miksi mies ei tahdo "tulla päälle"???

tyttö19v...

jeps, tää on aika.. ärsyttävää :D
olemme seurustelleet 20 vuotiaan poikaystäväni kanssa kohta puoli vuotta mutta SEKSI ON TYLSÄÄ!
tiedän että poikaystävälläni on takana vain yksi aiempi muutaman vuoden seurustelusuhde,joten periaatteessa kokemusta eri naisista hänellä ei mun lisäksi ole..
mun pitää aina olla päällä ja se ei koskaan tahdo tulla mun päälle, onko se vaan epävarmuutta osaamisesta vai mitä ihmettä:D
sitten kun koitan ylipäätään ehdottaa muita asentoja hän vaan mutisee et katotaan sitä sitten mutta mitään uutta ei tapahdu:D
miten saisin hänet rohkaistumaan enemmän?

48

18619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Younius

      Partnerisi vaikuttaa aika nyhveröltä.

      Mutta eikös klitta saa hyvin kontaktia jos nainen on päällä?

      Doggy ei anna mitään siihen suuntaan, täytyy itse hoitaa se homma kädellä.

      Yritä puhua siitä poitsusta mies. Seksi yllättävissä tilanteissa esim keittiön pöydällä vois olla ratkaisu.

    • Schicksal

      Poikafrendisi on aika nyhverö ja ujo ¨vielä....

      Kyllä se 20v päästä nousee jo pukille...< jos jaksat odottaa,,,....

      • ssssd

        On nyhverö jos ei kiihotu päällä olemisesta?

        No samalla lailla kai sitten joku joka kiihottuu ainoastaan S&M-jutuista on nyhverö......tai joku joka kiihottuu ainoastaan peppuseksistä.

        Jokainen on yksilö.

        Omasta mielestäni nainen joka ei suostu päälle on samalla lailla nyhverö, jos mieskin on.


    • adth

      ... monta syytä. Voi kuulostaa jostakin ehkä oudolta, mut mä en ainakaan tykkää ite kauheesti olla päällä, koska mul menee siinä asennossa helposti selkä jumiin :) Ja tää ei ollut vitsi...

    • '''''

      en oikee ymmärrä näitä ku ihmiset kysyy että "miksei mun poikaystävä/tyttöystävä tee sitä tai tätä tai tekee niin ja näin"..
      siis.. mistä me voidaan tietää mitä ne ajattelee.. puhukaa keskenänne niin ne asiat selviää =)

      • ..

        kerrankin fiksu vastaus


    • gggggggö

      hän pelkää, että on liian painava sun päällesi??

    • S

      Älä anna sille muutoin niin johan rupee toimiin.

      • stewen

        Itse olen mies enkä myöskään halua olla päällä mutta se ei johdu siitä että olisin laiska tai muuta vastaavaa, vaan ihan yksinkertaisesti siitä että en kiihotu jos olen päällä.
        Itse kiihotun ainoastaan silloin jos koen että olen haluttu eli nainen todellakin haluaa minua, ja senhän kokee parhaiten tottakai jos nainen "hyökkää päälleni" mutta jos nainen vaan menee makaamaan selälleen (rinnatkin siinä vielä kutistuu) ja sanoo jotain tyyliin "no niin, tulepas nyt näyttämään mitä osaat" niin minkä kohdan tuossa pitäisi kiihottaa? Senkö että hän vain katselee siinä kuinka hoidan homman? Kyllä siinä väkisinkin erektio loppuu.

        Että ehkä miehelläsi on sama ongelma. Varmasti en ole ainoa mies jolla tuo kiihottuminen onnistuu melkein vain jos nainen on päällä.

        Ja tuohon edelliseen viestiin "Älä anna sille muutoin niin johan rupee toimiin" täytyy tarttua sen verran että tämä on yksi isoista ongelmista yhteiskunnassamme....jos mies ei halua mennä päälle (tai ei pysty) niin hän on automaattisesti huono sängyssä ja hänestä kannattaa erota jne....mutta jos nainen ei halua tehdä mitään sängyssä vaan pelkästään olla alla, niin vaikka mies haukkuisikin naista tästä, niin nainen ei takuulla näe asiassa mitään väärää, vaan hänestä miehen kuuluu olla päällä jne blaa blaa blaa.

        Että jättäkää miehet sellaiset naiset jotka ei suostu päälle menemään, niin johan alkaa nainenkin miettimään että olenkohan minä huono sängyssä.


