goji marja

onko

kellään mitään kokemuksia?

6

1741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ravintoarvot

Goji-marja tulee Tiibetistä ja kasvaa korkealla Himalajan rinteillä. Oranssinpunaiset, pienet, soikeat marjat maistuvat kirsikan ja karpalon sekoitukselta. Marjat ovat tuoreina makeita, mehukkaita ja herkullisia. Kuivattuina ne muistuttavat rusinoita.
        Goji-marjoja pidetään maailman ravinteikkaimpana hedelmänä, ja niissä on lukuisia erilaisia ravintoaineita. Ne sisältävät 21 eri mineraalia, mm. rautaa, kalsiumia, kaliumia, kromia, kuparia, mangaania, magnesiumia, natriumia, seleeniä, fosforia ja sinkkiä.
        Lisäksi niissä on runsaasti antioksidantteja, vitamiineja ja kivennäisaineita. Goji-marjoissa on 500 kertaa enemmän C-vitamiinia kuin appelsiineissa ja 12 kertaa enemmän proteiinia kuin omenoissa ja mansikoissa. Lisäksi marjat sisältävät 18 aminohappoa sekä vitamiineja A, B1, B2, B6 ja E.
        Betakaroteenia niissä on enemmän kuin porkkanoissa. Goji-sana tarkoittaa 'iloista', ja sanotaan, että jos syöt niitä aamulla, olet iloinen koko loppupäivän! Goji-marja sisältää enemmän antioksidantteja kuin mikään muu hedelmä.
        http://www.goji.co.za

• kasvattamaan
        ravintoarvot kirjoitti:

Goji-marja tulee Tiibetistä ja kasvaa korkealla Himalajan rinteillä. Oranssinpunaiset, pienet, soikeat marjat maistuvat kirsikan ja karpalon sekoitukselta. Marjat ovat tuoreina makeita, mehukkaita ja herkullisia. Kuivattuina ne muistuttavat rusinoita.
        Goji-marjoja pidetään maailman ravinteikkaimpana hedelmänä, ja niissä on lukuisia erilaisia ravintoaineita. Ne sisältävät 21 eri mineraalia, mm. rautaa, kalsiumia, kaliumia, kromia, kuparia, mangaania, magnesiumia, natriumia, seleeniä, fosforia ja sinkkiä.
        Lisäksi niissä on runsaasti antioksidantteja, vitamiineja ja kivennäisaineita. Goji-marjoissa on 500 kertaa enemmän C-vitamiinia kuin appelsiineissa ja 12 kertaa enemmän proteiinia kuin omenoissa ja mansikoissa. Lisäksi marjat sisältävät 18 aminohappoa sekä vitamiineja A, B1, B2, B6 ja E.
        Betakaroteenia niissä on enemmän kuin porkkanoissa. Goji-sana tarkoittaa 'iloista', ja sanotaan, että jos syöt niitä aamulla, olet iloinen koko loppupäivän! Goji-marja sisältää enemmän antioksidantteja kuin mikään muu hedelmä.
        http://www.goji.co.za

http://forgojiberries.com/HowToGrowGojiBerries.php3
        http://chilifoorumi.fi/index.php?action=printpage;topic=5667.0

• oregjr
      • .....

Itse syön noita gojimarjoja ja selvästi huomaa,että ihon kunto on todella hyvä gojimarjojen ansiosta.
        Sitä en tosin tiedä,että menestyykö itse kasvatettu gojimarja täällä Suomessa,kun kuitenkin talvi on niin pimeä ja kylmä vuoden aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe