Tällainen on ehkä ollut joskus,mutta mitä t-paita-tekstejä teiltä löytyy? Ja mikä suhde teillä on tekstiin. Sanokaa paras teksti ja miksi paidan ostitte. Kuvia saa myös laittaa!!
Itsellä on paita: "avohoidossa" :D Suhteeni siihen on: en ole avohoidossa, mutta olen sen verran hullu, että voisin ollakin:D Halusin myös tukea mielenterveystyötä sitä ostaessani...
Mites teillä:)
T-paitatekstit
31
1643
Vastaukset
- hhjjhhjj
ei ole yhtään t-paitaa, jossa olisi tekstiä. Inhoan sellaisia. Olen heittänyt pois kaikki saamani tekstilliset t-paidat enkä koskaan osta sellaisia. T-paidoissani ei ole myöskään mitään kuvioita.
Tämä on myös yksi tapa olla itsensä näköinen. - persona-non-grata
harrastanut pukeutumisessani paitoja, joissa olisi jokin huomiota herättävä teksti etu- tai takapuolella.
Ai niin, joskus teininä minulla oli paita, jossa luki Choose life ja joskus myöhemmin olen pitänyt paitaa, joka on PelastaaLapset ry:n mainospaita. Siinäpä ne.
Jos joillakuilla on erillaisin huomiota herättävin tekstein oleva paita päällä, niin ajattelen aina, että ehkäpä ihminen haluaa viestittää sillä tavoin jotain itsestään tai jostain maailmanlaajuisesti merkittävästä asiasta.
Tietysti en vanno, etten minäkään laittaisi päälleni paitaa, joka puhuttelisi mm. luonnon suojelusta ja lasten oikeuksista ... - maniamania
tekstillä varustettu t-paita on spr:n huumetyökampanjan musta paita, jossa punainen teksti: En käytä. Teksti kuvaa omaa asennettani huumeisiin ja ostaessani paidan tuin nuoriin kohdistuvaa huumetyötä.
- on..
kahden maan liput
1-4
Se on siinä!- ja teksti
DEN GLIDER IN
- väriltään,
ja teksti kirjoitti:
DEN GLIDER IN
sininen teksti :)
- Jazuli
..ollu perin monemoisii matkan varrel ..jotten iha kaikkee ees muistakkaa..mu sellai pitkähihai t-paita mis lukee "epäkunnossa"..sitte kiroileva siili sarjaa löytysi monee lähtöö.."pois alta saatana"..varmaaki eniten käytös..
..ja sitte semmoi siilipaita mis lukee.."mulla kasvaa piikkejä selässä..!! ..siistii..!! hei nii mullakii..!! vähäx ollaa samixii..!!"..hmm..
..sitte piän kalevala paitoja..siis kaleva jonku rakkineen kans..niis lukee se kalevala..sitte kawasaki paitoja mis lukee joko kawasaki..ninja..taikka yhessäki minkä teetin oli ninja zx 6-r...
..hmm..semmosii..sitte nii..sitte semmoi mun piti ostaa mis lukee "allerginen hölynpölylle"..mu se jäi kauppaa..=o(
..melko monissa on kuiteski jotaki kuvaa joko painettuna taikka valmiiksi kankaassa iliman tekstii..
=o)) Mentalwearin paitoja, mullakin, Hellsinki:n paitoja ja Tuskan saatanaako tuijotat-paita ja kaupunginosapaita ainakin, kaverin bändin paita nyt ainakin tulee heti mieleen mitä omistan.
Hyvä teksti, tarkoitusperä ja asuinpaikkani mm määrääviä tekijöitä valinnoissani.- brujo
liikaseksiheikentäänäkökykyäsi
- dayum
Kaapista löytyy yhdenlainen t-paita, jossa oleva painatus viittaa erääseen ajankohtaan elämässäni. Eli ns. oman aikansa lapsi. Muunlaisia varsinaisia tekstipaitoja ei taida olla. Olen kyllä miettinyt, jotta jos joskus saavuttaisin yhden jutun vieläpä siten, että olisin lopputulokseen tyytyväinen, niin voisin ehkä painattaa t-paidan jossa huomiota sen kummemmin herättämättömänä painatuksena olisi ulkopuolisille mitään kertomaton viittaus kyseiseen... öö... juttuun. Onnistuinpa selittämään yksinkertaisen asian monimutkaisesti.
- au-liskot
eikä hänellä ole. Erityisesti häntä ärsyttää, kun jotkut firmat kuvittelevat että mutsi maksaisi siitä, että hän mainostaa heidän firmaansa. Mutsi sanoo harkitsevansa asiaa sitten, kun maksuliikenne kulkee oikeaan suuntaan.
Hän ei ole mikään mainospylväs. ja sit jokunen Kiroileva Siili- ja Mentalwear-paita. Siili-paitojen tekstä en muista (kai ne jotain perkelettä on x) ) ja Mentalwearilta mulla on Brainwash-paita jossa tekstin lisäksi pesuohjekuvat. Siilit olen saanut lahjaksi ja Mentalwearin paidan valitsin koska printti kokonaisuudessaan miellytti silmää.
Paras näkemäni t-paitateksti oli parrakkaan pitkätukkaisen miehen paidassa; etupuolella luki "Jeesus tulee" ja selässä "Jeesus menee". xDja toisessa "Minulla on todella huono päivä, joten yhdenkään on turha selittää minulle mitään!"