      • Leenu82
        stewen kirjoitti:

        Itse olen mies enkä myöskään halua olla päällä mutta se ei johdu siitä että olisin laiska tai muuta vastaavaa, vaan ihan yksinkertaisesti siitä että en kiihotu jos olen päällä.
        Itse kiihotun ainoastaan silloin jos koen että olen haluttu eli nainen todellakin haluaa minua, ja senhän kokee parhaiten tottakai jos nainen "hyökkää päälleni" mutta jos nainen vaan menee makaamaan selälleen (rinnatkin siinä vielä kutistuu) ja sanoo jotain tyyliin "no niin, tulepas nyt näyttämään mitä osaat" niin minkä kohdan tuossa pitäisi kiihottaa? Senkö että hän vain katselee siinä kuinka hoidan homman? Kyllä siinä väkisinkin erektio loppuu.

        Että ehkä miehelläsi on sama ongelma. Varmasti en ole ainoa mies jolla tuo kiihottuminen onnistuu melkein vain jos nainen on päällä.

        Ja tuohon edelliseen viestiin "Älä anna sille muutoin niin johan rupee toimiin" täytyy tarttua sen verran että tämä on yksi isoista ongelmista yhteiskunnassamme....jos mies ei halua mennä päälle (tai ei pysty) niin hän on automaattisesti huono sängyssä ja hänestä kannattaa erota jne....mutta jos nainen ei halua tehdä mitään sängyssä vaan pelkästään olla alla, niin vaikka mies haukkuisikin naista tästä, niin nainen ei takuulla näe asiassa mitään väärää, vaan hänestä miehen kuuluu olla päällä jne blaa blaa blaa.

        Että jättäkää miehet sellaiset naiset jotka ei suostu päälle menemään, niin johan alkaa nainenkin miettimään että olenkohan minä huono sängyssä.

        Voi, jösses.... mitäs se mies sitten tekee selällään maaten?
        Kyllä siinä rakastellessa nainenkin hommat hoitaa selällään ollessaan tai sitten voi sanoa
        lahnaksi. Jos mies ei muusta innostu kuin selällään maaten, niin naisena minulle kyllä
        riittää sitten pelkkä tappi ilman ruhoa.


      • RatsastajaMies
        Leenu82 kirjoitti:

        Voi, jösses.... mitäs se mies sitten tekee selällään maaten?
        Kyllä siinä rakastellessa nainenkin hommat hoitaa selällään ollessaan tai sitten voi sanoa
        lahnaksi. Jos mies ei muusta innostu kuin selällään maaten, niin naisena minulle kyllä
        riittää sitten pelkkä tappi ilman ruhoa.

        Kyllä meillä tyttöystävä antaa päällä vain alkukyydit ja sitten minä hoidan ns. työt loppuun ja nainen vain nauttii niinkuin 95% ajasta muutenkin. Aina on joku selitys ettei jaksa enempää tai ettei saa jos tekee itse.

        Vaikka siis ratsastus asento kyseessä niin mies pystyy antaa altapäin todella kovaa kyytiä.


      • ssasass

        "älä anna sille muutoin niin johan rupee toimiin"?

        toivottavasti sinun poikaystäväsi ilmoittaa vielä sinulle että jos et ota multa jatkuvasti suihin niin seksiä ei tipu enää ollenkaan.


    • pietro5

      myös enemmän että nainen ratsastaa. siinä näkee naisen alhaalta ja kun mollukat heiluu naisen imiessä pillullla. myös nainen nauttii kumartuessaa eteen tai taaksepäin. takaapain ei näe ja lähetys ei oo rakasteluasento

    • feiksz

      aika jännää et oot tyttö19v... ja suhde on 20vuotta lolololol

      • Luetun ymmärtäminen

        Feiksz voisi opetella lukemaan ja ymmärtämään aloittajan viestin.


      • purewins

        www.idiots.com/fekisz


    • tuini

      eksäni oli myös vaikea tapaus, ikää 25, viisi suhdetta takana eikä KOSKAAN ollut kokeillut muuta kuin lähetyssaarnaajaa! kun hän huomasi etten ollut niin tylsä kuin ed. tytöt, ja tajusi että asentoja on hirmuisesti erilaisia, hän ikäänkuin valikoi niistä suosikkinsa eli nainen päällä ja takaapäin, eikä tämän jälkeen suostunut enää muihin asentoihin.. rupesi itse laiskaksi, oli itse korkeintaan minuutin päällä ja sitten totesi että hyppää sinä päälle. puoli vuotta jaksoin tätä kunnes annoin periksi ja lähdin, kun en saanut miestä aktiivisemmaksi,,

    • Totuus...

