Kun poliittiset puolueet ovat nyt tuoneet rahoituksensa julki, tulisi aatteellisten yhdistysten tehdä sama rehellisyyden nimissä.
Esim. Skepsis ry äänitorvien olisi kerrottava reilusti saavatko he lääketeollisuudelta tukea vai eivät. Siinä määrin missä he haluavat kieltää luontaislääkinnän,kuten homeopatia, he ovat vahvasti lääketeollisuuden asialla.
Skepsis ry toimintaan avoimuutta!
3
800
Vastaukset 3
- Epäilijä45
Lisäyksenä vielä tähän, että jos Skepsis ry olisi oikeasti puolueeton, kuten se itse ilmoittaa, se kohtelisi tasapuolisesti koululääketiedettä ja vaihtoehtohoitoja. Kuitenkin se on selvästi asettunut koululääketieteen puolelle. Skpektikoilla on omat miehensä tiedotusvälineissä,kuten naisensa esim. Kirsi Virtanen pakinoineen. Hän sai mm. Skepsiksen sokrates palkinnon, kun siteerasi Skepsisksen puheenjohtajaa Pertti Lainetta lähetyksessä.
- kohteleekin
"jos Skepsis ry olisi oikeasti puolueeton, kuten se itse ilmoittaa, se kohtelisi tasapuolisesti koululääketiedettä ja vaihtoehtohoitoja."
niitä tasapuolisesti: se vaatii molempien osalta tieteellisiä näyttöjä toimivuudesta.
Ei ole Skepsiksen vika, jos noiden "vaihtoehto""hoitojen" edustajat eivät niitä kykene toimittamaan, vaan esittävät vain katteettomia väitteitä. - sitä se vaan on
Onko yllätys jos _tieteellinen_ skeptismi asettuu lääke_tieteen_ puolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482