Kotipizza huijaa eniten

testitulos

4

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahnuri

      Mun mielestä yleensäkin kaikki "perhepizzat" on p-seestä! Kotipizzakin vaan laittaa huiman määrän sitä taikinaa niihin.. mutta täytteet on köyhät! Perhepizzassa saa enemmän - sitä POHJAA! :( Ja tosiaan, tyyristä on!

      Muutenkin Kotipizzaa en ole kyllä aikoihin ostanut. Mun mielestä se ei edes OLE mitään kunnon pizzaa, pelkkää rasvaa kuivan pohjan päällä. Hyi yök!

      Pizza Hutista pidin paljon, muttei sitä täällä enää ole. :( Kotiksia tuntuu olevan joka nurkalla. Kai ihmiset sitten niistä tykkää. :(

      Pizzasta pidän nykyisin semmoisena kunnon MUHEVANA, kosteana, runsastäytteisenä PANNUPIZZANA!!! Ei näitä ohuita lättyjä jaksa, mitä nyt kotona teen semmoista joskus ja se on hyvää, kun siitä voi silloin tehdä mehukasta. Rossossa oli ainakin jossain vaiheessa hyvät pannupizzat. Mutta aika paljon riippui laatu siitä kuka kokki milloinkin oli!! On pari kertaa siellä käynyt niin, että keskustassa vaan on täytettä ja isot alueet reunaa on ihan KUIVAA ja täytteetöntä!!! :(

      • HilleviP

        "Muutenkin Kotipizzaa en ole kyllä aikoihin ostanut." En ollut minäkään aikoihin, ovat muuttuneet kun oli pakko hiljattain kokeilla kun ei muut auki olleet.Nykyään ovat hyviä.


    • Anonyymi

      Ala-arvoisen palvelun takia pyysin yli vuosi sitten poistamaan heidän järjestelmästään kaikki minun henkilötiedot ja "Kotijoukot" asiakkuuden. Mulle suoraan valehdeltiin, että tiedot on muka poistettu. Sain heidät valheesta kiinni ja otin yhteyttä Tietosuojavaltuutetun toimistoon. Sieltä onneksi tuli minulle kirje, että asia käsittelyssä ja Huijaripizzaan otettu yhteyttä heidän suunnasta. Olisin liittänyt näyttökuvan kirjeestä tähän, mikäli olisi mahdollista. Juuri tämä on yksi monista syistä miksi boikotoin koko mestaa nykyään, aavistukseni oli täysin oikea kun päätin huonon palvelun jälkeen irtisanoa "Kotijoukot" asiakkuuteni ja olla käyttämättä kyseisen firman "palveluita" enää ikinä.

    • Anonyymi

      Kaikki kotipizzan tuotteet on mun mielestä erittäin huonoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8773
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1325
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1212
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    10. 45
      787
    Aihe