      Tapasin nuorena miehenä naisen,mentiin samaan sänkyyn,veti kaiken pois,
      minulta meni pupu pöksyynsanotaanko oli pillukammo.
      Nyt uppoaa koloon,asento kuin asento.
      Naisella paljon helpompaa,vetää pillun esiin,sanoa että siihensuuntaan.

    • päältähuoh

      Päältä paneminen on tylsää, varsinkin sängyssä. Itse ainakin vihaan kyseistä asentoa, ei se tunnu kiihottavalta. Mieluummin vaikka nainen pyödällä ja itse seisten, huomattavasti kiihottavampaa jo. Mieluiten kuitenkin takaapäin seisten. Jos vain mahdollista, niin vältän päältä panemista.

      • hnfbgdf

        Samoin, selkä jumittaa siinä asennossa.


    • dsgdh

      Itse eroaisin miehestä, joka ei suostu muuta ku maata lahnana. Lahnat kuuluu veteen, ei kuivalle maalle. Muutenki eläimissäki se on se uros, joka hoitaa panemisen, nii miks nää nykymiehet pistää naiset hoitaa senkin työn yksinään vai onko nykynaiset miehiä maskuliinisempia?? Onneks meillä poikaystävä ajattelee muutaki ku omia tarpeitaa jne. ja suostuu myös olemaan päällä yms.

      Kyllä mä ite olen niin seksuaalinen olento, että ihmisen kanssa, josta en mitään saisi irti (se olisin aina minä, joka hoitaa hommat) en kykenisi olemaan vaan niin kuin täällä jo joku sanoi - dildoon vaihtuis semmonen äijä. Ainaki siihe saakka, et löytyis joku, joka osaa hommansa. Ite en edes saa kauheesti mitää irti mistää vitu päällä pomppimisista. Ei se tunnu missää ja muutenki ahistava asento.

      • face to face.

        Se päällä pomppiminen ei onnistukkaan naiselta, jolla on paljon massaa
        ja huonot jalkalihakset. Lihavalle naiselle se päällä olo voi olla tukalaa,
        kun sitä suurta massaa pitäisi liikuttaa ylös alas. Kokemusta on naisesta
        joka oli aika tukevassa kunnossa, ei kauaa jaksanut päällä olla, kun otti
        jalkoihin, eikä sen kunto riittänyt siihen asentoon. Miehen näkökulmasta
        sellainen pullukka nainen ei ole edes mitenkään kiihottavaa katseltavaa,
        kun nainen on päällä, naama mieheen päin, jos on iso vatsa tai paljon
        mahamakkaroita siinä silmien edessä hyllymässä. Tukevaa on parempi
        panna takaapäin, se "näkymä" ei ole niin epäkiihottava, kuin jos nainen
        olisi päällä kasvot mieheen päin.


      • Eestä tykkään
        face to face. kirjoitti:

        Se päällä pomppiminen ei onnistukkaan naiselta, jolla on paljon massaa
        ja huonot jalkalihakset. Lihavalle naiselle se päällä olo voi olla tukalaa,
        kun sitä suurta massaa pitäisi liikuttaa ylös alas. Kokemusta on naisesta
        joka oli aika tukevassa kunnossa, ei kauaa jaksanut päällä olla, kun otti
        jalkoihin, eikä sen kunto riittänyt siihen asentoon. Miehen näkökulmasta
        sellainen pullukka nainen ei ole edes mitenkään kiihottavaa katseltavaa,
        kun nainen on päällä, naama mieheen päin, jos on iso vatsa tai paljon
        mahamakkaroita siinä silmien edessä hyllymässä. Tukevaa on parempi
        panna takaapäin, se "näkymä" ei ole niin epäkiihottava, kuin jos nainen
        olisi päällä kasvot mieheen päin.

        Itse olen "lihavien" ja ihan todellakin lihavien kanssa tuossa asennossa onnistunut hyvin niin että nainen on paikoillaan ja itse liikun hänen allaan.
        Usein näin tykkän myös hoikempienkin kanssa, sillä näin minäkin pystyn hieman tahtiin vaikuttamaan.
        Omasta mielestäni nimenomaan takaapäin juuri lihavien kanssa tuo näkymä vasta epäkiihottava onkin. Tosin siitä asennosta en uutenkaan erikoisemmin pidä koska tykkään katsekontaktista rakastelun aikana.


