Mikä ihme maksaa kardemummassa? En voi mitenkään tehdä pullaa ilman kardemummaa ja tykkään laittaa sitä tosi paljon. Kardemummaa menee valtavia määriä ja hirvittää katsoa kaupassa mausteen hintaa. Voisikohan kardemummaa kasvattaa itse?
Kardemumma kallis mauste
2
1341
Vastaukset
Tilaa Prima-Mausteet www.prima-mausteet.fi
Sieltä saat kardemummasi ja kaikki muutkin mausteet halvemmalla. Ja kaikenlisäksi tuoreina, kardemummankin tuoksu on ihan eri kuin kaupan muoviputkiloissa.
Tällä hetkellä näkyy 150gramman pussi maksavan 5,20.
Jos saat tilausporukan koottua, postikulujakaan ei mene jos tilaus ylittää 100 euroa.- K.ardemumma
Heippa.! Mie tilasin kardemumman ja muut mausteet tämmöisestä paikasta kun www.topintori.com. Hinnat olivat edulliset pakkauskokoon nähden ja toimitus tuli tosi nopeasti. Kardemumma 420g purkki maksoi vain
11,95€ ja näytti siellä olevan karkkejakin ja kaikkea muuta tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255