ABC ravintolat

jos niitä ny sitten

ravintoloiksi voi mainita, ovat huonontaneet palvelua ja muutenkin laatua

Ei kiitos enää ABC;n asemalle. Saímme kesän aikana muutamalla asemalla todella huonoa palvelua ja ruokaa.

Palautetta annoimme sähköpostitse samasta asiasta kahteen kertaan. Ei edes vastausta palautteeseen.

Palaute oli asialliseen sävyyn lähettetty.
Emme kerjänneet mitään hyvitystä, vaan toivoimme kysymyksiin vastausta.

6

1180

Vastaukset

  • meidänkään tapauksessa. Olisi ollut mukava saada selitys huonolle kokemukselle.
    ABC taitaa olla määräävässä asemassa huoltoasemapalveluiden tuottamisessa, ettei yksittäiset tapaukset heitä enää kiinnosta.
    Aikaisempina vuosina palvelu on ollut hyvää ja jos jotain on mennyt pieleen, niin se on myäs hyvitetty. Nyt on jo ala-arvoista, ettei palautteeseen edes vastata.

    ABC :n toiminta ainakin meidän tapauksessa avasi silmät ja huomattiin, että myös muilla ketjuilla on huoltoasemia, jotka ovat laadukkaampia, kuin aakkos-ketju.

    Esim. Teboil, Neste ovat kehittyneet paljon. Olisko yrittäjävetoisuudella näppinsä pelissä ABC:n asemanhoitajia vastaan

    • jos aikuinen syöö teboililla lasten annoksen pitää maksaa lisä hintaa siitä


  • menee ilmeisesti liian hyvin tai hyvin huonosti, kun ei edes asiakaspalautetta kommentoida.

  • käytte syömässä abc- tai muissa bensiinin jakelupaikkojen ruokaloissa???
    Auton niisä joi juuri tankata muttei minulle ole koskaan tullut mieleen syödä ko: paikoissa. Bensan jakelu paikka on juuri siihen erikoistunut ja ravintolat siaitsevat muuaalla kuin bensasäiliöiden vieressä!!!
    Menkää siis tankkaamaa autonne abc-tai muilla asemilla ja tankatkaa itsenne laadukkaalla aterialla ravintolassa.

    • mutta kaikki ruokaravintolat eivät ole yöllä auki, saati sijaitse teiden varsilla


  • Eilen söin ABC Tiiriö Hämeenlinna noin 15 eur pihvin , tai piti olla pihvi. Oli kuin Beduiinin santaali . Valitin ruuasta . Eli on arpapeliä mitä sattuu saada . Mutta raha kelpasi
    Tässä heidän vastauksenne.

    Kiitos palautteestanne. Asiakkailta saadut palautteet ovat meille ensiarvoisen tärkeitä kehittäessämme asiakaspalveluamme, valikoimaamme sekä toimintatapojamme.
    Pahoittelen ettemme tällä kertaa onnistuneet teille palveluissamme.

    Possunpihvin kuivuus voi johtua raaka-aineesta tai paistoajasta. Haluamme tarjota asiakkaillemme ensiluokkaisia annoksia ja mikäli jotain menee vikaan, hoidamme mieluusti palautteet välittömästi paikanpäällä jolloin saamme tilanteen heti korjattua.

    Kiitos vielä palautteestanne ja hyvää syksyä kaikesta huolimatta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

  • Palautetta henkilökunnalle! Kirjailija Sofi Oksanen pettyi pizzeriassa – kuva!
  • Syöpää sairastava Janita Lukkarinen sai pitkästä aikaa hyviä uutisia: Syöpä ei ole levinnyt!
  • Kävellen töihin! Julkkiskiinteistönvälittäjä Mira Kasslin herätti huomiota työmatkaliikenteessä – kuva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.