    • aina valmis

      Näin juuri toimii laiska poikaveri temmi pytyyn ja sanoo se on siinä ratsastele mut älä säre itees !

      Jätä noin laiska poika joka ei edes viitsi rakastella.

      Onnea seuraavan kanssa.

    • mmmmmmmm.......

      JEPULIS JEEEEEEE

    • kivaahanse on

      oikean naisenkassa harrastaa kaikenlaisia asentoja siinä molemmat nautti antamisen ja saamisen iloista kaiken kokenut.

    • aikapaikkaasento

      mulla ei ole väliä ajalla, paikalla tai asennolla. Kaikkea on kokeiltu.... kirjaston wc:stä lähtien.

    • ksjglkä

      sillonku molemmat on vuorotellen päällä tai ns aktiivisena osapuolena nii homma pelaa. Mielelläni kiipeen ratsaille ja annan miehen vaan nauttia jos hän ite on tehny/tekee vuorollansa osansa ja antaa mun vaan nauttia.
      sama suihin otossa, sitä saa mitä tilaa ;)

      Ratsailla ollessakin se kestävyys kasvaa mitä useemmin päälle nousee, itellä ainakin tuntu että ekalla kerralla ei jaksanu eikä nauttinu, jäi vähän päälle että onpa tylsä asento. No mutta kuitenkin nousin aina uudestaan ja uudestaan ja kohtahan minä siitä jo aloin nauttimaan ja jalatkin kestää paremmin, joutuu ukko jopa välillä jarruttelemaan kun alkaa tytöllä olee liian kivaa ^^

    • Kyllä Täti tietää ;)

      Tohon voi olla monta syytä.....kundikaverisi on laiskimus, mitä sitä mitään tekemään jos voi laittaa naisen asialle, jos kundikaverisi on mätisäkki kaliberia niin voi olla, et aikaisempi on valittanut et litistyy, ehkä on epävarma teknisestä osaamisestaan, haluaa välttää katsekontaktia joka helpommin vältettävissä kun nainen ratsastaa, tykkää katsella "maisemia" ehkä aikaisempi ollut alla makaava lahna ja on nyt innoissaan kun on saannut ridaajan :D

      Kokeile seuraavaa, käy selin makuulle pöydälle ja jalat kunnolla haralleen vähän tehostat hommaa hieroskelemalla ja sitten kutsut poitsun keittiöön apajille, jos ei siinä vaiheessakaan "nouse satulaan" niin sit lemppaa pihalle, ei sillä mitään sitten tee. Samasta asennosta aina naiva mies on vielä turhempi vehje kuin sateenvarjo Saharassa.

    • Nussikaa sitten istualtanne.

    • Alfa Uros

      Poikaystäväsi on ihan nyhverö. Pakota äijä päällesi kun ensin olet vaikka vähän ratsastanut. Älä anna mitään vaihtoehtoja. Tämä on hyvä neuvo ihan molempien kannalta.

    • ExileTheHeretic

      Eniten tän tyylisissä jutuissa ihmettelen sitä että miks sitä kysellään keskustelupalstalla ihan random hepuilta? Eikös olisi fiksumpaa keskustella asiasta sen jätkän kanssa?

      Puhumista kannattaa muutenkin treenata nii paranee ne petipuuhat kummasti. Mitä paremmin pari toisensa punkassa tuntee sen kivempaa siellä on kieriskellä...

      Rohkeesti vaa puhumaan ja kokeilemaan asiota =)

    • Tee mitä tahdot

      Ei osaa tulla päälle, on laiska tai sitten vain ujo ja jättää ohjakset naiselleen. Mutta kekseliäs nainen voi panna mielikuvituksensa ja mielihalunsa peliin ja viedä miestä miten tahtoo. Kyllä se siitä. Ellei sitten ole laiska, joka joutaa menemään.

    • Kokemusta... Vähän

      Musta on hirmu hassua lukea noista "nainen vaan makaa ku ollaan lähetyssaarnaajassa" itse ainakin keskitus ilolihasten supisteluun ja miehen liikkeiden kohtaamiseen. Ehkä se on sit vaan meillä. Voi sitä nainen olla "haluava" vaikka nies olisikin päällä.

    • Kokenut nelivitonen

      Varmaan syynä on lihavuutesi? Nyt kun pääsin siitä puhumaan annan tulla kaiken minua vaivanneen:

      Enkä todellakaan halua loukata.

      Ainakin minusta tuntuu hieman vastenmieliseltä mennä lihavan naisen päälle. Oli sitten edestä tai takaa. Tahtomatta tulee mieleen, anteeksi vain, kuin sikaa nussisi. Tuntuu kuin olisi pikkupoika. Kaiken lisäksi on tunne, että voi pudota. Olet tosi paksun korkean patjan päällä.

      -Lihava nainen on painavuudessaan kömpelö sängyssä. Huvittavan näköistä on tämän "nopea" kääntyminen asennosta toiseen. Siinä sänky naukuu.

      -Lihavilla naisilla bruukaa olemaan inhottavia hikisiä, nukkaisia ja haisevia poimuja jotka ovat kaiken kukkuraksi tulehtuneen punertavia. Tämäkin inhottaa.
      -Pimppa on jossakin piilossa hakusessa valtavien häpyhuulien kera.

      -Pimppa, reidet ja takapuoli helposti tuoksahtaa kuselta.

      -Liian suuret rinnat (=jos kaksi kämmentä ei niitä peitä) tukehduttavat. Ne eivät ole kovinkaan mukavia selällään maaten naisen kyljistä vierien patjalle kuin pikku porsaat siinä vieressä levolla....

      -Rinnat tuppaavat tulla naamalle salpaamaan hengen.

      -Lihava nainen myös on painava. Päällä reporankana suorana maaten tai ratsulla olo on miehelle tuskaista.

      -Lihavaa naista ei voi ottaa syliin istumaan. Ei voi naida nainen sylissä istuen selin tai kasvotusten.

      -Moni muukin kiva asento jää yrittämättä. Syynä paino ja ympärysmitat. Paksut reidetkin vähentävät asentojen määrää.


      Samoja tunteita ei mulle tule normaalin (=ei makkaroita) ja hoikan naisen kanssa.
      -Kaikista paras on normaalivartaloinen. Sellainen on hyvä joka asennossa.
      -pillu on myös hyvin ilmastoitu kun sille on tilaa.
      -Reidet eivät ole yhdessä. Pimppa pysyy raikkaampana. Sitä voi vilauttaa asennossa kuin asennossa. Tarvittaessa sen saa hyvin esille. Pimppa suorastaan tyrkyttää itseään. Tässä olen kuin tarjottimella panet sitten edestä tai takaa.
      Rinnat voivat olla pientkin. Nännit niissä on yleensä valtavat ja kivikovat. Sekin on kiihottavaa.
      Joka jäsen sormia myöten on normaalivartaloisella naisella kiihottava.
      -Tällä vartalolla varustettua takaapäin rakastellessa tajuaa, mitä tarkoittaa kitaran soitto....



      Kauneus on toinen asia. Pelkkä kuvankaunis nainen ei minua sytytä.

      • 49494949494949

        saanko kysyä missä kunnossa itse olet? timmi vai löytyykö mainitsemiasi läskimakkaroita? eikö kullisi ole riittävän pitkä?

        anteeks vaan mutta kiinnostaa!


      • Kokenut nelivitonen
        49494949494949 kirjoitti:

        saanko kysyä missä kunnossa itse olet? timmi vai löytyykö mainitsemiasi läskimakkaroita? eikö kullisi ole riittävän pitkä?

        anteeks vaan mutta kiinnostaa!

        Heh. Tulinpa nyt katsoneeksi mitä kommentteja olen saanut.

        Makkaroita ei oo, fysiikka erinomainen, timmi. Ja SE on riittävän pitkä. Kyllä sillä 2 ihmistä onnelliseksi tulee.

        Taidoillani veisin sinutkin hekuman portista orgasmien maille olettaen ettet ole lihava.
        Tosiasiassa pituudella ei oikeasti ole niin kovin väliä. Pääasia on kuinka sitä käyttää....


    • suttura..

      Ex mies vaati aina minua päälle mikä ei olisi haitannut jos ei olisi ukko ollut siinä asennossa, kuin kuollut kala ja seisokki sillä kesti huonosti.
      Ole siinä sitten päällä, kun kalua ei tunne minuutin päästä lainkaan. aina sai olla runkkaamassa se takaisin pystyyn ja jos sen sai ylös niin ei kauaa kun se jo laukes..ihan surkeeta seksiä ja lopulta en edes halunnut yrittää, kun aina jäin ilman.
      No onneksi nykyinen on varsinainen kone ja hoitelee hommat joka asennossa ja useaan kertaan päivässä. Parempaan saa aina vaihtaa ;)

      • dsdsdd

        toivottavasti nimimerkki suttura uskaltaa kertoa myös lapsilleensa aikaan yhtä rohkeasti kuin täälläkin että "äidille tärkeintä maailmassa on saada hyvää pippeliä joten siksi jätin sen ja meninkin yhteen sen kanssa"

        en sano että se olisi väärin, mutta kyllä kai uskallat siitä sitte muillekin sanoa...D


    • qubbo

      Rakastelu on maailman ihaninta hommaa. Jokainen asento,ja tapa tuntuu hyvältä.Sinä et oo väärässä,toivottavasti sun kundis tajuu sen joskkus.

    • Ohjat käsiin

      Seuraavalla kerralla älä ehdota, vaan ota hommat omiin käsiin. Päällä oleminen väsyttää ranteita/olkapäitä riippuen asennosta ja monesti mies on sen verran painava ettei voi täydellä painolla olla naisen päällä.

    • ota se kohteliaisuut

      Miehenä ymmärrän ketjun aloittaneen kundikaveria ihan täysin. Itse ainakin inhoan yli kaiken lähetyssaarnaaja-asentoa. Siinä on itsellä kontrollit käsissään. Sen on sama kuin masturboisi. Ja mitä järkeä on harrastaa seksiä, jos se tuntuu samalta kuin masturbaatio? Kaikkein parasta tulla juuri sillä tavalla, että ei pysty kontrolloimaan orgasmiaan ollenkaan. Lisäksi niinkuin joku sanoikin, lähetyssaarnaajassa näkymä ei ole kovin viehättävä. Kun taas nainen ratsastaa päällä, hänen kroppansa liikkuu sulavasti, mutta jos nainen vain makaa selällään näky ei ole yhtään hyvä. Ottakaa huomioon, että meille miehelle seksi ei todellakaan ole sitä, että jyystetään vain nopeasti ja homma on siinä niin kuin jotkut luulee. Haluamme saada viestin siitä, että meitä halutaan ja parhaiten se onnistuu juuri siten, että nainen oikein hyökkää päälle. Me miehet haemme huomiota aivan samalla tavalla kuin tekin. Joten nykyaikaistukaa naiset ja ymmärtäkää, että ette ole pelkkiä objekteja vaan teillä on ohjat käsissä.

      Ei sun kundi sitä ilkeyttään tee. Kyseessä voi olla juuri samanlainen tapaus kuin minäkin. Halu toimia objektina kauniille naiselle ja sitä kautta saada uskomattomia kiksejä seksistä.

      • Alfa Uros

        Ei seksi ikinä tunnu samalla kuin masturbointi. Niin ja jos nainen vain makaa äänellä ja ilmeettömän kun ollaan lähetyssaarnaaja asennossa, niin se kertoo että ole ihan huono sängyssä. Vain pullamössöt eivät kykene seksiin kuin rajoitetuissa asennoissa. Ketään ketä on pannut vähänkin enemmän elämänsä aikana ei halua samanlaista pullaa joka kerta.


    • asrta

      Joo sama, minusta teidän olisi kannattanut keskustella mieltymyksistänne ennen kuin aloitte harrastamaan seksiä.

    • Takaa paras

      Runkkaaminenkin on paljon tyydyttävämpää jos pidemmän päälle saa seksiä ainoastaan lähetyssaarnaajaasennossa.

    • 20

      Hei!Voisiteko puhua siitä seksistä,avoimesti tai sitten voisitte kirjoittaa sen asian,mikä mieltä painaa ja olette pöydän vastakkaisella puolella ja voisi olla aiheena minun haave asento seksissä,sitten vaihdatte niitä lappuja ja sitten luette vuoron perään,niin eikö se rupea taas luonnostaan tapahtumaanterv:markku

    • puhvelii

      lol ei tollasel mitää tee, heittäisin roskiin

    • kyllä minä mieluten naisen päältä aloitelisin muuhun tyyliin mutta se on paras aloitaa naisen päällä mun mielestä mie tykkään olla naisen päällä olenhan jo 11vuotta ollu kihloissa niin minä kyllä sen tiiän vaikka en oliska ollu kun yhden ainoanka niin sitä en siis tiiä olisko toinen erilaista saada vaitelun vuoksi no kukaapa sitä tietäis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1534
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1162
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1047
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1003
    5. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      312
      893
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      128
      884
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      880
    8. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      234
      811
    9. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      63
      802
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      700
    Aihe