- pusipuskis
ja minulle pitäisi maksaa, että käytän niitä.
Ja on maksettukin. Joitain on kaapin perällä unohtuneena joistain työkeikoista. - Wabach
Yksi t-paita taitaa olla, missä lukee Single; paidassa on muistaakseni niin paljon natriumhypokloriitin syövyttämiä reikiä että roskiin joutaisi.
- sininen_sitruuna
... ei taida sellaisia olla muita, kuin pari Kiroileva Siili t-paitaa, joita harvemmin tulee pidettyä. :)
- nähnyt on
ollut lapsen päällä olevassa t-paidassa: 'Meidän isi tekee teidän äitien lapset'
Itsellä ei ole kuin firmojen ja tiimien teksteillä varustettuja t-paitoja. - Sivunicci
t-paitoja joissa teksti. Enimmäkseen sellaisia joissa on kukkia piristyksinä. En pidä sellaisista mainos t-paidoista, olisi typerää kulkea esim. kalja- puoluemainoksissa.
minulla on t-paita missä lukee. "Mistä täällä saa keskustella?
ja muut mielenterveyteen viittaavat paidat taisi olla kampanjatuotteita, joiden tuotto käytettiin mielenterveysongelmien hoitoon.
On pelkästään logollisia T-paitoja.
Kaksimielisen pipo on nähty jo lopetetun päivittäistarvikekaupan hyllyllä, teksti "B-rapun talkkari".
Paitateksti minkä haluaisin kuuluu "Ole kuin en olisi tässä""Sell your car and walk home"
Ostin lomamatkalta ja saatan joskus pitääkin ärsyttääkseni työpaikan autoilijoita.
Muita ei taida ollakaan.- *lottamari*
T-paitojen ääliömäiset tekstit kertovat kantajastaan aika paljon. Minusta ne ovat kammottavia vanhojen ikiteineiksi jääneiden ihmisten päällä, jotka yrittävät epätoivoisesti tulla huomioiduksi, jos ei muuten niin typerällä tekstillä t-paitansa etumuksessa. Pohjanoteeraus, yök!
eräässä tilaisuudessa T-paidan, jonka edessä lukee: "Yes I do" ja takana "but not with you".
- Muita tekstillisiä paitoja en muista itselläni olevan.
Työkaverilla on aika hauska T-paita, jonka rintamuksessa lukee "Luomuneito". - Ollaan yhdessä naurettu sen aiheuttamalle hämmingille :)enää oikeestaan mitään niistä tekstipaidoista pitää (muutako sisällä tai muuten vaan ihmisten ulottumattomissa) mitä esim. teininä VAIKKA se vaan onki pelkkä paita. löytyy karhun t-paitaa jossa lukee selässä se tietty teksti ja sitte on horoskooppipaitaa jota en pelkän värin (valkoinen) takia enää pidä ja sitte on tyyliin olen tänään sen verran huonolla tuulella että plaaplaa.. yms.. sitte jotain huumejutun en käytä -paitaa jne..
enemmän tykkään nykyään sellaisista joissa on vaan joku tietynlainen ei-iso kuva josta pidän ja mieluummin takana.. hupparissaki kelpaa. kammotusta herättävät on jotku vastaantulevat "ISÄNTÄ" tai "EMÄNTÄ" -paidat joita joillaki näkee.. hrr. ja onhan niitä monia muitaki vastaavia.. ja onhan se joillekki varmaan khuulia mainostaa olevansa avohoidossaki tai jotain pillukullitissi -juttuja, ei oikein jaksa innostaa sellaset tekstit eikä niitten kantajat.
tuttavalla oli kerran kouluaikana sellanen paita jossa luki jotain tyyliin askelki vielä niin läsähtää!; se oli sellanen josta pidin jo pelkän asenteen takia. :)- Naurava nainen
Minulla t-paita,jossa teksti :Turha minulta kysyä,en tiedä kummiskaan" :) Noinhan se menee :))))))))))))))))
joku mainospaita ja enimmäkseen bändipaitoja löytyy.
- Viivi.
aiheuttaa hiustenlähtöä.
- almasty
Avohoidossa tai kylähullu on sellaisia joita voisin pitää ikäänkuin pilke silmäkulmassa:)Tulee mieleen Trio Niskalaukauksen paidat muutaman vuoden takaa.Ne joissa oli teksti saunan takana on vielä tilaa ja minulle ei vittuilla.
Monikohan on niiden paitojen takia saanut turpiinsa,ajattelin joskus ostaa edesnmenneella sedälleni sellaisen minulle ei vittuilla paidan.
Hänellä kun kännissä oli tapana aina uhota lähellä sammumispistettä olleessaan nyrkki pystyssä että minulle ei vittuilla.
Luovuin kuitenkin ajatuksesta koska ajattelin että se paita päällään hän saisi vain turhan paljon köniinsä.
Sittemmin hän kuolikin todennäköisesti toisen käden avustamana olisi aika kolkkoa jos sedällä olisi silloin ollut tuollainen minun ostama paita päällään.Silloin miettisi lopun ikäänsä että provosoiko juuri se paita hänen pahoinpitelijäänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179