen palauteena. Koska aina vaihto raha jos tulee takaisin 10 e ja 5 e. On risa. Opein pidän pieniä 5 e. setelitä lopmpakossa kun käyn Lidi. Mutoin palvelu hyvää ja myymälät siistejä Ainakin itä Helsinki. Kaikkialla kasojen pitää ottaessa vastaan risan setelin.MUTTA : Laitaa se erille KASSA LIPASSA ja kaupiaan ITSE palauttaa itse pankkiin liike kuin liike.Eikä kierättä risoja rahoja asiakkaille.

    • Anonyymi

      Hei. Ostin leivän Loviisasta. Korisa luki Isoleipä 3 eur ja pussissa luki Leipänen. Hyllyssä oli myös pussi Leipänen hinta 2,9 eur. Herättää epätietoisuutta kumpi on mikäkin leipä. Lisäksi pussissa ei ole tavaran tuoteselostusta, vaikka kaikista tuotteista pitää olla selvitys. Voisitteko kommentoida, mistä moinen johtuu.
      Terv Tapani Tuomainen
      Kotka

      • Anonyymi

        On sulla murheet!


    • Anonyymi

      miksi alennuksia ei anneta kaikille kassalla täytyy olla joku appi ei vanhat ihmiset pelaa sellaiten kanssa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe